Vyötärölihavuus pois

25782
12. tammikuuta 2003 19:39

alottelin vasta salilla treenaamisen ja mietin et miten saisin ylimmääräsen pois tosta vyötäröstä? Aloitin lenkkeilyn ja juoksemisen kans. Entä proteeni pussit kannatteeko jotain ostaa esim fast? Kaverin kans treenataan koko kroppaa vimmalla 3-4 kertaa viikossa ja tuntuu toimivan nyt ainaki.

Vastaukset: 17

12.01.2003 20:19

*Ruokavalio kuntoon
*Aerobista liikuntaa
*Salitreeni alussa kuntopiirimäiseksi, lyhyet tauot
*Lisäravinteita ei välttämättä alussa tarvita, mutta monivitamiinivalmiste ja palautumisjuoma olisivat avuksi
+ Kärsivällisyyttä, kyllä se siitä.

12.01.2003 20:24

Laihdutuksessa varmaan aerobisesta on alussa enemmän apua, hifistelyvaiheessa kai puntit ja lenkit voi pistää tasan.

12.01.2003 20:59

mikä on "hifistelyvaihe"? =)

12.01.2003 21:07

Hermeliini tietää noi hifijutut tarkemmin *virn

12.01.2003 21:31

Kiitos jo näistäki. tännehä tulee juttuu =).
Joo toi hifistely on outoo paitsi autopopit heh.
Mitä sit tarkoitetaan aerobista? Mulle vähän outoja nää. No mitä täs vois sit syödä iltapalaksi vaik laihis päällä? No onks hyppynarusta apua masun pienennykseen? Ei masu kovin iso ole mut haluaisin lihakset sieltä näkyviin ja vatsalihaksii reenailen iltasin ja joka kerta salilla koneilla ym. Nii mitä ravinteita pitää saada paljon ja mitä välttää no rasvaa ainaki...

12.01.2003 22:27

hifistely=turhaa kikkailua ;)

13.01.2003 09:37

paljon protieeinia. Suhta vähän hiilareita ja niistä suurin osa pitkiä, kuituja pal, rasvaa hyvien rasvojen muodossa, junou. Hyppynaru on sellasille kukkakepeille jotka on jotain himolenkkeilijöitä tai muuten vaan ufoja. Vattojen treenaaminen joka päivä on silkkaa tyhmyyttä. pari kertaa kovaa viikossa.

13.01.2003 14:43

jeah... lisää rovaniemeläisiä;)
Juu pala, oikeessahan oot, paitsi kyllä toi hyppynaru toimii... mut, mut... no joo on niitä parempiaki keinoja...

13.01.2003 18:54

Roistahan minä. Onks tääl enemmältikki roista? No Crii kerroppa parempia keinoja viel...
Huh tosta ruoka jutusta et jos kaikki laskee ni huh huh oma hommansa. No kai se täytyy alkaa vähän pitään kirjaa. No heh äkkii kai tähän oppii ku tulee katottuu joka purkin kylestä et mitä sisältää...

13.01.2003 22:15

No mulla on hyvä ku ei tota ruokapuolta tarvi miettiä iän takia juuri ollenkaan, siis siinä mielessä, että lihonko. Ja muutenki oon vähän sitä mieltä, että jos tietää suunnilleen saavansa noi tietyt määrät proteiinia hiilihydraatia jne. ei tarvi olla niin tarkka noiden kans. ja niinku pala jo sanoki niin kannattaa siihen proteiinipuoleen panostaa. No aerobiseen liikuntaan on hyviä just toi juoksu ja muutenki hyötykävely. sit kaiken maailman aerobicit, spinningit ja sellaset. uinti on kans tosi hyvä liikuntamuoto. ja meitä rovaniemeläisiä on nyt varmaan joku 3-6... että heh. aika köyhää.

14.01.2003 12:24

Jep. mä liikuin vähemmän ja tieten lihoin. Nyt liikuntaa melk joka päivä. Eli välipäivät lenkkeile. Uintia olen täs meinannu alkaa kokeileen. Urkalla o uimahalli remontissa =(

Aika köyhästi on roista ku munki 5-6 kaveria treenaa. Käyks Crii jossain salilla? Mä nyt käyn urkalla kaverin seurana ja vaihdan kai reippaaseen...

14.01.2003 12:35

Onhan meitä rovaniemeläisiä täällä.. Jos niitä liikakiloja on reilusti niin ensin se ruokavalio kuntoon sanon minä! Mä itse kuljin spinnaamassa pari vuotta eikä kilon kiloa hävinnyt kun söin mitä sattuu. Syömisiä tarkemmin tsekkaamalla ylimääräset on hävitetty ja nyt voi keskittyä muokkaamaan kroppaa muuten kuntoon :)

14.01.2003 12:47

No ei niitä kovin hirveesti oo mut salin ja lenkkeilyn olen alottanut. No kai ne siitä vähenee. sit ruokaa seuraan.

14.01.2003 12:54

Hiljaa hyvää tulee.. Onks sulla salilla joku "omateko-ohjelma" vai jonkun muun laatima? Mietin vaan et jos vaihdat salia, niin sekin varmaan kannattaa pyytää. Tulee enemmän motivaatiotakin kun treenaa sellaisella ohjelmalla joka on nimenomaan sun tavoitteita silmällä pitäen laadittu. Tsemppiä sulle!

14.01.2003 15:29

Katos, katos! en edes tienny, että oot roista! mutta eipä se silti tota määrää juurikaan nosta. Millä salilla käyt?

Joe, en oikeestaan kovin ahkeasti salilla käy, kun ei muilta harkoilta ehdi. tosin siellä urkalla käyn sillon ku käyn:) sinne on korttiki, katos kun on siellä kolmet-viidet harkat viikossa;)

14.01.2003 15:33

Mä oon tuolla toisessa keskustelussa vastannutkin jo, mutta menköön nyt uudestaan.. JiiPeellä käyn.

14.01.2003 18:17

Joo kaverin ohjelmaa tehdään nyt ja siitä sovellan itelle sopivat painot. Kamu opastaa...
Ollaan tehty aika kovaa mut nyt aletaan 3-4kertaa viikos kulkeen. Tehtiin 2 viikkoa nyt 2pv kaikki. Ottaa liian koville jo kaverillaki ja varsinki mulla. No ens viikko on sit iisimpää ja jaksaa tehdä sarjat kunnolla loppuun ja puhtaammin.

kirjaudu sisään jos haluat vastata