Vielä 4 kiloa pois

123161
17. tammikuuta 2012 00:03

HEIPSAN !

Elikkäs tarkoituksena olisi vielä pudottaa noin 4 kiloa , mutta keinot alkavat loppua !! Olen siis onnistunut laihduttamaan jo 4 kiloa nyt syksyn jälkeen ja kilot ovat pysyneetkin poissa ! mutta tuntuu että nuo 4 kiloa jotka vielä pitäisi saada pois ei lähde oikein millään ! Olisiko teillä jakaa kanssani tietoa asiasta jota minun olisi hyvä tietää onnistuakseni? Laitan tähän normaali päivän syömiseni jos siinä onkin jokin pielessä niin voisitte auttaa sanomalla että voin muuttaa asian kohti parempaa !

Aamupala: Allbran kuitumuroja( ei sokeroituja) rasvattomalla maidolla, kuppi kahvia rasvattomalla maidolla.

Lounas: Koulu ruoka eli vähän perunaa/pastaa/riisiä, kastikkeella ja puoli lautasta salaattia sekä näkkileipä ja lasi vettä.

välipala: jää aika usein vain kupoksi allbranmuroja ja kuppi kahvia.

Illalla: kana/raejuusto/feta-salaatti, pari hapankorppua ja lasi maitoia. sekä usein jokin hedelmä.

Joka päivä juon vettä 1,5 -3 litraa !

Harrastan liikuntaa noin 3-5 kertaa viikossa noin 1,5-2 tuntia kerrallaan ( lenkkeilyä, lihaskuntoa, spinningiä, nyrkkeilyä,kuntojumppa tunteja) jos olen vetänyt rankan treenin vedän palautus juoman suoraan treenin jälkeen !

Eli kaikki apu on tarpeen että pääsisin eteenpäin urakassani ! Kiitos jo etukäteen vaivaantuville :) PS. ikää 18w ja pituutta 167 ja painoa 60-61 kiloa.(jos tuolla tiedolla mitään teette)

Vastaukset: 1

17.01.2012 07:46

Proteiinin määrä ei tunnu kovin isolta, joten sitä voisi lisätä.

Syötkö kalaöljyä? Entä d-vitamiinia?

Kauanko paino on pysynyt samoissa lukemissa?

kirjaudu sisään jos haluat vastata