uusi ulkomuoto

106306
29. maaliskuuta 2005 16:08

Miten olette kuntosalia harrastavat naiset huomanneet vaatteissa lihasten kasvun? Siis onko farkuissa esim tuumakoot kasvanu. Minä huomasin sovittaessani Vero Modassa yhtä toppia, joka ei venynyt yhtään, että on tainnut tulla yläselkään leveyttä lisää. Meinas jäädä toppi päälle... sain kitkuteltua sitten ehjänä pois ja ostin seuraavan koon. Kommentteja, anyone?

Vastaukset: 6

29.03.2005 21:29

sillain kun menee urheilua harrastamattoman kaverin kans vaateostoksille ja huomaa, että sama pusero ja sama koko näyttää kauheelta molempien päällä: mun päällä hartioista on pieni, muualta sopiva ja kaverin päällä hartioista löysä ja mahasta vähän tiukka.

29.03.2005 21:59

Tyköistuvia takkeja (kuten farkkutakit) ei voi pitää, jos ne päällä on tarkoitus tehdä muutakin kuin seisoa paskajäykkänä paikallaan <= puristavat harteista, olkapäistä ja käsivarsista.

Joustoa pitää siis vaatteissa olla.

30.03.2005 10:33

Tyköistuvat kauluspaidat :(... Habat kiristää ja kyjistä ja vyötäröstä lepattaa.... Myös suorat housut on ihan hirveet päällä. Jos vyötäröstä on sopiva, kinnaa reisistä ja taas jos reisistä on hyvä niin vyötärö on parinumeroa liian suuri.... Ei kiva, ei kiva.....

02.04.2005 17:03

No en nyt siitä uudesta ulkomuodosta tiedä mutta pakko silti avautua myös noista housuista:

On se nyt kumma kun ne on pakko tehdä joko anorektisille sohvaperunoille tai sitten ylipainoisille sohvaperunoille! Eli silloin kun olisi reisistä sopivat niin vyötäröllä on kauhia määrä tilaa... Mikään ei ole kyllä niin stressaavaa kun sovitella kauhia määrä housuja että löytäisi yhdet edes suunnileen sopivat /raivo/

02.04.2005 19:16

Tiitiäinen: meinasin katketa naurusta. Ei oo helppoo kellään. :)

Mulla ei oo vielä lihakset kasvanu niin paljon, että ne haittais vaateostoksia vaikka tämä pieni kokoni muuten haittaakin, mikään ei ole sopivaa kuitenkaan. Olen lyhyt, kaikki vaatteet on liian isoja, puserot pitkiä, housujen lahkeita aina lyhennettävä. Hartiat on leveät luonnostaan, ei paljon olkatoppauksia tarvi, takit ym. pitää ostaa kokoa isommat, että mahtuu hartioista ja sitten on muualta liian isoja. Läskit kertyy reiden ja perseen liitoskohtaan, joten lantio ei ole levein kohta vaan reisien yläosa, yök - kaikki housut jää kiinni reisistä ja vyötäröllä on tilaa vaikka muille jakaa, vaikka mulla on aikalailla tasapaksu vyötärö. Mitäs vielä. Läski on vähentynyt treenaamalla persuksista niin (vaikka sitä on silti vielä ihan riittämiin), että ei löydy enää sopivia alushousuja sitten niin millään. Kaikki xs-kootkin on isoja. Kertokaas siskot mistä löytyy pieniä alushousuja (miel. vielä hipster-mallia) vai pitääkö mun tehdä paluu lastenvaateosastolle?

03.04.2005 09:59

Vaikka en kuntosalia harrastava nainen olekaan, niin ymmärrän probleemin luonteen. Sama vaateongelma koskee miehiäkin.

Ei tarvita edes kummoisia lihaksia, kun jo vaatteet kiristää. Puvuntakkia ei rekistä osteta, ellei halua sellaista vatsankohdalta lepattavaa tynnyripeitettä. Tuota housuhommaa en ole Niken tapaan juuri huomannut kun olen reidetön, mutta yläpään vaatetus jankkaa vastaan.

Hankalimpia ovat kesäkelien sipowitzit eli lyhythihaiset kauluspaidat (anteeksi vain Fab5, mutta kyllä niitä voi pitää). Hihat on tehty normiluikuille, eikä vähänkään paksumpi hanska niistä lävisty. Vetääpä käsitreenin jälkeen sellainen niskaan. Repeää joku paikka.

kirjaudu sisään jos haluat vastata