Rullaluistimien keväthuolto

124669
31. maaliskuuta 2003 11:15

Hitto, mä oon huono huoltamaan/huollattamaan mitään välineitä...Muistinpas juuri, että taitaa olla rullaluistimissakin viimekesäiset paskat rattaissa...Huh huh!! :I Täytynee puhdistaa tuota pikaa, saattaa vaikka muutaman viikon päästä olla tiet jo luistelukunnossa! *katselee hiekkaisia asfaltteja malttamattomana* :)

Vastaukset: 0

31.03.2003 12:31

Itsekin olen jo viikon odotellut että nuo tiet putsattaisiin kuntoon.Rullaluistimet on laitettu kuntoon,nyt vaan odotellaan..

31.03.2003 13:14

Tänä vuonna lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että laitan kypärän päähän joka luistelureissu. Ja rannesuojat. Jos en niin tee, mörökölli minut vieköön! :)

*sen verran viisastuneesta viime kesän kaatumisesta*...

Mitäs suojia muuten muut luistelijat käytätte?

Sori, off topic!

31.03.2003 13:20

Kypärä menee päähän niin luistellessa kuin pyöräillessäkin,on meinaan kysymyksiä muuten ilmassa,kun esipuperteetti kyselee,että miksi hänen pitää käyttää kypärää kun ei muutkaan...mutta,tottavie pitää olla senverran itserakkautta,että käyttää suojia etenkin päässä,sillä meillä on vain YKSI pää..

31.03.2003 13:23

Luistellessa rannesuojat ja polvisuojat. Ei oikein tuo kypärä istu päähän...

31.03.2003 13:30

Ja Randy, eihän se istu, mutta viime kesänä säikäytti sen verran, että jos olisin siinä pääni lyönyt, tuskin tässä kirjoittelisin! Polvisuojat ois kyllä ollu kova juttu myös silloin, mutta vaikka jalka oli auki 3 vkoa, en edelleenkään osaa niitä käyttää...Toivotaan, ettei tullut tavaksi tuo kaatuilu! :)

31.03.2003 13:32

Juu tokihan se olisi järkevää pitää sellaista, en sitä kiellä :) noo mä luistelen niin hiljaa...

31.03.2003 13:42

Viime kesänä en pitänyt työmatkoilla kypärää, mutta vapaa-ajan lenkeillä kyllä.

Voisinhan luvata pitää kans kypärää :D

31.03.2003 14:06

"Mitäs suojia muuten muut luistelijat käytätte?"

Virheistä oppii,odotan sitä ensimmäistä(ja ehkä jopa viimeistä) kaatumista..kai sitä sitten tulee suojat hankittua..ehkä.

kirjaudu sisään jos haluat vastata