Pakaroihin pyöreyttä.. kiits.

121067
14. maaliskuuta 2010 08:10

Juu, salilla on käyty ja kivastihan noita senttejä on lähtenyt, vaikkei painossa ole suurempia tapahtunut.

Kaipaisin salille vinkkejä, miten saada pakaroihin pyöreyttä/nostatusta :D
En ole mikään J. Lo, joten en voi haaveillakkaan vastaavasta kropasta vaan olen suht kapea lanteinen (?)/kilot kertyy keskivartalolle eikä reisiin.

Tietenkin olisi hyvä saada vyötärön aluekin kiinteytymään, niin tulisi enemmän X vaikutelmaa... vai mitä?

Liikun lähinnä spinningissä sekä body pump-tunneilla sekä satunnaisesti käyn nostamassa rautaa. Tuolloin olen yrittänyt keskittyä joko ylä- tai alavartaloon...meneekö ihan päin mäntyä?
Lisäksi kävelen päivittäin töihin reipasta kävelyä, joten siitä tulee päivittäin tunnin kävelylenkki.

Vastaukset: 3

14.03.2010 10:23

Tuli tässä mieleen, etten kuitenkaan mitään CoCon (aka Nicole Austin) peppua ole hakemassa xD

Tosin en uskokaan, että ilman silikonia sellainen olisi edes mahdollista :D

16.03.2010 13:12

Moikka!

Mä oon ymmärtänyt että kyykyt, maastaveto ja spinning on semmosia joilla saa tuota takapuolta hyvin muokattua. Ite oon laihduttanut tässä aika paljon talven aikana ja takapuoli joka ennen roikkui lähinnä sivuilla alkaa pikkuhiljaa pyöristyä mukavasti päältä ja pienentyä sivuilta. Lajeina mulla on spinning, bodypump, bodycombat ja joskus bodyattack, sekä kuntosalilla käynti.

Saliohjelmassa on jalkaprässiä, jalkojen koukistusta ja pohjeliikkeitä, en sitten tiedä mitkä näistä liikkeistä ja ym. lajeista on tehokkaimpia sen persauksen kannalta, mutta veikkaisin ihan peruskyykkyjä.

Varmaan joku viisaampi osaa antaa tarkempia neuvoja.

18.03.2010 15:37

Salilla erilaiset kyykyt ja esim. jalkaprässi siten, että pidät jalat laudan yläosassa etkä keskellä. Kokeile hyvä tuntuma, eron kyllä huomaa kun pakaroita alkaa mukavasti poltella.
(Maastaveto ottaa oikeastaan enemmän takareisiin.)

Kannattaa tarkistaa samalla ruokavalio, etenkin rasvan ja hiilareitten laatu ja määrä. Suosi kalaa, pähkinöitä, ym. pehmeää rasvaa ja vältä kovia rasvoja. Hiilareita täytyy saada mutta mieluummin kasvisten, marjojen ja salaattien kuin esimerkiksi pastan tai riisin muodossa. Syö tarpeeksi proteiineja, ne mm. pitävät pitkään kylläisenä.

kirjaudu sisään jos haluat vastata