Onko kukaan nähnyt tällaisia livenä??

110916
30. elokuuta 2005 12:23

Tämä olisi tietty kuulunut tuonne "Urheiluvälineet" palstalle, mutta enpäs pistänyt. :)

Onkohan lie Suomessa yhdelläkään kaupallisella salilla "Trap Baria" tai "Shrug Baria", jotka ovat hyvinkin tuttuja jenkeissä ja suoraan sanoen ympäri maailmaa. Hassu juttu, ettei suomalaiset treenaajat ole useinkaan edes kuulleet noista! :O Itse olen vuosia kuullut ulkomaalaisilta kavereilta kuinka he käyttävät noita tankoja, enkä itse ole koskaan sellaista päässyt näkemäänkään kuin kuvissa, nyyh...

Näillä olisi varmasti kiva tehdä maastavetoa:

Trap Bar:

http://trapbar.com/index.html

Shrug Bar:

http://tinyurl.com/cq8zq

Vastaukset: 17

07.09.2005 16:21

No kyllähän sen tiesi ettei tässä meidän "takapajulassa" (siis tässä maassa) kukaan tällaisia tunne... :)

07.09.2005 18:12

senkun väännät tavallisen levytangon mutkalle niin se on siinä .

Jokainen keholainen pystyy vääntämään ihan iisisti tollasen vaikka omalla salillaan.

09.09.2005 16:00

kukaan tänne takapajulaan tuollaisia haistapaska vehkeitä ala raahaamaankaan...
On se kumma jos ei pysty kohautuksia tavallisella tangolla tekemään! Tai käsipainoilla!

10.09.2005 01:40

No vittu saatana perkele. Eipä ollu Badboyn haistapaska podauslehtikään koskaan tainnut tuollaisista kertoa. Eikä äitikään.

12.09.2005 09:01

Kohautuksia voi tehä ihan tavallisellakin tangolla.

12.09.2005 09:23

Tangolla tehdessä olkapäät tuppaavat olemaan hieman liian edessä IMO

12.09.2005 10:47

Suomalainen perse ei mahdu tuommoisen tangon väliin, siksi niitä ei oo...

Mitenköhän mahtaisi farmarikävely sujua tuommoisen kanssa?

12.09.2005 17:24

"Suomalainen perse ei mahdu tuommoisen tangon väliin, siksi niitä ei oo..."

Kuuskulmaisessa shrug barissa on paremmin tilaa kuin perinteisessä "träpissä". Edellä mainitun vois tilata jos kotisali olis.

"Mitenköhän mahtaisi farmarikävely sujua tuommoisen kanssa?"

Vois olla tavallaan jees, mutta kuulemma tuo kiinteä oteleveys ei niin hyvä siihen hommaan kuin vapaat painot.

13.09.2005 20:53

Sairasta.

Shaisse snfiffaa ja banjot laulaa. Vai miten se ny menikää.

''Vois olla tavallaan jees, mutta kuulemma tuo kiinteä oteleveys ei niin hyvä siihen hommaan kuin vapaat painot''

Kuka niin sanoo?
Oraakkeli - kikkeli?, Joulupukki?, Abu Patu ostarilta?, Keskustassa norkoileva iki-deeku - Nisse?, Joku Sali - rotta 80 - luvun trikoo sortseissa ja vihreässä kokovartalo bodyssä?, Ransu pikkukakkosesta?, Se kolleega joka sillon joskus treenasa kanssa ja väittää että ei nykyään jaksa kun on toi selkä ja kiireitä ja kaikki maksaa?, Barbapapa?, Karvalakki - Karpon poika Sampo?, Se pieni Etsi Jallu - naama Apu lehden sivuilta?, Fränti/Vahanen?.

Näin muutamia potentiaalisia mahdollisuuksia mainitakseni.

14.09.2005 22:16

Ransu tosiaan saattoi puhua joskus huttua tuosta oteleveydestä, mutta mahdollisia ongelmia farkkukävelyä ajatellen on mm. se, että voi tulla pipi jos tuollainen tanko lipeää käsistä kesken kävelyn. Kun ollaan kehikon sisällä. Moni on kuulemma todennut myös tangon alkavan heilua puolelta toiselle kävelyn aikana.

Ihan sama kun tuollaisia ei täällä ole näkynyt. Itselläni on farmarikävelyyn omat kahvat ja kettingit. Pällistelevät jatkossakin ihmeissään joka perjantai-ilta...

15.09.2005 08:29

Kyllä mä rakastan tota Palaa,yksi harvoja tyyppejä tällä saitilla joka saa nauramaan.Pussaan sua sitten Lahdessa!!

Oli tosiaan erikoisia tankoja,en kyllä ihastunut.
Mulla on kyllä tunnetusti ennakkoluuloja..

15.09.2005 16:47

"Pussaan sua sitten Lahdessa!! "

Eikö teille pojille oo ihan omat yökerhot sitä varten? ;)

15.09.2005 20:07

body thanks but no thanks. But thanks anyway.

Lämmittää se vaan mieltä tollanen positiivinen feedback.
Saa niin hyvälle tuulelle.
Hymyn huulille.
Kuin perhonen aurinkoisella kesä-säällä.
Oihh kesä. Miksi menit jo. Tulit niin nopeasti ja läksit samantien jonnekin vuodenaikojen lomakotiin.
Tahi kaatopaikalle.
Fiiliksen sait mun unohdettuun ja väärin ymmärrettyyn taitelijasieluuni, että joku tuolla jossain oikeasti välittää ja on todella aidosti minun puolellani tässä synkässä ja julmassa maailmassa.
Niitä salkeäänpuukottajia kun aina löytyy ja paljastuu milloin kenestäkin.

15.09.2005 20:59

Pala /sydän/ vuih... IhQ daa!

16.09.2005 09:29

Nyt mä vasta tajusin miten ikävä mulla onkin Palaa ollut <3 <3 <3

16.09.2005 17:29

Kyllähän tässä tälläinen metsänpeikko metrisine k**leineen hämiintyy....

Uu-la-la-laa.

19.09.2005 10:25

Ei ole näköjään Levottomat-elokuva jäänyt Turun Makuuniin pölyttymään,Palalta tulee yhä näitä legendaarisia juttuja,woe mahoton.Lahti lähestyy..

kirjaudu sisään jos haluat vastata