Once again 48 kg

121082
15. maaliskuuta 2010 14:36

Moikka kaikille,

Totesin että on aika ottaa uusi suunta elämälle näiden ainaisten ahmimisten ja tunnesyöpöttelyiden sijaan. Tätä kannustamaan, perustin blogin nimeltä: http://onceagain48kg.blogspot.com/
Kaipaisin projektilleni tsemppauskavereita, ja muutoinkin olisi mukava jutustella muiden uutta suuntaa elämälleen kaipaavien tai muutoin asiasta kiinnostuneiden kanssa.

Alkuun voi laittaa juttua kommenttiosioon. Voi olla, että perustan vielä erikseen sähköpostiosoitteen, jonne voi sitten yksityisesti kirjoitella. Nähdään siellä...

Hyvää alkavaa kevättä kaikille =)!
Terv. Salla (24)

Vastaukset: 7

15.03.2010 20:04

Kattelin tota sun blogia, ja oot siis 165 cm pitkä? Sulle 48 kg on aivan liian vähän. Mä olen 15 vuotias, suunnilleen yhtä pitkä kuin sinäkin ja sairastan/ olen sairastanut anoreksiaa. Hoidossa ollessani kaikki lääkärit ovat sanoneet että 48 kg on liian vähän! Alle 55 kg sun paino ei sais mennä, se alkaa olemaan jo alipainoa. Muutenkin toi sun laihdutun määrä on aikas suuri, ja paastolle ei laihdutusta kannata alottaa. Terveellistä, säännöllistä syömistä tasaisin väliajoin. Herkkuja silloin tällöin, koska muuten alat ahmimaan niitä.

1072 1003 1003 Emy
16.03.2010 14:56

Sinänsä 48kg:n paino naiselle, joka on 165cm pitkä ei välttämättä ole liian vähän. Tietenkin "virallisen" painoindeksin mukaan tuo määriteltäisiin alipainoksi, mutta jos ruumiinrakenne on luonnostaan hyvin hoikka/hento, niin mielestäni tuo on ihan ok.

Mutta tuo blogisi (edes sen uusi versio http://30paivaamuutosta.blogspot.com/) ei kyllä vaikuta ollenkaan siltä, miltä kuvailusta "24 -vuotias nainen toipumassa ahmimisista ja vääristyneistä ruokatavoista. Matka kohti terveyttä ja hyvää oloa." voisi päätellä...

Suosittelen käyntiä esim. ravintoterapeutilla, joka osaa antaa neuvoja terveelliseen ja kohtuudessa pysyvään ruokavalioon.

17.03.2010 09:08

järkyttävää....

18.03.2010 12:02

Mä uskon myös, että tuosta suosta on vaikea nousta omin avuin, Salla. Jos itsetuntosi on noin pohjamudissa, saa jokainen takaisku sellaisen kolauksen psyykkeen, että projekti voi tyssätä siihen. Lisäksi radikaali paasto tulisi suorittaa (jos ylipäänsä) jonkinlaisessa paastoon erikoistuneessa instituutiossa.

Ihan rehellisesti: ne muutama mallityttönen, jotka olivat ihannepainossasi blogisi sivuilla - näyttivät hurjilta. En tiedä, voiko noin laihana olla hyvä olo. Mutta jokainen on itse vastuussa tekemisissään, joten jos löydät onnen tätä tietä, Salla, niin hyvä niin.

19.03.2010 20:50

kun käväisin juuri kattomassa.

19.03.2010 21:07

Kyllä sivu löytyy, kun klikkaat tästä suoraan:

http://30paivaamuutosta.blogspot.com/

30.03.2010 21:38

joo itellänikin on ollu tuota paino-ongelmaa. ja voin kertoa että minusta hieman liian vähän. tietysti se riippuu sun kehon rasvaprosentista (lihakset painaa enemmän ku läski) Mun kaveri on iha normaalipainonen, mut näyttää kuihtuneelle. Ite oon 172 ja painan 53, mutta näytän kans normaalille, johtuu ehkä mun lihaksista?
Toivon että painos nousee ja opit syömää sillee 5kertaa päivässä ja että saat tarpeeks ravinto aineita =)

kirjaudu sisään jos haluat vastata