Nutrilett

123355
22. maaliskuuta 2012 06:59

Hei! Mulla olisi siis mielessä kokeilla sellaista nutrilett 5 päivän "kuuria". 5.4-9.4 olisi tarkoitus. Kun silloin olen yksikseen kotona, niin olisi kätevää kun olisi ruoat valmiina ja rauhassa keskittyisin tulevaan koeviikkoon. En siis kävisi tuon "kuurin" aikana varmaankaan salilla, ainakaan lihaskuntoa tekemässä. Vai pitäisikö? Mitetin kun on kalorit niin alhaalla.

Olen nyt lukenut netistä hyvin paljon erilaisia kokemuksia, enkä oikein tiedä jos pitäisi tuota kokeilla tai ei.. Joten: antakaa kommenttia puolesta tai vastaan!

Kiitos.

Vastaukset: 2

22.03.2012 15:15

ite varmaan kävisin salilla kuitenki, koska pussikuureissa helposti laihduttaa lihaksesta, ei läskistä. tota lihaskuntoa kannattaa ehottomasti pitää yllä, vaikka laihduttaessa väistämättä lihaksia lähteeki jonku verran. oman jaksamisen mukaan tietysti täytyy tehä, ite ainaki jättäisin rankemmat aerobiset treenit jos ruokavalio on tosi tiukka. ei oo itellä kuitenkaa kokemuksia nutriletistä, joten en osaa tarkemmin sanoa sitten.

19.04.2012 21:08

Ne pastat mitä siinä tulee on ihan karmeen makusia.. Mutta jos pahamaku ei haittaa niin siitä vaan. Salilla kannattaa käydä.

kirjaudu sisään jos haluat vastata