Muay thai ja Krav Maga -seurat?

553
3. huhtikuuta 2001 00:00

Mitähän kokemuksia ihmisillä on em. lajien seuroista Helsingin alueella? Itse (ehtiessä) treenaan thainyrkkeilyä ja magaa Combat Academyllä, mikä on ehkä hieman tyyris ja ruuhkaisa mutta muuten laadukas seura..

Vastaukset: 4

05.04.2001 00:00

SuurHelsingin seudullahan on muutamia seuroja, joissa voi harrastaa thainyrkkeilyä ja/tai Krav Magaa.
Thai seuroja Combatin lisäksi on ainakin Kaapelin Jujutsu-Klubin yhteydessä toimiva Jomhodin seura, Tapiolan Kehähait sekä Helsingin Thai-Boxing Club, jossa itse treenaan. Voin lämpimästi suositella viimeistä vaihtoehtoa, ainakin Helsingissä asuville. Seura on Mäkelänkadun (54) varrella, monen bussin reitillä. Siellä valmentaa kaksi hallitsevaa Suomenmestaria, joista toinen, Petri Martinez, on myös hallitseva amatöörien maailmanmestari.
Krav magasta en tiedä juuri muita paikkoja, kuin Espoon Kehähait (jossa siis voi harrastaa myös thainyrkkeilyä).

04.06.2001 00:00

Itse etsiskelin muutama viikko takaperin eri
thainyrkkeilyseuroja ja olisin ollut kiinnostunut
juuri Espoon kehähaista. Ongelma oli että vaikka
webbisivut olivat hienot, niin puhelimeen ei vastattu
ja kun kävin paikanpäällä niin ovet olivat lukossa
eikä mitään infoa missään. Taisivat juuri
menettää muutaman asiakkaan.

05.06.2001 00:00

..mutta voipi olla, että seura on mennyt kesälomatilaan :)

06.06.2001 00:00

Tiedoksi:
Kehähaiden thainyrkkeilyharjoitukset ovat tiistaisin ja torstaisin 18.30-19.30
lauantaina 14.00-15.00
perjantaisin sparritreenit 18.30-20.00
Sunnuntaisin vapaaharjoitusaika
Harjoitukset pyörivät koko kesän normaalisti ilman taukoa.
Salilla toimintaa esim. joka arkipäivä klo. 17.30/18.30-21.00 tervetuloa tutustumaan.
Tiedustelut myös puhelimitse esim. 0500-835344 , PS.tämä puh.numero ja muuta infoa löytyy www.kamppailuopisto.com

kirjaudu sisään jos haluat vastata