miten kiinteyttää sisäreidet?

123972
10. joulukuuta 2012 12:32

Olen siis ihan normaalipainoinen nuori nainen, 165 ja 58,5kg mutta sisäreiteni on ihan löllöt.. On mahassakin toki jotain ylimääräistä mutta nuo sisäreidet on ne mitkä minua oikeasti häiritsee tosi paljon ja haluaisin saada niitä kiinteytettyä. Mitähän treeniliikkeitä voisin tehdä? lady linella tulee käytyä ryhmätunneilla esim. Body stepissä ja body attackssa mutta varmaan muutakin pitäis tehdä. Ja varmaan ruokavaliossakin vois parannettavaa olla, mietin usein että mitä rankan treenin jälkeen oikeestaan pitäisi syödä? Mun sisäreidet on mua jo kauan vaivanneet kun tuntuu että kaikki ylimääränen on kasaantunut sinne :/ kiitti jo etukäteen jos joku viitsii vastailla:)

Vastaukset: 1

13.12.2012 08:46

Rasvaa on vaikea paikallisesti poistaa: kun "laihtuu" tapahtuu se kaikkialta ja usein viimeksi sieltä missä sitä on eniten.

Sisäreisien lihaksia voit vahvistaa leveillä kyykyillä, kuten esimerkiksi:

http://www.youtube.com/watch?v=ySYg5SM0mL8

Ruokavaliosta on syytä karsia hyvin vähiin kaikki sokeria, tärkkelystä ja valkeita jauhoja sisältävät
ruoka-aineet. "Nopeat hiilarit" ovat sallittuja vain aamulla ja treenin jälkeen.

Rankan treenin jälkeen on välittömästi saatava nopeasti imeytyvää proteiinia (hera/whey) ja hiilihydraatteja. Ne voit nauttia joko valmiina juomana tai sekoittamalla heraproteiinia veteen ja syömällä lisäksi kourallisen rusinoita tai yhden banaanin.

kirjaudu sisään jos haluat vastata