Mihin perustuu kaalikeittodietti?

34024
24. helmikuuta 2003 18:59

Voisiko joku viisas valaista minua, mihin ihmeeseen tämä huuhaa kaalikeittodieetti perustuu? Siitähän saa vain hiilareita, liian vähän proteiineja, aivan liian vähän energiaa,...
Siis miksi sitä sanotaan rasvanpolttokeitoksi? Eikö ketoosikeitto kuullostaisi hieman osuvammalta nimitykseltä;)

Vastaukset: 7

24.02.2003 20:33

Kaikki tällaiset naistelehtihömppädieetit perustuvat yksinkertaiseen luonnon lakiin, karuun ja ehdottomaan kalorilakiin.
Jokainen varmasti ymmärtää, että tällaiset laihdutuskuurit eivät terveydelle ihan parasta tee.
Kyseistä dieettiä pitäisi myös noudattaa sitten koko loppuelämän, jolloin todennäköisesti kuolisit johonkin puutostautiin..:)

Eli unohtakaa nämä ja rakentakaa tasapainoinen ruokavalio hyvistä hiilihydraateista, vähärasvaisista, monipuolisista proteiininlähteistä ja rasvojen tasapainosta.

24.02.2003 20:43

Taitaa "perustua" itsepetokseen ja ihmisen luontaiseen mukavuudenhaluun ja laiskuuteen: "laihdutus ei koskaan ole ollut näin HELPPOA ja VAIVATONTA: älä syö mitään kahteen kuukauteen ja voit näyttää valitsemaltasi supermallilta!!!!".
"Kesäkuntoon kolmessa minuutissa!!"
"tee-se-itse rasvaimu!!"

25.02.2003 15:45

Onhan se varmaan ihan hyvä siinä, mihin se on kehitettykin. Siis hyvin ylipainoisten ihmisten äkilliseen painonpudotukseen ennen esim. leikkausta. Heh.. nyt naurattaa ajatus, että joku kuvittelisi tolla laihtuvansa pysyvästi, mut ei ne ajat nyt niin kaukana oo, kun kaikki tuntemani naisimmeiset noudatti tätä kuuria, jotta vanhojen tanssipuvut näyttäis paremmalta päällä...

25.02.2003 15:45

Siis itseni mukaan lukien.. *tunnustaa häpeillen*

26.02.2003 19:30

Atkinsia kokeilleena sanoisin että kaikki ruokavaliot jossa jätetään yksi tai useampia ravintoaineita lähes kokonaan pois EIVÄT voi toimia pitkään käytettynä. Ihmisen fysiologia on tehty syömään sekaruokaa jossa on kaikkia ravintoaineita.

Mussutan taas tyytyväisenä suklaata ;)

27.02.2003 08:20

Mitähän mieltä painonvartijat ovat kaalikeitosta nykyään,ei ole tullut seurattua.Koska vuosia sittehän sitä sai syödä painonvartijoiden mukaan mielin määrin päivän aikana.

27.02.2003 08:43

Oon kerran kokeillut sitä keittoa, ja ryntäsin oksentamaan eka satsin jälkee. Eli toimii....

kirjaudu sisään jos haluat vastata