Mielialalääkkeet ja bodaus

122158
18. tammikuuta 2011 11:31

Oletteko huomanneet mielialalääkkeiden vaikuttavan negatiivisesti salituloksiin?

Olen vasta uusi käyttäjä niin en tiedä mitä odottaa.

Vastaukset: 2

#1
18.01.2011 14:12

Jouduin aika pitkään käyttämään tämän vuosituhannen alussa Remeronia. Syy käyttöön oli:

- sairastuminen luuydinsyöpään v. 1999
- noin 30 kilon painon menettäminen syövän tähden eli lähes kaiken lihasmassan häipyminen
- kolmannenkin vaimon lähteminen

Kaikki nuo tapahtuivat pienellä aikavälillä.

Mielialalääke Remeron poisti kipuja, antoi paremman yöunen, mielen ja ruokahalun. Katson näiden olleen melkoisia positiivisia etuja.

Sen sijaan ainakaan tuo Remeron ei sovellu sellaiselle, jonka tarkoitus on saada tai pitää kehonsa timmissä kunnossa. Kehoon on sen myötä taipumus kertyä sekä nestettä että muuta "turvotusta". Näin on kait myös monien muiden vastaavien lääkkeiden kohdalla.

Neuvottelu lääkärisi kanssa voi auttaa löytämään kuuri Sinulle sopivan lääkkeen.

Tsemppiä toivottaen Arthuro

http://kuntoguru.blogspot.com

#2
18.01.2011 21:50

Kiitos vastauksestasi. Annoit taas motivaatiota jatkaa.

kirjaudu sisään jos haluat vastata