markettilenkkarit

107045
20. huhtikuuta 2005 00:37

Ostin "oikeasta" urheiluliikkeestä noin vuosi sitten Addun lenkkarit. Nyt saman nimiset, hieman eri näköiset kengät tuli vastaan Prismassa.

En mielelläni osta mitään urheilutarviketta marketista, mutta nyt kävi mielessä. Tykkään lenkkareistani ja tuli mieleen ostaa uudet.

Onkohan mahdollista, että marketissa ko. lenkkari on teknisiltä ominaisuuksiltaan aivan erilainen kuin aikaisemmin ostamani? Eli saman niminen, mutta silkkoa sisältä...

Vastaukset: 1

20.04.2005 02:06

Olen aika varma, että nuo markettilenkkarit ovat aivan samat kuin urheiluliikkeessä. Mä oon ostanut muutaman kenkäparin marketeista silloin, kun silmään on osunut hyväksi havaittu malli. Muuttunut ulkonäkö viime vuoden lenkkarista selittynee vuoden 2005 mallilla.

Markettien rajoittuneessa valikoimassa on yleensä vain muutamia malleja, ja nekin ovat yleensä hintahaarukan keski- tai alapäästä. Kalliimpia ja erikoisempia lenkkareita ei pahemmin markettien hyllyiltä löydä.

Lenkkarin hinta ei kuitenkaan suoraan määrää sen laatua, joten jo noista alle sadan euron keskihintaisista malleistakin löytää hyviä juoksukenkiä. Suurin osa niistä on lähinnä peruslenkkikenkiä normaalisti askeltaville juoksijoille. Pronaatiotuettuja löytyy myös jonkun verran. Palvelun puutteen vuoksi onkin hyvä tietää mitä ostaa, jos hankkii marketista lenkkareita harjoittelukäyttöön. Sinuna en pahemmin epäröisi noiden lenkkareiden hankinnassa. On tietenkin mahdollista, että vuoden 2005 päivitys on muuttanut lenkkaria huonompaan suuntaan.

kirjaudu sisään jos haluat vastata