Laihduttaminen ja vesijuoksu

124918
16. syyskuuta 2015 08:04

Molskis ja Loiskis !!

Olen 107 kiloinen 52v. Rouvashenkilö joka on vuoden nyt yrittänyt laihduttaa.

Vesijuoksu on minun sydäntäni lähellä koska olen saanut jalkaterävamman .2010 enkä voi lenkkeillä kuivalla maalla.
Istumatyö.Äskettäin saanut Diabetes diagnoosin ja siihen lääkkeet.Verenpainelääkkeet ja kolestroli myös koholla.
Melko huonossa kunnossa siis !!
116,4 oli vuosi sitten vaakalukema.

Keventäjissä olin alkutaipaleella,mutta en enää tahdo maksaa siitä.
Tämä on ilmainen,mutta huolitteko minut mukaan ,koska en ole mikään painon nostaja..ikinä käynyt saleilla.

Vastaukset: 4

17.09.2015 06:39

Tervetuloa!

14.10.2015 10:35

Nyt onkin uutta kerrottavaa.
Olen löytänyt vesijuoksun rinnalle kuntosalin ja siellä ohjatun kuntopiirin.Siinä käydään kaikki vehkeet läpi,jokaisessa ollaan minuutti ja ohjaaja seuraa ja neuvoo ja ajastaa koko tunnin.
Ruokavaliota olen tiukentanut ja olen myös aloittanut Forever ohjelman jossa on protsujuomia ja aloeveraa.
Nyt olen puhdistavalla ohjelmalla,kahvikin kielletty.Vihanneksi,Vihanneksi ja protskujuomaa ensimmäiset kolme päivää.Kiloja illalla 102.6 .
Tänään on keskiviikko ja treenikassi on mukana.Keskiviikko ja maanantai on kuntosali päiviä.Siellä ensin poljen n. 45 minuuttia ja sitten kuntopiiri.Tiistai ja torsta ja sunnuntain on vesijuoksu päiviä.
Minulla on sykemittari ja sykevyö ja puran treenit Polarpersonatrailer ohjelmaan nettiin .

14.10.2015 10:46

Onhan tuossa jotain jo tapahtunut jos 16.9.2015 oli painoa 107 ja nyt on 102,6.

19.10.2015 05:54

Forever c9 ohjelmaa noudattanut 7 päivää.Vielä 2 päivä jälellä.Siinä on kalorit tosi alhaalla.Koko päivänä syödään vaan vihanneksi ja hedelmiä,niissäkin rajoitteet.Illallisella saa syödä lihaa.Protkujuomat kehissä.
Kuntosalitreenit ma ja ke ja vesijuoksua ti ja to. Pe ja la vapaa päiviä ja su vesijuoksua.Sykevyö messissä .
Kiloja 102 eilen.

kirjaudu sisään jos haluat vastata