Kuuluuko kuntosalikävijän käydä grillaamassa itseään (solariumissa)?

124866
13. marraskuuta 2004 18:26

OLen katsellut salilla, että tosi monet käyvät solariumissa. Kuuluuko kuntosalikävijän käydä grillaamassa itseään? Minä en ole vielä aloittanut grillausta, vaikka se kuuluukin hintaan, sen verran pelkään saavani ihosyövän. Olen melkoisen vaalea ja rusketun huonosti enkä erityisemmin pidä auringonotosta, pitäisikö minun kuitenkin olla asiasta kiinnostunut?

Vastaukset: 0

13.11.2004 22:32

Hiiruli:
"Kuuluuko kuntosalikävijän käydä grillaamassa itseään?"

No ei todellakaan tarvitse.

Ja jos ihmettelet fitness- ja kehonrakennuskisojen osallistujien tummaa ihonväriä, niin he maalaavat yleensä itsensä monelle kerroksella ihoväriä. Tämä siksi, että lihakset näyttävät yleensä paremmilta ruskettuneeseen ihoon verhoiltuna. Eli heidänkään tumma ihonväri ei ole auringosta tai solariumista peräisin.

13.11.2004 23:26

Niin siis meidän salilla kaikki muoritkin käy itseään ruskettamassa, siksi ajattelin että se on "pakollista". Ottavat selvästikin kaiken hyödyn irti jäsenyydestään. Olen minäkin nuorempana ottanut pari kymmenen sarjaa solariumia vuodessa, silloin sitä ei vielä pidetty vaarallisena.

Toki läskikin olisi kauniimpaa värillisenä;D kuin liki valkoisena niin ja työkaverit luulisivat, että olen ollut Kanarialla.

kirjaudu sisään jos haluat vastata