Ihmeelliset kamppanjat!

80832
17. huhtikuuta 2004 17:11

Nyt sitten on mies taas kerran ihan hiilenä.
Syy siihen on nää inter-sportin hienot maanlaajuiset kamppanjat. Tulee kotiin lippua ja litteraa et tuu nyt ihmeessä hakeen meiltä halvalla kamaa.

Noh, katselin et tossahan on edulliset shimanon SPD-polkimet ja eiku autoon ja hakeen. Köröttelin ekaks Hyvinkään intteriin jossa venttailun jälkeen myytiin ei oota! Siitä lannistumatta nokka kohti riksun vastaavaa mestaa jossa myytiin myöskin ei oota. Tosin puhetta vauhditettiin sanomalla "ei niitä koskaan meille tullutkaan eikä edes tule".

Siis WTF? Mikä tää tällanen maanlaajuinen kamppanja oikein on? Vai onko kenties Riihimäki ja Hyvinkää poistettu suomen kartalta *jupinaa*.

Porot nenässä hain vastaavat polkimet sitten asiantuntevasta pyöräliikkeestä mutta 10e kalliimmalla.

Oli sitten tasan viiminen kerta ku hönötätte mua noilla mainoskampanjoilla *osoittelee interin väkeä syyttävällä sormella*
prkl... v...ttu

Vastaukset: 10

17.04.2004 17:24

Juu, tuo riepoo kyllä, tiedän kokemuksesta. En oikein jaksa ymmärtää miksi jotain sellaista tavaraa pitää mainostaa hirveesti, jota sitten ei voida varata liikkeeseen niin, että niitä riittäisi kaikille halukkaille. Ja uskomattomimmalta kuulostaa tuo, että sitä mainostetaan, eikä sitä sitten edes ole tulossa myymälään ollenkaan.

Ymmärrän kyllä hyvin loppuunmyynnit ym. vastaavat tarjouskampanjat, mutta uusien tuotteiden osalla en ymmärrä miten liike sitten kehtaa myydä "eioota".

Tuossakin tapauksessa olisi varmaan voinut hyvin perustellusti ehdottaa kauppiaalle, että he hommaavat ko. polkimet sinulle jostain toisesta liikkeestä ja ilmoittavat kun tuote on saapunut paikalle. Usein vaan on niin, että "kiltti kuluttaja" saa huonointa palvelua ja "valittava kuluttaja" saa parempaa palvelua, koska valittaa siitä. Joten siitä syystä olisi hyvä aina muistaa valittaa asiasta kauppiaalle, eikä vain niellä selityksiä kiltisti.

17.04.2004 20:23

Uusimmassa Sport-lehdessä oli testattu urheiluliikkeiden asiakaspalvelua. Ihan kiintoisaa...

18.04.2004 15:04

Ei tullut mieleen soittaa ekana?

:D

Niin minä teen ,koska ei oo mitään järkee juosta ympäri kaupunkia ...

18.04.2004 15:57

Joo, Tampereen Supersport Intersport Megasport ilmoitteli oikein isolla mainoksella Adidaksen lenkkitossuja hyvällä alennuksella, olikohan ovh jotain 140 euroa ja tarjous 60 euroa. Heilahdin sitten paikalle todetakseni, että kokoja löytyy vain 40:stä alaspäin. Emmää valita, mutta kyrsiihän se.

18.04.2004 16:10

"Vai onko kenties Riihimäki ja Hyvinkää poistettu suomen kartalta *jupinaa*."

On jo vuosia sitten.

18.04.2004 16:42

paras mistä mä oon kuullut on kun eräs liike mainosti myyvänsä todella halvalla kalamiesten himoitsemia Ambassadeur-keloja. Munkin muutama tuttu oli jonottamassa oven takana aamusella jo pari tuntia ennen liikkeen aukeamista. Jonottelun jälkeen selvisi, että kyseisiä keloja oli myynnissä peräti 1 kpl! Siis 1 ainoa kappale ja sitä mainostettiin lehdessä ja useat kymmenet ihmiset kävivät päivän aikana mainostettuja keloja kyselemässä!!!

20.04.2004 10:23

Mulla on ylimääräiset Shimanon SPD-polkimet. Malli oli muistaakseni D525. Ikää on ja käytetty on, mutta toimii ja on todella halvat.

Jos et vielä siis löytäny, niin Kampin erikoisliikkeestä löytyy yksi pari kyseistä tuotetta varmasti.

20.04.2004 10:24

Ai hait jo vastaavat. Lukihan se tuolla. Melkeen tolla erotuksella olisit saanu ne multa.

20.04.2004 17:39

Voi perseensuti! Tän siitä saa ku on hätähousu:)

Täytyy vissiin ens kerralla ku tulee jotain ongelmia niin eka kirjoittaa tänne eikä suuna päänä höyrytä ympäri kaupunkia.

22.04.2004 09:14

Keho.net auttaa aina ja kaikessa.

Erilaisessa pyöräkilkkeessä puolestani minä. Ylimääräistä roinaa nurkissa on nyt:
- XC-runko, Raleigh Team Issue, alumiinia, musta
- lukkopolkimet, Shimano D525
- flättipolkimet, nastalliset
- takajarrut, Shimano XT (palat uusittava)
- mitäköhän muuta?

kirjaudu sisään jos haluat vastata