hyvia artikkeleita..

110627
17. elokuuta 2005 15:53

tutkimuksia, papereita liittyen mm. ihmisten yleiseen liikunnalliseen aktiivisuuteen, lajeihin joita harrastetaan, mahdollisiin esteisiin (miksi ei harrasteta) ja kannusteisiin (mika kannustaa/kannustaisi liikkumaan), kuntoklubi-jasenyyksiin, liikunnan ja tyossajaksamisen yhteyteen..? (aika laaja skaala, mutta kaikki vinkit tervetulleita!)

ta so much jo etukateen! :)

Vastaukset: 3

18.03.2006 14:49

Kaivelin haun kautta tämmöisen ketjun esiin, notta ei tarvitse aloittaa uutta aihetta.

Olisiko teillä viisaat keholaiset kertoa minulle joitain artikkeleita koskien KUNTOKLUBItoimintaa ja niiden johtamista (Suomessa)? Kaikki mahdollinen aihetta koskeva materiaali-info on oikein tervetullutta!

Ja sitten vielä sellainen kymysys (erityisesti)Jyväskylän liikuntatieteilijöille (mutta myös kaikille mahdollisille liikuntaa lukeville): tuleekohan teille mieleen mitään kuntoklubitoimintaa koskevaa tutkimusta laitokseltanne? Olisin überonnellinen, jos jotain faktaa löytyisi.

Kiitos!

18.03.2006 17:12

Eiköhän noita artikkeleita kannata haeskella vähän muualta kun keho.netistä ;)

Katsoppa vaikka mitä löytyy JY:n kirjastosta - kyllä siellä ainakin jotain asiaan liittyvää näkyi minuutin vilkaisulla...

http://tutcat.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?PAGE=dbPage&SEQ=20060318171148&PID=22343

18.03.2006 20:12

Näin on. ;) Mutta siksi ajattelinkin, josko täältä liikuntamaailmasta kiinnostuneiden keholaisten keskuudessa osattaisiin ohjata joidenkin hyvien artikkeleiden pariin (monta päätä on aina parempi, kuin minun yksi; etenkin yksi minun pääni).

Juuri tuon laittamasi linkin tapaista kaipasinkin, iso kiitos!!! (ja tähän kohtaan tulee niin iso hymiö, ettei mahdu ruudulle)

kirjaudu sisään jos haluat vastata