Hikoilu ja "finnit"

122901
16. syyskuuta 2011 16:19

Hei!

Mulla on pikku ongelma:

Tykkään treenata niin, että hiki roiskuu ja mitä parempi kunto, sen enemmän sitä roiskuu. Näinollen vaikkapa kahden tunnin treenin aikana olen naamastani hiestä märkä alusta loppuun.

En voi kuivan ihon vuoksi pestä kasvojani millään kovin vahvalla. Sen sijaan käytän apteekin mustapäitä ehkäisevää litkua naamaani ja yleensä finnit (jotka muuten aina tulehtuu heti) pysyy poissa.

Nyt kun treenaus on lisääntynyt, tulee kuitenkin sitä hikifinniä ihan hirveesti. -.

Vastaukset: 2

16.09.2011 16:21

...

Ne tulehtuu ja ärtyy ja nyt onkin sitten naama punaisilla paukamilla. Varsinaisia finnejä ne ei ole, koska sisällä ei mitään taliyllätyksiä odota, vain kudosnestettä.

En haluaisi olla ruma paiseinen metsänpeikko koko aikaa, enkä toisaalta peitellä naamaani pakkelilla (se vasta ihon kondiksen viekin).

Mikä tähän auttais? Pitääkö alkaa kesken treenin pesemään naamaa? Sitten se kuivuu..

Auttakee:)

01.03.2012 09:46

Suosittelisin käyntiä ihotautiläärillä. Ihotautilääkäri katsoo tilanteen, kuinka esim syvällä tuo sinun ongelma on? Itse kärsin 10v sitten samanlaisista ongelmista ja sain kunnon lääkkeet joita napsin ainakin 3 kk. Lopputulos, finniongelma katosi;) se että alat juoksemaan ensin kaikissa kasvohoidossa ja tuhlaat rahasi/aikaasi.. Ihotautilääri neuvoo mikä oikeasti auttaa ja missä ongelma on? Älä jätä kuntoilua ;)

kirjaudu sisään jos haluat vastata