Eturistisidevammako?

122451
5. huhtikuuta 2011 13:32

Polveni on saanut kaksi iskua vuoden sisällä ja oli näiden iskujen jälkeen hetken kipeä ja sitten alkoi "naksua", muttei ollut kipeä.
Eräänä päivänä yhtäkkiä naksahti kuitenkin kivuliaasti kyykkyyn mennessä ja en päässyt kipujen vuoksi itse ylös. Yön aikana polvi taas meni suht ok-kuntoon, mutta seuraavan päivän aikana taas meni pois paikoiltaan kivuliaasti ja tätä jatkui usean viikon ajan. Aloin käyttää polvitukea ja polvi ei ole niin pahasti kipuillut,kun sitä olen käyttänyt, mutta jos otan tuen pois niin pettää heti ja on kivulias.Lääkärissä kävin ja ultraan olen menossa ja lääkäri epäili kierukka-vammaa, mutta läheisilläni on ollut kierukassa vikaa ja oireet ovat olleet hyvin erilaiset.
Minulla nimittäin ei kokoajan ole kipua ja nyt polvi on alkanut lähinnä pettämään alta eikä se polven pettäminen enää ole aina hirveän kivuliasta.
Mietinkin voisiko kyse olla eturistisiteestä vai onko kierukka-vamman saaneilla ollut samanlaisia oireita?
(Mainittakoon, että turvotusta oli jossain välissä ja puolikkaan viinirypäleen kokoinen muljuva kohta polvessa. Turvotus ei kuitenkaan ollut mitään erittäin pahaa vaan aika lievää.)

Vastaukset: 0

kirjaudu sisään jos haluat vastata