Apua kiinteytykseen

123079
11. joulukuuta 2011 14:55

Olen 28-vuotias nainen ja tarkoitus olisi kiinteytyä. Mitat 161/57. 5kg saisi kuitenkin painoa ehkä pudota..ainakin siltä tuntuu, että tuo ylimääräinen 5kg on tällä hetkellä vyötäröllä ja reisissä läskin muodossa :)

Olen ihan ok-kunnossa. Salilla olen tähän mennessä treenannut lähinnä aebisilla juosten/crossaten. Jotenkin aina tylsistyn painoharjoitteluun, kun tuntuu ettei tuloksia tule. Haluaisin treenata kohtuullisilla painoilla ja saada muotoa lihaksiin.

Tähän mennessä treenini on koostunut lähinnä zumbasta, bodypumpista ja juoksumatolla tehdyistä intervalliharjoituksista. Nyt olen innostunut myös kahvakuulasta. Haluaisin kuitenkin aloittaa kunnollisen salitreenin ja uskoakseni sen pitäisi olla kovilla painoilla tehtävää harjoittelua, kun tavoitteena on saada aikaan kiinteytymistä ja muotoa lihaksiin (bodypumphan pitää huolen siitä kestävyyskunnosta?). Uskon, että parhaiten jaksaisin salitreenin vetäistä jos se olisi pilkottu osiin, ja salilla tarvitsisi viettää maksimissaan se tunti.

Kaipailisin vinkkejä myös ruokavalioon. Esim. millainen ihan konkreettisesti viikon ruokailu olisi, jotta se tukisi kiinteytymistä, mutta jotta saisi kuitenkin tarpeeksi energiaa treenaamiseen.

Kiitos, jos joku jaksaa nähdä vaivaa ja laittaa vinkkejä :D

Vastaukset: 0

kirjaudu sisään jos haluat vastata