Kukkakaali marinadissa...

99861
6. marraskuuta 2004 06:04

Do dii! Odottelin että Keiju olis pitänyt lupauksensa ja perustanut tän ketjun, mutta....
No määpä sen tein!
...Nää on mun maita!!!
Eikö ollu puhetta että tää perustetaan JA TÄNNE EI SITTEN OO ASIA JOS SE KUKKAKAALI EI OO MARINOITU!
txtistä ja kellonajasta voi varmaan päätellä että täytän ko kriteerit.
Keiju: Todella odotin että olisit tän tehnyt puolestani, koska niin lupasit ja kumminkin oot siideriä juonut...
No enivei, nyt se on perustettu ja tänne tarinoidaan ja zoomaillaan vaan kriteerit täyttävässä (liikuttuneessa) tilassa!
Jaa juu, se asia!
Murillo on aatelinen purjehdus juoma, hyvä TUMMA rommikin täyttää kriteerit!

tauko: takaisku potkii...

palataan taas astialle!
Ymmärrän että tänne ei kuulu tulla kommentteja heti aamutuimaan, mutta ootellaanpa iltaa, jo pitäis kuulua jotain!
Ei kehossakaan kai niin kristittyjä olla ettei kukaan murilloa vastaavaa tuulen suojaan tyrkkäis?

Vastaukset: 93

j_b
06.11.2004 07:57

no just... Minun sisäinen Jamie Oliver oli jo valmistautunut.

*Poistuu lukemaan Keith Floyd:n kirjaa...*

06.11.2004 10:52

Ensi yönä (la-su) tai siis tulevana aamuna olisin mä aloittanut tän ketjun!!!!! Hitsi, kun ehdit ensin...no ei voi mitään. Tästä lähtien tarinoin tähän ketjuun siis vain marinoituneena (menee sunnuntain puolelle), sitä odotellen koitahan Inkkuseni selvitä.

06.11.2004 12:10

Voi videlis mulla on päässä vikaa, siis pakko, hauliin ainakin sattuu niin paljon!

06.11.2004 20:43

Do dii, kaveri soitteli ja ehdotti että otettaisiin varmuuden vuoksi pohjat tahoillamme, mistä sitä tietää vaikka illemmalla rykäsis sykkeeseen... No ei siittä kai haittaakaan oo, saati että se menis hukkaan, joten olunen auki!
Kyllä tämmösessä jyrinä päivässä hyvätkin puolensa on, (optimisti) ei oo paljon tullu polteltua tupakkata.

07.11.2004 03:44

Ensin tähän tämän hetkinen aika 3:20, että nään sitten, kun heräilen joskus,
että kuinka paljon kirjoittamiseen meni aikaa.

Vielä tässä(kin kunnossa laulattaa kovasti, joten ihan pakko vähän laulaa......

...meistä tuli suutareitataksikuskeja,
muurareita, yksinhuoltajaäitejä,
autokaaaauppiaita...meistä tuli lääkäreitä, virkamiehiä, vääpeleitä,
tänään saadaan hetki olla kuuuuninkaita...kun läkit pääähän vedettiin,kaikesta kaikki tiedettiin, mitä vanhemmiksi vartutaan, sitä
tyhmemmiksi muututaan....lallatilallatilaa

Ei tätä lajia enää vanha jaksa, kapakoissa riekkumista meinaan. Tanssin
kyl kaikkee mahdollista tänään, hitaat kyllä jätin väliin tai jätin/jäi vliin. En yleensäkään tanssi hitaita, ellei kyseessä olejoku tuttu tai
olen muuten varma, ett biisin loppuessa ei tanssittaja varjosta perässä narikkaan hakemaan takkia ja pahimmassa tapauksessa telläydy vielä samaan taksijonoon.
Päätinpä tänään itse valita tanssikaverin etsimällä säälittävimmän näköiset nuokkujat, joita tuskin koskaan kukaan piirittää. Löytyihän
heitä, ensimmäine uhri kireässä ruutupaidassaan ihmetteli
tanssipyyntöäni ja sanoi, että "lähtisinhän minä, mutta vaimoni ei taoda tykätä siitä". Eli hänellä oli kuin olikin vaimo, joka seisoi taempana...no matka jatkuu, sanoi mummo lumessa. Löysin oikean HELMEN, silmälasit kuin matka-tv:t, tukevahko, lyhyt, kaljuuntuva ja suht
kännissäkin. Ystävällisesti hymyillen pyysin tanssiin ja sitten se tuli
vasten kasvojani, jyrkkä "EI"!!!!! Piti ihan kysyä uudelleen, kun en ollut kuulevinani ja vastaus oli edelleen sama EI ja jotain muminaa
perään....siinä sitä sitten oltiin pakit saaneena...:))) Martzi varmaan
minuna olisi jo laukonut "no ei sitten perkele, jos ei kelpaa "apu"...minä kuitenkin loin hänelle ihailevia katseita ja samalla
ajattelin, että kukahan se tässä loppujen lopuksi se säälittävä on, kun pitää toisia säälittävinä ulkomuodon perusteella. Sinä mies, jos luet tätä, niin sanon sulle; "Olet ihana"! ;D ;D ;D

Ja nyt loppulaulun aika:

....myötätuuli täällä mua kuljettaa, maisemien kauneimpien kautta kieputtaa, enkä pudota voi, muille kellot soi, mua silkkisellä
kämmenellä elo kättelee.....eikä ajat muutu, täällä lapset laulaa saa.....
Turvallinen olo minut tuudittaa, vastatuuli vihaisena ohi puhaltaa, sitä mieti en, sekaan peilien minä kävelen ja katson, olen sydän
paikallaan......

Hyvää yötä ja kommentoikaa vasta, kun olette tarpeeks marinaadissa.
Vieläkö Inkulla lienee päässä vikaa vai loppuiko vika ja hankit sen jo
uudestaan?

07.11.2004 03:57

Taas(!) ollaan tunnusmerkistön täyttämässä tilaassa joten...

Videlis ku olis ees jotai sanottavaa.
No täytyyhän jotain praattata jos on mahis.
Eikö viina maistu, vai miksei tänne tuu mitään vuodatusta.
Paariossa oli kivaa, näin TC:n, mankin:n, PavAnssi:n ja Sammy B:n ihan livena, JES!
Teillä muillahan ei ollut sitä harmia että olis paletti romahtanut kun näkee "Inkun" livenä. Ainut kärsijä taisin olla minä, koko paletti romahti. No täälä muiden nähden voin jatkaa tällä imagolla, HAH HAH!

Jee, hienoa Keiju! Sä nappasit lärvit ja duunasit tänne tarinan, mistä näkee että olit kuin olitkin hieman liikuttuneessa tilassa. Eikö ollutkin kivaa, niin vaarallista kuin tosta tykkääminen onkin....

Pitäisköhan kattoa jos sätissä olis jotain liikennettä, kuten silloin ku alku illasta rupesin vetään niitä pohjia "ihan vaan varmuuden vuoksi" ilman tarkoitusta käydäkkään paariossa. No se sätti ja ne keskustelut johti näihin tapaamisiin, hyvä niiin!

07.11.2004 04:03

jaa juu.
Me ei tanssittu, en määkän helposti tanssi hitaita vaikka vanha uko oonkin! Tulkaapa koittaan, ja tää on haaste!

07.11.2004 04:12

Videslis!
Tää ketju ei toimi. Porukka joka on ollut paariossa, niin kotiin tulleessa menee perheelliset kiltisti nukkumaan (ku sai sen kepapin tuulen suojaan) ja ne ei perheeliset siirtyy suoraan hydrauliikkaan...
No kukapa siinä vaiheessa nyt nettiin kirjoittelis ja aamulla ei enään kriteerit täyttävä tunnusmerkistö täyty, joten ei voi kirjoittaa mitään.
Tais jäädä Keiju meidän surkeeks ja hervax vuoropuhelux tääkin...
No Vi***U, päätettiin tää perustaa ja niin tehtiin! On se vaan kumma jos...

07.11.2004 04:49

Oli kuin olikin sätissä eloa!
KIITOS lounaissuomen toimikunta!

07.11.2004 04:51

Ei kun se johtuu tän sivuston profiilista: siellä Ameriikan hojohojo-sivustolla, jolla silloin tällöin käyn, on yhtä paljon rekisterötyneitä käyttäjiä, mutta noin 10 x säikeitä.

Syitä? Täällä on 10 x enemmän hillittyjä, ujoja suomalaisia naisia (eli yli 22-vuotiaita). Ihan heitto, mutta luepa säikeen nimi...

Tää on niin tätä. Mutta älkää antako sen sätin muodostua pikkupiirin omaksi jutuksi, mukaan vain! :-)

07.11.2004 04:51

Nyt mamimaan!
Ei toisen päivän jälkeen tuu koskaan jysäriä, on vaan vysiikka mukautunut.... (EIHÄN?)

07.11.2004 05:05

"Täällä on 10 x enemmän hillittyjä, ujoja suomalaisia naisia (eli yli 22-vuotiaita)."

/kulmat/

Marinadissa ovat aivot, juu. Mutta kun on HILLITTY, UJO SUOMALAINEN NAINEN, niin tämän villimmäksi meno ei muutu. Juu. Tampere kuittaa, hyvää yötä.

07.11.2004 06:32

Enhän mä Inkku arvannut, että sä tänne tulet vielä...olisinpa tiennyt. No parempi tuuri ensikerralla, lähden jatkamaan katkonaista koiran untani...

07.11.2004 09:38

Ihmettelinkin että mihin noin äkkiä hävisit. Eihän noin hyvää känniä kannata heti pois nukkua ;-)
BTW, ei kanuunaa, JES!

07.11.2004 09:57

"Eihän noin hyvää känniä kannata heti pois nukkua"

No ei ois kannattanut niin. Chatinkin olemassa olo unohtui täysin siinä liikuttuneessa tilassa. No onhan tässä näitä juhlia tulossa, mutta ehkä vasta ens kuussa.

Manki: Kerro millanen toi Inkku oli livenä?

07.11.2004 10:06

"Tais jäädä Keiju meidän surkeeks ja hervax vuoropuhelux tääkin..."

So what? Pääasia, että MULLA on hauskaa! Voin pitää tätä ketjua yllä, vaikka yksinkin, joskin aika harvakseltaan.

07.11.2004 11:54

Keho.net: 6479 ketjua (96015 viestiä)

Se hojohojosaitti: Threads: 31,103, Posts: 511,773

Molemmissa rekisteröityneitä käyttäjiä - ja vain he voivat kirjoitella, joten lukijoiden määrä on tässä kohtaa irrelevantti - n. 6000 (Ako voi korjata, mutta pitäis olla aika lähellä).

Muuten, siellä oli joskus tällainen säie. Ja tapahtui.

Okei, mistä toi helvetin iso ero sitten johtuu?

Teoria:

1) Amerikkalaiset on jonkin verran puheliaampia (selittää vain vähän, mutta kuitenkin)

2) Se sivusto on yhtenäisempi, koska (lähes) kaikki harrastaa jotain taistelulajia. Täällä ei juoksija ja BodyPumppaaja oikein voi samanlaista yhtenäisyyttä kokea - vaikkakin toi kirjo on tän saitin rikkaus (mutta siis huonot puolensa siinäkin).

3) Siellä keskimääräinen kirjoittelija on alle 22-vuotias mies, täällä 25-vuotias nainen (ihan mutulla molemmat).

4) Edelliseen liittyen: Mitä vanhempi, sen vaikeampi on provosoitua, ja naiset ei muutenkaan provosoidu niin helposti. Ja jos ei provosoidu, ei kirjoita. Asiasta kirjoittaminen ei sivustoa ylläpidä, kyllä kunnon väittely kuuluu asiaan aina silloin tällöin.

5) (Ja nää 3 viimeistä vois olla yks ja samakin): Asiasta kirjoittaminen on vain osa mitä tahansa sivustoa, nää yleiset jutut on se kantava voima. Täällä kun se keskimääräinen naiskäyttäjä ei ole innostunut näihin asioihin puuttumaan, niin eipä siinä paljon muuta tarvita.

Että tollasta aattelin. Ihan täysin mutulla.

Kriteerit täyttyy edelleen, maailma pyörii! /kippis/

07.11.2004 13:34

Ehkä mullekaan ei tullut sitä kanuunaa ku maailma hyrräs viä aamullaki! No nyt mun kriteerit voi olla vähän niin ja näin, kohta sais varmaan jo ajaa autoakin, ehkä pitäiski että säästäis ;-) (ku on se nokileka, toim. huom.)
No määhän noi kriteerisäännöt oon määritelly ja viä kännissäki, on se ihme jos en sais ite niitä rikkoa. NÄÄ ON MUN MAITA, PRKL!

"jos ei provosoidu, ei kirjoita"

Näin se on nähtävä. Määkin ajattelin aluksi tulla tänne vähän provosoimaan, hivenen taisin onnistuakin, mutta jo nyt oon pliisuuntunu. Voi mua... Pitäis vaan olla se kokopäivä sika ja kyntää aina kun pellolle pääsee!

07.11.2004 13:38

"Pitäis vaan olla se kokopäivä sika ja kyntää aina kun pellolle pääsee!"

Mutta jos ei sitä piparia saa, niin minkäs teet. ;-)

(Kannatti muuten pidättäytyä siinä kahdessa lasillisessa. Niidenkin juominen, kun teki tiukkaa.)

"kohta sais varmaan jo ajaa autoakin"

Autoa. MUAH!
Mää ajattelin lähteä kohta lenkille.

07.11.2004 14:04

Teillä on ollut taas hauskaa eilen :D. Hyvä, että jollain...

Missä muuten SimpAnssi piileskelee? Ei ole hänestä kuulunut aikoihin. Terkkuja vaan täältä Cirulta pikku SimpAnssille :).

07.11.2004 14:20

sainhan mää piparia tarjoilija tytöltä vaikkei sitä "suomalaista banaania" vilautettukkaan ;-)

btw, munhan pitäis ajella vapaa-aikani, sitä vaan säästais mitä enemmän ajais, taloudessanihan on edelleen parantamisen varaa ku joudun töissäkin käymään.
Nii-i, on sitä nyt hyvä lähteä lenkille ku ollaan juotu vain pari lasillista...

Antoisaa ulkoilua!

07.11.2004 14:36

Jaa, no on teillä mahtanut puheenaiheet illanvietossa olla...selvisikö se suomalaisen banaanin mysteeri Inkerille? Kerro mullekin!

07.11.2004 15:56

voit vaan arvailla...

No se on selvinnyt mulle jo aikapäivää. Six mää tossa siihen viittasinkin ettei sunkaan tartte olla loputtomiin lumiukkona, vaikka siihen ihan suostuit...

07.11.2004 16:15

Mut eihän siinä banaanissa ja "suomalaisessa banaanissa" ole kyse edes samasta asiasta, joten koko aiheen ympärillä käyty keskustelu on ollut aivan turha...hävetkää!

07.11.2004 16:26

Ei siinä mitään yhteistä ookkaan. Onhan piparilla ja "piparillakin" eroa ;-)
TC:llä nyt vaan pyörii päässä suuhunpantavasta banaanistakin tämmösiä mielikuvia.
Mikään keskustelu ei oo turhaa...
Joo ainahan pitäis vähän hävetä ku tämmösiä puhutaan, hyi hyi!

07.11.2004 16:34

Join tuossa juuri lasin punaviiniä ruuan kanssa, joten kai tässä on sitten ollaan kyvykkäitä kommentoimaan tähän threadiin.

Sitä on taas näköjään viina virrannut ja laulu raikunut ainakin Tampereen kulmilla. Ja Keijukin on käynyt vonkaamassa miehiä yöelämässä ja saanut vielä pakit.

Tähän voi vaan todeta, että hauskuus ilman viinaa on teeskentelyä!

07.11.2004 16:49

Maz, joku voisi olla eri mieltä tuosta...:D

http://www.keho.net/keho?&m=keskustelu&cat=24&part=read&id=75716

Keiju, MUAH!

Ciru, oltiin muuten samassa pöydässä kuin silloin kesällä...se on nyt sitten virallisesti kehopöytä! (Tai sitten mä olen urautunut..../ujo/)

Kiitos viimeisestä! :-)

07.11.2004 17:00

TC:
Niin, puolitosissani ja punaviinilasista humaltuneena minä tuon heitin. Voihan sitä pitää hauskaa ilman viinaakin tai vaikka ihan ilman housujakin.. ;)

07.11.2004 17:16

Vastaa kysymykseeni!! Kerro millanen toi Inkku oli livenä? Vai pitääkö tulla uhkailee ovellesi...;)

07.11.2004 19:40

Älä kuule uhittele mankille, hänhän on hojohojo!

Mää voin ite kertoa:

viksu ja vilmaattinen, ehkä hieman puhelias (ainakin liikuttuneena), komean huippu-urheilijan vartalon (purjehtia lihas, toim. huom.) omaava ikäistään nuorempi miäs!

manki voi sitten vaan allekirjoittaa!

07.11.2004 21:25

Inkku puhuu aika paljon.

Itse asiassa niin paljon, että kaverinsa kysyi minulta, että "Niin, sinä ja sisaruksesi olette siis Savosta? Kuinka te olette noin hiljaisia?" Johon minä: "Tuo Inkku on niin dominoiva keskustelija, että ei tässä saa suunvuoroa..."
;-)

Että kannattaa varmaan ottaa banaani mukaan Keiju-Inkku-tapaamiseen, niin saat Inkun välillä hiljaiseksi. Piparikin varmaan käy...;-)

07.11.2004 23:01

Kyllä se Inkku hiljenee ilman mitään rekvisiittojakin!

13.11.2004 05:13

No pitäähän tääne taas jotain ku...

Vai uhoo se Keiju!

Tässä taitaa tulla holistin maine, ku taas tarinoin tähän säikeesee, mutta loppujen lopuksi kun rehellinen oon...

Enhän mää muuten, mutta olivatten päättäneet pitää jonkun neljänneksen palaverin, lieko kolmas. Ymmärsin kuitennii luistaa kaikesta muusta paitsi ruoasta, ja köyhän rikastuttamisesta (ilmasta viinaa).
Ainooksi harmiksi jäi se että se näyttelijä "kyllä isi osaa" oli pitänyt sairaan loistavan tuokion ennen ku ehätin asiakkaan luota kaukaa TÖISTÄ näihin kekkereihin!

No säästin taas niin paljon että voin tännekin kirjoitella...

Tarinoita ootellen...

14.11.2004 07:24

Mun ei pitäis täyttää pääsyvaatimuksia tähän ketjuun, mutta minkäs teet, kun pakottivat. Väkisin vaan revittiin kita auki ja sinne ämpärillinen suuntaa antavaa nestettä...yök.

Mikähän kumma siinä on, että suu sanelee aivan käsittämättömiä lauseita silloin ku ei pitäs...entiselle esimiehelle ja ex-opettajalle mainitakseni. voi kauheeta, voi hirveetä.

Ei kellään ois rakettia lainata? Mun pitäis päästä nimitäin kuuhun, ja helevitn äkkiä!

Nyt lupaan, etten enää IKINÄ!

14.11.2004 11:57

No niin, siinäs näette, kita revitään auki ja kaadetaan viinaa kurkusta alas! Tota mä oon aina yrittänyt sanoa, eikä kukaan usko.

Pierase aamun eka kanuunapieru sytkäriin, niin pääset sinne kuuhun!

14.11.2004 13:08

Hyi Inkku, mulle älä tollasia puhele, kun oksettaa muutenkin. Nyt mä en kertakaikkiaan lähde enää mihinkään tai seuraavan kerran, kun lähden niin se paikka on kirkko ja siellä kauneimmat joululaulut. Paitsi, että yhdet pikkujoulut on tulossa...miten ne välttäisin?

14.11.2004 13:28

Ai sun tasos "ammattilaisena" on vasta toi että jysärissä lupaillaan ettei enään ikinä....
No parin päivän päästä se ei enään tunnu ihan niin huonolta ajatukselta jos taas vaikka joskus...

Ei kai niitä pikkujouluja tartte vältellä, ota pari rohkasua ja nekin alkaa taas tuntua läsnäolon tasoisilta kekkereiltä!

No ite pyysit matkaa kuuhun, mähän vaan autoin! Paha olos oli niitten "viinankaatajien" syytä.

Nyt samanlainen kuitti kuin SB:ltä sain:
Taidanpa lähteä ulkoilemaan, kannamme loput puut sisälle ja päälle lenkki!

14.11.2004 13:49

Mä ottaisin sen seuraavan päivän olotilan, vaikka kaksinkertaisena, jos sillä välttäisi mun käytöksen ja sanainen arkkuni pysyisi kiinni.

Rohkaisua mä en tarvitse juhliin, voin olla jopa vesilinjalla koko illan ja se ei viihtyvyyteen vaikuta, riippuu seurasta. Sellaista seuraa kyllä vältän, jossa en selvinpäinkin viihtyisi. Se vaan tuppaa olemaan niin, että hyvässä seurassa myös se alkoholipitoinenkin maistuu paremmin.

14.11.2004 15:43

Toihan täyttää morkkiksen tunnusmerkistön.
Kuittaa höpinäs hymähdyksellä ja selitä itsellesi hyvällä kännillä. Paaduta omatuntosi moottorisahan tasolle, niin ei morkkiksetkaan lähentele.

Toki viihtyvyys on seurasta kiinni, kännissä ja selvinpäin!

Jos toi liikuttuneen olotilan sanainen arkkusi on kuten sen tekstistäsi ymmärrän, niin sinähän olet hauska tyyppi, synnytät muistoja ympärillesi. Niitähän ei synny jos ei tapahdu odotettavasta poikkeavaa ja kunnon lohkasut saa niitäkin aikaan. Jos siitä joku vetää herneet nenään, niin voi voi.

14.11.2004 16:12

"Jos siitä joku vetää herneet nenään, niin voi voi."

No se olisikin helppoa tehdä Sokrun mainitsemat "pomon pieksännät" nurkan takana, mutta entäs, kun menee vanhalle opettajalleen tunnustamaan monivuotisen ihastumisensa häneen...:-O

14.11.2004 18:45

"Pierase aamun eka kanuunapieru sytkäriin, niin pääset sinne kuuhun! "

heh tää oli hyvä.

17.11.2004 03:56

Jaahans, jotku tietää...

ehkä ei täälä kertaa muuuta ku mustikkakeittoo...

19.11.2004 00:53

Jeah, torstai-ilta ja kotiinpaluu just akuutisti. Ja vaatimukset täyttyy, kukkis marinoitu /tuuletus/.

Taustalla hohtokeilausta. Pesin miespuolisen keilapartnerin ja voitin /cool/.

Ei muuta. /sankari/

19.11.2004 19:40

Marinoidaan nyt sitten täälläkin. Mustaa kissaa pullon verran, eka lasi menossa. Muuta sanottavaa ei ole kuin että onpas hyvää, hyvä pöhnä.

Tulkaa seuraksi sättiin jos telkusta ei tule mitään kivaa. Mie en välitä mie en ressaa...

Ja tietty vuohenmaitojuustoa ja patonkia, nami nami!

20.11.2004 02:23

Kalsarit, ei lasketa! No paikallisessa käytiin zoomaamassa todelliset tunnot....
Vaan pari pommia thai hierontaa tai jotain, on tää elo vaan mukavvaa!
Pakko pitää roolit yllä!

04.12.2004 01:49

Nopea visiitti ravintolassa tapaamassa paria kaveria ja just rimaa hipoen täytän kriteerit tähän ketjuun.
Aion pysytellä juuri sen vuoksi vain ja ainoastaan tässä ketjussa, enkä lähde jauhamaan tuonne toiseen vakavasta asiasta. Jatkan siellä
sitten, kun olotila ei ole tippaakaan
liikuttunut.

Chi:tä aion vähän tässä kuitenkin pyöritellä, koska hän lukee tämän, vaikka häntä EVVK.

"Käsitän että sinulla on mielipide joka ikisestä maailman asiasta, mutta EI KIINNOSTA."

Minkäs vuoksi sinulla armaani ei tunnu olevan mielipiteitä mistään asiasta missään ketjussa?
Heti, kun niitä alat sitten esittää, niin ne varmasti hukuttavat ne minun
mielipiteeni bittitulvaan, eikä kukaan
niitä edes huomaa, puhumattakaan, että
kukaan vaivautuisi kommentoimaan.

"Minkä vuoksi sinun Keiju pitää saada joka ikisessä keskusteluketjussa kaikki huomio itseesi..."

Miten niin pitää saada? Itseksenikö jankutan omista mielipiteistäni? Jos esitän mielipiteeni, niin syytönhän minä siihen, että joku sitä kommentoi tai esittää lisäkysymyksiä.
Jos aiheet ovat sinulle tabuja, liian rankkoja lukea, niin senkin voit rehellisesti sanoa.
Ja, jos et Chi tiennyt, niin urheilijoillakin voi olla muutakin elämänkokemusta kuin hiki siellä kainalokuopassa. Yleinen osio on just sitä varten, että siellä puhua mistä vain. En minä sinne sinun suosimiisi ketjuihin tule, varsinkaan jos EVVK.

"Ei muuta. Ei mitään henkilökohtaista."

Mutta tämä on ja erittäin henk.koht.
Tulepa vielä kerran jauhamaan
jotain vastaavaa minun sanomisistani, niin tulen luoksesi kylään. :-s (vai miten
se hymiö nyt menikään)

04.12.2004 02:21

"Chi:tä aion vähän tässä kuitenkin pyöritellä, koska hän lukee tämän, vaikka häntä EVVK.

"Käsitän että sinulla on mielipide joka ikisestä maailman asiasta, mutta EI KIINNOSTA."

Minkäs vuoksi sinulla armaani ei tunnu olevan mielipiteitä mistään asiasta missään ketjussa?

"Minkä vuoksi sinun Keiju pitää saada joka ikisessä keskusteluketjussa kaikki huomio itseesi..."

Miten niin pitää saada? Itseksenikö jankutan omista mielipiteistäni? Jos esitän mielipiteeni, niin syytönhän minä siihen, että joku sitä kommentoi tai esittää lisäkysymyksiä.
Jos aiheet ovat sinulle tabuja, liian rankkoja lukea, niin senkin voit rehellisesti sanoa.
Ja, jos et Chi tiennyt, niin urheilijoillakin voi olla muutakin elämänkokemusta kuin hiki siellä kainalokuopassa. Yleinen osio on just sitä varten, että siellä puhua mistä vain. En minä sinne sinun suosimiisi ketjuihin tule, varsinkaan jos EVVK.

jotain vastaavaa minun sanomisistani, niin tulen luoksesi kylään. :-s (vai miten
se hymiö nyt menikään)"

Voitko tarkentaa?

04.12.2004 02:22

Eiku ei tarvikaan. Nyt keksinkin sen jo.

Tarkoitit siis sanoa että

Chi:tä aion vähän tässä kuitenkin pyöritellä, koska hän lukee tämän, vaikka häntä EVVK.

se hymiö nyt menikään)?

04.12.2004 02:23

Hei, mehän keskustellaan!

04.12.2004 11:05

Niin paljonko Chi veti viinaa, että tukka lähti ja väri muuttui yhdessä yössä?

05.12.2004 03:09

Jaa jaa!
No just.
Tää on tätä, mix muuxi muutuis.
Taas on viunaksien kans puuhailtu, hyi!
Pelattiin Aliasta hyvin aikein, mutta turhan vakavin mielin...
Onnex mää voitin (siis mun nansioata joukkueeni voitti)!
Nyt, lyöty joukkue, huumattuna vanhoilla suklailla, kritisoi selkeää voittoa turhin perustein! JEE JEE JEE, Voitolle!

PS. Kirjottakaa kaikki marinoijat!
ciru huom., ainakin lupasit marinoida!

T:Inkeri rakas!

05.12.2004 15:19

Olihan se kukkakaali aika hyvässä marinaadissa, hik. En kyllä voi tajuta miten joku voi kirjoitella täällä illan pääteeksi, siis niinku 3 jälkeen yöllä ja nuppi marinoituna :O :D, ei jymmärrä.

A. mä en näkis kirjoittaa (enkä jos laittais toisen silmän kiinni ja yrittäis sihdata...) B. ei jaksais C. ei kiinnostais siinä mielentilassa

Mä kun pääsen harvoin ulos, tanssin kunnes putoon ja maistelen siinä sivussa viiniä reippaasti. Aamutunneilla kömmin kotiin ja suoraan nukkumaan, ei koneelle :). Oli muuten tosi hauska ilta eilen.

05.12.2004 17:47

Chi, vaihda heti sun naama. Toi ei ole yhtään sun näköinen ja noi raamattu höpinät kuuseen, käsky. :)

Olis aika kätevää, jos olisi irtonaamoja kaapin perukoilla. Niille löytyisi käyttöä aina välillä... toi ei liity mitenkään mun eiliseen marinointi keikkaan :).

06.12.2004 00:17

"Chi, vaihda heti sun naama."

Kaikki haluu näyttää Sokrulta, kun Sokru on niin ihana. :)

06.12.2004 22:57

"En kyllä voi tajuta miten joku voi kirjoitella täällä illan pääteeksi, siis niinku 3 jälkeen yöllä ja nuppi marinoituna :O :D, ei jymmärrä."

Tahtoo aina mennä aamuun asti, eli ei oo virta vielä lopussa klo 3-6 thai yleensä paarion jälkeen tai jotain... Juo punaista härkää, se virkistää kehoa ja mieltä!
Kirotus virheitä kyllä näyttää aina tulevan :)
Ketjun ideahan on että kirjoitellaan just sillon ku ollaan kukkis marinadissa ja ihmetellään seuraavana päivänä mitä siinä on syntynyt ilman yhteyksiä mihinkään...
No saahan toki kommentoida muutenkin, vai lipsunkohan taas... En toki nyt oo liikuttuneessa tilassa itsekään, työ kutsuu taas aamulla.

07.12.2004 10:57

Niin, valitettavasti en hirveän paljon muistuta huomattavan komeaa avariani vaan minulla on vahva mielikuva, että Jyrki on todellisuudessa huomattavasti näköisempi.

Ulkonäössäni ei ole mitään hätkähdyttävää. En muistuta sen enempää Marlon Brandoa kuin Wilma Schlizewskiäkään. Virenin näköiseksi on sanottu, Myllyläksi joskus luultukin kun olen suksien kanssa hiippaillut. Kerran sanottu jopa Juha Miedon näköiseksi vaikka en mielestäni muistuta häntä tippaakaan. Ilmeisesti olen jonkinlainen Elmo, urheilun monitoimimies.

Lisäksi on päin naamaa haukuttu mitättömän näköiseksi ja takanapäin rikollisen näköiseksi. Ota näistä sitten selvää.

Joka ilta nukkumaan mennessäni rukoilen muuttuvani vale-Myllylästä oikeaksi Myllyläksi, mutta rukoustani ei ole jostain syystä vielä kuultu.

Mutta välitavoitteena yritetäänpä chin kanssa muuttua tuohon avarini suuntaan....

07.12.2004 11:57

"Joka ilta nukkumaan mennessäni rukoilen muuttuvani vale-Myllylästä oikeaksi Myllyläksi, mutta rukoustani ei ole jostain syystä vielä kuultu."

Kuules sokru, vedä sinäkin hieman douppinkia, jos vaikka muuttuisit!

11.12.2004 00:15

Mut taas pakotettiin, mutta tulin hyvissä ajoin pois. Olotila on kyllä sitäkin liikuttuneempi...Omaa rahaa ei mennyt onneksi kuin alle 10 euroa.

Hirveästi en nyt pysty kirjoittamaan, kun maailma pyörii. En olis tännekään keho.nettiin tullut, mutta oli netti unohtunut auki illaksi ja tämä sivu sopivasti tyrkyllä.

On sillä Sokrullakin haaveet, kun Myllyläksi toivoo muuttuvansa. Miksi ihmeessä? Enhän minäkään toivo olevani kukaan muu kuin minä, puhumattakaan, että haluaisin olla jokin julkkis. m utta sokrun haaveet on hänen haaveitaan...vai
kka kummalisia ovatkin.

12.12.2004 05:40

Nyt on kotiuduttu. Ensix pikkuset joulut (eilen) joista ei päästy ees kotiin...
Tänään jääkiekkokerhon kokoomus, peli nähtiin ja viinaa juotiin kostoksi yhteiskunnalle!

PS. Keijukin harrastaa kirotus vihreitä kännipäissään, siis en ookkaan ainut!

12.12.2004 17:27

" joista ei päästy ees kotiin..."

Voi pahus! Joku tyrkky bimbo saanut Inkun haavinsa ja vienyt hänet mukanaan. Siinä meni viimeisetkin saumat multa. Mitäs mä nyt teen?

12.12.2004 18:07

Ymmärrän yskän.

Oikea Myllylä kelpaisi petikaveriksi, Vale-Myllylä ei.

Onpa tarkkaa.

12.12.2004 18:18

Mitä siellä höpäjät? Oikeaa Myllylää en huolis edes kuurosokeana. Vale-rikollinen on asia erikseen...

12.12.2004 20:24

"Joku tyrkky bimbo saanut Inkun haavinsa"

Väärä johtopäätös! Eikä edes tummaverikkökään... Kaverin tykönä terapeuttisia keskusteluja käymässä. Elämä oli vaan näyttänyt hieman nurjempaa puoltaan hänelle...

18.12.2004 06:08

Lauantai ja näillä kellonlöymillä TÄYSIN selvin päin, että se siitä dokusta... Sitä vaan tulee aina kirjoitettua tänne tähän aikaan... ;-)

19.12.2004 02:49

Noni, kai sitä täytyy munkin tänne ketjuun jotain raapustaa kun kerran aihetta on :-) Nyt on sitten vielä se ongelma ettei ole mitään kirjoitettavaa. No eipä se ennenkään ole estänyt...

31.12.2004 23:12

Nyt kun on tullut koko viikko syötyä possua, niin on pakko juoda kossua. Aamulla on hirveä vapina ja peilistä katsoo apina. Hyvää Uuuta Vuotta 2005!

01.01.2005 20:46

Kerrankin oon saanut hyvää viskiä (skeptikko viskien suhteen), jos olisin ite valinnut niin mielummin tummaa rommia... Raumassa kun ollaan niin ruakka valmistuu...

09.01.2005 01:38

Yleensä mä olen tosi iloinen ja pirtsakka huppelissa, mutta nyt mä olen tosi surullinen... /nyyh/

09.01.2005 12:12

Mikäs Cirumurua syö?

09.01.2005 12:39

Olisiko joku nimitellyt piruksi tai liruksi?

09.01.2005 19:41

Eilen juotiin varpajaisissa hilpeänä kaljaa, mutta tänä aamuna maattiin sängyssä kalpeana hiljaa.

1½ litraa konjakkia, 3 litraa muita väkeviä ja siihen vielä pari koria kaljaa kyytipojaksi ja näillä raaka-aineilla saatiinkin aikaa ihan mojova humalat varpajaisseurueelle...

09.01.2005 20:08

Posti vei varmaan kutsun väärään osotteeseen! Oisin kyllä muuten tullu.

09.01.2005 21:59

Taas tunnustetaan...
Eilen hirvenpaistia viis tuntia uunissa, NAM!
Kaverix meni pari viiniploa, konjakkia, kahta eri rommia, Murilloa, Jallua, Leiskaa ja saunassa kaljaa --> baarioon. Aamulla tuli levättyä vähän arkea pitempään, mutta ei vissiin ihan noin hiljasia ku martzilla!

09.01.2005 22:03

Taitaa tuo juominen olla sulla ihan elämäntapa. Eikö kannattas mainita ne päivät, jolloin et ole jotain ottanut! ;)

10.01.2005 19:30

Keiju:
No tulihan se sieltä!

Vielä ollaan raskaissa töissä (kohta se työnteko täytyy lopettaa, ihan kohta, ihan kohta...) ja nehän vaatii tunnetusti rankat huvit. Mä luulen että mä vaan oon ollu muita tunnollisemmin tässä ketjussa...
Ei niin pahaa ettei hyvääkin, oon lopettanut lakon ja palannut normaaliin tupakoimattomaan tilaan ja se on kestänyt noi marinoinnitkin! Jatkan urheasti tällä linjalla...

15.01.2005 05:14

Hähää, miettikääpä sitä, nii!

15.01.2005 11:28

Näin uuden päivän avautuessa tulee vaan mieleen että mikään ei oo niin kivaa kuin se että on oikein hauskaa!

16.01.2005 03:51

Mummot kafee juuropassa...
Tärkeintä tässä maailmassa on raportointi, kaikki kusee jos se laiminlyödään!

16.01.2005 13:13

Marinadi ehti haihtua. Pitääkö sitä siis tehdä lisää?

16.01.2005 14:25

Joo, marinadit haihtui ja tilalle jäi vain raastava tuska päähän...

16.01.2005 16:43

Hyvä Oulun plikat, noin sitä pitää...

19.01.2005 21:18

Olipa eilen rankkaa, töihinkään en ehättäny ku yhdeltä vasta...
Ei ihme että työt pitäis lopettaa ku ne on noin rankkoja.

Huomenna ISOLLE kirkolle jatkamaan!

Vkonloppuna "jääkiekkokerhon" kokous, huh huh.

19.01.2005 21:22

Voi sua onnetonta raukkaa. Lopeta se työ jo hyvän sään aikana tai tee nii ku mä, suostut vaan määräaikaisiin työsuhteisiin ja elämä hymyilee.

21.01.2005 23:52

Oon tässä miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että kyllä punaviinimarinadi takaa lihalle parhaan maun ja pehmeimmän lopputuloksen...

/sweet/

22.01.2005 00:11

http://www.paperdollheaven.com/johnnydepp.php

Ja tässä ajankuluksi ;P

22.01.2005 11:04

Ajankuluvinkin perusteella marinadi on ollut pehmee ja hyvin imeytynyt. Voisi jopa kuvitella että kukkakaali on suorastaan kellunut niin runsaassa marinadissa että yhteydet kaikkialla on napsahtanut poikki, toisin sanoen "töpseli" kukkiksen ja selkäytimen välissä on kellutuksen johdosta irronnut. Yleensä marinadin haihduttua (tai marinadi astian/kopan vuotojen vuoksi) lisäämisen loputtua, yhteydet kukkakaalin ja muun maailman välillä kytkeytyy lähes normaaliksi ottaen tietysti aikansa prosessien ylösajon muodossa. Sii nou hätä!

22.01.2005 11:05

prkl, SIIS nou hätä!

22.01.2005 15:12

Eläpä inkeri vähättele vapaa-ajanviettotapojani ;)
Näimpä ainakin hyvin provosoituneita unia joissa oli seksiä ja väkivaltaa...

Marinointi ei ollut ilmeisen onnistunut sittenkään, sillä aamuinen 11km lenkki ei tuottanut edes suurempia tuskia...

Noh, tänään lähdetään vaihtamaan hallitusta erääseenkin yhdistykseen. Hyvin se menee, ei parane jännittää :)

25.01.2005 19:12

"Tärkeintä tässä maailmassa on raportointi, kaikki kusee jos se laiminlyödään!"

Tosi on!
Ja sattuuhan sitä paremmissakin piireissä, vieläpä tiistaina...:-O

25.01.2005 22:49

Pitikö mun tuntea joku pisto? /hukassa/
Kaikki on raportoitu!
...tai siihen on ainakin uskominen ;-)

03.03.2005 04:50

Eikös se oo rehellisyyden nimissä taas aika nostaa tätäkin ketjua!
Joudin taas hieman lukaseen muidenkin skriivauksia ja olin huomaavinani että useiden päässä soi Juudas-papin "lain rikkomis"-piisus.
Tuli sitä Juutasta kuunneltua oikeen niinku livenä...
Näin "loppu" illasta tulee kuunneltua Robert Plantin soolo tuotantoa, vaikka ihan seuraavan keikauksen ennakoksi. On se vaan "pörinässä" helppo sanoa että hän on PARAS ROCK-LAULAJA! Toivottavasti joku väittää vastaan ja tulee Tranmereen kinaamaan keikalle!
(...voipi olla ettei ylety huomenissa töihin)

03.03.2005 05:00

Mee nyt hyvä mies n u k k u m a an!
/kauniisti sanottuna/
....ööö no joo...

03.03.2005 07:43

Kattis, mahtava linkki!

http://www.paperdollheaven.com/anttituisku.php

kirjaudu sisään jos haluat vastata