Sähköimpulssi laite

949
Wes
27. elokuuta 2001 00:00

Perhetuttu on fysioterapeutti ja hän suositteli minulle laitetta, joka nopeuttaa kuulemma hyvin palautumista kovasta treenistä ja muutenkin pitää lihakset rentoina ja valmiina uusiin koitoksiin. "Noloa" tässä on se että samantyyppistä laitetta myydään kaikenmaailman tv-shopeissa "ihmelaitteena" jonka avulla ei tarvitse treenata ollenkaan salilla ja kuitenkin paino putoaa ja lihakset kasvavat..

Nyt varmasti jokainen lukija tajuaa mistä laitteesta puhun eli sähköstimuloivasta laitteesta (mm. Abtronic tv:ssä). Tuleva laitteeni on lääkealanfirman valmistama ja se on ollut jo vuosia mm. fysioterapeuteille kuntoutuksessa yms. käytössä ja tulokset ovat hyviä.

Tulen käyttämään sitä kovan treenin jälkeen rentouttamiseen ja palauttamaan lihaksia (oma palautumisaikani on suhteettoman suuri mm. venyttelyistä huolimatta). Kyselisinkin nyt on täällä kenelläkään kokemuksia yms. kyseisen tyyppisestä "sähköimpulssilaitteesta"? Muutenkin voi kommentoida..

Vastaukset: 2

27.08.2001 00:00

Itse olen saanut sähköä selän ""jumikohtiin"" ja kyllä siitä jotain apua on. Mieluummin annan kyllä hierojan hieroa.. itse hankittuna ja usein käytettynä voipi toimia todella hyvinkin. Siis hieronnan korvikkeena, ei salin =)

27.08.2001 00:00

mutta jos kerran sellaisen hommaat, olisin kyllä kiinnostunut kuulemaan kokemuksistasi.

Itselläkin paikat pitkään tukossa kovan treenin jälkeen. Tähän asti olen hoitanut sitä tekemällä parin päivän päästä aivan kevyen, palauttavan treenin. Vähän painoja ja sarjoja, sen verran vain, että veri alkaa kiertämään....

kirjaudu sisään jos haluat vastata