Ostanko sykemittarin?

9402
24. heinäkuuta 2002 13:46

Oon nyt tässä muutaman kuukauden ajan miettinyt et kannattaisko ostaa sykemittari... Mitä mieltä te sykemittareiden käyttäjät olette? Ovatko hyödyllisiä? Nyt kesän lopulla vaan olis rahallisesti mahdollista investoida pikkaisen... Liikun n. 5-6 krt viikossa väh. 60min kerralla niin että hiki lentää ja hengästyy kunnolla. 2 x kuntosalilla salitreeni, 1 x pace, 1 x spinning, 1 x bodypump + pyöräilyä ja rullaluistelua yht. n 3h viikossa. Lähinnä ajattelin Polarin M51 tai M52, mitäs eroja näissä on ulkonäön lisäksi? Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

Vastaukset: 3

24.07.2002 13:57

www.syke.polar.fi
Sykemittarin osto kannattaa ehdottomasti! Sanot, että juoksulenkeillä hengästyt kunnolla. Hengästyä kuuluukin, mutta joskus ja useinkin ilman mittaria on vaarana treenata liian kovaa.

24.07.2002 14:30

Ulkonäön lisäksi ei mielestäni mitään. Itse olen omistanut M52 kohta kaksi vuotta ja olen ollut mittariin erittäin tyytyväinen. Sinä aikana kun mulla on mittari ollut olen tainnut kerran urheilla ilman sitä. Mittari on uskomaton motivoija! Suosittelen lämpimästi!

24.07.2002 14:45

sykemittari. Sillä pystyt kontrolloimaan liikuntaasi. Koska kestävyyskin on taitolaji. Sinulla tuntuu olevan noita lajeja enemmän missä syke on aika korkealla, mutta sykemittarin avulla voisit esim. rullaluistella rauhallisesti mutta kauemmin esim. pari tuntia alhaisemmalla sykkeellä. Tosiaan M51 ja M52 ero on vain väri.

kirjaudu sisään jos haluat vastata