Jussin temmellykset :)

88057
27. kesäkuuta 2004 13:53

Nyt on sitten yötön yö vietetty ja arkea pukkaa taas. Olisi hauska kuulla, mitä kivaa Juhannuksena tapahtui? Mitä touhusitte? Oliko kivaa, tapahtuiko mitään hassua, hauskaa, omituista, rakastumisia, mokia.. ym.?

Vastaukset: 29

27.06.2004 17:16

On se kummaa aikaa tuo juhannus. Ei tarvitse kuin lähteä soutelemaan ja ennenkuin pääsee takaisin löytyy rakkaus ;)

27.06.2004 20:12

Nuoret miehet (n.20-25v) pitäis juhannukseksi eristää, vaikkapa vankilaan;), että jättäisivät meikäläisen rauhaan...:D

27.06.2004 22:52

Keiju; hyvä jos vientiä riitti! Meikkis taas oli pöndellä perheen kanssa, että siellä ei pahemmin kukaan kuolannut perään. Korkeintaan äiti tuli mopin kanssa kaikkien perässä viinipäissään.../souncool/

27.06.2004 23:08

Minibean:
Ei ole mitään hyvää, että sinun ikäluokkasi käyttäytyy niin kuin käyttäytyy/yökkis/. Ensi Jussina käsken ne sinun luoksesi...

28.06.2004 00:00

Jussina kuultua:

(vihaisesti) "Yksikkö!" (selitettäessä immuuni-sanaa Aliaksessa, pari oli juuri sanonut sanan immuniteetti...)

(vitsaillen) "Mikä on kirkasta ja haisee pahalta? -Kirkan kakka"

(epätoivoisesti) "Anna ees pusu"

(tuskaisesti) "Perrrrrkele!" (kroketin tiimellyksessä ---> monta hutia)

(naureskellen) "Älä luhistu..."

(liian nopeasti vastaten) "Mitä tulee räystäitten alle talvella? -Pääskysiä." (Alias-peli, taas...)

Aliaksesta voisi mainita montakin uutta sanaa ja hämmentävääkin hetkeä, sitä nimittäin pelattiin...ja pelattiin...ja pelat-ohhoh-tiin.

Seuraava sana on silti vielä pakko mainita:

Helootti.

28.06.2004 00:12

Helootti = Antiikin Spartassa alistettuun luokkaan kuuluva, valtion orja.

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/sanath.html

28.06.2004 00:14

Kyllähän se on meikäläisenkin yhtenä juhannuksena arpia saatava.
Eli pohje auki, taisi mennä minarin käyttö tältä kesältä.

28.06.2004 09:46

Juhannuksen jäljilstä päässä soi edelleen Popeda:
"Ja voi olla ainakin luulen niin
siitä riippumatta mutta kuitenkin
kanssasi kaksin lähteä tahtoisin
Jos pillua saa niin mä lähden mukaan
pillua saan ei mua estä kukaan".

Ja tätä sitten hoilataan monta kertaa peräkkäin niin, että varmasti kuuluu myös vastarannan mökkiläisille!

28.06.2004 10:25

Nytpä selvisi tuonkin nimimerkin syntytarina. :-)

28.06.2004 12:13

Mankin lailla tuli kanssa pelattua Aliasta jussina pienessä pörössä ja pari legendaarista selitysvuoroa jäi mieleen, ennen kuin alkoholi alkoi häiritä muistiresistoreiden toimintaa...

Selitys: "Sä laitat ne jalkaan laiturilla, jotta pääset nopeammin vedessä eteenpäin..."

Vastaus: "Ai siis piikkaritko..." :-]

Selitys: "Ei siis se vesipumppu vaan..."

Vastaus: "Mikroaaltouuni" (joka muuten oli 100% oikea vastaus, eikös sen tuosta jo tyhmempikin tajua :-]

28.06.2004 14:17

Hmm...Jussina heitettiin tikkaa niin paljon, että jännetupin tulehdus on lähellä.

Viime viikolla valmistunut grillikota melkein paloi poroksi liian suurien tulien ansiosta.

Sitten sitä tavallista uitiin, saunottiin, uitiin....

Lauantaina veneiltiin ja kalastettiin...selvinpäin ja liivien kanssa.

28.06.2004 15:53

"Selitys: "Ei siis se vesipumppu vaan..."

Vastaus: "Mikroaaltouuni" (joka muuten oli 100% oikea vastaus, eikös sen tuosta jo tyhmempikin tajua :-]"

Ai, jestas...*ROFL*

"Helootti = Antiikin Spartassa alistettuun luokkaan kuuluva, valtion orja."

No, niinpä tietenkin...mutta nythän tuon sanan sisältävästä runosta saa vielä vähemmän tolkkua.

28.06.2004 16:07

Sitä paitsi teidän lausumana se kuulostaa lähinnä heloooootti. Ja miten muka orjat voivat estää jonkin asian tapahtumisen?

Tänä aamuna minua nauratti kaksi pahoinpideltyä juustoa... :D

28.06.2004 19:16

Testatkaapa värisokeuttanne näin Jussin jälkeen. Kaiuttimet kannattaa laittaa päälle...

http://www.funnyheck.com/test.html

28.06.2004 20:06

Siis Keijun linkkiä...

28.06.2004 20:13

Eli tietyssä vaiheessa tais iskeä värisokeus???

Älä Sammy paljasta. ;D

28.06.2004 20:43

Vitjat, tuohon linkkiin olen törmännyt joskus ennenkin ja osasin odottaa tulevaa. Silti voinen yhtyä Sammyn kommenttiin, kun oli se niin kauhia /nyyh/

28.06.2004 21:03

Tuli melkein pissat housuun :D

28.06.2004 22:13

Että mää säikähin!!!

Keijuu, ei saa pelotella!! ;)

PS: No oikeastaan kun tarkemmin miettii, niin niissä hyttysissä oli tarpeeksi usuteltavaa... =) Mutta kiitos, ajatus on tärkein. ;D

29.06.2004 01:02

Minen pelästynyt, mutta kissat...

29.06.2004 02:13

...yhessä vaiheessa vähän ikävämpää ko yli 10 äijää tulee päälle - mut muuten ok meininki.

29.06.2004 05:39

Kaikki S*TANAN idiootit ekaa kerta kahden kaljan örvellyskunnossa olleet teinarit oli sitten eksyny Raumalle.
Ne kevyet 91 000 tms.

P*skaa tuutin täydeltä sanon minä.

Unta ei 3een vrk:een lähes yhtään.
Hieman piti motivaatiota hakea syvältä että ymmärrystä riitti.
Ensi vuonna sitten ehkä hauskempi Jussi.

En ole katkeranoloinen mutta silti.

*pienehköä kiristelyä*

Riettaat ehdotukset ehkä vähän edes piristi toisaalta. /miettii/

29.06.2004 09:56

...eli SUN riettaat ehdotukset piristi muita? :)

29.06.2004 13:16

Päädyin Kuusamoon möksälle. Kaveriporukalla oli aika rauhallinen(?) 4 pv, en edes muista milloin olen viimeksi ollut reissussa ilman omaa miestä (joka oli työmatkalla, en karannut..)!

Grillattiin ja saunottiin ja syötiin ja grillattiin... Jos ei muuta jäänyt viikonlopusta käteen niin se paljon radiossa soitettu Ozonen tms. biisi korvien väliin looppaamaan. Nimeä ei kukaan tiedä, mutta yhdelle se on Bresnak, bresnak, yhdelle Maijamummu, yhdelle Rumarumajee...

Niin ja se "verenluovutus"... Itikat vielä kestää vaan kun mäkärät jyrsi korvan niin että se oli mallia punainen dumbo ja koko mökin naurun aihe...

Trivial pursuit on myös mielenkiintoinen peli parin saunakaljan jälkeen, joskin Alias on siinä vaiheessa aina paikallaan...

29.06.2004 13:46

Meidänkin juhannuksemme meni mökkeilessä. Onneksi säät suosivat pe ja la, joten ulkoitua ja etenkin grillatua tuli, niin ja kokkokin poltettiin, kun oli ensin saatu tarpeeksi materiaalia metsästä keräiltyä ja paljon naarmuja ja mustelmia sahureiden ja vesuroijien raajoihin - tuore kataja muuten palaa upeasti :o). Kaikkiaan tällä kertaa oli kyllä aikas aikuinen ja rauhallinen jussi saunoineen ja hyttysineen.

Ja Trivial Pursuit tuli todettua erinomaiseksi viihdenumeroksi muutaman saunakaljan jälkeen, varsinkin kun käytössä oleva versio on se aito ja alkuperäinen vuodelta yksi ja kaksi, jossa oikea vastaus aina on joko Neuvostoliitto tai paini. Aliasta ei valitettevasti tällä kertaa ollut mukana, joten lisää legendaarisia selityksiä ei tällä kertaa tullut...

29.06.2004 13:51

Se O-zonen biisi on nimeltään Dragostea Din Tei ja sanat löytyy täältä:

http://www.ftpk.net/paroles/O-Zone/Dragostea-din-tei/

Jäin samaan biisiin koukkuun ja nyt se on jo puhelimessa soittoäänenä :)

29.06.2004 16:11

Iines, samis :)

Nuo sanat oon kaivellut itsekin, mutta romaniaa on pirun vaikea oppia laulamaan nopeasti :D

*jatkaa harjoituksia kotiväen ja työkavereiden iloksi*

ma-ia-hii
ma-ia-hoo

30.06.2004 16:05

jussi meni tosi kivasti mökkeillessä hyvässä seurassa...
Tosin sain nauttia jussin "jatkoista" sairaalassa, koska jostain kumman syystä mun toinen sylkirauhanen katsoi velvollisuudekseen tulehtua ja paisua jalkapallon kokoiseksi.

Pääsin tänään pois sairaalasta, ja joudun vetää antibiootteja kolme viikkoa...
Miten MINÄ aina onnistun??? S*tana.

30.06.2004 20:24

syötiin, grillattiin, saunottiin ja uitiin pelastuslautassa...missä pojat myös sukelteli iho sinisenä (kylmä!) happilaitteiden kera. Ja paistettiin räiskäleitä ja nakuiltiin miesväelle koivunlehtiin sonnustautuneina. Jotkut myös harrastivat valotolppien ampumista ilmakolla! Eli kaikin puolin ok jussi.

kirjaudu sisään jos haluat vastata