Provinssi 2004

87330
19. kesäkuuta 2004 10:13

Ketkä on nyt Seinäjoella? :-)

Mä olen kotona nyt. Lähden kolmeksi taas aluellee.

Vastaukset: 10

19.06.2004 11:14

--
AIR (FRA)

Ilmavaa ja intiimiä avaruuspoppia soittava AIR saapuu Provinssiin rakkauden täyteisissä tunnelmissa. Uusin levy "Talkie Walkie" kertoo niistä asioista, joita pojat eivät uskalla tytöille kertoa. Kuvitelkaa kaunis "Cherry Blossom Girl" kauniissa Suomen suviyössä - silloin ei voi tapahtua kuin kauniita asioita . Ehkäpä kaikista raaimmatkin Arskat voivat silloin hetkeksi unohtaa tukan heiluttamisen ja antautua tunteen vietäväksi. Sitä ei ikinä tiedä kuka vieressä seisoo....
--

Ihan vaan suosituksena vaikka itse en paikan päällä olekaan, mutta jos olisin niin tuo ois tän päivän juttu ja ton jälkeen Himin vois unohtaa ja jättää katsomatta ja kerätä sunnuntain
David Bowien keikalle energiaa. :)

20.06.2004 22:34

White, ehkä ne Seinäjoella olevat eivät kuitenkaan ottaneet läppäriä mukaan ;) eli vastauksia kysymykseesi saat oottaa siihen asti kun porukka on kotiutunut...

Mutta pistäkää raporttia, White & muut! Itsekin olin alunperin lähdössä, mutta oon just tullut reissusta kotiin enkä sen takia jaksanut heti lähteä minnekään. (tää on tätä vanhuutta, pitää välillä pitää hengähdystaukoja :)

20.06.2004 23:13

Proge, osuit naulan kantaan, POPPIA.. :s /blaah/

The Roots sentään olisi ollut näkemisen arvoinen, kertokaapa paikalla olleet kuinka Phillyn ihme jyräsi? (lehtitietojen mukaan ainakin jälleen erityisen kova setti) /UGotMe/

21.06.2004 12:06

Nyt alkaa olla jatkot ja muut takana, ja kunto on aika rähjäinen :)

Provinssi on ehdottomasti paras festari, fiilis on huippu ja esiintyjät hyviä.

Järjestelyt oli ny paremmat kuin ennen, esim. vessojen osalta, niitä oli paljon eikä tarvinnu mielettömän kauan odottaa. Vessapaperiakin oli aina, mikä on ISO plussa!

Joo...Humalan aste oli kyllä välillä sitä luokkaa, että meni muutamat esiintyjät ihan ohi, mutta se kai kuuluu asiaan!

21.06.2004 12:10

Jasokin on kesämies /sydän/

21.06.2004 12:46

Provinssi on nyt jo elettyä elämää tältä vuodelta. Vähän hiljainen fiilis on tälläkin, mutta eiköhän se tästä.

Ottaa päähän kun jäi AIR näkemättä :'-( No, tuli sitä onneksi nähtyä monen monta muutakin erittäin hyvää ja vielä sitäkin parempaa keikkaa. Rootsikin tuli nähtyä, mutta eipä taida muistua siitä mitään mieleen /miettii/ /enkeli/

Moulin Rougella näki varsin piristäviä bändejä ja niistä tuli viimeistään mukava festarimeininki ja hymy suupieliin. Ei kait kaiken tartte olla aina niin vakavaa. Ihq-settiä sai nauttia ainakin Ville Leinosen parissa Suudelmittarineen, mitä tuli katseltua pienessä tihkusateessa kankkusessa täristen. Kaanista.

Kyllähän noita muitakin keikkoja tuli vilkuiltua, mutta yksi oli ylitse muiden. Bowie oli eittämättä aika jumala, jälleen kerran. Keikka oli suht pitkä ja siitä tuli sellainen rahalle vastinetta fiilis. Niin ja vaikka keikka aika perussetti biisivalintojensa suhteen olikin, niin on se aina kiva kuulla livenä muutakin kun uutta shaittia. Olen liekeissä. Tai seis.

Nyt sitten vaan pidetään peukkuja, että meitsikin saisi raahattua itsensä vielä ainakin Ruisrockiin. Näkisi Weeping Willowsin /sydän/

21.06.2004 12:48

Pitkästä aikaa ihan nappiin mennyt festari! Järjestelyt upeat, vessoja paljon, ruokakojuja vaikka minkälaisia, hlökunta erittäin ystävällistä...! Scissor sisters oli erittäin positiivinen yllätys. Him ehkä hieman vaisu..? Vai oliko itellä vaan väsy jo.;)

Diablo ja Messuggah jyräsivät, vaikka pienemmällä lavalla soittivatkin. Rok!

Nyt sitte taas salille hikoilemaan nautitut siiderit pois! :-D

21.06.2004 16:53

Tiedätkö mitä Messuggah tarkoittaa? Se on hepreaa ja on suomennettuna hullu. Hepreaksi se lausutaan ilman h-kirjainta.

Hieman yleissivistystä, ellet jo tiennyt :-)

Mulla itsellä meni Provinssi tältä vuodelta melko ohi. Perjantaina lähdettiin jo kahdentoista aikaan kaverini kanssa kotiin täysin itkien.
Molemmat huusi kun viimeistä päivää. Minä aloitin, hän itki myötätunnosta (siinä on muuten todellinen ystävä!).

Lauantaina meitä kyrsytti jo kahdeksan aikaan ja lähdettiin pois ennen Himiä, jota rakas ystäväni palvoo.

Sunnuntaina ei sitten menty ollenkaan. Olin siivoamassa kaverillani.

Perjantaina näin Tehosekoittimen aivan eturivistä. Lauantaina Apulannan.

Siinä mun 75 € :-)

21.06.2004 20:13

God Damn! olipahan bileet..elämä jatkuu joskus loppuviikosta :D

Monta bändiä ei sitten tullut jostain syystä vilkuiltua, mutta Hypocrisy oli sitäkin parempi /palvo/

Perjantai ei ehkä iskenyt mutta lauantaina suihkunraikkaana joenvarrelle ottamaan aamusta aurinkoa ja nauttimaan maltaisia. Ja milloinkohan ne ymmärtää että lauantain piikkipaikalle voisi joskus ottaa oikeankin bändin. Kuka jaksaa vuodesta toiseen katsoa väsynyttä ja kännistä Ville Valoa!
Sunnuntai olikin taas itsensä kokoamista ja todellisuuteen palaamista

21.06.2004 20:26

bowie on kuningas. ahhhhh.

kirjaudu sisään jos haluat vastata