Maratonhaaste

84516
24. toukokuuta 2004 21:11

Hyvät kehotoverit,

Mitäpä sanositte, jos lähdettäis porukalla Turkuun Paavo Nurmi -maratonille 4.7.2004??!!?

Matkan voi kukin suorittaa omalla vauhdillaan ja omassa sarjassaan, kävellen, sauvakävellen, hölkäten, juosten tai jopa rullaluistellen. Itse ajattelin rullaluistella ja mielelläni jonkun kaverikseni ottaisin :) Puolimaratoninkin voipi mennä, eli jokaiselle jotakin. Ja bodarit voivat kannustaa! /tottoroo/ Mukaan tarvitaan tietysti myös tanssityttöjä, muonittajia, huoltajia, valvojia, muusikoita jne jne karnevaalitunnelman luojiksi, joten kaikki mukaan!! :D

Maratonin jälkeen voitas tietysti käydä yhdessä syömässä/juomassa/olemassa ja kimppakyydit kuuluis tietysti kuvioon. Tai miksei vaikka jäätäis telttaillen Turun yöhön... Kuka on mukana?

ks. http://www.paavonurmisports.com/PNM2004/index.html

Lyyti

Vastaukset: 98

24.05.2004 21:19

KIINNOSTAA! :D

24.05.2004 21:22

Tosin osallistun varmaan vaan tuolle puolimaralle. Juoksukunto ei taida ihan kestää maratonia, vaikka pari tuntia juoksua meneekin. :)

24.05.2004 21:32

manki on eka rohkea /sydän/ :-s

jeeeeeeeee!!!!!!1yks

24.05.2004 22:03

Me ollaan mieheni kanssa ilmoittauduttu jo aikoja sitten sinne, minä puolikkaalle ja mies rullaluistinmaralle.

Hotelli on varattu jo, se lähtöaluetta lähimpänä oleva, mutta muuhun mukavaan kyllä osallistutaan varmasti! Sekä ennen että jälkeen, meillä suunnitelmissa viipyä Turussa la-ma :)

25.05.2004 00:10

Lyyti, meikä lähtee mukaan ilman muuta. Tavoitteena oli luistella mara jo viime vuonna, mutta se suunnitelma jäi sitten kuitenkin toteuttamatta. Tänä vuonna pidetään lippu vähän korkeammalla ja yritetään pitää annettu lupaus. Eli ei muutakun kinkerit pystyyn vaan /kippis/ ja kaikki mukaan Paavo Ruohikko maratoonille (vai mikäs sen jonkun entisen juoksijan nimi nyt olikaan).

25.05.2004 01:04

Uskaltaako tässä nyt sitten jo ilmoittautua? /iik/

25.05.2004 09:04

Ihan mahtavaa manki, anna palaa vaan! Ja Martzi, sun varaan mä luotin - jos ei kukaan muu innostu, niin sä ainakin /sydän/

Ajattelin tämän Paavojuoksun mennä luistelemalla ja sit syksyllä juosta puolikkaan (Vantaan maratonilla 3.10.)

Huh, nyt se on julkisesti ääneen lausuttu, pakko vissiin pitää sitten sanansa ;)

Missy ja mies /palvo/ JEEEE!!!

Lyyti

hoo
25.05.2004 09:09

mä oon jo menos HCM:ään. kukaan muu??

25.05.2004 09:41

Turusta joutunen hannaamaan pahan ajankohdan takia (seliseli), mutta Lyytin tavoin voisin yrittää kipittää puolikkaa Vantaan. Iik, julkisesti todettu, toivottavasti jouduni tilille :)

25.05.2004 09:50

AnnaManna, Tiksissä nähdään sitten /sydän/

Lyyti

25.05.2004 10:22

Juoksemaan tuskin lähden, mutta täyden palvelun huoltomieheksi ja kannustajaksi voisin kyllä lähteä. Syöminen/juominen on myös aina hauskaa. :)

Samalla tulisi nähtyä SM-maraton, joka juostaan kisan yhteydessä.

Tähänkin liittyy vielä sellainen varaus, että en tiedä omista lomistani vielä mitään ja huonolla tuurilla on matkoilla jossain muualla kuin Turussa.

25.05.2004 11:18

Oon jo ilmoittautunut PN:n puolikkaalle ja tietty myös HMC on tarkoitus juosta. Niitä ennen kuitenkin Tukholman maraton, enää 10 päivää starttiin...

25.05.2004 11:27

Mä voin tulla muusikoksi ja valmentajaksi.

Tänään loppui kolmen kuukauden sairasloma, joten voitte kuvitella, ettei mun kunto ole missään lajissa hyvä.

Mutta mä olen huippuvalmentaja!

PS. Mitä musiikkia haluatte kuulla?

25.05.2004 12:14

Mukavaa, että muutakin jengiä on tulossa. :-)

White, kyselit noista musakuvioista, mites olis vaikka seuraava setti: ;-)

- Dido: White Flag
- Billy Idol: White Wedding
- Def Leppard: White Lightning
- Offspring: Pretty Fly For A White Guy
- Jotain Barry Whiten musaa...
- ja loppuun ehdottomasti White Christmas koska jouluun ei enää ole pitkä aika...

25.05.2004 13:28

Ei ollenkaan huonompia ideoita! :-D

Mutta onkohan White Christmas originaaliversionaan ollenkaan motivoiva biisi? Siitä kun tekee jonkun White-remixin, johon yhdistetään bassot, stringit (jousisoittimia) ja vähän säröä, niin saadaan vuosituhannen mahtavin kiksubiisi! Jää Armin van Buurenit ja Andre Tandbergit kauas taakse!

Je. Loistava idea minulta! Nähdään 4.7!

ETSINTÄKUULUTUS: Hyväkroppaisia, ruskettuneita tanssityttöjä!

25.05.2004 13:38

Ei hitsiläinen, mähän oon keksinyt jo vaikka mitä ohjelmaa tonne maralle ja keholaisille. /tuuletus/

Turkulaisista mukaan lähtee ainakin Jason luistelemaan ja Lumi kans (vai juoksemaan?) Bodari-afro-Pala kannustaa (kun ei se kuitenkaan jaksa juosta ;) ja huolehtii siitä, että kaljat pysyy kylminä /miettii/ Samaan kastiin vois mennä Chihuahua ja HooVee -bodarit...

Manki tarvitsee tietysti tuen ponnistukselleen Tampere-Pori- suunnan edustukselta. Mukaan siis TC, mehumarjis ja SammyB, uskaltautuiskohan pAttIkin /miettii/ Tosin jonkun täytyy myös ottaa vastuu sätin varjomaratonista, eli eiköhän se silloin ole pAtIn hommia...

Perä-Jyväskylän pojat lähtevät tietysti sydänkäpystään Martzia hurraamaan. Proge saattaisi jopa tehdä sen vierihoitona luistellen. Cuppi ja haz voisivat hoitaa huumoripitoisen viihdytyksen ja arm-strong jakelisi naisille habatreenivinkkejä.

White hoitaa ton DJ-puolen, mut tietysti karnevaalissa soittaa livenä myös kuuluisa keho-orkesteri /miettii/. Valitettavasti heidän laulu/striptease-solistinsa Lyyti luistelee, mutta ehkä tällä kertaa orkesteri voisi toimia instrumentaalisenakin. Ep pimputtaa pimpparautaa, Cuppi rämpyttää reiän päältä, Mr Olympia vetelee hanuria - keitäköhän unohdin... 2:n olen jo moneen otteeseen buukannut puhaltelemaan tuubaan, joten eiköhän se tälläkin kertaa olisi paikallaan. MC Aropupun vois kyllä sitten myös buukata räppäämään /jou/ /cool/

Tanssitytöt, ah tanssitytöt. Vapaaehtoisia? :D Tai tanssipojat /raivo/ Fedolle ja Jb:lle sekä muille painipojille vois tässä olla tehtävälajiketta... /drool/

Ja liito-orkku /sydän/ tietysti mukaan juoksemaan, rinta rinnan rakkaansa kanssa /sydän/

Eiköhän me näillä päästä karnevaalin alkuun... /miettii/

Lyyti

25.05.2004 14:48

KANNATAN TANSSIPOIKIA!

;D

25.05.2004 16:47

Tanssipojille toinen ääni! :D

25.05.2004 16:48

Niin, ja piti sanomani, että ehkäpä ako sponssaisi meille jonkin keho-aiheisen bannerin tai vaikka keho-paidat tms. - WINK, WINK...:D - Tiedettäisiin sitten, missä kehojengi on (ja tietäisivät sitten sen jälkeen kaikki muutkin...).

25.05.2004 16:53

Juoksukuntoni taitaa tällä hetkellä olla jossain aivan muualla ja rullaluistimilla olen ollut kerran elämässäni, joten kai mulle jää tuo "urheilujuomien" kylmänä pitäminen. Tosin en tiedä, kuinka ne Turussa säilyy lainkaan...

25.05.2004 17:21

...olen minäkin tulossa tuonne. Ilmeisesti. Mikäli lunssa ei saa minua hengiltä. Ja mikäli jaksan ottaa tossut pois naulasta johon ne ripustin viime viikolla.

26.05.2004 13:03

Koskaan ei ole Cuppi Turkuun eksynyt, mutta katsos kummaa; kai se on tehtävä! Rullikset myytiin ylihintaan työkaverin pennulle ja juoksemaan minen lähe. Voin siis tyytyä vartioimaan Sammyn kanssa muiden juomia /enkeli/ ja harjoitella sitä rei`än päältä rämpyttämistä (mutta en Sammyn kanssa)

26.05.2004 13:05

Cuppi /drool/ JEEEE! /sydän/

Lyyti

26.05.2004 13:18

Rämpytysporukka alkaa olla kohta urheilijoita suurempi. Näinhän se pitääkin olla.

Cuppi, osallistu sitten sauvakävelyyn!

27.05.2004 10:01

Mä voin olla hengessä mukana ja kippistellä mökin laiturilla kylmää lonkeroa juoksijoiden kunniaksi :D

27.05.2004 10:03

Voi ei 2, sitten mulla on taas tuubistin paikka auki... /raivo/
Kuka osaa puhallella tuubaan??

Lyyti

28.05.2004 20:52

Nyt on Lyyti ilmoittautunut rullaluistelumaratonille Turun Paavo Nurmeen /tuuletus/
Mitä aikasemmin ilmoittautuu, sitä edullisempaa on (vinkki vinkki)! 1.6. hinnat pompsahtavat eli nyt kannattaa toimia! ;)

Rullaluistelut alkavat jo klo. 9.00 ja juoksut klo. 13.00 (klo.13.15 19 km:n juoksut ja kävelyt! Eli kaikki mukaan, bodaritkin jaksavat kympin kävellä!!)

JEE! /sydän/

Lyyti

PS: Seuraavaksi sitten valloitetaan Tampere... ks. http://www.spiral-salit.fi/rullis/

28.05.2004 23:18

lyyti ei toi tampere sovi ku kaiiikki hcm:lle :-)

29.05.2004 10:00

Riia, HCM on sitten seuraava /ahnehtii maratoneja/ :-s

Lyyti

29.05.2004 13:34

Maraton /iik/ /hullu/

Ei taida olla Jasosta sellaisiin koitoksiin.. Mutta kannustuspuoli onkin sitten ihan eri juttu, pitääpä diskusseerata Monsieur Palan kanssa, josko ottaisi omat huiskut ja banderollit mukaan..Ääntä lähtee kyllä /raivo/

31.05.2004 14:38

Laiska kun olen niin löytyykö sieltä Turusta siis 10km lenkkejä. Kyllä tuon matkan aina voisi juosta..mutta kohtalontovereita mukaan. Jaso,Pala, Sammy,anyone?

31.05.2004 14:48

Maratonin ja puolikkaan lisäksi löytyy toki myös kympin kaupunkikierros. Turussa on ihan kaikkee.

http://www.paavonurmisports.com/PNM2004/index.html

31.05.2004 15:01

Ja se kymppikin on oikeasti n. 8,8 km. 12 prossaa on kai alvia tai jotain...

Maraton ja puolikas on kyllä virallisesti mitattuja, mutta "kympillä" syntyy Turussa ennätys helpolla. :-)

31.05.2004 15:07

missä Lyde siellä orkku /drool/

Kaius, "kybän"enkka kiinostais :-]

31.05.2004 18:53

Hankoon 3.-4.7: biitsillä palloilua, aurinkoa, iloisia ihmisiä, tiukkoja pelejä, veikeitä asuja, hyvää fiilistä jnejne.
Eikä ees oo maksettu mainos ;)

31.05.2004 20:33

jiippa prkl, ei mitään vaihtoehtoja nyt, kun kaikki Turkkuseen! Ja Cuppi, saat luvan juosta "kympin" tai sit mä voin vetää sua perässä rulliksilla ;)

Taitaa meistä tulla kyllä jo melekonen letka, ku oon luvannut jo aika monta perässäni vetää :) Luistimet kaikille jalkaan ja jonossa mars.

orkku /sydän/

Lyyti

31.05.2004 22:01

Tervetuloa mukaan Jiippa /kättelee/ Taidettiinkin jo nähdä salilla tänään...mitäs Hangossa?

01.06.2004 00:39

Martzi on kanssa nyt sitten pistänyt roponsa likoon ja Paavo Nurmelle osallistuminen on sitten fakta homma /tuuletus/

Nyt täytyykin heti aloittaa se huippu-urheilijan haastavin tehtävä tärkeisiin kisoihin valmistautumisessa, eli tekosyiden miettiminen, miksi luistelu ei oikein kulkenut ja miksi jäätiin vasta pistesijoille...

Mutta kaiken kaikkiaan ilmassa alkaa olla suuren urheilujuhlan tuntua, Rutku ja Paavo Nurmi kilpailee nyt selvästi kesän ykkösurheilutapahtuma tittelistä tiiviistin Ateenan kanssa. :-]

ps. cuppi, jos kyyti rutkuun kiinnostaa, niin nykäise hihasta, olen luultavasti menossa sinne omalla autolla

01.06.2004 16:56

/kätteleep takas/ nähtiin juu...
Tuota beachvolleyta siellä ois (tohtiikohan sitä tässä enää mainita ko Lyyti hermostuu ;))
Itellä ois ainakin puolustettava viimevuotinen hauskimman asun palkinto, urheilullisessa mielessä ei paljon huonommin ainakaan voi mennä :P

01.06.2004 17:17

Voi itku...pahalta näyttää nurmikisan tiimoilta. Mummon 95-vuotisjuhlat ovat saman viikonlopun lauantaina ja junatilanne on heikko. Ja Savon sydämestä Turkuun on 8 tunnin junamatka.

Mun täytyy siis miettiä vähän tätä osallistumista. Toivottavasti saan asian ratkaistua niin, että pääsen juoksemaan!

*jännää*

01.06.2004 18:39

Mää oon ainakin menossa Hesaan juokseen HCM:lle!! Maksut on maksettu. Harjoittelua on hidastanut jo viikon kestänyt nuha ja treenitaukoakin on tullut liikaa, mutta yritetään!!

01.06.2004 20:04

Tää on mukana.

Badenbaden sojoon ja keket silmille.
Käteen kylmä maskuliinisuuden perikuva-juoma, ananas Breezer.
Tästä ei pidot enää parane.
Täytyykin jo muistaa pyytää viikendi vapaaksi...:)

*Tanssii ripaskaa itsekseen*
/huumaa/

02.06.2004 15:42

ei tuota palaa voi sinne ilman esiliinaa päästää, joten mukana ollaan.

kannustusjoukot senkun lisääntyy!

06.06.2004 08:31

manki, ota mummo mukkaan , jookoskookos? Eiköhän Turusta löydy mummoillekin joku maraton, Lumihan sanoi, että siellä on kaikkea /miettii/

Lyyti

06.06.2004 10:22

Ainakin kuultujen juttujen perusteella voi maraton olla liian lyhyt matka Mankin mummolle.

06.06.2004 10:29

Tuota en kyllä epäile hetkeäkään!

...jospa mummo sitten vaikka hölkkäis alkulämmittelyksi sieltä Savon sydämestä Turkuun... /keksin/

Lyyti

06.06.2004 11:36

"Ainakin kuultujen juttujen perusteella voi maraton olla liian lyhyt matka Mankin mummolle."

*LOL* Nyt on menneet mummot sekaisin...Tämä oven karmiin potkaiseva mummo on palttiarallaa 20 vuotta nuorempi kuin tämä juhlamummo. *LOL*

08.06.2004 11:26

jos joku ei tiennyt, PROGE /KYPÄRÄ/!!!:

RULLALUISTELUMARATON JA SAUVARULLALUISTELUMARATON

LÄHTÖ: klo 9.00 Turun Kaupunginteatterin tuntumasta Aurajokirannasta. Maali samalla linjalla jokirannassa. Matka noin 40km.

SARJAT: M/N kuntosarja, EI PALKINTOJA

SUORITUSAIKARAJA: kolme tuntia

AJANOTTO: Rullaluistelumaratonilla käytetään ajanottoon chip-mikrosirua, joka takaa tarkan nettoajan jokaisella lähtöviivalta maaliin. Virallinen tulosluettelo julkaistaan bruttoaikojen mukaisessa järjestyksessä.

KYPÄRÄPAKKO

08.06.2004 15:10

Mä oon heinäkuussa ulkomailla kesälomalla, himputti pitikin mennä maksamaan jo se matka@"#¤!! Olisi kyllä huippua nähdä keho-kavereita ihan livenä kun kaikki mun kaverit on yliopistohörhelöitä ja kiinnostuneita siis kaikesta muusta paitsi itsestään (eli terveelliset elämäntavat, ravitsemus ja liikunta ei kiinnosta). No, oon hengessä mukana :)

Ainakin tuun tonne Vantaan puolikkaalle lokakuussa. Siihen on vaan niin pitkä aika *huoh*

08.06.2004 15:41

höh, tehdään tietty vastaavat bileet HCM:lle, sinne ei oo niin pitkä aika! ;) Ja sitä seuraavat Vantaalle, ja sitä seuraavat.... (mihin?) ;D

Yhdyn kyllä Tanian sanoihin, ihanaa et löytyy samanhenkisiä ihmisiä täältä, mullakin kavereilla on kaikkea muuta mielessä :/

08.06.2004 16:12

Ollaan muuten tuon toisen puoliskon kanssa tulossa Turkuun viikonlopuksi (12.6.-13.6.) - onko etukäteispippaloita tiedossa? ;-)

08.06.2004 16:33

Tuota kypäräpakkoa mäkin kauhistelin, mutta kai sitä joutuu sitten pistämään potan päähän vaikka se hieman vastenmielistä meikäläiselle onkin.

08.06.2004 18:31

ilmottautumismaksu ropsahti tilille ja nyt jännittää! eli messissä minäkin vaikken keho.netin inside-rinkiin kuulukaan ;b

10.06.2004 21:39

tervetuloa mukaan! :)

Osallistumisinfokin tänään räpsähti postiluukkuun, melkeen pelästyin et ihan kohtahan PN tosiaan jo on -hui! :D

Ei vais, innolla odotan, vaikka juokseminen on taas jäänyt vähemmälle :/
Pääasia et reissussa on hauskaa, kyllä yksi puolikas mara siinä sivussa menee :D

11.06.2004 08:27

Pitäisiköhän sitä lähteä juoksemaan puolikas? Olen parina viime vuonna ollut tapahtumassa talkoohommissa jäniksenä. Tänä vuonna ei ole pelkoa nakkihommista, kun kunto on niin paska, että ei tarvitse tehdä töitä valmennustukipennosten eteen. En itse asiassa ole edes viitsinyt maksaa seuran jäsenmaksua.

Jään tänään lomalle, joten tässähän olisi vajaa kuukausi aikaa treenailla, joten taidampa ilmoittautua.

Olikos muuten muita natiiveja (syntynyt kylläkin Tampereella) lähdössä mukaan.

11.06.2004 08:40

Eilen postipoika toi minulle osanottajaoppaan, jossa sanottiin, että rullismaratonille ei ole säävarausta, mutta jos tulee ihan järkky sää, niin luistelun saa vaihtaa kympin tai puolimaratonin juoksuun. Eli lenkkaritkin pitää pakata kassiin vissiin kaiken varalta, ettei mene koko marapäivä vaan ihmettelyksi. /raivo/

JEE! Enää 23 päivää ja sitten mennään /aamukampa/

Lyyti

13.06.2004 16:43

puolikasta juoksemaan. Nyt alko ankara reeni, sano. Ja mitenkäs on, vieläkö sitä lenkkiseuraa (Itä-) Helsingistä päin löytyisi...?

15.06.2004 17:19

HIUDEVIUDE!!!!!

Tollo tajus, että 4.7. Paavo Nurtsi-marapäivänä on futiksen loppuottelu!!

Eli eiköhän mennä johkii Turun baariin kattoon matsi screeniltä näin urheiluhenkisen päivän jälkeen?? Ehdotuksia paikaksi? Turkulaiset? /kippis/

t.Futis-maratonbodari-Lyyti

15.06.2004 17:38

Onnea Tollo! Ajatuksena loistava, kunhan muistetaan että futiksen loppuottelua ei kannata kauhean rännin juomalla pilata jos haluaa ottelua pystyä seuraamaankin :)Ammattilaiset kippistää pelin jälkeen vasta. :)

Ihan vaan vinkkinä.. minähän en kaljaa juo muutenkaan. =P

15.06.2004 18:45

Proge LOL, enpä ois uskonut näkeväni tätä päivää, et sä yrität hillitä mun kaljanjuontia :D JEEE! /palvo/ ;)

:-s /sydän/

/kippis/

Lyyti

22.06.2004 15:53

pakko kaivaa tääkin taas esiin ;)

Huomasin et en ollut ehtinyt/muistanut kommentoida loppuotteluasiaa... eli:

KANNATETAAN!

Vitsit et mä odotan jo tota Nurmihäppeningiä! Tulis jo, juhannuksenkin vois pyyhkäistä välistä pois :P (no ei ihan tosissaan, mut melkeen ;) )

Mies vaan osti uudet luistimet, kovasti on yrittänyt sisäänajaa niitä, on kuulemma muuten loistavat, MUTTA varresta painaa ja hankaa, ja kilometrit on näin jääneet vähiin.
Uhkasi kyllä et luistelee maran läpi keinolla millä hyvänsä.

Turkulaiset vois kohta alkaa pohtimaan meille sopivaa treffipaikkaa :D

22.06.2004 15:58

Minä ehdottaisin, et nähtäis rullismaratonin jälkeen jossakin tapahtuma-alueella, paikka pitäs vaan päättää...
Voitas laittaa piknikki siihen pystyyn ja kannustaa sit juoksijatkin maaliin. Voitas tehdä joku kehopiste johonkin?

Lyyti

22.06.2004 16:00

Ainiin vielä, itse olen todennäköisesti kuitenkin poistumassa ennen loppuottelua, eli ois aikomus kattoa se kuitenkin sit Hesassa...

Lyyti

22.06.2004 20:22

Joo, Pave lähestyy uhkaavasti, enää reilut pari viikkoa aikaa H-hetkeen. Täytyykin laittaa juhannuksena nestetankkaus kohdilleen, että sitten on nestetasapaino on kohdillaan maralla.

-Missy-, miehelle vaan rakkolaastaria jalkaan ja sisua taskuun, kyllä se siitä... ;-)

Lyyde/Turun asukit, jäämme odottamaan tarkempiaa ohjeistusta asian tiimoilta :-)

23.06.2004 15:49

Kävikin niin, että osallistun maratonille peränpään valvojana fillarilla toimitsijapaita päällä.

On maastofillarissakin sen verran raju ajoasento, että kuusi tuntia lähes kävelyvauhtia voi saada niskan huutamaan hoosiannaa. Täytyy muuten muistaa nousta riittävän usein satulalta, että ei tule muita ongelmia;)

23.06.2004 18:11

Kauhiasti polttelis vaikka edes puolikas hölkötellä, mutta kun itteni tuntien siitä mitään hölkkää kuitenkaan tule niin ei uskalla. Kaks viikkoo Forssan maratonin jälkeen on vaan vähän turhan pian. :-(

Kannattaisko misati kysellä istumafillaria jostain lainaksi?

23.06.2004 19:50

Kaius, mulla olisi kyllä sellainen tyttöystävän mummovainaan vanha fillari, missä olisi pysty asento ja leveä satula jousilla. Pitää varmaan ottaa se.

23.06.2004 19:58

Siis kannustamaanhan ollaan tulossa.. Jaa kokoontumispaikka? Sen tulisi varmasti olla lähellä sitä lähtö-/maaliviivaa, jotta siitä sitten pääsisi joutuisasti osallistujat kehiin ja sivusta seuraajat seuraamaan kun sankarit saapuvat maaliin.. /tuuletus/

Eli ihan ensimmäisenä, ennen kuin voidaan tarkempia käskyjä ja aikamääreitä antaa, täytyy asianomaisten kertoa, missä se lähtöviiva tarkalleen ottaen sijaitsee.. :D

Olisihan siinä takana puistoa vaikka millä mitalla, mutta mikäli tässä koitetaan "keho.net-pisteen" idealla houkutella tapahtumaan myös ns. palstamme taustailijoita moikkaamaan keholaisia, tulisi kokoontumispaikan sijaita sitten varmasti siinä ihan tapahtuman kuumimmassa poltteessa? Jokilaivathan siinä houkuttelisivat ihan vieressä mikäli tapahtumapaikan oikein olen ymmärtänyt... /drool/ /sweet/

Tosin Proge ei pääse niille laivoille pussikaljoineen heilumaan, mutta onhan siinä edustallakin tilaa.. ;-)

joten..ehdotuksia ja faktaa..Osallistujat/Muut Turun urhot ja irmelit? :O

23.06.2004 21:43

"Eli ihan ensimmäisenä, ennen kuin voidaan tarkempia käskyjä ja aikamääreitä antaa, täytyy asianomaisten kertoa, missä se lähtöviiva tarkalleen ottaen sijaitsee.. :D"

Maran sivustolta lunttasin, että tapahtuman keskus lähtö- ja maalialueineen keskittyy jokirantaan Turun Kaupunginteatterin tuntumaan. Kadun nimi, jossa lähtö ja maali sijaitsevat näyttäisi olevan Itäinen Rantakatu.

Siihen loppuukin tietämys asiasta, sillä ennen ei Turussa ole tullut käytyä.

23.06.2004 21:56

Se teatterin edusta on aika juntussa siinä alkutohinassa, joten sieltä voi olla hankalaa ihmisiä löytää. Heilauttakaa sillan yli teatterisillan toiseen päähän, niin johan helpottaa, ja edelleen ollaan katsekontaktin päässä pelipaikoista. Romanttisinta olisi tietysti tavata sillan keskellä, suorittaen kohtaaminen juoksemalla avosylin sillan vastakkaisista päistä toisiaan kohti. Saatte päättää.

23.06.2004 22:06

Joo, siinä teatterisillan päässä, vastarannalla molemmin puolin lienee hyvää tilaa istuskella ja fiilistellä jos jonkinmoisen urheilujuoman kera..Sinnekö siis?

Mahtava idea kyllä toi sillan keskellä kohtaaminen, turkulaiset tietty starttaamaan koko jengillä tält pualelt jokee.

24.06.2004 04:20

Kannatetaan kahta edellistä viestiä!

Jaahas...Joskohan sitä sitten muutaman sunnuntai hömpsyn kehtaisi ottaa.../miettii/

/streittari/

24.06.2004 08:37

Jee ihQ, tehdään siis treffit teatterisillan länsipuolelle (?) Josko kannustusjoukkio siellä päivystäisi siihen saakka, että me urheilijat (LOL) päästäis maaliin saakka, suihkuun ja sitten sinne istuskelemaan.

Rullaluistelu alkaa ysiltä, juoksut yhdeltä, tuossa puolenpäivän paikkeilla voisi siis odotella ihmisiä teatterisillan kuppeeseen :-s

JEE! Kai Jasolla ja Palalla on kannustushuiskat, pillit ja pelit mukana? Banderollit askarreltuna? ;)

Vielä pitää vaan toivoa, että pääsee maaliin saakka, ettei tarvi sit naama punaisena selitellä, miksi luistelu ei onnistunutkaan /ujo/

Lyyti

PS: Oma pullo mukaan /ujo/ /kippis/

24.06.2004 09:16

Ööh....länsi? Ei ruveta vaikeiks jooko, siinä torinpuoleisessa päässä joka on toisessa päässä siitä teatterinpuoleisesta päästä katsoen.

24.06.2004 09:20

Juu, just se Lumi ;) Kiitos selkiöstä :-s

Lyde

24.06.2004 09:49

mä ainakin tuun jo yksiksi kannustamaan ja huoltojoukoiksi sinne :)

Ja kiitokset Lumille selkeästä kuvauksesta :) Ilmestymme sinne :)

24.06.2004 15:40

"Ei ruveta vaikeiks jooko" Tiedätkös Lumi, niillä kaduilla on ihan ihka omat nimensäkin..
Tässä tapauksessa puhumme siis Itäisen rantakadun sijaan Läntisestä rantakadusta. =P

Mutta terminä myös tuo torinpuoleinen pää toimii oikein hyvin.. /fear/

27.06.2004 00:38

Eikös siihen aikaan ala juoksijat verryttelemään itse koitosta varten? Vai olenko mää taas ymmärtänyt tilaisuuden luonteen jotenkin väärin?

27.06.2004 15:21

tinsku, meistä useimmat on menossa rullaluistelumaralle, eli siksi ehdotin tuota puoltapäivää... Eli siihen mennessä luistelut on luisteltu ja on varmaan suhkuteltu jne, eli sillon me voidaan istua nurtsille ja ryhtyä kannustamaan teitä muutamia tuttuja juoksijoita. Ja te tietty liitytte seuraan sit juoksun jälkeen?

Tietty toivottavaa olisi, että kannustusjoukkoja tuolla nurtsilla on jo sillon ku me poloiset luistellaan, mutta sitä ehkä on turha odottaa noin klo ysin aikaan aamusta vielä... (?)

Lyyti

27.06.2004 16:01

Piti vielä lisäämäni, että ainakin mun kannustus juoksutapahtuman osalta voi jäädä keskenkin, jos kyytini Hesaan päin lähtee jo hyvissä ajoin... /nyyh/ Nimittäin futiksen loppuotteluun mennessä täytyy olla jo pk-seudulla baarissa. /ujo/

Eipä tähän tapahtumaan ilmesesti nyt kauheesti muuta liity kuin tuo kannustusjoukko ja maratoonarit kohtaamassa klo. 12 eteenpäin teatterisillan kuppeessa Läntisellä rantakadulla. En tiedä, miten tuo iltama sit etenee, mutta tässä on nyt väläytetty sitä futiksen loppuottelun seuraamista screeniltä yhdessä (tosin väki vähenee siihen mennessä..) Etteköhän te jotakin sit keskenänne keksi? ;)

Toivottavasti kaikki tapahtumaan osallistuvat keholaiset ja osallistumattomat turkulaiset keholaiset uskaltautuvat moikkaamaan tuonne nurtsille!!! :)

Lyyti

02.07.2004 10:30

Tapaamisiin siis klo. 12.00. 12.30 pitää kyllä olla jo muualla velvollisuuksia hoitamassa.

02.07.2004 21:35

tukka päivitetty, en oo enää blondi :D -se piti tietty ilmoittaa että kaikki sit tunnistatte jo kaukaa mut sunnuntaina ;P :DD

Mä meen sillon su aamuna sovittuun paikkaan kannustamaan luistelijoita, et saapi tulla häiritsemään!
Otan sinisen viltin mukaan ja paistattelen siinä päivää -paitsi tietty jos sataa... Sadetta kun ovat luvanneet *mur*
Pitäisköhän vielä kehitellä joku tunniste -tyyliin kukka rinnassa tms? ;)

02.07.2004 21:42

Lyytin tunnistaa: pieni, pyöreä ja punainen /ujo/

03.07.2004 08:47

Äääääääääää-ä, iski sitten kunnon räkätaudin tähän maratonin alle /nyyh/ /sniisk/ /ätshiu/

Lyyti

03.07.2004 10:47

Tässähän nyt monet puhuvat sunnuntaista, joka on tietysti kiva päivä ja silleen, mutta lauantaina - tänään siis - on myös sovittu tapaaminen illaksi. Kevyttä viihdettä tiedossa...

Jos jotakuta, joka ei sätissä ole vielä käynyt asiasta tiedustelemassa, kiinnostaa tämän illan epävirallinen keskustelukerho, profiiliani napauttamalla näkyy linkkejä puhelinnumeroihin ja sitä rataa...;-)

//MC Aropupu

05.07.2004 09:53

Kiitos kaikille nurtsimaratypeille, olipas kiva nähdä porukkaa!

Osa porukasta aloitti tutustelun tosiaan jo lauantaina (miksiköhän jyväskylän pojat olivat niin väsyneitä sunnuntaiaamuna /miettii/) ja sunnuntaina urheiltiin ja pikaisesti nurtsilla tavattiin.

Oma maratonini meni läpi siitä huolimatta, että edellisyön hikoilin kuumehouruissa ja sydämentykytystä kuunnellessa - aamulla olo oli parempi ja lähdin matkaan. Martzi hoiti keholaisten rullistelumaailmanennätyksen kotiin - ONNEA MARTZI /palvo/ ja minä olin jumbo /sankari/ Mutta silti sain hienon kultamitalin, jee! /sydän/ Orkku-orava kannusti urheasti Lyytin maaliin, kiitos :-s

Juoksijoita keholaisista ainakin tinsku ja Missy /sankari/*2 /palvo/

Jostakin syystä bodarikannustusjoukko oli kyllä hiljainen ja jokseenkin poissaolevakin (Pala prkl) - liekö pelkkä maratontunnelma aiheuttanut kataboliaa ja sitä kautta tärinää, pelkoa ja ahdistusta? ;)

Kiitos kaikille, kiva kun tekin "taustailijat" uskaltauduitte piipahtamaan - seuraavalla kerralla keksitään jotain sosiaalisempaa toimintaa, että voidaan kunnolla olla yhdessä /kippis/ Mukavaa sakkia nämä urheilijanuoret! :-s

Lyyti
/pieni, pyöreä ja punainen, iloinen blondi/

05.07.2004 14:33

kiitos meidänkin puolestamme kaikille ja olipa mukava nähdä ja saada nimille oikeat kasvot :D Olitte kyllä ihan täysin mielikuvien mukaisia ;)

Olis kieltämättä ollut kiva nähdä enemmänkin väkeä :)

Mä en päässyt kyllä lähelläkään tavoiteaikaa -tai riippuu miten sen ottaa: n 7min olin laskenut et 'pitäis' olla vähemmän (1.55), ja taas toisaalta tähtäsin alle 2h, ja bruttoaika oli 2.03, nettoaika on kyllä 2.02 tai saattaa olla jopa 2.01:kin...
PÄÄASIA sentään etten ollut viimeinen! Olin sentään sarjani 78.! Jee ;P

Miehen rullismara meni kyllä ihan putkeen, aika oli 1.40 -hieno juttu :)

05.07.2004 19:56

Missy, onnea! /palvo/ ja miehelle kans /palvo/

Voiskohan miehes opettaa mulle ylämäkiluistelua, ku oon siinä niin käsi? /nyyh/

Lyyti

05.07.2004 22:35

täytyy kattoo josko mies ite vastaa tähän ;)

Se nimittäin on näemmä kans rekisteröityny tänne ja on näemmä yhden viestin jo kirjoittanut... Vielä en ilmianna sen nikkiä, mut jos ei esittelyä johonkinpäin tuu, niin sit kerron kyl ;P

06.07.2004 12:24

Lyyti,

Tuskin meikäläisestä on opettamaan mäkiluistelua. Olen tässä itsekkin miettinyt että pitäis ruveta opettelemaan luistelemista ilman sauvoja. Jos vaikka sais hiukan lisää vauhtia kun ei tarvitse sauvoa.

Sauvat on kyllä loistava keksintö ylämäessä ja muutenkin jos haluaa sykettä nostaa.

06.07.2004 13:22

vielä piti tunnustamani et mä muuten näin keho.nettiläiset ennenkuin lähditte rullaluistelemaan! :D

Mä seisoin ennen lähtöä siinä teidän vieressänne, siinä lähellä teatterin ovea (lähdön puolella). Kattelin teitäkin 'sillä silmällä', lähinnä ettien pientä, pyöreää ja punaista Lyytiä kun ajattelin et se ehkä helpoiten on tunnistettavissa.

No vieressä tosiaan oli pieni ja punainen (ei pyöreä) tytteli ja lauma miehiä (keitä muita siinä oli, Martzin kyl tunnistin). Just kun olitte lähdössä niin Lyyti sano jotain et nyt näette kun Lyyti lähtee, enkä siinä vaiheessa enää viittinyt nykiä hihasta :)

Ja sillä sit löysin teidät niin varmasti sieltä sillanpielestä :)

Ja vielä piti sanomani, et 'vammauduin' mäkin siellä puolikkaalla! KÄÄK! Muuten ei oo mitään, mut nenäliinapaketti oli mulla housun vyötäröllä mukana, ja sen kulmat hankas mulle mahaan kaksi rakkoa! :O

No opin tästäkin jotain juu *heh*

06.07.2004 13:27

Missy :) Et sattunut näkemään mun lähtöjumppaa? ;) :D

Lyyti

06.07.2004 14:33

Mulla oli Tukholman maratonilla vyötäröllä energiageelipaketteja (olin unohtanut teipin kotiin, joten tungn paketit housuihin). Sain mahaan 4 kipeää haavautumaa, joista jäi arvet :(

06.07.2004 20:24

Lyyti: en nähnyt juu :DDD

Iines: hauskalta kuulostaa tuo 'tungin paketit housuihin', oikeasti tiedän hyvin mitä tarkoitat.

Mullakin toinen rakoista oli about peukalonpään kokoinen ja toinen pikkurillin, nyt ovat jo pienenneet ja rakot kuivumaan päin. Toivottavasti ei jää arpia. Tai no, ei ne pari pientä enää haittaa tässä jo valmiiksi arpisessa mahassa mitään... (?)

06.07.2004 20:35

katsoppas threadi: miten häivyttää arpi..

Kipuihin tietysti ois auttanut oikein reipas puhaltaminenkin, auttaisko yhtään jos näin jälkikäteen virtuaalisesti puhaltelisin.
/puuuuh-puuuuh-puuuuuh/*10 Tsemppiä. :)

07.07.2004 09:54

Missy: olisi varmaan pitänyt tyhjentää geelipussit housuihin ja sitten kaapia geeliä suuhun matkan varrella, niin olisi välttynyt arvilta :D

Proge: Kiitos puhkumisesta, heti tuntuu paremmalta, arvetkin vaalenee ihan silmissä ilman mitään silikoni- tms. kikkailuja ;)

07.07.2004 10:21

Ihmettelijöille kun olisit vielä tokaissut että "Näin ei tule arpia mahaan" niin a vot. Olis ollut varmaan mukavasti omaa tilaa missä juosta.

07.07.2004 13:14

*reps* :DDDDDDDDDD

Kaius: olet IHAN VARMASTI oikeassa :DDDDDDDDD

voi kamala, mahaan sattuu tää nauraminen ;D

kirjaudu sisään jos haluat vastata