Gallup: ihannekroppa?

81766
27. huhtikuuta 2004 13:27

Näitä galluppeja on varmaan ollu, mutta aina mahtuu yksi lisää.

Eli, kenelllä on mielestäsi ihannekroppa? Mainitse joku tunnettu nainen ja mies.

Itse ihailen naisista Heli Koivulaa, mielestäni hän on upea! Lihaksikas, mutta kuitenkin jotenkin sulavalinjainen ja notkea kroppa.

Miehistä taas (edelleenkin) Brad Pitt elokuvassa "Fight Club". Tosi laiha, mutta samalla lihaksikas ja supertimmi. wau.

Niin joo, ja todettakoon vielä että tietysti kaikki kehonettiläiset arvostavat ensisijaisesti sisäistä kauneutta ja sitä että kroppa on terve ja toimii hyvin ja blaa blaa, mutta tämä galluppi nyt siis ihan puhtaasti pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen!

Vastaukset: 178

27.04.2004 13:36

Greg Valentino, heh.. /cool/

J76
27.04.2004 14:11

Noh.. melkeen kaikki naisethan on kauniita ;)

Miehistäkin timmissä kunnossa on lähes kaikki alan lehdissä äijäilevät heebot. Jos jostain löytyy taipuisia maratoonarareita jotka painavat yli 90kg alhaisella rasvaprosentilla, arvostan heitä kaikkia erittäin paljon :)

27.04.2004 14:16

Jännää että tuo Brad Pitt/Fight Club on aina näissä gallupeissa esillä, aika pikkanen oravahan se siinä on (kireessä kunnossa toki). Toiset tykkää muhkummasta!

27.04.2004 14:31

Samaa mieltä Lumen kanssa. Onhan se pikkuorava siinä aika timmissä kunnossa ollakseen Pitt...

27.04.2004 14:51

Taipuisat maratoonarit ei juokse alle neljän tunnin aikoja. Oikeat juoksijat on jäykkiä kuin kanki ja pomppaa kuin kivi. :-)

27.04.2004 15:08

Kyllä se ihanne vois olla vaikka Petri Keskitalon kroppa aikoinaan ja naisista esim. Beyoncen vartalo sopii mun öögaan :)
Tosin kyllä se ikisuosikki Heli K on muös ihan p...avan näköinen #;-)

27.04.2004 15:36

Heli Koivulalla sais vaan olla 20 senttiä kapeemmat hartiat...

27.04.2004 15:48

Ihanne kroppa.. taitaa olla mielikuvituksen tuotetta sellaiset. Jokaisella on itsellään mielestäni ihannekroppa jos vaan saa olla terve. Ihailkaa omaa vartaloanne ja voikaa hyvin.

Jos nyt joku henkilö pitäisi mainita, niin tiedän kenet mainitsisin mutta en tässä sitä kehtaa esille tuoda. :)

27.04.2004 16:01

Mikko Kivistäkö et kehtaa mainita? :)

27.04.2004 16:07

"Heli Koivulalla sais vaan olla 20 senttiä kapeemmat hartiat..."

On muuten aivan totta :-) Muuten kyllä oikein hyvä...

Onkon kellekään osunut silmään se mikälie typerä valmisruokamainos missä on Karita Tuomola tekemässä salilla vipareita? Siinä ainakin näyttäis olevan kroppa kohdallaan... :-)

J76
27.04.2004 16:14

Ei tuo Marjo Krishikään pahassa kunnossa ole, kun se meidän salilla välillä pyörähtää :).

27.04.2004 16:18

Joogi, Mikko Kivisellä on upea kroppa, kantaa sen ryhdikkäästi ja hauska mies muutenkin. Voisin sanoa tuon. Terve ja hyvä itsetunto on kaunista kokoon ja näköön katsomatta. :)

j_b
27.04.2004 19:01

Hanna-Maria Seppälä
http://www.hanna-maria.com/ep/CustomerPics/hm1.jpg

tai Else Lautala
http://www.pointlevel.com/ELSELAUTALA/PICTURES/FILE-6/SWIMSUIT-(10).jpg

Nuo on sellaisia "unelmia ja päiväunia", mutta todellisuudessa naiskauneus on paljon muuta kuin kireetä kroppaa...

j_b
27.04.2004 19:03

Else...
[http://www.pointlevel.com/ELSELAUTALA/PICTURES/FILE-6/SWIMSUIT-(10).jpg]

j_b
27.04.2004 19:05

jepjep... hyvin toimii linkki...
Yrittäkää nyt jotenkin selvitä...

27.04.2004 20:12

MÄ olen suht uusi näissä kuioissa (jos nyt niin sisällä vielä oonkaan), mutta tuon kireän tismallinen merkitys ja määritelmä olsi kiva kuulla. Mun kireyteen liittyvät mielleyhtymät ei viittää kroppaan vaan pinnaan, takakireään jne.

27.04.2004 20:25

Kiree eli tiukka eli timmi. Ei paljon ylimääräistä fättiä.

27.04.2004 21:24

En mahda mitään, mutta mä voisin (joskus) toivoa oelvani tiukka tai timmi mutta en halauisi olla kiree. Oonko mä vanha ihminen vai oonko mä vaan tosi out? ;-o

27.04.2004 21:56

Naisen kropassa on enemmänkin tärkeää se kuinka hän tuo sen esille. Enkä nyt tarkoita napapaitoja ja pyöräilyshortseja...jos uskaltaa olla seksikäsniin silloin on hot..oli kroppa melkein missä kunnossa tahansa

28.04.2004 11:20

Hanna -Maria Seppälä ihan ehdottomasti.

28.04.2004 15:36

'Naisen kropassa on enemmänkin tärkeää se kuinka hän tuo sen esille. Enkä nyt tarkoita napapaitoja ja pyöräilyshortseja...jos uskaltaa olla seksikäsniin silloin on hot..oli kroppa melkein missä kunnossa tahansa'

Mieletön kommentti! Fiksu mies.

28.04.2004 15:42

jeesustelua sanon minä ;)

28.04.2004 15:49

Itseni on hankala nimetä ketään tiettyä henkilöä ihannevartaloiseksi - niitä on niin monia ja hyvin erin mallisia. Totta on, että hyvä itsetunto pukee ketä tahansa ja lisää ihmisen viehätysvoimaa - siis myös ulkoista: miten itsensä kantaa ja miten itsensä kokee. Silti, en usko, että voisin olla samaa mieltä Cupin kanssa siitä, että melkeinpä missä kuosissa tahansa oleva ihminen on sexy jos on mieleltään sexy... Toisaalta, minulle ihannevartalo ei ole välttämättä yhtä kuin seksikäs vartalo, se voi olla paljon muutakin.

Hankala kysymys.

Lyyti

28.04.2004 16:53

Jep, kuten Lyyti jo totesi, paskapuhetta. Ruma läski ei muutu kuumaksi beibeksi sillä että "uskaltaa olla seksikäs". Tuo on noita rumien lohdutukseksi keksitty valheita, samaa sarjaa kuin "koolla ei ole väliä".

Se on totta, että fyysiseen seksikkyyteen vaikuttaa moni muukin asia, kuin pelkät vartalon muodot. Varsin oleellista on hyvä ryhti ja esteettinen liikkuminen. Huonoryhtinen ja kömpelösti liikkuva nainen ei sytyty, vaikka muodot olisivatkin kohdallaan.

28.04.2004 17:14

Aropupu puhuu asiaa! /sydän/

"Huonoryhtinen ja kömpelösti liikkuva nainen ei sytyty, vaikka muodot olisivatkin kohdallaan."

Eikä pahalle haiseva ja typeriä puhuva mies, vaikka olisi kuinka hyvä kroppa ja iso mela /ujo/

Lyyti

28.04.2004 17:15

Lenda /drool/, yhä aina vaan ja edelleen.... eikä väliä onko leidi offilla vai kisakunnossa.

http://www.billdobbins.com/PUBLIC/pages/Buy_Artprints/images/Lenda_Murray_jpg.jpg

28.04.2004 17:15

Mutta ihannekropastahan tässä tietty puhuttiin eikä hajusta tai älykkyydestä /miettii/ Suokaa anteeksi ontuva luetun ymmärtämiseni...

Lyyti

28.04.2004 17:43

"Jep, kuten Lyyti jo totesi, paskapuhetta. Ruma läski ei muutu kuumaksi beibeksi sillä että "uskaltaa olla seksikäs". Tuo on noita rumien lohdutukseksi keksitty valheita, samaa sarjaa kuin "koolla ei ole väliä"."

Olen samaa mieltä. Jos puhtaasti ulkonäöstä puhutaan niin yleensä läski ei ole kaunista eikä siihen sitten auta vaikka olisi kuinka uljas ryhti ja uskallusta. Omasta mielestäni ihannekroppaan ei ylipaino kuulu, jos nyt siis puhutaan siitä, mikä on puhtaasti esteettisesti kaunista. Ihminenhän on kokonaisuus, joten viehättävyys on tietenkin sitten ihan eri asia kuin kaunis kroppa.

Musta on loistavaa että täällä on tullut mainituksi monta upeakroppaista urheilijamimmiä, jotka ovat kuitenkin samalla vielä terveitä ja lihaksikkaita (tai ainakin näyttävät siltä). Olen niin loppukyllästynyt tähän mainoksissa vallitsevaan naisihanteeseen, jonka mukaan pitää olla 180 cm ja 50 kg.
Hoikka ja treenattu kroppa on upea, mutta ei se ole pätkääkään hyvä näköistä että käsivarret on kuin orpolapsen pulkannarut, naisellakaan.

28.04.2004 17:44

Naisista ehdottomasti Anu Mäkinen

http://personal.inet.fi/koti/fitnessexpo/kuvat/Imatra/30.jpg

Anu vasemmalla puolella, Marjon vieressä, numero 1.

Miehistä paras ystäväni. En kyllä näytä kuvaa :-)

28.04.2004 18:16

eikös täällä ollut sellainen ketju kuin "ihannenainen"? ja sitten manki avasi sellaisen kuin ihannemies..

28.04.2004 18:18

Kyyyllä maar niitä olkinaru-kropan ihailijoitakin löytyy...

"Aina, kun katson televisiosta köyhiä ja nälkäänäkeviä lapsia minua alkaa

itkettää, tarkoitan, että minustakin olisi ihanaa olla niin laiha, mutta
ilman kärpäsiä ja kuolemaa ja semmoista." (Mariah Carey)

28.04.2004 18:32

Oouuujeee

*heräilee koomasta*

vai ettäihanne roppa ? mitään sellasia tarvita...

ja takas koomaan

28.04.2004 20:25

Ihannekroppa... Terve. Toimiva. Sisältää mukavan ihmisen.

28.04.2004 20:30

"Naisista ehdottomasti Anu Mäkinen
Anu vasemmalla puolella, Marjon vieressä, numero 1."

Siis olitkohan ihan tosissasi...? Sori vaan, mutta mielestäni kyllä kuin kuivan kesän orava...

No mutta ei kai sitä naisella tarvitsekaan hyvä naismaku olla... ;-)

28.04.2004 23:46

Jaa-a, kehtaiskohan tänne linkittää kuvia ihannenaisen kropasta? Enpä taida /ujo/

Mun ihannenaisen kroppa ei ole välttämättä treenattu supertimmi, vaan lähinnä sellainen hyvägeeninen... /drool/ ...naisellinen.... kaunis.. hmm... /swiiiiing/ Tosin kasvot ovat nro.1

Entä miesvartalo...hmm....sellainen, jonka omasta vartalostani haluaisin muokata muistuttaisi lähinnä voimistelijoiden/hormoonisprinttereiden lihaksikasta vartaloa. No, ei sellaista näillä geeneillä ja treenimotivaatiolla ikuna hankita, ellen sitten ostaisi tv-shopista sellaista sähköimpulssilaitetta.... ;-)

29.04.2004 08:47

On se nyt kumma, ettei uskota ettei seksikkyys todellakaan ole kiinni mitoista, vaan ykskantaan todetaan, että valhettelua mokomat jutut.

Näyttää siltä, että muutamien salilla asuvien itseensä kroonisesti tyytymättömien on vaikea uskoa jonkun oikeasti voivan pitää "läskiäkin" ihmistä kauniina tai seksikkäänä. Ihme muovimeininkiä.

29.04.2004 08:57

kaius, minä en ainakaan ole sitä mieltä, että läski on automaattisesti ruma tai epäseksikäs, mutta en allekirjoita sitäkään, että minkä tahansa näköinen hyväitsetuntoinen ihminen tai seksikkääksi itsensä kokeva olisi seksikäs tai ihannekroppainen...

Ihana asia, jos jotkut kuitenkin näin kokevat. On meidän "salilla asuvien itseensä kroonisesti tyytymättömienkin" toivoa saada ihailua osakseen ;)
(Ja läskien ps)

Lyyti

29.04.2004 10:12

mun mielestäni pinnallisesti ja ulkonäkökeskeisesti ajateltuna naisen hyvä kroppa on sellainen joka on pituuskäydän yläpäässä, painokäyrän alapäässä, kuppikoon yläpäässä, poikalantiolla eli vyötärö- ja persetuumiltaan alapäässä, selluliititön, silmiripien alapuolelta karvaton mutta muuten extra tuuhea, iho virheetön, finnitön, arveton, luometon, ei valkoinen, ei liian ruskea, rypytön, raskausarveton, paitsi tietysti kauneusluomi oikeassa kohtaa, silmiä ei turvota, huulia turvottaa, täydellisen symmetrinen, pieni jalkateräinen, lumivalkoiset hampaat ja verisuonettomat silmämunat. sopivasti lihaksekas, pohkeissa ei kuitenkaan sa olla liikaa, eikä hartioissa, niin, hyvä lihaserottuvuus on tietenkin itsestäänselvyys. ja mitähän vielä. hajuton?

;D LOL

No joskus kuitenkin tulee hetkiä että ahdistaa kovastikin kun ei aivan näitä kaikkia kriteereitä pysty täyttämään ... (pirkuleen geenit ;) Silloin voi lukaista vaikka Kaari Utrion kirjan Bella Donna - Kaunis nainen kautta aikojen. Tammi 2001 Ja asiat tuppaavat asettumaan oikeisiin mittasuhteisiin.

29.04.2004 10:13

Siis tietenkin "läski" ihminen voi olla kaunis, seksikäs, viehättävä!! Tunnen monta ylipainoista upeannäköistä ihmistä.
Nyt vaan oli puhe IHANNEkropasta. Tarkoitin kommentillani vain ja ainoastaan sitä että useimmiten meidän länsimaisten ihannekroppaan ei kuulu esim. 20kg ylipainoa. Mutta makuasioitahan nämä ovat ja jonkun ihannekroppa voi hyvinkin olla pyöreä.
Siksi juuri tämä ketju, kun olen utelias tietämään mitä kehonettiläiset ihailevat.

29.04.2004 12:47

"Naisista ehdottomasti Anu Mäkinen
Anu vasemmalla puolella, Marjon vieressä, numero 1."

Iik! Jos noista kahdesta olisi pakko valita, niin ehdottomasti valkkaan kyllä tuon numeron 3 Anun oikealla puolella! Aiempaa itseäni lainaten, toiset tykkää muhkummasta, ja Marjolla on sentään lihaakin (kokolailla paljon).

Yleisesti ottaen pitkät lihaksikkaat ihmiset on ihailussa, sukupuoleen katsomatta. Kohtuus tietysti kaikessa...

29.04.2004 12:59

Samaa mieltä Lumin kanssa - jos noista kahdesta kuvan naisesta pitää valita, niin ehdottomasti se Anun oikealla puolella oleva. Nikke K:ta lainatakseni - Anu näyttää kuivan kesän oravalta. Kyllä naisessa sentään pitää olla muutakin kuin luuta, nahkaa ja lihasta.

Sopivasti lihaksia ja sopivasti sitä muutakin massaa, hyvä ryhti ja sulava liikkumistapa, pituudeltaan ei ihan pätkä, muttei hongankolistajakaan. Eiköhän nuo kriteeri päde molempiin sukupuoliin, kun meikäläisen ihannekroppaa määritellään.

29.04.2004 13:22

Hmph,
Jos täällä esitellyistä valitaan, niin ehdottomasti toi Hermeliinin Lenda Murray.

Itse vaan olen niin pahimman luokan perfektionisti, että jos ihannoisin tuollaisia 'way out of my league' vartaloita mulla hajoaisi pää sekä kroppa! Niinpä pyrin ajattelemaan mieluummin niin, että oma vartalo voi olla ihannevartalo, kunhan ensin jostain saadaan vähän pois ja jonnekin taas vähän lisää... jne.
Does it make any sense?

Siitä oman kropan kantamisesta ja seksikkyydestä olen täysin näiden muutaman harvan kanssa samaa mieltä, että se ei katso ikää, kokoa eikä näköä. Enkä usko olevani 18 aktiiviurheiluvuoden jälkeen ruma ja lihava ja yrittäväni lohduttaa itseäni em. kommentilla... ;)

29.04.2004 14:16

Mä taas ottasin mieluummin Anun kropan kuin sen toisen (ainakin tuon kuvan perusteella, muuten en kumpaakaan ole nähnyt).
Mutta tässä ketjussa mainituista ehdoton suosikkini on Else Lautala, voisin laittaa tuon Jb:n linkin kuvan jääkaapin oveen motivoimaan :)

29.04.2004 15:00

Vähän tylsä vastaus, mutta tällä hetkellä oma kroppa tuntuu ja näyttää aika ihanteelliselta. Salitreeni on muokannut yläkroppaa sopusuhtaisemmaksi alakroppaan nähden ja kyykkytelineen alla hikoilu on tuonut sopivaa muotoa pyllyyn. Olen viimein päässyt eroon "persekompleksistani". :-)

Parannettavaa toki aina löytyy, mutta siitä saakin motivaattorin entistä kovempiin reeneihin.

29.04.2004 20:57

Aivan puhtaasti estetiikasta puhuttaessa käsitykseni ihannekropasta on tämän naköinen:

http://www.margaretdiubaldo.com/galleries/g.php?gid=11&iid=56&soid=4

Ajattelin liimata ton kuvan jääkaapin oveen, jos sais vähän lisää treenimotivaatiota. ;)

Monica Brant on myös aika ubee.

30.04.2004 00:06

Jos nainen liimaa naisen kuvan jääkaapin oveen on se okei. Jos nainen liimaa jääkaapin oveen miehen kuvan on se okei. Jos mies liimaa jääkaapin oveen miehen kuvan on hän homo.Jos mies liimaa jääkaapin oveen naisen kuvan on hän seksistinen juntti...

30.04.2004 00:21

Parempi kun ei liimaa mitään mihinkään.

30.04.2004 10:18

Jackie B:lle aaltoja - pitäisi tosiaan nauttia siitä mitä on eikä aina haluta jotain mitä ei voi saada :) On hassua että upeimmatkin naiset löytävät kehostaan aina jotain moitittavaa :/

Tanian jääkaapin ovesta löytyy Britney Spears (ennenkuin buuaatte unohtakaa neidin saavutukset musiikin ja yhteiskunnan alueilla ja katsokaa vain vartaloa - täydellinen!), tietokoneen taustakuvana keikistelee Monica Brant aurinkoisella rannalla. Huoh.

30.04.2004 13:31

Oma keho paras keho!

30.04.2004 14:37

"Oma keho paras keho!"

Toki, mutta on se mukava välillä toisessakin vierailla.

Hui!

30.04.2004 16:01

/weird/

01.05.2004 16:13

Ihannekroppa......Naisissa ihannekroppa näyttää jotakuinkin tältä : http://www.guaranteedlifelong.com/2003/12/ki_toy.html

Jeesus Kristus sentään........

01.05.2004 23:28

Ki Toy, huh? Jos toi miellyttää, tsekkaa myös Melyssa Ford...

02.05.2004 14:43

"Jos toi miellyttää, tsekkaa myös Melyssa Ford..."

Kiitos teille. Aivan upeita naisia molemmat. Noin mahtavia liikennekolareita aiheuttavia pakaroita harvoin näkee.

02.05.2004 18:58

Mielestäni tuollaisiin kuviin on syytä suhtautua varauksella. Esim: Britney näyttää kyllä toisissa kuvissa kaikkea muuta kuin täydelliseltä. Kyllä niitä kuvia niin paikkaillaan. Meikki oikeat valot tekevät asiaa.

Tuo Kadin ehdotus oli kyllä aikas hyvä. Miten tuollaisen kropan saa? Oma treeni ja ruokavalio on tiukkoja enkä silti ihan tommoselata näytä...

03.05.2004 08:28

Henry Rollins on mun idoli. No bullshit -asenne.

Tania, mitä tarkoittaa Britney Spearsin saavutukset musiikin ja yhteiskunnan alueilla? Joku sisäpiirivitsi? :)

03.05.2004 11:09

mullekin on jääneet vähän epäselviksi noi brittanin yhteiskunnalliset aikaansaannokset (ellei sitä nyt pidä ottaa ihan pokalla ja sanoa, että kas vain, täälläkinhän se on neito meidän keho-yhteiskuntamme ihannekropalle asettamassa kehyksiä, saavutusta kerrakseen!)

03.05.2004 13:07

Saavutuksista musiikin alueella ei liene epäselvyyksiä, Mrs. Spearshan on ammatiltaan viihdetaiteilija.

Saavutukset yhteiskunnan alueella, heh, sen olikin tarkoitus olla vähän ironista. Ehkä ulkoinen kauneus ei aina takaa sisäistä kauneutta, en ole tosiaan kuullut että Spears olisi kovin huolissaan maamiinoista tai lapsiorjista. Avioliittohan tosin on yhteiskunnallinen instituutio, joten siitä liikenee jokunen piste :)

03.05.2004 13:15

Britneyn täytyy laihduttaa 9 kiloa Playboyn kuvauksia varten,että semmosta.

Minä tiedän /ujo/

Hanna-Maria Seppälä /sweet/

03.05.2004 13:24

Britney ei olekaan mulle mikään todellinen henkilö tai roolimalli, vaan motivoiva kuva jääkaapin ovessa :)

03.05.2004 13:39

Asia selvä.

puss o kram

03.05.2004 14:26

Ai mä en edes tiennyt että Britney on menossa Playboy-kuviin! Jännää! Pitääkin hankkia se numero. Sen varalta että musiikillinen ura alkaa hiipua on tietysti hyvä varmistaa turvapaikka Hefneyn kartanosta :D

03.05.2004 16:17

"Britneyn täytyy laihduttaa 9 kiloa Playboyn kuvauksia varten,että semmosta."

Mitä jumalauta! Neiti on juuri saanut sinne peräpuolelle hiukan massaa ja muotoa, niin sitten pitäisi laihduttaa. Haistattaisi pitkät sille Playboyn porukalle.

Britney on niiiiiiiiin söpö.

05.05.2004 12:25

Jos miettisin kylmän teoreettisesti tätä ja lähtisin arvioimaan pelkkiä kroppia ihanne olisi sopusuhtaisen lihaksikas, vaikkapa jokin uimarin/pikajuoksijan ja jalkapalloilijan välimuoto.
Mutta kun se ei ole niin yksinkertaista, näkeehän tuollaisia kokoajan muttei niihin silti mitään vetoa tunne. Kokonaisuus ratkaisee, eli mukaan tulee kasvot, hiukset, tyyli (persoonallisuus).

Puhtaasti ulkonäöllisesti (pakko myöntää)beckham on täysi kymppi ja sitä jää väkisin ihailemaan. Ja tämä siitä huolimatta että olen tietoinen kuinka stailattu herra on. Kyllähän sen tiesi, ettei tuon näköinen ilmestys voi olla yksiavioinen (sehän olisi järkyttävää haaskoa ;-)
Mutta se kokonaisuus. Kun olen kuullut becksin puhuvan ties missä dokumenteissa niin vetovoima laskee välttömästi, kuinka voikin olla noin pöhkö vaikka on niin loistava pelaaja. Vastaavasti taas esim. Aki Riihilahti ei säväytä tuikitavallisella ulkoisella olemuksellaan mutta kun sen ulosantia/älyä seuraa vaikka herran kotisivuilla niin viehätysvoima on äkkiä samalla viivalla becksin kanssa.

Eikä tässäkään vielä ole kaikki. Tunnen jopa yhden ihmisen, jonka on minun mittapuun mukaan täydellinen eli becksin ulkoiset puitteet yhdistettynä akin luonteeseen. mutten silti ole yhtään /drool/ tai /sweet/. -->Vaatimukset on kovat, kun virheitä/särmääkin pitäisi olla...

Ja naisihanteista taas, onhan niitäkin tuhansia ja tuhansia, anna kournikovan voisi mainita. Tosin sekin saisi olla ilman päätä, minä kun en ole koskaan ihaillut britney-tyylistä söpöyttä, joka on tylsän tavallista.

05.05.2004 13:06

Huipputason miesvoimistelijoilla on yleensä aika vaikuttavat vartalot, häh?

05.05.2004 13:32

Se on kyllä hassua että jotkut miehet haluavat itsestään mahdollisimman "kaappeja", mutta ainakin miun mielestä semmoset lihaskimput on ihan järkyttävän näkösiä. Makuja on tietysti monia. Itte tykkään enemmän uimari-tyylisestä mieskropasta.

05.05.2004 13:45

En oikein koskaan ole ymmärtänyt sitä, kun naiset kehuvat Beckhamin vartaloa. Beckham ei todellisuudessa ole vartaloltaan keskivertofutaajaa kummempi. Ilmeisesti naiset eivät osaa tarkastella asiaa kovin objektiivisesti, vaan naama, tukka ja maine saavat vartalonkin näyttämään naisten silmissä paremmalta kuin se oikeasti on.

05.05.2004 14:05

Tai sit joillain vaan on enemmän silmää miellyttävät mittasuhteet ja ruumiinrakenne ja luusto ja ryhti tms. et ne näyttää hyvältä oli sitä lihasta tai ei.
Sekä naisilla että miehillä. Tietty tyylitaju, persoona ja katsojan alitajuiset mieltymykset ja hormoonit ja ties mitkä muut seikat vielä vaikuttaa. En usko että objektiivisuus on edes mahdollista.

Tikku on katsojan silmässä vai miten se meni?

05.05.2004 15:12

Oon täsmälleen samaa mieltä Keretin kanssa. Becks on ulkoisesti täysi kymppi, mutta tosiaan valitettavasti pisteet tippuu heti kun kuuntelee sen puhetta.

Eli ihannekroppa ei kyllä riitä vielä yhtään mihinkään. Ja toisaalta, jos henkilö on muuten karismaattinen tyyppi, ei kropalla ole juurikaan merkitystä.

Paljastettakoon tässä nyt vielä että olen Ville Valo-fani, eikä sekään nyt varsinaisesti urheilullisella kropalla voi komeilla;). Mutta persoonaa löytyy sitäkin enemmän.

05.05.2004 16:38

"Tai sit joillain vaan on enemmän silmää miellyttävät mittasuhteet ja ruumiinrakenne ja luusto ja ryhti tms. et ne näyttää hyvältä oli sitä lihasta tai ei.
Sekä naisilla että miehillä. Tietty tyylitaju, persoona ja katsojan alitajuiset mieltymykset ja hormoonit ja ties mitkä muut seikat vielä vaikuttaa. En usko että objektiivisuus on edes mahdollista."

Eksäktli! Täysin samaa mieltä olen.
Siinä eilisessä dokkarissakin, missä äijä oli hankkinut ne lihasimplantit, niin kyllä se vaan oli huono-ryhtinen ja löysän oloinen eikä vaikuttanut yhtään terveen urheilulliselta. Ainakin minun "loistava-spermanluovuttaja-yksilön etsintä-hormoonit" äkkäisivät moisen huijauksen oitis...

Ja Marina /peukut/ etenkin:
"jos henkilö on muuten karismaattinen tyyppi, ei kropalla ole juurikaan merkitystä."

05.05.2004 17:39

"Huipputason miesvoimistelijoilla on yleensä aika vaikuttavat vartalot, häh?"

Pojilla on vaan jääneet jalat kotiin. Eikös ne ole aika lyhkäisiä kavereitakin? Olen ainakin kuullut, että naiset pitäisivät pitkistä miehistä.

Tosin naisten puheitahan nyt ei kannata kuunnella. Seuraamalla heidän käyttäytymistään saa kuvan siitä mitä he ihan oikeasti haluavat. Kyllä, tämä oli provo!

05.05.2004 18:54

"Tosin naisten puheitahan nyt ei kannata kuunnella. Seuraamalla heidän käyttäytymistään saa kuvan siitä mitä he ihan oikeasti haluavat."

Niin totta. Kaikki Brad Pittit, Tom Cruiset, Peter Franzenit sun muut on aivan käsittämättömiä pygmejä, mutta kuolan määrällä ei ole mitään rajaa. Miehen pituus on selvästi merkitsevä argumentti ainoastaan kun puhutaan tavallisista kuolevaisista.

Nimim. Katkera hujoppi

05.05.2004 19:02

Oottekohan te nyt ymmärtäneet tuon "miehen pituus" -termin vähän väärin? Ei se mitään pitkiä jalkoja tarkoita /ujo/ ;)

Lyyti

05.05.2004 19:04

Ahaa, se onkin siis se tekniikkaläppä mikä on pelkkää sumutusta.

No, nytpähän tietää olla välittämättä siitä.

05.05.2004 19:12

Itse olen sitä mieltä että ulkonäkö häviää aina ainakin kuuluisuudelle, menestykselle ja rahalle.

Moni rikas ja vaikutusvaltainen mies näyttää naisen silmissä komeammalta kuin mitä oikeasti on. Kai nainen ajattelee alitajuisesti että "jotainhan tuossa pitää olla kun se kerran on rikas ja sillä on niin paljo kavereitakin.."

Myös miehen silmissä Britneyt ja Jlo:t näyttävät kauniimmilta kuin mitä he oikeasti ovat.

Jos meidän sisäinen pariutumisvietti ei toimisi näin niin ihmisrodun kehitys olisi jo pysähtynyt ajat sitten. Tällä tavalla sellaiset hyvät ominaisuudet joita ei näy päälle pääsevät lisääntymään.

05.05.2004 19:41

"Niin totta. Kaikki Brad Pittit, Tom Cruiset, Peter Franzenit sun muut on aivan käsittämättömiä pygmejä, mutta kuolan määrällä ei ole mitään rajaa. Miehen pituus on selvästi merkitsevä argumentti ainoastaan kun puhutaan tavallisista kuolevaisista."

Veikkaampa että onpi optinen harha, harvassa rainassa tuodaan kovin voimakkaasti esille sitä faktaa että sankari on vertikaalisesti rajotteinen. Tavismiehen on elävässä elämässä vähän hankalampi sumuttaa sankaritarta luulemaan että päätä pidempiä tässä ollaan.

Yhtä hyvin voi nimimerkillä 'Kirahviksi Zoolandiaan' tilittää sitä että pitkiä naisia kyllä hehkutetaan, mutta kaikki leffatähtöset on sataviiskytsenttisiä. (Pakko olla että löytää pygmimiehet vastanäyttelijöitä) Nih kerta.

Ja ps. Tomppa nyt on aina Tomppa, sitä jokainen itseäänkunnioittava kasarilapsi rakastaa, mutta Peter ja Brad on kyllä kääpiöitä. Ei auta.

Ja pps. Ville Valo ihannevartalona? Ei kai nyt sentään...

06.05.2004 00:00

Hajusta se selviää.

06.05.2004 05:56

"Paljastettakoon tässä nyt vielä että olen Ville Valo-fani, eikä sekään nyt varsinaisesti urheilullisella kropalla voi komeilla;). Mutta persoonaa löytyy sitäkin enemmän. "

Olen järkyttynyt!!
No joo,persoonaa ehkä löytyy...mutta kaveri vetää varmaan 3-4 askia röökiä päivässä..minkähän ikäisenä mies kupsahtaa?

06.05.2004 10:04

Kaikilla Fitness Rx for Women -lehden kannessa olleilla/olevilla naisilla on mun ihannevartalo. Esimerkiksi juuri toi Margaret Diubaldo oli siinä tosi upean näköinen, kasvot mukaan luettuna (vai oliko se Oxygen..no anyway..)

Yleisesti: lihaksia pitää olla, muttei liikaa, ja rasvaa vähän mutta sopivasti niin, että hormonit toimii normaalisti!

Miehillä isot kyynärvarret ja urheilulliset pohkeet ovat iso turn-on :) Ja vähintään 190cm pitkä pitää olla - ei Tomppa Cruiseja kiitos!

06.05.2004 10:31

Hasselhoffin Taavilla! /drool/

http://www.davidhasselhoff.com/images/large/albummitch1(big).jpg

06.05.2004 14:30

...Heli Koivulalla on hyyyvä kroppa, ja ei kylläkään tarttis kapeampia hartioita...yleensähän naisilla on aivan liian kapeet hartiat ja näyttäää pullonkaulalta...
...ikäisekseen upea kroppa löytyy madonnalta! Wau! Mutta on tehty töitäkin sen eteen...

06.05.2004 15:01

Heli Koivula on sellanen liian pitkä koikkelo :O

06.05.2004 15:03

Parempi kroppa on esim. Frendit-sarjan tummalla naisella (joka on muutenkin mun suosikki ;-)) ja samantyyppinen kroppa on siinä Nicorette-mainoksessa, mutta muilta osin se Nicorette-täti ei vedä vertoja Frendit-tädille :-)

06.05.2004 15:06

Se Nicorettemainoksen nainen on niiiiiiiiiiiiiiin laiha että mua pelottaa että se menee kohta katki. Ei hyvä.

Lyde-täti

06.05.2004 15:11

Joo, sais se olla vähä paksumpi. Turhan ohut mutta melko lähellä ideaalirunkoa ;-)

06.05.2004 15:27

Fasupala-mainoksessa on kiva täti =P

Mutta silti..ei tajua tätä unelmakroppaideaa.. :O

06.05.2004 15:45

"Itse olen sitä mieltä että ulkonäkö häviää aina ainakin kuuluisuudelle, menestykselle ja rahalle.

Moni rikas ja vaikutusvaltainen mies näyttää naisen silmissä komeammalta kuin mitä oikeasti on. Kai nainen ajattelee alitajuisesti että "jotainhan tuossa pitää olla kun se kerran on rikas ja sillä on niin paljo kavereitakin..""

No, eivätpä naiset saa kredittiä velipojalta! /iik/ Ehkäpä näin on joidenkin naisten kyseessä ollessa, mutta sellaiset naiset eivät kyllä varmaan saa kovinkaan paljoa arvostusta kovinkaan monelta lajitoverilta...

06.05.2004 15:51

Hjallis Harkimo /drool/

06.05.2004 17:37

Lyyti, sä haluat siis sammakon...ja odotat et se muuttuu prinssiksi. Eikö Hjallis muistutakin uskomattoman paljon sammakkoa.

Ja tottakai muijat on kautta aikojen tunteneet vetoa kaikkiin kuninkaisiin sun muihin öljy-miljonääri-pappoihin kun ne pystyy elättämään tulevan jälkikasvun. Tosin me tasa-arvoiset pohjoismaalaiset ollaan jo vieraannuttu tästä kivikauden meiningistä.

Kyllähän jossain venäjällä ja aasiassa (ja jenkeissäkin ja euroopassa) naiset oikeasti droolaavat rahanja menestyksen perään. Vai mikä muu selittäisi sen, että Flavio Biatoren kyljessä kiehnaa alati joku naomi cambell/heidi klum, jotka ovat niin hyvätuloisia itse, etteivät tarvitsisi rahaa. Eli sen on pakko olla pelkkää fyysistä vetovoimaa? Lisättäköön tähän jack nicholson jne. jne.

06.05.2004 17:50

"Lyyti, sä haluat siis sammakon...ja odotat et se muuttuu prinssiksi."

Juu, sammakot on mukavia otuksia :) Ne kurnuttelee hassusti /sydän/

Lyyti

06.05.2004 17:56

Jotain tosi mielenkiintoista käsitteessä "ihannekroppa" täytyy olla, koska aina tän tyyppiset keskustelut kerää paljon vastauksia...

Musta on vaikea nimetä vaan yhtä vartalotyyppiä, joka ois yli muiden. Mitä miehiin tulee, niin silmää kyllä miellyttää urheilullinen ja treenattu vartalo. Toisaalta en tiedä mitä merkitystä tolla on minkään kannalta, koska yksikään miehistäni ei vielä koskaan suoranaisesti ole tuota tyyppiä edustanut. Eli eipä tolla paljoa parinvalinnassa ole merkitystä, ainakaan omalla kohdallani.

Naisissa mulla on ehkä aika konservatiivinen ihanne, tykkään niin itselläni kuin muillakin sellasesta pehmeän naisellisesta ja kurvikkaasta, mutta kuitenkin timmistä ja urheilullisesta kropasta. Lihasta saa/pitää olla, mutta ei liikaa.

06.05.2004 20:49

just...

flavio ja hjallis..

perkele..

*täyttää lottoa..

06.05.2004 21:07

Siis häh!! Jennifer anistonhan on selvästikin paraskroppaisin frendi! siis se tummahan on ihan kuikelo!

LOL, lottoa pois simpanssi, niin mä koitan et munt aateloitaisiin -jos becksi vaiks innostuis ku se oli Rebecanki kans sen takia ku se oli oikeasti aatelinen eikä mikään teko-posh...

06.05.2004 22:31

Miten kukaan voi katsoa sellaista sontaa kuin "Frendit"?

Lienee Spede Pasasella naisten mielestä ihannekroppa! Sen verran on nuoria kauniita naisia hänen ympärillään häärinyt, että voittaa Hjalliksenkin.

06.05.2004 22:34

höhh, Frendit on paras sarja Sinkuelämän jälkeen!

ja ei kai se Speden kroppa enää mitään oo...

06.05.2004 22:35

Bruce Willis on kingi /kuolaa/

J76
07.05.2004 11:07

"Bruce Willis on kingi "

Brucella on aina yhtä muodikkaat hiukset :)

07.05.2004 11:14

Jos nyt ihan väkisellä mäkin pistäisin tähän oikeesti aivan mielettömän kuolattavan miesvartalon, niin voin kertoa, että se on meidän salilla käyvä "peppumies" :D

About 180 senttinen, hoikka, mutta sopivasti lihaksikas, melkoisen kireä mies, jolla on V-mallinen selkä ja tosi kapea lantio ja se peppu - aah ja /drool/ piukka ja pököttää.

Kyllä menee Lyyti-tätin reenit käteen joka kerta ku se ilmestyy tekemään mavea salille /drool/

Lyyti

07.05.2004 11:14

Peppumies muuten on pikkusen erin näköinen kasvoiltaankin ku vaikkapa Hjallis tai Spede... /miettii/

Lyyti

07.05.2004 12:45

Frendit on CSI:n ja Sinkkuelämää ohella parasta katsottavaa :)

07.05.2004 13:37

Mitäs jos Lyyti ottais peppumiehestä digikameralla kuvan ja pistäis sen nettiin muidenkin ihmeteltäväksi. Ei nimittäin tuo peppumies taida vielä olla meille kovin tuttu...

07.05.2004 15:37

Hih, Lyyti.
Ollaankohan me käyty samalla salilla, vai voiko täyden kympin miespyllyjä olla tässä maassa enemmän kuin yksi?
On meinaan pari kertaa mennyt body pumpit sananmukaisesti pyllylleen kun olen fiksuna tyttönä parkkeerannut suoraan siihen booty manin taakse. Ja ei kun kyykkäämään! ;)

07.05.2004 17:29

http://www.tampere.fi/ytoteto/yva/ymparistoverkko/bl_kt_elaimet_liitoorava.html

mä sanon WAAAAAU!

07.05.2004 17:30

suivaantunut liitelijä.

07.05.2004 17:35

OK, tehdään niin, että mä kannan digikameraa mukanani salilla ja sit ku se peppis on selin muhun eikä huomaa, niin äkkiä näpäytän kuvan ja laitan sen nettiin kaikkien ihailtavaksi /raivo/ ;)

Nyt seuraa vetoomus teille, hyvät herrat: Olisittepa niin ihania, että jos kyykky ja mave ei vielä ohjelmaanne kuulu, niin lisäisitte sen siihen. Polkupyöräilystä, rullaluistelusta ja lenkkeilystäkään ei haittaa tietysti ole. Piukea miehen peppu on ilo naisen silmälle /drool/ /sydän/

Lyyti

07.05.2004 20:48

Juuri tuollaisten Lyytin kaltaisten pervokyttääjien takia reenaan mieluummin salilla, jossa ei käy naisia. Yritä siinä sitten keskittyä maveen, kun nainen kyttää julkeasti takana ja riisuu sinua katseellaan. Tulee niin likainen olo...

Kamerakännykällä saa muuten huomaamattomasti otettua kuvia. Olet kirjoittavinasi tekstiviestiä ja samalla otat pari kuvaa tai videoclippiä. Peppumies voi nimittäin hiukan ihmetellä, jos asennat kolmijalkaa siihen kyykkypaikan taakse ja hyörit valotusmittarin kanssa ympärillä. Kaveri luulee, että silmissä välkkyy kovan kyykkysarjan takia, kun salama paukkaa toistojen tahtiin.

Hmm, voisikohan peppumiehiä kuvata piilokojusta, kuten eläimiä? Viet paria viikkoa aikaisemmin piilokojun sinne kyykkypaikan taakse ja annat peppikselle aikaa tottua siihen. Sitten jonain yönä hiivit kojuun makuupussin ja termospullon kanssa odattamaan kohteen saapumista. Muista, että pienikin rasahdus voi pelästyttää pakoon aran peppumiehen.

PS. Ota Lyyti samalle itsestäsikin ne pari kuvaa mistä oli puhetta ja pistä tulemaan.

07.05.2004 21:25

Pupunen /sydän/ /palvo/ sä voisitkin tulla mun kuvausassistentiksi salille?

Ja kuviahan löytyy, mailaa mulle, niin tukin sun sähköpostis niillä ;-)

Lyyti

07.05.2004 21:29

Äskettäin juoksin trikoissa kun takaa fillaroinut nainen huikkasi arveluttavia. Hetki meni, ennen kuin tajusin, että "hyvä perse" kuuluikin minulle. Ei taitanut äkätä millaiselle aristokraatille huuteli.

Eli samaa mieltä kuin pupu.

07.05.2004 21:36

sokruhani, ota se kohteliaisuutena! Ei joka pojalla oo hyvä peppu, ei lainkaan!!!
Sitäpaitsi, voitteko te väittää, ettette ikinä kattele naisten peppuja hä? /raivo/

Lyydia

07.05.2004 22:41

"Sitäpaitsi, voitteko te väittää, ettette ikinä kattele naisten peppuja hä?"

Totta kai katsellaan, muttei huudella hävyttömyyksiä. Siitähän saa pian syytteen.

Puhutaanko tässä piukea peppu-asiassa nyt siis sellaisesta kapealanteisesta pienet pakarat omaavasta kaverista vai kunnon lihaperseen omaavasta kyykkykoneesta?

DH
07.05.2004 22:43

Alkaa olla törkeätä tuo meno kun ei saa edes luistella rauhassa. "Hyvä perse" taisi olla vittuilua kun on nyrkin kokoiset lommot "poskissa".

Lyyti
Katsellaan, katsellaan, muttei huudella.

08.05.2004 08:02

"Puhutaanko tässä piukea peppu-asiassa nyt siis sellaisesta kapealanteisesta pienet pakarat omaavasta kaverista vai kunnon lihaperseen omaavasta kyykkykoneesta?"

Tuosta ensiksi mainitusta, mutta IMO sellainen lihakonekin on erittäin järisyttävän ihastuttava, jos peppu todella on LIHAA eikä sitä bulkin sivutuotteena syntynyttä jutskaa siinä päällä... /drool/

Juu, ei hävyttömyyksiä pidä mennä huutelemaan. Kuten ei pidä mennä taputtelemaan tai puristelemaan baarissa taikka arvostelemaan ääneen vaikka vähän muhkumpaa. Käytöstavat tietty kunniaan! :)

Ja mitä tulee siihen pervoon kyttääjään, niin pikkasen olen kainosti kulmieni alta kerran vilkaissut /ujo/

Lyyti

08.05.2004 11:11

Mä oon varmaan epänormaali, kun en saa perseistä mitään kiksejä. Sen sijaan silmä lepää kyllä miesten leveässä selässä, jos paita silleen hiukan vielä kiristää ;-) (ei kuitenkaan liikaa), ja tietysti miesten käsissä. Oi voi, voimakkaat kädet saa kyllä jalat huteriksi... Huh huh.

08.05.2004 12:49

HanZ:lle,

Jep, FitnessRx for Women -lehden naiset on kyllä varsinaisia namiskuukkeleita :P-- Uusimmassa oli tosin vähän turhan ohut täti :(

http://www.fitnessrxmag.com/curr.htm

08.05.2004 16:12

"Oi voi, voimakkaat kädet saa kyllä jalat huteriksi... "

Sama juttu täällä! Jopa sellaisen kuuskymppisen miehen kädet, joista näkee, että heinäpeltotyötä on tehty saa polveni notkumaan....voittaa mennen tullen kaikki suonikkaat bodarit.

08.05.2004 16:51

Kyllä se Britney vaikuttaa olevan ihan unelmanainen.. :O /kulmat/

http://www.aftonbladet.se/noje/0405/08/britt.jpg

10.05.2004 09:58

Joo ja on sillä täydellinen vartalokin...

http://www.britneyspears.org/pic0603/miami0304/suntanning15.jpg

10.05.2004 11:26

Jee mikä tavispaljastus!

Hyvä keho-detectivet :)

10.05.2004 11:52

...että kukaan ei ole vielä maininnut itsestäänselvyyttä: Rakas aviomieheni on ainakin minun silmissäni täydellinen /sydän/

Ja kummallinen huomio vielä: Enää "vieraat" miehet ei aiheuta mitään väristyksiä, mutta naisia tulee katseltua "sillä silmällä" ts. upea, itsestääni huolehtiva ja persoonallisesti pukeutunut nainen saa varmasti minulta ihailevan katseen :) Iik oonkohan mä piilevä lepakko vai onko tää ihan normaalia...

10.05.2004 12:04

giga:
http://www.keho.net/keho?&m=keskustelu&part=read&cat=90&id=75807&start=0

10.05.2004 13:58

Tania wrote:
"...itsestääni huolehtiva ja persoonallisesti pukeutunut nainen saa varmasti minulta ihailevan katseen :) Iik oonkohan mä piilevä lepakko vai onko tää ihan normaalia..."

Tuo on täysin normaalia. Olen itsekin 100% hetero ja upeat, itsestään huolehtivat naiset saavat minulta päivittäin ihailevia katseita ;-) /looginenajattelu/

Olen kyllä huolestunut monien naisten seksuaalisista taipumuksista, koska en saa heiltä osakseni ihailevia katseita - olenhan sentään MIES. /kulmat/

10.05.2004 14:08

Loogista tosiaan :D

Noh, ehkä naiset pätee enemmän ulkonäöllä, miehet sitten persoonalla/älyllä/charmilla...?

10.05.2004 16:29

Britney on out.

Anastacia kehiin niin vanhakin innostuu.

11.05.2004 14:47

Heh, uimarit taidettiin jo mainita. On niitä hyppääjiäkin...

http://athletes.host.sk/ai/02/IrynaPissareva01.jpg

11.05.2004 19:50

Olenko mä ainoa, joka kuolaa ruipelomiesten perään? :D
Ei nyt siis mitään ihmeellisiä tietokone-nörtti-finninaama-ruipeloita (anteeksi tämmöinen ruma ilmaisu) mutta sellasia ihania laihoja hongankolistajia joilta löytyy kiva naamakin.
Jotenkin miesten vartalo ei ole koskaan mua kiehtonut.. enemmänkin semmonen luikku.. ei nyt ihan totaalinen, semmonen että ei ole ollenkaan treenannut ja epämääräistä hötöä olisi siellä täällä, vaan jäntevän luikku :D

Esimerkkejä vaikea mainita.. mutta jos joku sattuu tietämään bändin nimeltä Muse, niin bändin keulahahmo Matthew Bellamy on tooooooooodella :drool:

11.05.2004 20:00

Odotas Jackie kun tulee ikää lisää, niin aina kaapimpaan suuntaan mennään...varsinkin jos itse jatkat urheiluharrastusta, niin ihanteet muuttuvat kylkiäisenä halusit tai et.

11.05.2004 20:04

Mites Ville Valo? Hänen olemuksensa on aivan omaa luokkaansa.

11.05.2004 20:51

Juoksijamiehet on mun makuun. Ja siis nimenomaan lyhyen matkan juoksijat. Ihanat lommoposket ja ne reidet+pakarat...aah.

11.05.2004 20:55

Siinä on sitäpaitsi ihan erilainen viehätys kun tietää että juoksijoiden huikeat jalkalihakset on hankittu kovalla treenillä eikä pelkällä puntilla. Sit juoksijoilla on kimmoisuutta ja räjähtävää nopeutta, jota punttiäijistä on turha hakea...
Naisista ihannekroppa on täälläkin mainitulla Else Lautalalla tai sitten ihan meikäläisellä itsellä.

11.05.2004 22:14

Upee sukunimi Irynalla o_0

11.05.2004 22:18

Entäs jalkapalloilijat?

11.05.2004 22:18

Saattoi jopa vaikuttaa linkin postittamiseen... ;)

11.05.2004 22:22

Futiksenpelaajat kävelee hassusti ja niillä on yleensä huonot pöytätavat.

11.05.2004 22:23

Olis kiva kuulla miten selostaja sanoo tuon Irynan sukunimen tv:ssä. Selostajan pokan on vähän pakko pitää...

11.05.2004 23:13

"Siinä on sitäpaitsi ihan erilainen viehätys kun tietää että juoksijoiden huikeat jalkalihakset on hankittu kovalla treenillä eikä pelkällä puntilla. Sit juoksijoilla on kimmoisuutta ja räjähtävää nopeutta, jota punttiäijistä on turha hakea..."

Olikos tämä nyt sitten kännissä kirjoitettu?

11.05.2004 23:16

Sehän on tiedetty jo kauan, että kuntosalilla hankittu lihas on vain pumpattua..

Kyllä ne kiksit tosiaan tulee sieltä arjen realiteettien puolelta, vaikkapa sellainen tuhti maatalonemäntä, josta näkee, että kroppa on hankittu sitä talikkoa heiluttamalla eikä kuntosalilla..

;-)

12.05.2004 09:58

"Futiksenpelaajat kävelee hassusti ja niillä on yleensä huonot pöytätavat."

:-O

Opitaankohan noikin futisreeneissä?!

12.05.2004 10:01

"juoksijoiden huikeat jalkalihakset on hankittu kovalla treenillä eikä pelkällä puntilla"

Niin punttireenihän ei kovaa olekaan.

No, onneksi maailman pikajuoksijahuiput eivät ole siivittäneet kehitystään niiden "kiellettyjen" aineiden avulla... mutta sehän nyt ei oikeastikaan kai tee heidän kropistaan yhtään sen huonomman näköisiä.

12.05.2004 10:34

Seuraavaksi osaan kikkailla :-)

12.05.2004 10:39

Vaihdapa lajia, sammakot on taviksii, liito-orkut ihanii.

Ja toi leukailu Hjalliksesta vois loppua...

Juu, sammakot on mukavia otuksia :) Ne kurnuttelee hassusti /sydän/

Lyyti

12.05.2004 22:40

Keiju, ei ei ei ei.. Ville Valo nyt vaan on oksettava. Ei iske ollenkaan. Inhottavat kajalit, kauhea musiikki, polttaa liikaa. Ei ikinä.

Keretti.. jaa.. se jää nähtäväksi. Ainakin tähän mennessä kavereiden vaikutuskaan ei ole auttanut tässä miesihanteessani. Ne näet rakastavat "sikspäkkejä" ja isoja käsiä - kai niitä "todellisen miehen" tunnusmerkkejä. ;)

13.05.2004 12:16

Voi näitä stereotypioita. Aika paljon olen jalkopalloilijoiden seurassa liikkunut, enkä vielä ole tuollaista havainnut..

Nim. Jalkapalloilijan sisko ja muutamien jalkapalloilijoiden kanssa seurustellut :)

13.05.2004 13:43

Jossu, ootko ollu Bekhämin kaa?

14.05.2004 07:37

Niin todellakin, taas näitä stereotypioita. Minä on ole ikinä palloa potkinut, mutta pöytätapani ovat huonot.

Hyvät pöytätavat ovat elitististä hienostelua, hyville pöytätavoille ei ole biologista pohjaa: Jos vatsa toimii, pureskelu on turhaa.

Nim. Seurueen nopein syöjä seurasta riippumatta.

14.05.2004 10:57

Aropopu,

Jossu on Bekhämin vakihoito ;D

14.05.2004 11:44

Niin oonkii :D Pitäisköhän tehdä huimia paljastuksia lehdistölle :)?

14.05.2004 13:39

Oishan se pitäny arvata! :) You little trump! :D

14.05.2004 13:44

Jaa Donald Trump? Onks Milia ollut senkin kaa? Vaiko Jossu? Vai Ivana Trump? Vai onko se siis ollut Becksin kaa?

Jestas, eihän tässä pysy perässä enää edes 7-lehden toimituskuntakaan...

14.05.2004 15:20

http://www.princess-madeleine.com/site/madeleine/gallery/2003/marbella/pages/pic04.htm

14.05.2004 15:25

http://www.princess-madeleine.com/site/madeleine/gallery/2000/st_tropez/pages/pic06.htm

18.05.2004 12:09

Brad Pitt elokuvassa Troija /drool/ Ja minä kun luulin että Fight Clubista ei voi enää parantaa...

20.05.2004 11:11

uimarimiehet on /sweet/, mutta ku ne perhana peittelee sitä kroppaansa niille kokovartalo uikkareilla..

20.05.2004 11:12

siis niillä kokovartalo uikkareilla

21.05.2004 21:27

Tiesittekö muuten, että Brad Pittin jalat (Troija-leffassa) on muokattu kuvateknisin keinoin lihaksikkaimmaksi kuin ne oikeassti ovat? Yläkroppa lienee kuitenkin aito, vai mistä varmuudella tietää?? Näin meitä naisia siis huijataan...

21.05.2004 22:18

Brad Pitt.../sweet/ /drool/
Akhilles.../sweet/ /drool/

21.05.2004 22:31

Brad Pitt ei tosiaan oo paha, ei edes näin miehisestä näkökulmasta. Ihan mielelläni ottaisin vaikka osan miehen ulkonäöstä, tyylistä ja karismasta.

Toisaalta - jos huhut miehen pituudesta ja varustelusta pitävät paikkansa, en ole enää yhtään varma haluaisinko vaihtaa paikkoja. Olisi perin traagista olla alle 180 senttinen pienimunainen mies. ;)

22.05.2004 03:27

Kivempaa on kuitenkin olla rikas ja pienimunainen, kuin köyhä ja isomunainen. Ensinmainituilla käy myös yleensä parempi flaksi...Varsinkin jos on Brad Pittin naamalla varustettu. Ja mulle riittää pituudessa ne maagiset 170cm.

22.05.2004 05:46

mulla on muuten brad pittin juliste seinällä kehystettynä.. ja tulee aina olemaankin. eli kyseesä on fight clubin leffa juliste.

olen kyllä sitä mieltä edelleennkin että naiset tekevät ulkonäköönkin (muka) perustuvat mielipiteensä muiden kuin silmiensä kautta.

22.05.2004 08:43

Miksi muuten Nämä pittit sun muut Hollywood-tähdet pääsevät parissa kuukaudessa kuntoon, johon Matti Meikäläisellä kestää treenata 20 vuotta?

Ja miksi rollarit, tom jonesit ja kumppanit jaksavat heilua lavalla eläkeikäisinä vaikka nautintoaineita on tullut elämän varrella roppakaupalla nappailtua?

22.05.2004 11:58

Sokrates, siinäpä vastaus..

hetken mietittyäsi voit lukea vastauksen joka on: udiolammas ie ivik ävireiv

Mitä Hollywood-tähtiin tulee, niin on olemassa
kaikenlaisia kuvaustekniikoita ja stuntmiehiä jotka laitetaan tarpeen tullen kehiin kun tarvii näyttää vahvalta.
(mahdoitkohan viitata dopinkiin?)

Plus tietenkin asiaan paneutuminen ja henkilökohtaiset personal treinerit.

Ja kyllähän Suomestakin löytyy, Samuli Edelmann bulkkasi Häjyt elokuvaa varten 36kiloa itseensä näyttääkseen häjymmältä melko nopeassa ajassa. Yöllä heräsi syömään pari pitsaa ja juomaan karhua säännöllisesti puolivuotta.

22.05.2004 12:09

Ja digitekniikalla saa naisten tissitkin isonnettua, joten lihakset on vaan pelkkää harjoittelua taitavalle efektimiehelle.

Simppa,
"olen kyllä sitä mieltä edelleennkin että naiset tekevät ulkonäköönkin (muka) perustuvat mielipiteensä muiden kuin silmiensä kautta."

Päätin käsittää tämän täysin väärin, ja otan tämän kohteliaisuutena koko naissukupuolen puolesta :-D.

Tähän voisi kyllä vielä heittää ilmaan pohdinnan elokuvien vaikutuksesta tunteisiin. Tästähän joku elokuvaa tutkinut voisi vähän valottaa enemmän, mutta elokuvahan jättää aivoihin tunteisiin perustuvan muiston, eikö? Tätä kautta tietysti elokuvatähdet tulevat läheisiksi ihmiselle, sillä heidän kauttaan on koettu erilaisia tunteita.

Ja kyllä, minun mielestäni sellainen ihminen kenestä pidän, muuttuu paremman näköiseksi.

22.05.2004 12:09

Vierivä kivi ei tosiaan sammaloidu, mutta ei näytä kangistuvankaan. Kuinkahan moni täällä kirjoittavista pystyisi riehumaan Jaggerin lailla pahemmin hengästymättä.

Edelmannin bulkkaus oli itselläkin mielessä ja ihan kunnioitettava suoritus sekin. Ulkomaisilta tähdiltä löytyy samantapaisia.

Dopingia jotkut epäilevät ja tuolla leffaympyröissähän sillä ei liene niin kauheasti väliä.

22.05.2004 22:17

Uimahyppääjä Joona Puhakalla näyttää olevan kroppa kunnossa ! Parempi kuin takavuosien Lucanis.

23.05.2004 10:10

Mutta ei ollut Lucanis vaan Greg Louganis, johon liittyy muuten erikoinen episodi. Puolusti Soulissa kaksoiskultaansa HIV-positiivisena, löi verryttelyhypyssään päänsä vaarallisesti tasanteeseen ja varmistettuaan lääkäreiltä, ettei avohaava aiheuta tartuntavaaraa muille tuli kisaan voittaen.

23.05.2004 10:47

Nimi oli hakusessa, samaa heppua tarkoitin.

25.05.2004 10:18

Oma avomies on tietty mun miesihanne (185/70) ja näyttää vielä laihemmalta. En mä anorektikkoja ihaile... Kyllä beban pitää olla timmi ja hiukka habaakin. Mutta noi fitness-tähdet on vaan mulle ihan käsittämättömän kaukana esteettisestä. (Älkää siis pojat tappako itseänne liikaa treenaamalla)

Ja tässä mun naisihanne. IIRGh. http://www.allstarz.org/jenniferlopez/
Kerran punttikselta tullessa yksi jenkkikundi huusi mun perään: "Hi J-lo!" Kandee käydä punttiksella. :D ;P

25.05.2004 10:36

"Kivempaa on kuitenkin olla rikas ja pienimunainen, kuin köyhä ja isomunainen."

Miten nainen voi tuon tietää? :)

"Ja mulle riittää pituudessa ne maagiset 170cm."

Nyt sun pointsit laski. ;)

25.05.2004 13:40

Öö... Tommie. Etkö nähnyt niitä *varusteita*, kun Pittistä otettiin nudekuvia paparazzien toimesta sen takapihalla... Ihan hyvän kokoinen vehje alle 180-senttiselle... Gräy! (Ei niin, että SEN pituudella tai PITUUDELLA ylipäänsä sitä merkitystä olisi...)

25.05.2004 13:45

Jove kirjoitti:

"Tiesittekö muuten, että Brad Pittin jalat (Troija-leffassa) on muokattu kuvateknisin keinoin lihaksikkaimmaksi kuin ne oikeassti ovat?"

Tulipahan vain mieleen tuosta kommentistasi...

25.05.2004 14:02

Valitettavasti (?) en ole nähnyt Brad Pittin pippeliä, joten en osaa ottaa kantaa. Mr Pittin penis kiinnostaa muutenkin mua yhtä paljon kuin heteromiestä keskimäärin. ;)

PITUUDELLA ei tosiaan ole merkitystä. Itse en oikeastaan edes huomaa onko ihminen pitkä vai lyhyt. Ainoastaan oikeasti pitkät (yli 2m) tai lyhyet (alle 150) ihmiset herättävät huomiota.

25.05.2004 14:10

on sitä mieltä, että parhaimmat kropat löytyvät kymppiottelijoilta. Futareista Figolla on legendaariset reisilihakset. Ja ne oikeilla töillä kasvaneet jaksavat lihakset ovat parhaita. Siis sellaiset oravamalliset, joilla jaksaa painaa pitkää päivää!
Ja miehessä saa olla lihaa ja miksei vähän läskiäkin, että saapi kunnon otteen!

25.05.2004 15:21

Saahan sitä neito unelmoida. Älä nyt kaikkia illuusioita riko! :D :D

25.05.2004 16:48

"Siis sellaiset oravamalliset"

Giga_P_V! Herätys .-D

25.05.2004 16:59

Hitto kun pystyisi olemaan vielä 40-vuotiaana samassa kunnossa kuin Ken Shamrock. Tai edes nyt parin vuoden sisään pääsisi samaan kuosiin..

http://www.kenshamrock.com/php-bin/gallery/album.php?id=IronMan%20Magazine

25.05.2004 23:00

Joku täällä mainitsi uimahyppääjä Joona Puhakan... Hänellä on kyllä miehekäs kroppa! Jopa äitini oli kuulemma kääntänyt lehdestä edellisen sivun takaisin katsoakseen kunnolla, kun siellä oli vilahtanut ihana Joona Puhakka uimahousuissa... =D

21.06.2005 20:36

Mutta kaverit hei.. mihin te olette unohtaneet Ian Thopen ja Peter Van Den Hoogenbandin /sweet/

*ikuinen uimarikuolaaja Alex*

21.06.2005 22:16

/drool/

http://collegeteens.com/girls/puredee/10d/17.jpg

22.06.2005 08:01

Ihannekroppa naisella: lihaksikas, muodokas, alhainen rasva%, kauniit kasvot, sopivan pitkät hiukset, naisen näköinen.

Mitään täydellistä esimerkkiä ei tule heti mieleen, mutta esim. Vida guerra, Cindy Crawford, Tahvotohvelin mainitsema nainen, Monica Brant, Venus Williams, monet fitness- ja erotiikka mallit jne.
Tavalliset mallit kuten saimi nousiainen tai naomi campbell ovat pelkkinä kuivina tikkuina kaukana ihanteistani, tosin jälkimmäinen on paljon kauniimpi, plussaa siitä.

Jos nyt puhutaan pelkästä ulkonäöstä, on kantani miehen ihannekropasta seurava:
Lihasta niin paljon kuin voi saavuttaa, rasvaa minimi määrä, niin että pysyy elossa kuitenkin,
kivannäköinen ja siisti.

Parhaimman näköistä miehen vartalossa on suuret jalkalihakset, peppu, hauikset, olkapäät, selkä ja ne massiiviset suonet pumpissa, miehekästä!
Oops, taisin luetella jo melkein kaikki kehon osat, kyllä se six-pac on myös kiva.

Esimerkkejä hyvästä miesvartalosta on esim. Arnoldi ja Mike Mentzer.
Nyt oli puhe pelkästä ulkonäöstä, enkä tietenkään kannata steroideja tai muuta vaarallista.

kirjaudu sisään jos haluat vastata