Keskustelut » Ravinto » Tribuluksen toimivuudesta....Kokemuksia?

Tribuluksen toimivuudesta....Kokemuksia?

812
29. toukokuuta 2001 00:00

Tiedustelisin, että oletteko te palstan lukijat kokeilleet jotain Tribulus-tuotetta ja minkälaisin tuloksin?
Monet kun "vannovat" tuon Dorianin Tribuluksen nimeen, mutta tuntuu olevan sen verran kallista ettei oiken tiedä viitsisikö kokeilla.
Eli pidättekö tribulusta toimivana tuotteena, olettaen että ruokavalio on muuten kaikin puolin kunnossa..?

Vastaukset: 6

30.05.2001 00:00

Samaa olen itsekin kuullut, että toimivuus on varsin yksilökohtaista, joillain potkii ihan hyvin ja jotkut ei huomaa käytännössä mitään etua..
Tosin lähes kaikki, jotka jonkun Tribuluksen vaikutusta ovat mulle kehuneet, ovat käyttäneet reilusti suurempia annoksia kuin annostusohje käskee.

Kaksi kaveriani kokeili Tribolania. Toinen sanoi huomanneensa hieman paremman
reenimeiningin ja pumpin, toinen taas ei huomannut sanottavaa eroa.

Eli en tiedä, auttaako vastaus, mutta ehkei se sitte kaikilla toimi. Tai sitte annostusohjeissa on pienet annokset, jos valmistajat ajattelee, että bodarit vetää kuitenki enemmän ku käsketään.

Tribulus rasvoitti varsinkin naamaa tehokkaasti. Varsinaisia tuloksia treeneissä en havainnut.

.. käsittääkseni tribulustuotteita ei saa enää myydä kuin apteekeissa.

Aine ei ole doping aine, vaan se siirrettiin lääkeaineluetteloon (jos nyt muistan oikein).

Akonan, totta puhut..Kummallista vain kun monet valmistajat Tribulus-tuotteita silti liikkeissään myyvät.. Ei lisäravinnekauppoja/-bisnestä näemmä valvota kovin tarkasti..?

31.05.2001 00:00

Joo, mä lähen lomalle+kesätöihin nyt. (eli en ole pariin kuukauteen koneenkaan ääressä)

Kaveri tilas ison satsin tribulusta itelleen ja aikoo vetää sitä nyt sitte kesällä komeana yliannoksena... Saa nähdä parin kuukauden päästä, kun näen hänet seuraavan kerran, että onko kaveri kasvanut. Sitten vois ehkä tietää enemmän tosta annoshommastakin. (se on se sama kaveri, joka ei edellisellä kerralla saanut mitään hyötyä Tribolanista)

Joo, mutta ei muuta kuin hyvät kesät kaikille!

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Keskustelut » Ravinto » Tribuluksen toimivuudesta....Kokemuksia?