Kehon Kunkku gallup

80820
17. huhtikuuta 2004 14:21

Kenen kehoilijan kirjoitukset ovat koskettaneet?
Ketä on viehättänyt älykkyydellään, ketä persoonallaan/tiedollaan/inhimillisyydellään/huumorilla jne.

Samankaltaisia kyselyjä on toki ollut ennenkin. Huom. täysin leikkimielisellä asenteella kysyn (tarkoitus ei ole luoda mitään arvojärjestystä
okei...otsikko hämää.)

Itselläni miellyttävää aivohierontaa ovat tuottaneet erityisesti sokratteen mietteet. Tämä on siis oma humble subjektiivinen mielipide! Kyynisyys yhdistettynä kuivakkaaseen huumoriin (tai useinhan ne ovat sama asia) on aina purrut minuun (Tahvolla ja Keijulla myös samantyyppistä ulosantia-kiitos siitä).

Toki se vaikuttaa, että olen useimmista asioista sokrun kanssa samaa mieltä. Jos ette usko niin käykää tsekkaamassa "ei koskaan aikuiseksi" -ketju --> ei ole turhaa ajankulutusta näiden yleinen keskustelu jaarittelujenkaan lukeminen (aina).

Kyllähän TC:n "ei-jännittäjien"-lahko houkuttelee puoleensa, mutta eikö ole tylsää olla noin onnellinen (aina).

Vastaukset: 54

17.04.2004 15:14

Kiva kysely :)

Itse olen eniten kotonani threadeissa joissa debaattia pitävät yllä Hullu Luumu, Anssi ja Patrik. Patrik nyt kaikessa guruudessaan taitaa painia meidän maallisten taivaltajien kanssa ihan eri sarjassa...Mukava kuitenkin (niinkuin joku jossain ketjussa jo aiemmin totesi) että Patrikin kaltainen super-asiantuntija jaksaa paneutua meidän tavallisten ihmettelijöiden asioihin :)

Anssi ja Hullu Luumu saavat välillä kitkerääkin kritiikkiä osakseen, mutta jaksavat silti hyväntuulisina ja johdonmukaisina seistä sanojensa takana.

17.04.2004 15:44

Muuten, Patrikin kanssa samassa sarjassa painii ainakin Jyrki, by the way. Eri osaamisalue ja ehkä eri julkisuuskerroinkin, mutta molemmat ovat oman alansa erikoisasiantuntijoita ja heitä arvostetaan korkealle kollegoidensa keskuudessa.
Muitakin saattaa kehossa olla, heistä en vain tiedä.

Mutta topikkiin :)

Heitä on paljon, niin paljon etten voi nimetä vain muutamaa. Ja sättiläisiä tavanneena voin sanoa, että meno on kovaa livenäkin.../cool/

Mielestäni vastaväittelijä (yleisesti ottaen) on hyvä, jos hän osaa perustella väitteensä, ottaa huomioon toisten argumentit sekä vastaa kaikkiin hänelle esitettyihin kysymyksiin eli on aidosti kiinnostunut aiheesta. Väittelyhän (tai "keskustelu", miten vain) on tärkeää siksi, että silloin joku voi jotakin jopa oppiakin, jos ei muuta, niin tiedostaa ja ehkä ymmärtääkin omastaan poikkevan ajattelumallin. Se on henkistä kehitystä.

Ja tietysti mieleen ovat jääneet ne ihmiset, joiden kanssa on tullut *asioista* keskusteltua sähköpostitse ja jopa livenäkin. Heille kaikille :-s

Fiksua ja mielenkiintoista jengiä, kaikenkaikkiaan :-)

//mika

17.04.2004 20:25

Omat viestit sykähdyttävät aina eniten. :D

Pitääkö tällaista nyt edes kysyäkään? :D

17.04.2004 22:08

Olen jälleen kerran satakymmenenprosenttisesti samaa mieltä kuin hondamanki, joten mankin koriin heitän kaikki käytettävissä olevat pisteet (sata).

Ja ihan turha tulla minulle, alan ihmiselle, alkaa jälkeenpäin selittämään koripallon sääntöjä. Lapsetkin tietää, että koriksessa on mahdollista jopa xiljoona pistettä yhdellä viskaisulla.

17.04.2004 23:08

Entäs perintöprinsessat?_o/

18.04.2004 12:09

Tällaisissa äänestyksissä olen muistaakseni aina vannonut akvaisanin nimeen, mutta nyt näyttäisi siltä että hänelle sopivia threadeja ei olekaan ollut viime aikoina niin paljon, tai sitten miehellä on ollut vaan muita kiireitä. Viestejä kun ei ainakaan määrällisesti ole tullut entiseen malliin.

Muutenkin nykyään tuntuu treeni-aiheiset ketjut olevan aika harvinaista herkkua, joten kaitpa se kunkku tai kuningatar löytyy tuolta ravinto-keskusteluista. Jason tulee ehdottomasti mieleen, kun miettii parhaita keskustelijoita. Hän tuntuu jaksavan aina vastailla erilaisiin kysymyksiin, mitkä eivät välttämättä hänelle edes ole haasteellisuudessaan järin mielenkiintoisia. Silti hän jakaa auliisti tietoaan, jos vaan joku sellaista pyytää.

Toki tietoon perustuvia viestejä on tälläkin kaverilla, mutta erikoismaininnan tuottanee huumoripitoiset viestit - Chihuahua /palvo/ Hänen viesteissään tulee hyvin ilmi se, että aina ei ole pakko olla niin vakava ollakseen uskottava. Eikä laadukkaan tiedon ole pakko olla aina unettavassa muodossa.

Pakkohan tässä on mainita myös Lyytikin. Häneltä tulee aina joskus aivan loistavia viestejä :-s Samaan sarjaan kuuluu toki myös keretti :-)

Pöh, meitsi ei sitten koskaan osaa sanoa vaan yhtä /ujo/

18.04.2004 12:23

Se lupaamani satanen on nyt tililläsi /cool/

18.04.2004 12:57

Hyviä keskustelijoita löytyy paljon, mutta kyllä Jason erottuu vielä heistäkin.

Ihmisiä ei saisi arvioida ikänsä perusteella, mutta aika lailla hämmästyin kun jossain vaiheessa kurkkasin hänen ikävuotensa.

Perustelee asiat kiihkottomasti, tarkasti, syvällisesti.

Hyvä!

18.04.2004 13:00

Ei näy vielä mun tilillä se satanen...

18.04.2004 15:23

Jep, näköjään pidit sanasi ja hoidit sopimuksen loppuun asti maksuineen kaikkineen :-] :-]

18.04.2004 17:52

Tässähän ihan nolostuu.. /ujo/ Kiitoksia vaan, nostetaanpa esiin nyt muitakin keskustelijoita..

Uskoisin, että moni jättää vastaamatta tähän threadiin, koska keho.net on täynnä lukuisia mielenkiintoisia persoonia, joilla on annettavaa mitä lukuisimmille eri aihealuille. Nostamalla muutaman nimen ylös, tuntee (ainakin minä) myös samalla huonoa omaatuntoa siitä, ettei kykene kaikkia maitsemisen arvoisia korostamaan..

Itse antaisin kiitosta ihan jokaiselle säännöllisesti, tai epäsäännöllisesti keskusteluihin kirjoittaneille, jotka ylläpitävä tätä erinomaista sivustoa perustelluilla näkökannoillaan - olivat ne sitten mistä aiheesta tahansa.

Mielestäni keho.net on lähes ainutlaatuisella tavalla kyennyt luomaan keskusteluihin asiallisen ilmapiirin, jossa tiede, oma kokemus, sekä niiden sekoitukset yhdistyvät jokseenkin sopusointuisasti, huumoria unohtamatta. Painottaisin edelleen kirjoittajan vastuuta. Kuten juuri muutama päivä sitten mainittiinkin, kehon ilmapiiri tuntuu olevan kohtalaisen laajasti hyväksytty ja sitä halutaan ylläpitää. "Sooloilijat" karsiutuvat hyvin nopeasti pois, tai heidän "mielipiteensä" jäävät noteeraamatta.

Ihmiset toki tulevat tänne keskustelemaan eri motiiveilla. Toiset haluavat oppia uutta, toiset haluavat vain ajanvietettä tylsiin hetkiin. Jotkut haluavat säväyttää kärjistetyillä mielipiteillään, kun taas toiset karsastavat sitä.
Edelleen, kaikki tänne kyllä mahtuvat, kunhan vain, mielestäni, edes vähän, osoittavat mielenkiintoa itse aiheeseen, keskusteluun ylipäätään.

On myös hyvin vaikea nostaa ketään toisten yläpuolelle, koska tämä pitäisi mielestäni tehdä eri kategorioissa. Joku loistavaa yleisen keskustelun puolella, kun taas toinen keskittyy säätämään treenipuolta. Tiedän myös, että moni tiettyyn osioon "kangistunut" hahmo kykenisi jakamaan arvokasta tietoa myös muilla alueilla, mutta kuten sanoin, ihmiset ovat eri motiivein liikenteessä.

Jos nyt koittaisin sitten jakaa mainetta myös yksittäisille taistelijoille..

Eri liikunnan ja ravitsemuksen aihealueiden ammattilaiset ovat toki oma lukunsa ja heidän tärkeyttään tuskin korostetaan koskaan liikaa. Mainittakoon nyt mm. Patrik, Jyrki, Tigerclaw, Manki, Anssi ja mielestäni monelta noteeraamatta jäänyt Tuutikki.

Treenipuolella mielenkiintoista ajattelun aihetta ovat väläytelleet mm. Chihuahua, Mr. O, Pala, Akvaisan, Hermis ja uudemmista hahmoista mielestäni erityisesti Tonnikana.

Yleinen keskustelu-osio on mielestäni tuonut kehoon erityistä syvyyttä. Sitä puolta ei liene syytä unohtaa, varsinkaan niinä hetkinä, kun jää pohtimaan liiaksi proteiinisynteesejä ja muuta vastaavaa. Hyviä ajatuksia elämästä yleensä.. /palvo/ Tältä puolelta mieliin ovat painuneet mm. Sokrateksen, Marjiksen, Lumin, Keretin (ja tietysti TC:n) kirjoitukset, montaa muuta (esim. ep)unohtamatta.

Myös Hullu Luumu, Tahvo Tohveli ja Vicecity elävöittävät mukavasti keskusteluita.

Mikä hienointa, moni näistäkin mainituista, mainitsemattomien lisäksi, tasapainottelevat kunnioitettavalla tavalla useammalla osa-alueella. Siitä /palvo/. Nykyaikana kun tuo erikoisosaaminen tuntuu olevan kovassa huudossa, ei voi kuin antaa rispektiä näille monen alan taitajille.

Kaikkea ei millään ehdi lukemaan, joten moni nimi jäi jälleen mainitsematta..nyt se alussa mainitsemani fiilis hiipii puseroon.. ;)

Eli kehon kunkkua ei liene olemassa ja miksi pitäisikään..

18.04.2004 20:23

Pitihän sitä ainakin yksi (mielestäni) kovimmista tekijöistä unohtaa.. :O

Nimittäin Juha H, siinä on miehellä tietojen lisäksi asenne kohdallaan.. /peukut/

18.04.2004 21:31

Korttipakkaperiaatteella voisi nostella esiin aina neljä kutakin: kunkut, kuningattaret, ässät ja jätkät. Kakkonen ja kymppihän jo löytyy muutenkin...

Tästä voidaan sitten ameriikkalaisella periaatteella painaa Kehon most wanted -korttipakka.

No juu. Onhan se hyvä että on mahdollisuus avoimesti kehua keskustelijoita, mutta mihinkään varsinaiseen yksilöintiin ei kannattane kovin pitkälti ryhtyä. Eri alojen asiantuntijoita ja asian omakseen tuntijoita on niin paljon. Voittopuolisesti mukavaa porukkaa, se lienee suosion syy.

18.04.2004 22:24

"Mielestäni keho.net on lähes ainutlaatuisella tavalla kyennyt luomaan keskusteluihin asiallisen ilmapiirin, jossa tiede, oma kokemus, sekä niiden sekoitukset yhdistyvät jokseenkin sopusointuisasti, huumoria unohtamatta."

totta. hyvin sanottu. kuten tämäkin:

"yksilöintiin ei kannattane kovin pitkälti ryhtyä. Eri alojen asiantuntijoita ja asian omakseen tuntijoita on niin paljon. Voittopuolisesti mukavaa porukkaa"

mutta voihan sitä ihan rohkeasti pistää nimiä tiskille, ei se ole muilta poies jos kertoo omista mieltymyksistä, tässä vakavoiduttiin taas tuohon asiantuntija-puoleen, vaikka itse ajattelin juuri tätä yleinen keskustelu-osiota ja kaikkia helmi väittelyitä, mitä täällä on ollut.
Mutta toki kun keho.netistä puhutaan, niin asiallisuus ja kiihkoton asiantuntijuus erottavat saitin muista vastaavista.

Hmmm. Nyt kun olen päässyt sättiinkin tutustumaan niin siellä on meno hurjempaa, ei uskoisi muutamia keholaisia samoiksi nimimerkeiksi kuin minkälaisina ovat täällä keskustelujen puolella esiintyneet (oli yllätys huomata esim. kahden edellä olevan henkilön olevan jotain ihan muuta kuin mitä asiallisissa viesteissään täällä ;-)

19.04.2004 08:31

´"Tästä voidaan sitten ameriikkalaisella periaatteella painaa Kehon most wanted -korttipakka."

Mutta kuka olisikaan Jokeri!? :-O

19.04.2004 10:15

"Mutta kuka olisikaan Jokeri!?"

Mä en tiedä olisko musta jokeriksi, mutta narri voin olla - kehonarri _o/

19.04.2004 10:30

"Hmmm. Nyt kun olen päässyt sättiinkin tutustumaan niin siellä on meno hurjempaa, ei uskoisi muutamia keholaisia samoiksi nimimerkeiksi kuin minkälaisina ovat täällä keskustelujen puolella esiintyneet (oli yllätys huomata esim. kahden edellä olevan henkilön olevan jotain ihan muuta kuin mitä asiallisissa viesteissään täällä ;-)"

Ai kui niin :-] /lumiukko//sankari/

19.04.2004 10:35

Itse henkilökohtaisesti haluaisin kiittää arm-strongia eli armasta, pAttIa sekä Cuppia ja hazzia reenivinkeistä ja motivoinnista :-s Nämä kaikki lähinnä sätin puolella.

Jasonille nostan hattua ravintoasioissa ja loputtomassa yrityksessä ymmärtää Lyytin pahanpäivän oikkuja ;) /sydän/

Hermikselle erityiskiitos kaikesta mahdollisesta, oot mun idoli /sydän/

Lyyti

20.04.2004 12:27

Täytyy mainita vielä Tania, Rosi ja Lumi. Ihan vaan siksi että tunnen olevani samalla viivalla heidän kanssaan tällä asiantuntijuus-kokemus(ja tietysti ikä) akselilla (osallistumme puhtaasti oman mutun perusteella keskusteluihin ja kokemuksemme kuntoilusta, laihdutuksesta/ravinnosta ovat yllättävän samankaltaisia) Muistaakseni etenkin Tanialla oli lähes identtinen "historia" omani kanssa.

20.04.2004 13:28

Tania kuittaa :D Muistan hyvin ainakin yhden taannoisen keskustelun (tiivistettynä: hiilarit turvottaa ja väsyttää ->30/40/30 ja 2000Kcal/pv toimii, kananmunaleipä on pop) - olin silloin ihan uusi täällä keho.sivuilla ja tunsin oloni heti kotoisaksi :)

Eilen itse asiassa illalla kotona oikein pohdiskelin että ketä kaikkia kivoja kavereita täältä keho.netistä olen saanut viimeisen 6 kk aikana - kiitokset vielä erityisesti makeimmista nauruista Marjikselle, asiallisista treeni- ja ravintovinkeistä Hermeliinille, ystävällisistä ja huumoripitoisista kommenteista ja kurinpalautuksista Lyytille, muuten vaan mukavuudesta Mr. O:lle, treenivinkeistä ja tuolilta putoamisista (yllättävimmät kommentit) Chihuahualle, nopeimmista maanpinnallepalautuksista kankstalle ja hassuimmista inside-jutuista vicecitylle. I love you all.

/nyyh/ (ilon kyynel)

20.04.2004 15:11

Hauska ja myönteinen ketju. On hienoa, että annetaan kehuja ja kiitoksia - myönteistä palautetta ylipäätään (täällä synkässä suomenmaassa).

Lähes päivittäin keskusteluja tulee luettua, mikä johtuu sekä keskustelun korkeasta tasosta että pilkkeestä silmäkulmassa (ei kai treenaaminen niin vakavaa oo, vaikka onkin puoli elämää).

Sivustaseuraajan näkökulmasta nostan esille jo mainitut Jyrkin ja Marjiksen sekä Joogin. Viimeksi mainittu ilahdutti maanläheisellä perheystävällisellä mielipiteellä keskustelussa "vauva tulossa taloon..". Jyrki esittää vaikeistakin aiheista maallikon ymmärrettävät versiot ja Marjis on mitä ilmeisimmin ihminen, joka ajattelee ja kyseenalaistaa (Huippua!). Lisäksi suupieliä nostattaa Honda-Mankin välillä käsittämättömät ajatuslauseet avattaren vieressä. Minäkin olen ymmärtänyt, että pottu on jees!

20.04.2004 15:33

Se on "nimetön", jonka kirjoituksia on nähtävissä mm. "lisäravinteista!" -nimisessä säikeessä.

Hän on vienyt sulavalla ja objektiivisella argumentoinnilla, lähes virheettömällä tekstin kieliasulla sekä kadehdittavan nöyrällä asenteellaan keskustelun sellaiselle tasolle, josta me keho.netin teinit voimme vain unelmoida.

Olen häkeltynyt.

20.04.2004 15:48

"Sulavalla ja objektiivisella argumentoinnilla, lähes virheettömällä tekstin kieliasulla ja kadehdittavan nöyrällä asenteellaan keskustelun sellaiselle tasolle, josta me keho.netin "teinit" voimme vain unelmoida"

Joo, mutta sehän on pelkästään tylsää...
kuka semmosta jaksaa lukea .. :D
/höhhöhö/

21.04.2004 17:51

Sinä

21.04.2004 21:44

Mä näin sellasta unta viime yönä että tapasin Jasonin!Sulla oli semmonen pitkähkö tumma, paksu polkkatukka ja tuuheat mustat kulmakarvat. Olit kyllä ihan kivan näköinen!

21.04.2004 21:52

Ja ennenkuin Anssi tai joku muu neropatti ehtii asialle, se EI ollut mikään eroottinen uni! Eli älä nolostu suotta, Jason.

21.04.2004 22:33

Jason on kuulemma antti tuisku blondina (paljastuksia sätissä...)

22.04.2004 10:36

"pitkähkö tumma, paksu polkkatukka ja tuuheat mustat kulmakarvat"

Paashipoika? *LOL*

"antti tuisku blondina"

...ja loukkaukset jatkuvat...*ROFL*

22.04.2004 10:45

"Ja ennenkuin Anssi tai joku muu neropatti"..

:D

22.04.2004 17:48

Kylläpä täällä nyt viedään Jasoa kuin litran mittaa.. /iik/ /ujo/ :O

Hmm..tuota..Milia, kiitos kunniasta, mielellänihän minä niissä unissa temppuilen.. ;)

Mutta tuota..Keretti, ensinnäkin, käykö tuolla chatissa muka joku joskus? :O ja toiseksi, nuo Tuisku-jutut voidaan unohtaa tyystin.. ;)

22.04.2004 17:59

Jason on ihan oikeassa. Jos ette usko niin tässä kuva. Ja Jaso treenaa KOVAA http://www.mdalek.co.uk/lol/ownedweakweights.jpg

22.04.2004 18:06

Cuppi, juma! Okei, myönnetään, ruumiinrakenteeltaan toi kaveri vaikuttaa aika samanlaiselta.. =P

MUTTA...jos nyt lopetettaisiin tämä(nkin) threadin vieminen sivuraiteille..;)

/pahasilma/

22.04.2004 18:49

Tälleen niinku melko sivusta seuranneena ehdottaisin Jasonia kunkuksi :)

Asiantuntemusta tuntuu riittävän ja energiaa sen asialliseen jakamiseen toisillekin.

24.04.2004 14:54

Jaahas... vai että vallankaappaus täällä on meneillään...

VARTIJAT!!!

25.04.2004 14:37

No niin, rauhotutaanpas. Mikä on vikana? Pitääkö käytellä pamppua, mitä? Minä en mielellään keskeyttäis tätä voimakeinoin. Oon nähkääs mustan vyön jujutsun ja kravmagan ninja.

26.04.2004 09:20

Jos pitäisi nimetä omintakeisimmat "keskustelijat" (eihän ne aina edes kekustele, kunhan omiaan höpisevät), niin löytyy kaksi persoonallista kehoilijaa, joiden viesteistä tunnistaisi kenen kirjoittama se on vaikkei näkisi edes nikkiä:

Manki ja Vicecity

01.05.2004 23:28

Darvinisti oli saada mut kerran juoksemaan pää edellä seinään...;)

Kerroin hänelle, että minullakin on rajani eläinten suojelussa ja se menee siinä, että en kävele luontopoluilla pelkillä isovarpaankynsilläni välttyen tallaamasta muurahaisen tai kirpun päälle, niin Darvinisti laittoi kysymyksen "miksi et"? Ja sain selostaa siitä asiasta aikamoisen romaanin.

Olkoon hän siis kunkkujen kunkku! ;D

01.05.2004 23:35

*ROFL*

Kiitos, kiitos! Pelastit vappuni. :-D :-D :-D

02.05.2004 00:52

No myöntäkää nyt pois, että kuitenki kaikki ihannoitte mua.

05.05.2004 21:40

Crii, olet oikeassa. /palvo/

05.05.2004 21:43

juu.. crii on hc.. /palvo/

05.05.2004 22:29

Manki, värjäsitkö blondin poies siks ku Becksi tykkää bruneteista ;-)

06.05.2004 11:45

"Crii, olet oikeassa. /palvo/"

Sama.

06.05.2004 16:15

Lällällää mää oonki nähny Mankiposhspicen livenä tampereella.. Sutkin on nähty!!

07.05.2004 19:45

"Manki, värjäsitkö blondin poies siks ku Becksi tykkää bruneteista ;-)"

/iik/ Ja minä kun aattelin, että eikö KUKAAN huomaa...:-D

"Lällällää mää oonki nähny Mankiposhspicen livenä tampereella.. Sutkin on nähty!!"

/iik/ ja /iik/...Mihkäkuhna?

Energetic: /kumartaa/

07.05.2004 21:02

Mielestäni tällä hetkellä keho.net:in kuumin pelaaja on Lumi. Hän on viime aikoina esittänyt loistavia yksilösuorituksia, mutta silti samalla pelannut pyyteettömästi joukkueen eteen. Miinuspuolena mainittakoon lievä turkulaisuus, mutta se on toivottavasti ohimenevää.

Keho.net Player of the month: Lumi

07.05.2004 21:05

Lumi on todellisuudessa ihan höpötäti :D

07.05.2004 21:33

Mutta kukas sitten on Kehon Runkku?

07.05.2004 21:59

Seon se joka itte sanoo kääk kääk

... /dingdong/

07.05.2004 22:15

Sokrates pisti pahan? Niitä ehdokkaitahan täällä riittää....

07.05.2004 22:29

Kunkku - Runkku, tomatoes - tomatos...

07.05.2004 22:55

Eikös se runkku ole joku meistä Wankkaajista? Chihuahua on tietty meidän runkkujen itseoikeutettu kuningas.

13.05.2004 11:17

toista haukkuu, sen napa paukkuu, ja joutuu mustalaisen räkälaukkuun!

13.05.2004 17:14

Jaso unissa ja vaikka mitä.
Ouuuuujeeeeeahhh!
Anna mennä puppe!

Eilen sätissä kuultua: '' Hyvä että sinä et herra x ole mikään sellainen JASONNUORI''

?!?!?!?!?!?
YKS1111!!!YKS!!!1111

kirjaudu sisään jos haluat vastata