Mikä on paras lisäravinne?

800
26. toukokuuta 2001 00:00

Niin mikä on mielestänne paras lisäravinne lähinnä heraproteiini ja malto mitkä on parhaita kertokaa kokemuksianne ja sellaista. Myös ,että miten sekottuu ja sellasta.

Vastaukset: 4

26.05.2001 00:00

Todella helppo kysymys. Suklaanmakuista Ion92 protskua ei voita (tai mistä sitä tietää) mikään. Sekoittuu helposti veteen, tulee mieleen vesikaakao. Hinta/laatu tulee laadusta.

26.05.2001 00:00

En epäile Ion92:n laatua yhtään, ongelmana on itselläni ja varmasti monella muullakin opiskelijalla rahanpuute. Jos kuukaudessa rahaa jää välttämättömien menojen jälkeen protskuun jotain 3-500mk, ei pysty paljon Ionia ostamaan. Tai jos ostaa, niin viikossa-kahdessa on koko kuukauden protskurahat menneet.

Eli ainakin meille köyhille, jotka ovat valinneet kalliin lajin, on löydyttävä jokin halvempi ratkaisu.

Itse en vielä täydellistä ratkaisua ole löytänyt, haku on pahasti päällä. Tällä hetkellä käytän jotain kallista heraa ja sitten jotain halpaa. Otan jotain puolet ja puolet, jotta parempi hera riittäisi pidempään. Tosin kesätöiden jälkeen pystyy ehkä 2-3 kuukaudeksi panostamaan vähän enemmän, mutta siihen on vielä aikaa...

Täytyy toivoa, että löydän joskus parhaan mahdollisen kompromissin. (tai sitte vakion täytys osua)

27.05.2001 00:00

En ainakaan kehittynyt tippaakaan aiemmin. Ja 300g on huiput, kierrätän proteiinin saantiani, jottei keho pääsisi tottumaan, ja siten käyttäisi paremmin proteiinin hyväkseen... Keskiarvo on lähellä 200 grammaa.

Kehityin kolmessa vuodessa n. 2kg lihasta, nykyään lisättyäni proteiinin määrää reilusti, on tullut lähes 25 kg tavaraa kahdessa vuodessa, joista arviolta 15kg lihasta...

Kuten aikaisemmin valitin, on minulla äärimmäisen paskat geenit tähän lajiin, mitään ei ole tullut ilmaiseksi. Olen yrittänyt panostaa viimeiset kolme vuotta kuin ammattilainen. (mahdollisuuksien rajoissa) (puhtaana myös) Kehitykseni on parantunut reilusti, kun olen oppinut, mikä sopii minulle. Vaikeaa tämä silti on... Ne joilla lihasten saanti on helpompaa, ovat onnellisessa asemassa, ehkei heillä moiset protskumäärät olekaan tarpeen. Itse olen kokeilemalla huomannut, mikä auttaa... Tosin vielä on pitkä tie edessä.

27.05.2001 00:00

300g proteiinia päivässä??? Oletko aivan varma että tarvitset tuollaisia määriä?

kirjaudu sisään jos haluat vastata