Mikä ärsyttää sinua?

66663
16. marraskuuta 2003 22:04

LOL

Mikä ärsyttää sinua? Kootaan tähän threadiin kaikki ne asiat mitkä vit¤uttavat meitä. Opitaan sitten toisiltamme uusia asioita, mitkä voisivat ärsyttää meitäkin. Näin opitaan olemaan enemmän ärsyyntyneinä.

Tässä joitain, mitkä pistävät meikäläisen tulistumaan. Ei nyt ehkä oikeesti, siis aikuisten, mutta kuitenkin sillai leikillään ainakin. ;D

1. Telkkarin ärsyttävät kilkuttelu-mainokset. Nämä ärsyttävyyden multihuipentumat saavat ainakin meikäläisen välttelemään tätä kyseistä puljua (olikos se nyt joku Ikea tai joku sinne päin) sen sijaan, että menisin kyseisiin paikkoihin ostoksille.

2. Kaikki häiriköivät ja kiimaiset naiset. Tiedän kyllä että olen viehättävä, charmikas, /sankari/, söpö yms. mutta jotain rajaa sentään. Herranjestas sentään sitä fiilistä, kun missään ei saa olla "rauhassa" kun heti naislauma tulee jynssäämään housuni puntteja.

3. Sateiset päivät. Silloin niinku kastuu, jos menee ulos.

4. Kaikki meitsiäkin luikummat sällit, ketkä vääntävät mua kovemmilla painoilla maastavetoa. Penkistä ottakoot kuka vaan vaikka yli tangon painolla, se ei mua kiinnosta, mutta maastaveto harmittaa. Se on niinku miesten juttu. Siinä liikkeessä ei saa olla mua parempia tyyppejä, ei ainakaan meikäläisen salilla.

Niin ja sitten vielä kirjoittamiseen ohjeistusta. Vastaukseksi ei saa antaa Olympian aloittamat threadit /ujo/

Vastaukset: 158

16.11.2003 23:59

Se, että suuri osa ihmisistä ei koskaan tutustu kvanttifysiikkaan saatikka ymmärrä, kuinka mullistavaa se on!

Ja tämä ei ollut vitsi.

17.11.2003 00:56

Minua ärsyttää kun koskaan ei saa nukkua niin paljon kun haluais. Ja se kans ärsyttää, kun ei voi syödä suklaata ja salmiakkia niin paljon kun haluais.

Ja sit kans ilkeet ihmiset on ihan pohjasakkaa ja pakkaset suxor.

17.11.2003 01:04

Mä en jännitä..../cool/

Ja Keretti, puhuimme kvanttifysiikasta sätissä pari päivää sitten. Oikeasti.
Olen eri mieltä sen mullistavuudesta muuten kuin filosofisella tasolla. Hiukkastasolla, joo, mutta isompien kokonaisuuksien tasolla ei olla lähelläkään mitään mullistavaa. Mutta tulevaisuudesta en osaa sanoa...se onkin ihan eri juttu.
Eipä tiennyt Albertkaan, vaan päinvastoin dissasi koko teorian (joka nyt siis ei ole enää vain teoria).

Rennosti vain...:-)

//Mika

17.11.2003 01:40

vituttaa esim. kun
- ei kehity
- ei oo tarpeeks ruokaa kotona koskaa
- ei oo mitään
- ei oo rahaa

/vine/

17.11.2003 06:02

-aikainen herääminen
-ainainen aikapula
-työn ja huvin ikuinen epäsuhde
-rahan puute
-rahan tuhlaus
-tyytymättömyyden ja saamattomuuden suhde
(jos kerran valitan.. niin miksi en tee asialle jotain..)

17.11.2003 07:46

Ärsyttävintä...
* työ, työ, työ
* rasva
* pimeät illat ja aamut
* liian lyhyet viikonloput
* kiukuttelevat tenavat

:-/ ja taas on mentävä..töihin

17.11.2003 07:49

- ihmiset, jotka valittaa turhasta
- ihmiset, jotka eivät arvosta sitä kaikkea mitä niillä on
- ihmiset, jotka pitävät ei-niin-itsestään-selviä asioita itsestäänselvyyksinä, koska eivät muusta tiedä

Koonti: Mua siis ärsyttää ihmiset (ellei se jo tosta käynyt selväksi) ;)

17.11.2003 08:46

1. Paska työpaikka jossa vaaditaan älyttömyyksiä ja palkka on alhaisin mitä maksetaan. Itkua vääntäen sinne aamuisin suunnistan
2. Itsekurin puute, läskit on ja pysyy!
3. Kun ei oo treenikaveria salille
4. Itsekeskeiset ihmiset, minä minä minä....

17.11.2003 08:55

itsessä ärsyttää usein se että ei ole läsnä tässä hetkessä = esim. ajattelee jotain tulevaa/mennyttä tapahtumaa ollessaan jonkun kanssa.

sekin ärsyttää että ärsyyntyy usein muista ihmisistä, ja sitten kun enemmän miettii niin huomaa että oikea syy olikin itsessä.

se myös ärsyttää että "kilpailukyvyn" nimissä vedetään ihmisten elämiä vessasta alas, eikä edes tajuta että siitä pitäisi olla huolissaan. prkl. itse olen vielä säästynyt tältä mutta kuinka kauan...?

17.11.2003 09:16

1. Se ettei pysty tekemään kaikkea ja olemaan hyvä kaikessa, vaikka kuinka haluiasi, koska on vain ihminen. (Mä haluisin olla vähintään teräsnainen. Oikeasti.)
2.Tyhmyys
3.Tony Halme, eläinaktivistit, kommunistit ja rasistit

17.11.2003 09:27

Lähes raivon partaalle minut ajavat ns. sosiaalipummit, jotka käyttävät sekavaa ja holhoavaa järjestelmää hyväkseen koska ovat liian laiskoja ja liian itsekeskeisiä mennäkseen töihin, vaikka niitä tarjoittasiin.

Tämä siis EI missään nimessä koske työttömiä yleensä, vaan nimenomaan ko. ryhmää, joka ei koskaan edes halua, saati sitten aio mennä töihin, vaan katsovat oikeudekseen elää muiden verovaroilla vaikka koko ikänsä.

17.11.2003 09:37

Itseään täynnä olevat ihmiset. En oikein jaksa kuunnella jatkuvaa selitystä siitä kuinka kaikki mitä he tekevät ja omistavat onkin niin pokkeuksellisen mahtavaa.

17.11.2003 11:17

Se, että vuorokaudessa ei ole enempää tunteja!!!
Ei ehdi tehdä mitään hauskaa.

Se , että yhteiskunta vaatii ihan mahdottomia.

Se, että kauneusihanne vaatii ihan mahdottomia.

Työ on äärettömän kiireistä , eikä ehdi sättiä.

Se, etten pysty lopettamaan tupakointia , vaikka inhoan polttavaa itseäni.

Itseinho.

17.11.2003 12:00

Minä itse

17.11.2003 12:10

- liian vähän unta
- liian vähän vapaa-aikaa
- liian vähän rahaa
- salilla olevat penkki-hauispellet jotka tekee penkkiä 2 tuntia putkeen juuri silloin kun itsellä olisi penkkitreeni
- lohjennut hammas
- se tyyppi siellä peilissä

17.11.2003 13:06

1) tuulinen sää (vihaan tuulta!)
2) talven, lumen ja pakkasten vääjäämätön lähestyminen
3) kohta joka puolella näkyvä jouluhysteria
ja
4) joulun jälkeen monien ihmisten valitus siitä miten tuli taas syötyä liikaa ja voi voi.
Pakkoko on syödä liikaa?

17.11.2003 13:13

Ei kyllä ärsytä oikein mikään. Otan rennosti.

17.11.2003 13:40

*5*

Ja näin jatkakaamme.../cool/

//Mika

17.11.2003 15:14

Mua ainakin yhes vaihees ärsytti ku mun delffaripotkut ei oikein kulje : ) mut ehkä se täst.

Ennenku startin jälkeistä sukelluspituutta alettiin rajoittaan niin olikohan se vuonna -97 (voi olla et on väärin) ku Tero Välimaa voitti Lappeenrannassa pitkän altaan 50m perhosen jollain kolmella käsivedolla.

Jumalautsi, tollasel potkul pitää jo vähä alkaa varoon ettei pamahda päätykaakeleista läpi: )

17.11.2003 15:23

Nyt rupes ärsyttään. Ei toi hallikaan oo tos mun tiedois oikein ellei Lappeenrannas oo kahta hallia.

Olisko sit ollu kuopio tai jotain prkl..

Tähänkö nyt on menty, nyt mua alkaa todella nyppiin: )

17.11.2003 16:11

Mua ärsyttää:
- poliisit, kun eivät sakota valoitta ajamisesta, eivätkä yksisilmäisistä autoista. Sitten erikseen ilmoittavat tehoratsioista, jos eivät ilmoittaisi, tulisi lisää valuuttaa valtion kassaan.

- Se yksi mainos, jossa mainostetaan jogurttia (tiger, ei jukurttia) ja se ämmä naukuu siinä: "en mä voi, mä oon niin lihava"

- Turhat tutkimukset, joita mainitaan uutisissa. Kuten oli tutkittu, että myöhään valvovat lapset ja nuoret ovat väsyneempiä koulussa kuin ne, jotka saavat tarpeeksi unta. Onkohan tuohonkin tutkimukseen saatu EU tukia?

17.11.2003 16:35

Pitipä oikein miettiä tätä. Avautumista varmaan olisi välillä liikaakin, mutta oikeastaan ärsyttää lähinnä ihmisissä seuraavanlaiset piirteet:

- Luulee tietävänsä kaikesta kaiken, vaikka oikeasti ei tietäisi välttämättä mistään mitään.
- Liiallinen itsekeskeisyys/-rakkaus (joista joku jo mainitsikin)

Niin ja joskus se saattaa ärsyttää, että välillä ei mikään mene niinkuin haluaisi, mutta sitten vain koitan ottaa TC:n tyyliin /cool/.

17.11.2003 17:29

Vituttaa pseudotieteelliset (varsinkin dieetti)teoriat, väärien johtopäätösten vetäminen (varsinkin jos se on tahallista), "löysästi" suunnitellut tieteelliset tutkimukset (ja niiden referointi "totuuksina", kaikenlainen vääryys, varsinkin naisiin kohdistuva, pikakonstien ja ihmeratkaisujen markkinointi ja etsintä, jne. Samoin hermo palaa hyvin mustavalkoisten ja subjektiivisten sekä sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät osaa oikeasti väitellä niin että "asiat riitelevät, eivät ihmiset". :-D

Okei, liian aikaiset (= ennen klo 9 tapahtuvat) pakkoheräämiset kyrsivät myös heräämisen hetkellä :-).

Toisaalta tulee mieleen faijan vakiolausahdus: en tuomitse ko. ihmistä, en vain hyväksy hänen tekojaan... Ts. aika harvoin mua ottaa päähän varsinaisesti joku ihminen kokonaisuutena, vaan lähinnä sen kommentit/yksittäiset teot. :-)

ep
17.11.2003 17:51

No kun vaiheistimen varmistin on jumissa prkl.

17.11.2003 18:06

1. Ihmiset, jotka puhuvat syvällisistä asioista pinnallisesti (Keholaiset puhuvat sekä syvällisistä että pinnallisista asioista syvällisesti, kiitos siitä).

2. Se, että tiedän niin paljon, että tiedän etten tiedä paljon mitään.

3.Tosikot ja ihmiset jotka esittävät coolia. Ja epävarmat ihmiset jotka koittavat päteä etsimällä virheitä muista (suurennuslasilla).

4. Se että vanhenen ja kuolen. Ja että masennuksen ja arjen taaperruksen välissä on vain ohikiitäviä onnen hetkiä.

5. Ja etenkin se, etten pääse chattiin.

Ja T-claw:

"Olen eri mieltä sen mullistavuudesta muuten kuin filosofisella tasolla. Hiukkastasolla, joo, mutta isompien kokonaisuuksien tasolla ei olla lähelläkään mitään mullistavaa. Mutta tulevaisuudesta en osaa sanoa...se onkin ihan eri juttu."

Ai että isompien kokonaisuuksien tasolla ei ole tapahtunut mitään mullistavaa, jos tarkoitat arki-elämää (taikka näkyvää maailmaa), niin eikö esim.kvanttitietokone tai laser ole mullistavaa?
Ja eikö se hiukkastaso juuri avaa (vaikka vain sen pienen häivähdyksenkin) tietoa maailmankaikkeuden suuristakin kysymyksistä.
Ja eikö fysiikka ole kuitenkin paljon syvällisempää kuin filosofia, joka ei perustu matemaattisiin faktoihin. Ja eikö se ole jo tässä hetkessä mullistavaa, jos sen tiedetään lopulta muuttavan maailmankuvaa lähemmäs universaalia totuutta.

17.11.2003 18:35

Antti Heikkilän huuhaateoriat.

Veriryhmädieetti ja siihen uskovat, muuten ihan fiksut naiset.

GI-intoilu.

Satu Silvo ja Paula Heinonen, jotka julistavat joka toisessa naistenlehdessä ravitsemuksesta täyttä paskaa. Tiesittekö muuten, että jälkimmäinen leidi YRITTI suorittaa Helsingin yliopistolla ravitsemustieteen opintoja, mutta ei onnistunut. Wanna-be-ravitsemustieteilijä siis, mutta sekin näyttää suomalaisille naisille ja lehdistölle riittävän. ARGH!

17.11.2003 18:55

Keretti, olen tietyssä mielessä samaa mieltä kanssasi. En tarkoittanut ihan suoranaisesti ainakaan, että mitään tulisi pitää itsestäänselvyytenä. Päinvastoin. Mutta. Kun puhutaan kvanttifysiikasta, odotan siltä itse vielä paljon enemmän, kuten odottavat monet muutkin. Ehkä ei pitäisi, mutta kun siitä puhuttiin kaikenlaista...;)

Silloin n. 1.5 vuotta sitten, kun tiettyjä, suhteellisen mullistavia tutkimuksia asian tiimoilta julkaistiin, oli tietty maailmanosa aivan /iik/ (tuo on sätissä sellainen suu auki -hymiö). Kohu oli välitön. Pian kuitenkin kävi ilmi, että odotukset olivat ehkä hieman liian korkealla, sillä "teletransportaatio" ja "aikamatkailu" eivät sitten kuitenkaan onnistu kuin hiukkastasolla.

Tätä siis tarkoitin.

Kiinnostava aihehan se on :-)

//Mika

17.11.2003 19:10

"Ja eikö fysiikka ole kuitenkin paljon syvällisempää kuin filosofia, joka ei perustu matemaattisiin faktoihin."

Tuota en lähde avaamaan, mutta nämä kaksihan ovat toisaalta aika lähellä toisiaan tietyissä tapauksissa (kuten kvanttifysiikka!), mutta annetaan tämän nyt tällä kertaa olla minun puolestani.
Darvinisti, kiinnostaako? ;-)

"Ja eikö se ole jo tässä hetkessä mullistavaa, jos sen tiedetään lopulta muuttavan maailmankuvaa lähemmäs universaalia totuutta."

JOS sen tiedetään...
Vaikka tästä olen kyllä samaa mieltä. Hyvin sanottu.

//Mika

17.11.2003 19:15

Osasin odottaa sinulta jonkinmoista vastinetta ja siksi rupesinkin vänkäämään vaikka ymmärsin kyllä ettet tarkoittanut "filosofisella tasolla" itse filosofiaa...

Voi sätti sentään olisi kivaa filosofoida enemmänkin aiheesta; kuinka kaikki voi olla luonnonvastaista (ei vaan ihmisjärjenvastaista)kuinka tietoisia hiukkaset loppujen lopuksi ovat meistä; onko koko hiukkasmaailma rakennettu/rakentunut niin nerokkaasti ettemme pysty niitä koskaan mittaamaan ja täten elämän tarkoituksen selville saaminen ei ole mahdollista ihmiselle ei nyt eikä edes tulevaisuudessa ja tekeekö tämä sittenkin koko kvanttifysiikasta ei niin mullistavan jne. jne.

17.11.2003 19:39

Juuri nyt:
-sää
-pimeys

17.11.2003 19:41

Ollakseni tyyppi, jota ärsyttää suurinpiirtein kaikki mahdollinen, juuri tänään ei vituta mikään.

Ei edes:

-Kuivausrumpu mäsänä neljättä viikkoa (viiden hengen perheessä luetaan ihan katastrofiksi)
-Sairasloma, oma. Sijaiselle jouduin puolitoista tuntia puhelimitse raakkumaan ohjeet. (Ennätys sinänsä, voiko noin kädetöntä ollakaan?Mutta toisaalta, jostakinhan se on aloitettava...ja ompahan kunnon ohjeet DDD)
-Kämppä on kuin hävityksen kauhistus (Sairaslomaa riittää senkin asian hoitamiseen.)

Nämä normaalit v-käyrää nostattavat jutut (ihmisten tyhmyys, ajotaidon puute, suvaitsevaisuuden puute, erilaisuuden sietokyvyn huutava puute, meteli, ja oma idioottimaisuus) ei tänään paljoa haittaa.

Kamalaa ajatella, että jäisikin tällaiseksi:positiiviseksi tyypiksi. JÄK!

(Keiju:Turhat tutkimukset...D)

17.11.2003 20:06

Beam me up, Scotty! :D

ep
17.11.2003 20:27

aika rohkea pyyntö :D

17.11.2003 20:37

ärsyttää

- oma tyhmä pää
- muiden tyhmät päät
- toi inha ilma
- se että kesään on vielä yli 6 kk
- ainainen väsymys
- laiskuudesta johtuva treenaamattomuus

17.11.2003 20:42

Just nyt vituttaa TKL. Bussikuski jätti mut pysäkille. Laittoi oven kiinni nenän edestä, ei avannut vaikka koputin lasiin, ja kaasutti menemään. Näytin keskisormea (oli muuten ensimmäinen kerta liikenteessä).

Odotin sitten 45 min seuraavaa bussia, täällä periferiassa kun ei kulje bussit kuin joskus ja jouluna.

17.11.2003 20:53

Sonera!! Eikä varmasti kenenkään tarvitse kysyä, miksi!?...

17.11.2003 20:59

/iik/

17.11.2003 21:03

Kyllä v*tuttaa:

1. sade (tulis nyt jo se lumi et pääsis
hiihtämään, kun vettä ei tuu kuitenkaan niin paljon että pääsis uimaan!)

2. koulu...no further comments.

3. pudotin äsken rahkapurkin maahan ja sitä lensi mun valkoisille, putipuhtaille sukille iso klöntti

4. se että yöllä ei malta nukkua ja sitten väsyttää koko seuraavan päivän

Mutta jos nyt en kuitenkaan jatka enää... Valituksen aiheita on niiiin paljon ja elämä on loppujen lopuksi kuitenkin vallan ihanaa:D

Take it easy: Teguise:)

17.11.2003 21:08

-ihmiset, jotka on selkäänpuukottajia, omaan napaansa tuijottavia, nihilistejä, pikkusieluisia paskoja
-vesisateessa puhkeavat fillarinrenkaat
-yhteistreeneistä lintsaavat ja poissaolonsa ilmoittamatta jättävät seura"kaverit"
-v-mäinen ilma

Ehkä siinä alkuun muutama ketutus.

Eikä edes helpottanut... /hullu/

17.11.2003 21:20

TKL:stä tuli mieleen, että hieman voisi ärsyttää, myös yksin synkkänä iltana linja-auton odottaminen pysäkillä, kun edellinen auto on mennyt minuuttia ennen kuin saavun pysäkille.
Sitten ehkä enemmänkin huvittaa (mutta menköön nyt ärsyyntymisenkin puolelle) ihmiset, jotka käyttävät sanontaa "Älä murehdi tulevasta. Elä täysillä niinkuin tämä olisi viimeinen päiväsi.". Juu liika murehtiminen on pahasta, mutta kuitenkin....

j_b
17.11.2003 23:32

minua riepoo seuraavat:

-TV:stä ei tuu mitään järkevää
-sätti on joskus tyhjä. Varsinkin 6.30 aamulla!!
-sain parkkisakot kun "säästin" 3 egee
-aina on nälkä
-eräässä "leipuri" baarissa kestää rommikaakaon tilaaminen 1/2h..(tilannut sen kahdesti)
-Hyla tuotteet on kalliita
- +50v naiset paheksuvat minua salilla, kun kuuntelen AC/DC:tä klo. 6.30. Heille pitäis radiosta tulla "Ylen aikaista"
-

18.11.2003 00:45

Oikeastaan ei mikään
Kaikki on suhteellista.

No politiikka jos on pakko jotain sanoa.
Varsinkin suomen.

19.11.2003 15:39

Minua ärsyttää

- se, ettei Elixiassao ole tossuille säilytystiloja
- kauppojen hedelmäpussit, joita ei saa auki
- kaduille kuseskelu
- äitelän maireat vastaukset deitti-ilmoitukseeni
- se, etten päässyt atk-ajokorttitentin Access-tentistä läpi
- tungokset, ruuhkat ja jonot; ihmiset, jotka asettuvat tahallaan tungoksessa tukkeeksi niin etteivät muut pääse ohi
- finnit, joita joskus tulee naamaan
- erityisen junttimaiset oppilaat koulussa
- erityisen lusmut oppilaat koulussa
- radio Novan iljettävästi lässyttävät juontajat
- tavaroiden ja papereiden etsiminen, kun olen itse ne hukannut

19.11.2003 15:48

Tuohon radio Novan ärsyttäviin juontajiin voisin lisätä... Radio novan ÄRSYTTÄVÄ uutistenlukija akka!! Voi luoja sitä äänenpainotusta lauseiden lopussa! Ihan väkipakollako kaikki lauseet pitää lopettaa samaan äänenpainotukseen!!!???!! Se kuulostaa niin v***n idioottimaiselta ja ärsyttävältä, että hermot menee! Varsinkin, jos sitä kuuntelee yöllä, kun on ensin laittanut sleep-asetukset päälle, aikeissa nukahtaa musiikin tahtiin...

19.11.2003 15:49

ja tästä kaikesta voimmekin päätellä että meillä on asiat aika hyvin /peukut/ /sydän/

19.11.2003 16:02

Mulla on kohta tunnin laskenu kone Accessilla yli 5000 kyselyvastauksen joukosta jakaumia. Jos sulla olis tuomon nopeampi Access-kyselyfunktio kuin "Määrä 2003: (DCount("[Vast_nro]";"Vastaajat 2003";"[Vast_nro]is not null"))" (noita on 53 peräkkäin) tiedossa, ottaisin kiitollisuudella vastaan.

Voisin sanoa NRJ:n juontajista samaa, mutta se vasta ärsyttääkin, kun tulee varsinaisia menneisyyden kiksejä aiheuttava biisi radiosta ja sitten katkasitaan poikki uutisten vuoksi 1. säkeen lopussa.

Meinas ärsyyntyä tuosta anaerobiajutusta (ei kai taas noita urbaanilegendoja), mutta onneksi muistui mieleen "tyhmiä kysymyksiä ei ole"

Muuta ärsyttävää
Tietokoneen hitaus
Junien siniset vaunut ilman tietokonepaikkoja
Pätkivä hands-free -nappi
Laittamattomat jalkalistat
Aivokapasiteetin rajallisuus

19.11.2003 16:02

Huonot käytöstavat, epäkohteliaisuus, ilman syytä v*ttuilu.

Haisevat tai kännykkään kailottavat ihmiset ratikassa.

Peppukohu: "iso peppu on in!!". Minä olen sen tiennyt jo vuosia. ;)

19.11.2003 16:13

Se, että ei ikinä voi olla täysin tyytyväinen mihinkään vaan joku asia on aina ihan päin helvettiä.

Sekä tietysti tyhmät ihmiset. Ja koska joku on kuitenkin kiinnostunut siitä millainen ihminen mielestäni on tyhmä NIIN: ihmiset vailla tilannetajua.

19.11.2003 16:22

Kuunnelkaapa oikeasti sitä joskus yöllä, tai no kahdentoista aikoihin, jos satutte hereillä olemaan. En tiedä lukeeko se sama akka niitä uutisia muulloin, kun yöllä...Ei varmaan, kun muuten niitä ei kukaan jaksaisi kuunnella! Mikki pois semmoiseslta uutistenlukijalta!! Kerrassaan raivostuttava!

Nyt tuli hiukan purettua tuota v***tus astetta..

20.11.2003 07:51

Ketsuppi ja se, että avo tunkee sitä joka hemmetin ruokaan, vaikka olen monesti pyytänyt (nätisti), että kokeilisi edes syödä ilman. Turhaan mä venytän taitojani ruoanlaittajana, jos kaikki kuitenkin lopulta kuorrutetaan tuolla punaisella paholaisella.

20.11.2003 09:49

Niin, Suomessahan pitää istua hiljaa ja välttää katsekontaktia toisten ihmisten kanssa :D

20.11.2003 12:28

jotka ei osaa vaihtaa kanavaa kun tulee korville sopimatonta tavaraa radiosta.
Lisäksi tiukkakuoriset appelsiinit, ne joutuu kuorimaan alasti ettei vaatteet likaannu.

20.11.2003 12:48

"Lisäksi tiukkakuoriset appelsiinit, ne joutuu kuorimaan alasti ettei vaatteet likaannu."

LOL

//Mika

20.11.2003 14:36

Lisään listaan (tämä on niin terapeuttista):

-kopiokoneet, joissa on paperitukos
-ylipäänsä tekniset laitteet, jotka eivät toimi
-kärpäset
-sukkahousut, jotka menevät pesukoneessa keskenään solmuun
-bussin penkkeihin tai mihin tahansa yhteiseen omaisuuteen liimatut käytetyt purkat

MissFlightattendant, tosi mukava kuulla, että joku muukin vihaa Radio Novan lässyttäjiä! En ole varma, mistä akasta puhut (kiirehdin vaihtamaan kanavaa aina, kun Novassa loppuu musiikki ja joku avaa suunsa, joten juontajat eivät ole mielessäni oikein yksilöityneet), mutta yleisesti ottaen ne ämmät, ja miehet myös, ovat siellä IHAN SAIRAAN ÄRSYTTÄVIÄ! Olen joskus aikonut lähettää negatiivista kuulijapalautettakin, mutta kilttinä ihmisenä en ole kuitenkaan raaskinut.

Jyrki: en osaa Accessia kunnolla, en ole koskaan oikeasti käyttänyt sitä, vaan yritin räpeltää tentin läpi noin parissa tunnissa hankittujen pohjatietojen avulla. Voitko selittää lyhyesti ja selkeästi, miten Accessilla tehdään seuraava: poimitaan taulukosta tietyt kriteerit täyttävät vaakarivit (siis vaikka henkilöt - en nyt muista, miksi niitä vaakarivillä olevia tietoja sanotaan) ja tallennetaan tämä uusi suppeampi taulukko uudella nimellä? Tähän tenttini tyssäsi!

20.11.2003 14:45

-Niska ollut rikki jo yli viikon
-Nyt iski tuon lisäksi kuume

Whopdiduu!

20.11.2003 16:00

Mua ei ärsytä tällähetkellä mikkään!!

(laatuaikaa perheelleni) =)

21.11.2003 10:58

Tee uusi kysely, mahdollisesti taulukon luova kysely. Kyselyn lähteeksi tuo poimittava taulukko.
Kyselyn hakuehdoksi sitten haluamasi määreet.

21.11.2003 11:09

kestoärsytyksen kohteena ovat..

-itsekkäät
-manipuloivat
-lyhytnäköiset
ja
- tyhmät

ihmiset

21.11.2003 14:25

Eilen treenatessa loukattu niska. Koska seuraavan kerran salille? Prkl...

25.11.2003 21:31

Ihan vietavasti arsyttaa

1. kuinka 18 vuoden odottamisen jalkeen olen jalleen ala-ikainen - 19 vuotiaana..
2. tapa kuinka ihmiset tulevat taalla salille hoitamaan paivitaiset puhelunsa "siina treenin ohessa"..
3. kun edes ajattelee suomeen paluuta..

04.12.2003 09:27

...kele: Toissapäivänä töistä kotiin ajaessa terävä hiekoitussepelin pala puhkaisi pyörän takarenkaan. Paikkasin renkaan eilen. -Tänään aamulla töihin ajaessa samainen rengas puhkesi taas... siispä reipas 5km:n kävely jäykkäpohjaisilla pyöräilykengillä, jippii. Tämä ärsyttää tällä hetkellä, mutta se menee ohi :-)

04.12.2003 14:48

kävi ihan samalla lailla täälläkin, sepelin perhana puhkaisi takakumin ja jouduin sitä vaihtamaan ja sehän vasta mukavaa puuhaa onkin.

En tiedä miten se sepeli nykyään oikein rouhennetaan kun tuntuu että se on ihan lasinterävä kulmista. (menkääpäs kaikki pihalle ja otatte kourallisen sepeliä ja tutkitte sitä kotona)

04.12.2003 15:57

Vuosikaudet kirosin vuolaasti aina vappujen ja taiteiden öiden jälkeisillä viikoilla teinien ja lasipullojen yhdistelmää, kunnes ostin kevlar-vahvistetut päällyskumit. Suosittelen, vain kerran on lasisuikale mennyt läpi asti kolmessa vuodessa jokapäiväisessä kaupunkipyöräilyssä.

Sepeli on pysynyt kumien ulkopuolella, lenkkarien pohjissa sitä tietty tulee kilokaupalla. Miten se muuten voi pysyä juostessa siellä urissa, mutta osaa varista välittömästi, kun eteiseen päästään?

10.12.2003 08:44

- ihmiset jotka rähjäävät (esim kassajonossa)ilman syytä
- jonottaminen ja odottaminen
- muiden odotukset mm. laiduttamiseni suhteen ja siitä alituiseen jauhaminen (omapa on asiani)
- vuotava kahvinkeittimeni (kun ei ole varaa uuteenkaan yhtä hyvään)
- meluavat naapurit silloin kun itse olisi unen tarpeessa
- ns. jäsenyyssalit, jos täällä helsingissä olisi muitakin kohtuuhintaisia vaihtoehtoja niin sinne menisin ja kuntoilisin.
- lehtimyyjät ja muut kaupustelijat
- Kemian opettajani joka ei suvaitse palauttamiani selkkareita palauttamaan/korjaamaan (½ vuotta palautuksesta ja yksi läpi menemättä)= nro ei tipu ennen!
- ja vaikka mikä, mutta pienestä ei suututa, vaikka hieman ärsyttäisikin

10.12.2003 08:58

- Päivän pelastuksena on kun oma kultani tulee pitkältä (krr...) työmatkalta takaisin ;-)

10.12.2003 14:18

-kun on liian paljon ihmisiä ahtautuneena samaan paikkaan (aerobic-tunnit, jouluruuhkat kaupoissa, liian kapeat pyörä/kävelytiet...)
-melu koulussa/kirjastossa niin ettei voi keskittyä lukemiseen.
-pikkuhiljaa alta hajoava pyörä
-penikkatauti --> pakollinen treenitauko (kävellessäkin sattuu, aerobicissä hyppimisestä puhumattakaan =(

11.12.2003 13:33

Tolkuton pelottelu: On saatava sinkkiä ja kromia just tiettyyn aikaan päivästä tai henki menee. Mitenkähän ihmiset ennen pärjäsivät, kun ei ollut talvisin tuoreista vihanneksista nutkuvia hyllyjä?
Sama juttu rikollisuuteen. Turvalukot päälle roskista viedessä. Hälyttimet sun muut. Olen säilyttänyt 25 vuotta lompakkoa ja myöhemmin kännyä vartioimatta pukuhuoneissa, okei kerran vietiin 200mk, mutta jatkuva varkaiden pelko olisi jo vienyt hermot. Kun kuulee tarinoita vaikkapa sotien jälkeisen ajan rikollisuu
desta, nousevat hiukset pystyyn.

11.12.2003 14:10

Mistä niitä kevlar-vanhvennettuja renkaita saa ? ei ainakaan täältä mansesta ole osannut löytää?

Minkä merkkiset ne on sulla ja kuinka paljon maksaa??
Tärkeää ,vastaa ,tai joku muukin jos on asiasta tietoa.

11.12.2003 14:26

Toivottavasti tämä auttaa sinua:

http://www.et-sports.com/mtb/maxxis2002news.html

12.12.2003 09:22

ärsyttää suunnattomasti matkustaa ruuhkabussissa, kun edessä istuu kakkaiset hiukset omaava ihminen ja vielä rapsuttelee päätään niin että hilseet lentelee ympäriinsä!

hmm.... mistähän tämäkin taas tuli mieleen /miettii/

12.12.2003 14:51

1) kun flunssaiset ihmiset eivät tajua jäädä kotiin, vaan on pakko päästä töihin ja kylään räkimään oma tauti muillekin.

2)kun yksi nimeltä mainitsematon oululainen copy-pastaa tänne aina järjettömän pitkiä englanninkielisiä artikkeleita ja vielä otsikoi ne kilometrin mittaisella virkkeellä. olisko fiksumpaa tiivistää artikkelin sanoma, oma kanta ja perustelut siihen suomeksi ja liittää linkki perään. ei niin, etteikö me muutkin osattais englantia, mutta oman kannan voi sanoa rohkeasti kun on kerta niin asiantuntijaa.

3)yksinkertaistukset tyyliin "naiset sitä, miehet tätä". sukupuoleen ei automaattisesti liity mitään perinaisellisia tai -miehisiä ominaisuuksia, vaan ne ovat selitettävissä enemmänkin kontekstitekijöillä.

4)kuntoplus-tyyliset artikkelit, joissa yksinkertaistetaan liikaa. sitten ihmiset pelkää milloin perunaa, milloin iltasyömistä jne. toisaalta ärsyttää myös se, että pala vaaleaa leipää saa monen keholaisenkin aivan sekaisin - liika hifistely on liikaa.

12.12.2003 16:18

juuri noita etsin. :)

12.12.2003 18:23

Ärsyttää, kun tämä ketju on paljon pitempi kuin onnellisuus-ketju...

12.12.2003 19:31

mua ärsyttää

- kukaa ei ymmärrä mua vaikka kuinka selitän
- kun ei ole rahaa
- hidastelijat liikentees
- typerät mainokset telkussa
- pakkanen ja jää
- se että olen ristiriitanen ihmine ja en yleens tiiä mitä haluun...

12.12.2003 19:33

Terveen ja sairaan välissä kärvistely.

Kun tämä keho.net menee valkoseksi aina jonkin 5-6 sivunvaihdon jälkeen.

13.12.2003 10:35

-työhullu lähin kollega uudessa työpaikassa=> "pakko" munkin painaa hullun lailla
-ihmiset, jotka luulevat, että puketumalla tietyllä tavalla tulee huippuihmiseksi tms.
-minä itse kun en osaa selittää asioita kovin selkeesti
-ne päättäjät jotka ovat nykyisen koulutuspolitiikan ja -järjestelmän takana

13.12.2003 14:18

Mitäs se darvinisti tarkoittaa tarkalleen, kun sanoo "Kun tämä keho.net menee valkoseksi aina jonkin 5-6 sivunvaihdon jälkeen." Itse en ole moisiin ongelmiin törmännytkään, ainakaan toistaiseksi.

Joulu ärsyttää minua. Kaikki hössöttäminen, uskonnollinen paatos, hermojen kiristely järjestelyjen kanssa ym. Toisaalta kun olen jo monena viime vuotena jättänyt jouluun valmistautumisen omalta osaltani väliin enkä ole ostellut kenellekään edes mitään lahjoja (paitsi itselleni tietty), niin eipä ole enää huolettanut. Kaupoilla asiointi sinäänsä ärsyttää, kun väkimäärän huomaa lisääntyvän huomattavasti joulun lähestyessä.

Toisaalta on ihan hauska juttu, että kaikki ostavat minulle kohteliaina lahjoja siinä toivossa, että jos nyt edes tänä vuonna olisin minäkin laittanut tikkuni ristiin toisten takia ;-) Lumiukko-piirretty on ihan ehtaa viihdettä eikä jouluna ei ole juuri mitään menoja minnekään.

13.12.2003 14:32

no ohhoh.. minä en koskaan anna lahjoja siinä toivossa, että itsekin saisin.. Lahjojen antaminen on kivaa.

13.12.2003 16:08

Pöh. Oman hyödyn maksimoiminen ja ylipäätään vain omien hyötynäkökulmien ajattelu on ainut olennainen minkään asian antamisen suhteen ;-)

Niin ja hyvää joulua minunkin puolesta :-] ;-)

13.12.2003 16:25

Varsin negatiivinen näkemys. Mr ,Olumpialla
Mutta onneksi täällä ei ainakaan Joulu kulminoidu materian antamiseen.
Lähinnä yhdessäolo on tärkeintä. :)

Joulu tulee jee jee

13.12.2003 17:48

Juuri sitä mitä sanoin. Eli aina välillä (toistuvasti kuitenkin) kun vaihdan sivua niin saankin vain valkoisen sivun ja sitten pitää aloittaa etusivulta uudestaan.

14.12.2003 17:26

Nyt VITUTTAA. Syystä, että perjantain yössä muuan vitun ääliö täräytti turpaan satunnaista ohikulkijaa, joka sattui olemaan mun pikkuveli.

Veli pääsi sairaalasta tänään. Oikeestaan pitää olla onnellinen, että henki jäi, vaikka naama on rullalla lopun ikää.

Poliisi sai onneksi hakkaajan kiinni. Vankilaan sais laittaa tollaset, saatana.

14.12.2003 18:20

Itsekin sain osuuteni kahden entisen luokka"kaverin" vihasta pari vuotta sitten uutena vuotena. Toinen opiskeli nuoriso-ohjaajaksi. Hyviä esimerkkejä tulevaisuuden nuorilla..

14.12.2003 23:26

Taateli: Toivottavasti veljesi toipuu! Ja onneksi saivat hakkaajan kiinni - kunhan nyt vain antaisivat kunnon rangaistuksen, että ei toista kertaa tee mieli hyökkiä muiden kimppuun.

15.12.2003 17:46

Saas nähdä joo, mikä on Suomen lainsäädännön kunnon rangaistus moisesta. Ihan oikeasti kiinnostaa tietää, kuinka sitten käy.

19.02.2004 20:52

Se ettei ketään näytä enää ärsyttävän mikään!

19.02.2004 21:03

Luultavasti ei ekaa kertaa asialla se tyyppi.
Ehdollista tai sakkoja, luultavasti molempia.

luultavasti joku varaton pallopää, joten vahingonkorvauksia kivusta ja särystä on turha odotella.

Kannattaa pitää ihmisiä silmällä, vaikka olisikin pitämässä hauskaa. Äläkä liiku yksin.

20.02.2004 09:26

Mua ärsyttää..

- valtava ajan puute jatkuvasti
- ei laihdu vaikka pikkusen pitäis(pitäskö tehdä jotain) no yritän koko ajan.
- itse asiassa myöhään herääminen, menee päivä pilalle ajatellen viikonloppuja. Työpäivät eriasia silloin väsyttää aina aamulla.

20.02.2004 13:47

Veli on toipui tosi hyvin, naamassa näkyy vain pari tikkiä. On nyt alokkaana armeijassa *virn

Ja tosiaan ei ole edennyt yhtään se tuomio-/korvausasia.

20.02.2004 14:06

Ärsyttävät asiat top5:

-oma saamattomuus(!)-->asioiden siirtäminen viime tinkaan-->stressi

-yleisavaimella sisään tulevat öykkäriremonttireiskat, jotka eivät vaivaudu soittamaan edes ovikelloa (ja kuseksivat pitkin vessaa...).

-päivät, jolloin ei tule tehtyä mitään hyödyllistä ja illalla kaatuu sänkyyn siitä syyllisyyttä tuntien.. ja sitten ei saa edes unta

-jatkuva, tuskallinen eroon pyrkiminen neuroottisesta, elämää hallitsevasta ruuan tarkkailusta + tyytymättömyys omaan kroppaan, sekä siitä aiheutuvat syyllisyyden tunteet

-lupauksien pettäminen ja epärehellisyys yleensä

Näin tänään, huomenna ehkä toisin.. Näitähän riittäisi vaikka kuinka.;)
Mutta paras kai olla märehtimättä ja painella ulos ihailemaan pitkästä aikaa taivaalla möllöttelevää piristävää valoilmiötä.:) (Tulikohan nyt liian positiivista tekstiä tähän ketjuun..;)

Ja Taateli: Hieno homma tuo veljesi toipuminen!:)

21.02.2004 16:51

Erityisesti pahanhajuinen HENGITYS! Mikään ei ole ällöttävämpää kuin huono henk. koht. hygienia, oli haju sitten lähtöisin suusta, vaatteista tai hikirauhasista...

Toiseksi ärsyttävät ihmiset, jotka kailottavat omia asioitaan kovaan ääneen julkisella paikalla (puhelimeen tai kaverille). Ketä kiinnostaa???

Kolmanneksi HKL:n raitiovaunut, jotka ovat aina joko myöhässä tai jumiutuneet johonkin. Niin kauan kun ne ovat yhtä epäluotettavia ja epäsiistejä (aina joku haiseva spurgu kyydissä!) matkustan pummilla!

Ja viimeisenä, vaan ei vähiten ärsyttävänä: Tyhmät ihmiset. Piste.

24.02.2004 10:03

Minua taas ärsyttää salilla sellaiset ihmiset jotka tulevat salille viettämään aikaa ja istuskelemaan. Monta kertaa on käynyt, että heebo istuu penkillä ja kun kysäisen että pääsenkö siihen tekemään niin kaveri siirtyy esim alataljan penkille istumaan. Ja tietenkin itse olen siihen seuraavaksi menossa, joten...

24.02.2004 12:06

Mitä ihminen kovalle äänelleen voi???
Pitääkö nykyään ruveta julkisilla paikoilla kuiskimaan?? Jos et voi sietää toisten ihmisten kommunikointia, pysy sitten pois ko. paikoilta

24.02.2004 14:41

En sanonut, että kovassa äänessä itsessään mitään vikaa on! (Sitäpaitsi omalle äänelleen todellakin voi itse kukin ja paljonkin!)
Se mikä ärsyttää on kun kaikenmaailman juntit pakottaa ratikoissa, junissa, salin pukkarissa yms. kuuntelemaan omia yksityisasioitaan.

24.02.2004 15:28

Siis mielestäsi yleisillä paikoilla pitää kuiskia?? Mielenkiintoista!

24.02.2004 15:39

Hassua Hexa, että sulle pitää vääntää tommonen asia rautalangasta... Etkö sä oo törmännyt esim. paikallisjunassa tai bussissa tilanteeseen, jossa ihmiset istuvat suomalaiseen tapaan hipihiljaa ja yks sitten juttelee puhelimessa isoon ääneen omista asioistaan (esim. henkilökohtaisita ongelmistaan, seksielämästään, suhteistaan tms.)? Nämä jutut sitten saattavat aiheuttaa myötähäpeää kanssamatkustajissa, minussa ainakin.

Ja kieltämättä ärsyttää kyllä...

Tottakai puhua saa, mutta tuollaiset asiat voisi kyllä päästellä vähän maltillisemmallakin äänellä kuin kailottamalla.

Lyyti

24.02.2004 15:41

"Se mikä ärsyttää on kun kaikenmaailman juntit pakottaa ratikoissa, junissa, salin pukkarissa yms. kuuntelemaan omia yksityisasioitaan."

No voi hitsi. Muuta Tampereelle. Täällä ei kukaan varmasti puhu linja-autoissa sinulle yhtään mitään jos et ole jo vanha tuttu. Korkeintaan voivat katsoa hieman oudoksuen, jos menet viereen istumaan.

24.02.2004 15:46

Olen kyllä Hexan kanssa samoilla linjoilla, tosin en silti välitä juurikaan suuntaan tai toiseen.../cool/

Mitä väliä sillä on? Miksi ihmiset murehtivat noinkin pieniä asioita, semminkin kun tuollaisellekaan ei mitään voi? Eikö se ole hieman ristiriitaista tai ainakin epäloogista? Ärsyyntyä nyt jostakin tuollaisesta...LOL...take a chill pill, dude /peukut/

Eipä silti, sitähän varten tämä säie on...;)

Tästä säikeestä kyllä näkee tiettyjä asioita ihmisistä. Yhtään yllätystä ei ole ainakaan mulle tullut.

Hexa, jos noi Milian kommentit tuntuvat kylmiltä, etsi se säie, missä hän ja vicecity ottivat yhteen...LOL...kyllä, se sama Milia, joka sanoi, että joulukuussa valmistuttuaan ei enää tule tänne, koska hänellä on parempaakin tekemistä...LOL

Milia, ihan /cool/ vaan, ei mitään hätää..:-s

//mika

24.02.2004 16:17

Tämän säikeen 1-3 sivuilla oli mielenkiintoisia viitauksia kvanttifysiikkaan. Lueskelin lomalla Adams&Laughlinin Maailmankaikkeuden elämäkertaa. Jos löytyy kvanttifysiikan/kosmologian emeritusprofessoreja tai väärinymmärrettyjä neroja, valistakaa ilmiöistä:
-skalaarikentän aikaansaama tyhjiön negatiivinen energiatiheys
-miten pimeän aikakauden positroniumatomin koko voi olla biljoonia valovuosia

24.02.2004 20:59

"take a chill pill, dude"

Mikäs se sellainen on? /iiiik/

24.03.2004 16:12

Ärsyttää tuo että nykyään etusivulla viimeisimpänä keskusteluissa -laatikon paikalla on joku mainos. Nyt tuon laatikon löytääkseen pitää selata alemmas ja katsella siinä samalla vieläkin enemmän mainoksia... :-[

25.03.2004 11:49

Ärsyttää kun en oo ennen edes huomannu että siellä on tollainen :/ Oon miettinyki että joku "uusimmat viestit" -tyyppinen toiminto ois kiva...

25.03.2004 12:20

Ärsyttää kun ei keksi mitään mikä ärsyttäisi, mutta silti on kommentoitava kun on vapaapäivä ja luppoaikaa. :o/

25.03.2004 12:31

Ärsyttää ku vedet on katkaistu jostain syystä. Onneksi ehdin kuitenkin tehdä puuron ennen ku veden tulo loppui. Nyt ei pääse suihkuun vaikka on ihan likainen ja janokin on kova...

Nyyh... :(

25.03.2004 12:33

jeesustelu ja p****ntärkeys (itsessä ja muissa)

25.03.2004 12:39

Ärsyttää:

- kun joutuu yöllä heräämään töihin kesken makeimpien unien
- kun viikonloppuna naapurit aloittaa aamulla pianonsoiton/imuroinnin/korjaustyöt
- se, kun vuorokaudessa ei ole yhtään ylimääräistä tuntia, että vois vaan kölliä
- se, kun naisilla on puolukkapäivät, miksei miehillä!!!???

25.03.2004 12:44

Ärsyttää kun tänään menin varta vasten tarjouksen (Addun climacool-pöksyt) perässä Sokokselle, yleensä kartan kaikki hullut päivät kaukaa, ja kun löysin housulaarin, kävi ilmi, että kokoa 42 pienempää kokoa ei ollut KOSKAAN OLLUTKAAN tarjouksessa! MIKSEI rajoitettua kokovalikoimaa mainittu tämän päivän mainoksessa, jossa ilmoitettiin nimenomaan tämän päivän _uudet_ tarjoukset?!? Voi vittu.

Ja sekin vielä ärsyttää että nykyään kaikki uimapuvut on rumia ja niitäkin oli tarjouksessa vain liian isoja kokoja.

No nyt ei ärsytä enää, vaan itse asiassa on valoisa mieli koska harkat meni eilen hyvin ja repussa odottaa tuplasuklaaprotskupatukka iltapäiväksi. Voikaa hyvin. :-)

25.03.2004 13:31

Ärsyttää, kun ei saa mitään aikaiseksi. Eli yleinen huonous ja epäily.

25.03.2004 15:25

Ärsyttää, kun pitäisi kirjoittaa kurssin välitehtävä enkä viitsi.

*katselee lumen sulamista ja välttelee tehtävää*

26.03.2004 00:30

Mua ei ärsytä mikään, ei sitten pätkääkään!!! Tai no, jos nyt ihan pakko olisi jotain vääntää, niin kyllä mua alkaa pikku hiljaa ärsyttää se kun naiset ihan oikeesti luulee, että niiden (meidän) pitäis muka juosta joidenkin kauneus ihanteiden perässä!!!! MIKS IHMEESSÄ PITÄIS? Ketä varten? Miks muka ei sais olla selluliittia, rasvaa, muotoja, yms? Sateista ja tuulista taas selviää oikeanlaisilla varusteilla. Itse joudun koiran kanssa juosta ulkona vaikka tulisi niskaan nyrkin kokoisia rakeita ja maa olisi polviin asti loskan peitossa (Ei tietenkään yhtäaikaa:D) vaan eipä haittaa kun on kunnon vehkeet päällä ja musiikkia mukana. Ja itseasiassa sade ja myrsky on aika voimakkaita fiiliksiä herättäviä luonnon anteja. Jos nyt näin voi sanoa. Eli oikeestaan vois sanoa vaan, että kyllä se ärsyttää, kun pitää oikein yrittämällä yrittää valittaa.

26.03.2004 08:13

Ulkona tuulee taas! Muutama päivä meni ihanan tyynessä säässä.
Miksi tuuli on keksitty?

26.03.2004 10:04

Mua ärsyttää tämä flunssa.. Toisaalta ilahduttaa se, että tää onkin eka pöpö pitkään aikaan. Mutta silti tekis mieli jo treenaamaan, vaikka on vasta toinen päivä kipeänä.

Ärsyttää sekin, ettei saa aikaiseksi luettua tenttiin vaikka pitäisi.. IIK

26.03.2004 14:15

Inhoan kaikkien alojen erikoisasiantuntijoita!!! Työkaverini, joka kävi Thaimaassa tässä muutama viikko sitten, on mielestään nyt koko maan ja sen ihmisten ja kulttuurin erikoisasiantuntija. Hän oli maassa peräti kaksi viikkoa, joten kyllähän siinä ajassa nyt yhden maan oppii tuntemaan!!! ARGG!
Hänen tietomäärä on rajaton; Ruotsin kuningasperheestä Afrikan nälänhätään.
Muuten siis ihan mukava mies! ;)

28.03.2004 19:09

Ärsyttää suunnattomasti eri keskustelupalstoilla mm. seuraavanlaiset tyypit / toimintatavat:

- Puupäät jotka luulevat että osatessaan neuvoa ihmisiä treenaamaan ja syömään oikein, ovat samalla myös päteviä opettamaan ihmisiä kaikessa muussakin
- 500-riviset tajunnanvirtaviestit joiden tarkoitus ei oikeasti avutune edes itse kirjoittajalle...
- Ihmiset joiden on pakko joka yhteydessä tuoda esiin kirjanoppineisuuttaan snobbailemalla luennoilla kuulemillaan termeillä kaikissa mahdollisissa tilanteissa
- Tyypit jotka yrittävät perustella kaikkia näkemyksiään näennäistieteellisillä lähdeviittauksilla, riippumatta siitä onko kyse tunneasioista vaiko kylmistä faktoista
- Keskustelijat jotka luulevat rivin tekstiäsi luettuaan olevansa päteviä arvioimaan sinua ihmisenä

AAARGH! ...Kylläpä helpotti.

28.03.2004 20:29

Anssi, jonka tietämys on viime aikoina saavuttanut sellaisen rajan, että ihmettelen onko tiedon kerääminen ja oppiminen mahdollista virtsanjohtimen kautta. Sen verran oheismateriaalia on kerääntynyt nykyisten ylimielisten kommenttien joukkoon

30.03.2004 10:21

lista on niiiiin pitkä että sen kirjoittamiseen menisi ainakin yksi vuorokausi, mutta tällä hetkellä kärkisijaa pitää hallussaan hiihtoladulla koiraansa ulkoiluttavat tai muuten vaan kävelevät ihmiset.

30.03.2004 23:56

mua ärsyttää anorektikot tai muut tosi laihat ja luisevat likat jotka tulee body pumpiin tai vastaavaan polttamaan olematonta rasvaa...

likat jotka vie body pumpissa painoja ja muita pois vielä tunnin jatkuessa, ihan ku ei kerkeis enää sitten ku tunti on ohi...

flunssa koska sillon ei voi mennä salille vaikka kuinka haluis...

"kaverit" jotka ottaa yhteyttä vaan sillon kun haluavat jotain, eikö muka voisi jutella niitä näitä ihan muutenkin ilman että aina halutaan tai vaaditaan jotai...

ihmiset jotka ei pidä lupauksiaan...

törpöt tuolla liikenteessä, jos on hyvä sää ja muuta eikä mitään syytä ajaa alinopeutta niin miksi niin tekevät, haittaavat vaan liikenteen sujuvuutta, toisaalta taas kaahailijat, ohittavat mitä hulluimmissa kohissa tai muuten vaa kaahaavat...

työ ärsyttää, työ itsessään on kivaa mutta kun en haluis herätä aikasin aamulla ja viel viettää päivän parhaimmat tunnit siellä kun olisi parempaakin tekemistä...

rahan puute, kaikki se mitä oikeesti tarvittis muttei ole rahaa...

äiti kunnei se tajua miten pönttö se on monessakin asiassa...

toinen mun mamma joka ei tajua olla puuttumatta mun elämään vaikka kuinka sanon sille ettei sille kuulu mun tekemiset...

moni muukin asia mutten jaksa nyt enempää...

31.03.2004 14:36

Kun jotkut juo ja polttaa ja kehuskelee vielä siitä mitä on humalassa on örveltäny.Ketä kiinnostaa!?!?!

Loska,sulis toi lumi nyt kokonaan!

02.04.2004 16:20

Voi s''tana pkle kyllä nyt on kaikki vinksin vonksin . AAArgh jalka jäi auton oven väliin alamäessä ja kissa hyppäs naamalle bussissa.
ÄÄÄrgh ÄÄÄrgh

Ammumpa aivot kesälaitumille niin sillä siitä päästään. :)

02.04.2004 16:39

Mikko on paitsi tylsä, siis myös täysin saamaton.

Ja Mariam voisi muuttaa tänne tylsien/laiskojen luo, niin huomaisi, että tuuli on hieno homma, kun siihen tottuu.

10.04.2004 22:35

Ärsyttää, kun on vieraantunut parhaista kamuista siitä yksinkertaisesta syystä, että niiden on juotava perseet 3 x vko ja mua ei kupin kallistaminen läheskään tossa määrin kiinnosta.

Ärsyttää myös se, ettei ihmiset tajua, kuinka hyvä niillä on olla. Usein pitää ensin tapahtua jotain huonoa, jotta ymmärtäisi, kuinka hienosti asiat onkaan.

Mikään muu ei sitten oikein ärsytäkään tällä haavaa.. paitsi onhan se ehkä vähän friikkiä, että nuori tyttö on lauantai-iltana tietsikalla tähän aikaan. No se vois olla mun v.....s-listan kolmas ja viimein pykälä :)

10.04.2004 22:37

Yks korjaus tohon edelliseen... ehkä toi nuori tyttö voitais vaihtaa esimerkiksi ilmaukseen nuori nainen.. ehkei 23-vuotias hupakko enää tyttö ole, vaikka itse sellaiseksi itsensä tunteekin ;)

10.04.2004 22:58

Tinka, tuus tsätin puolelle niin etenee se lauantai-ilta vieläkin jouhevammin.. /cool/ /sweet/ ;-)

11.04.2004 14:46

Jason, joo siitä mäkin unelmoin, mutta jotenkin on palomuurit tai muut niin kummat, että ei sättäily onnistu :/

12.04.2004 09:21

Muutoin mulla on perin positiivinen asenne yleisesti elämässä, mutta itsekeskeiset ihmiset ärsyttää todella. Mä en voi käsittää sellaisia ihmisiä, jotka ei kertakaikkiaan näytä voivan ollenkaan ajatella toista/toisia ihmisiä. Kaikki heidän tekonsa/sanansa tähtäävät vain heidän omaan hyvinvointiinsa. Mistä niitä sellaisia oikein koko ajan sikiääkin?

12.04.2004 11:24

Tinka ota pop-up;in esto pois päältä niin sitten pystyt sättimään. Me odotellaan jo sua ;-)

12.04.2004 13:23

Pop-up?! Jaa-a... never heard. Kuinka se otetaan pois päältä?

12.04.2004 13:51

Tällä hetkellä on pakko sanoa, että tietokoneohjelmat ärsyttävät.../jupinaa/

12.04.2004 16:06

hmm..tämähän oli siis villi veikkaus. Mutta monet esto-ohjelmat näkyvät siinä ruudun oikeassa alalaidassa pikakuvakkeena. Viemällä kursorin siihen päälle näet lisätietoa esim siitä onko ohjelmat päällä vai ei. Tutkippas sitä.

13.04.2004 13:01

Tällä hetkellä ärsyttää kun on kauhea flunssa eikä pääse treenaamaan!!

13.04.2004 13:04

Telkkariohjelmat ärsyttävät. Tuutista tulee nykyään pelkkää reality-sontaa, jota ei pysty katsomaan, koska epäilee niidenkin olevan pääosin käsikirjoitettua. Oli niin tai näin, huonoja ohjelmia silti.

Onneksi ei ole pakko katsoa.

13.04.2004 13:37

Ketuttaa rankasti opiskelu, ja se, että olin tarpeeksi mielenvikainen valitakseni tämän alan!!! (Menee varmasti ohi kun saa kaikki "stressitehtävät" palautettua....?)

Raivostuttaa kun joudun ostaa spinningkenkiini uudet klossit, ja kaiken lisäksi halkaisin peukalosta (omasta) kynnen kun tein salaattia.

Maailma sortaa minua myös siinä mielessä, että en voi syödä sokerittomia karkkeja (jotka on syntisen hyviä) ellen halua istua seuraavia 2 päivää p*skahuussissa peläten että suolet tulee ulos.

Ärsyttää myös sellaiset ääliöt jotka piereskelee treenatessaan, tai on käyneet uimassa parfyymissa ennen treeniä.

AHHH, kyllä nyt helpotti!

/ajattelee syvällä myötätunnolla sitä ressukkaa, joka lukee tämän viestin loppuun.../

13.04.2004 13:56

Ai kun ihanaa! Jotain muutakin ärsyttää piereskelevät ym. hajuongelmaiset kanssaihmiset! Ja noi sokerittomat karkit, täysin sama juttu mulla! Yksikin murunen maltitolia meikäläisen suolistoon, niin se on menoa...

13.04.2004 15:43

Jaa-a, nyt on maailman kirjat sekaisin, nimittäin minuakin ärsyttää muutama seikka:

1. Venäytin nilkastani nivelsiteet 1½ viikkoa sitten baarissa. Nilkka on edelleen tosi kipeä, eikä kestä rasitusta. No, eihän tosi-WANKkaajat jalkoja treenaiskaan /kulmat/

2. Töissä on mieletön kiire, kun deadlinet painaa päälle. Kylläpä tämä dokumentointi on kivaa! /kulmat/

3. Jäät ovat vasta melkein lähteneet. Joutuu odottamaan tod.näk. viikonloppuun purjehduskauden avausta. Niin ja venekin vaatii vielä hieman fiksausta /kulmat/

4. Mukavasti kertynyt lisämassa ei ollutkaan ihan puhdasta lihasta - ja se myös näkyy /kulmat/

5. Tenava ei ole laittanut pitkään aikaan mieltä piristäviä kummajaismeilejä /kulmat/

6. Äsyttävää, kun en ikinä kehtais piereskellä salilla, tai muuallakaan /kulmat/

13.04.2004 18:35

Oi Wellu kun sä olet suloinen /sydän/ :-s

Mua ei nyt tällä hetkellä ärsytä yhtikäs mikään, niin että lupaan yrittää poistaa sun yhden ärsytyksenaiheen heti, kun mun kesäloma loppuu.. ;-)

13.04.2004 20:28

Siis mua ärsyttä ihan hitosti! Tämä päivä on ollut ihan pkeleen ärsyttävä!

Aamulla vielä oli tosi positiivinen fiilis, tyyliin nyt on ihanan lyhyt työviikko edessä, aurinko paistaa yms... sen jälkeen mikään ei olekaan ollut ihanaa.

Eniten mua ärsyttää eräs työkaverini
& hänen paskamainen käytöksensä. Mutta se onkin niin pitkä stoori, en vaivaa teitä sillä!

Hei, onpa ihanaa kun on joku paikka missä purkautua ;)

14.04.2004 18:59

AAARRRGGH!!!! Nyt kyllä sieppaa ja kunnolla, koska viereiseen pyörään tuli spinningissä polkemaan äijä, joka haisi ihan maksapihville. Minkä ihmeen takia niitä omia treenikamojaan ei voi pestä?

V*tuttaa kun pitäisi alkaa jauhamaan p*skaa paperille priorisoinnista, mietin jos jättäisin tyhjän paperin ja sanoisin opettajalle että suoritin käytännön priorisointia jättämällä p*skahomman tekemättä ja roikkumalla keho.netissä...?

Minkä helv*tin takia lähikaupasta saa vain valion raejuustoa, joka on pahaa? Ingman on paljon parempaa...

Miksi en omista laumallista orjia jotka tekisivät kaikki kotityöt puolestani? Miksi yläkerrassani asuu jeesuksen näköinen narkkari? Miksei aurinko paista tänään?

JA MINKÄ P*RKELEEN TAKIA MUN HAUKKARIT EI KEHITY??????

/Hakkaa päätään seinään ja harkitsee osallistumista aggressionhallintakurssille/

14.04.2004 22:59

Valion raejuusto ottaa muakin päähän (pienet on murheet länsimaalaisella hemmotellulla teinillä:D), sitä kyllä löytyy pienimmistäkin kioskeista, mutta Ingmania saa joskus hakemalla hakea.

Ärsyttää myöskin oma saamattomuus. Pääsykokeisiin pitäisi paahtaa hullun lailla, mutta tietokone vetää puoleensa paljon enemmän :).

Räntäsademyrskykin kiusaa, ei ollut yhtään kivaa koiran kanssa iltalenkillä. Koiraa otti päähän vaan se, että tyhmä emäntä raahasi väkisin kotiin jo muutaman korttelin jälkeen...

15.04.2004 14:49

Mihin pääsykokeisiin luet Jossu?
Mua ärsyttää just nyt eniten se, kun salin respan silmänilo-poitsu on kait hävinnyt jonnekin...buhuu.

15.04.2004 23:57

Suomen kielen, Jyväskylään ja Helsinkiin olen hakemassa. (Pakko tunnustaa että yo-liikunnan surkea taso Joensuussa vaikutti siihen, etten tänne jää :).. )

Tänään ärsyttää lisäksi se, että on markkinat ja söin viipurinrinkeliä monen ihmisen edestä. Se siitä biitsikunnosta tällä tahdilla :'( :D

16.04.2004 14:01

Hassuja. xD xD

19.04.2004 21:44

Musta on niin hienoa lukea näitä. Ei jaksa enää ärsyttää mikään, vaikka oliskin jokin ärsyttäny.

12.05.2004 13:21

Nyt ärsyttää se kun ketään ei enää tunnu ärsyttävän mikään /raivo/

12.05.2004 13:23

Nyt ärsyttää se kun ketään ei enää tunnu ärsyttävän mikään /raivo/

12.05.2004 14:19

Ai ihanaa, taas pääsee purkamaan yleisv*tutusta.....

V*tuttaa tosi lujaa, että tuli hylsy kahdesta v*tun kurssista, pitää ne s*atanat uusia syksyllä...

Kuulin riemukseni, että opiskelualaani kuuluu harjoittelu narkkien / pipipäitten "kuntoutus" osastolla (V*TTU, V*TTU, W*TTU!!!!!).

/Pelkään ja vihaan narkkareita+hulluja enemmän kuin jotkut tämän palstan lukijoista pelkää hiilareita/

PITÄIS tehdä turha, älytön ja ennen kaikkea p*rseestä revitty ryhmätyö liityen YMPÄRISTÖN TERVEYTEEN!!! (Kiinnostaa about yhtä paljon kuin koiran oksennuksen analysointi.)

Miksi juoksin pitkän lenkin tossuilla, joiden iskunavaimennustyynyt ovat täysin raiskatut liian monen juoksukilometrin jälkeen, nyt polvet tuntuu höttösiltä kuin undulaatin paska...

Lisäksi kaikki menee päin v*ttua ja silleen.

Ehkäpä siinä oli tarpeeksi teiniangstia kerrakseen.
Täytyy sanoa että helpotti, muttei ihan niin paljon kuin se, että sais vetää täydet kilarit jollekin täysin viattomalle taholle... ;D

12.05.2004 22:53

"Kuulin riemukseni, että opiskelualaani kuuluu harjoittelu narkkien / pipipäitten "kuntoutus" osastolla (V*TTU, V*TTU, W*TTU!!!!!)."

Taidat olla tyttönen väärällä alalla, mutta voi hyvinkin olla, että se vitutus vaihtuu innokkuudeksi jossain vaiheessa.

"/Pelkään ja vihaan narkkareita+hulluja enemmän kuin jotkut tämän palstan lukijoista pelkää hiilareita/"

Pelko on turhaa, ihmiset ovat siellä kuntoutumassa ja ilman huumeita...vihaat hulluja? Miksi vihaat sairautta? Vihaatko rintasyöpäpotilaitakin?

"PITÄIS tehdä turha, älytön ja ennen kaikkea p*rseestä revitty ryhmätyö liityen YMPÄRISTÖN TERVEYTEEN!!! (Kiinnostaa about yhtä paljon kuin koiran oksennuksen analysointi.)"

Olet siis opiskelemassa jonkinlaiseksi hoitajaksi ja et ole pätkääkään kiinnostunut ympäristön terveydestä? Eikö kannattaisi mielummin opiskella, vaikka kaatopaikkadyykkariksi tms?

12.05.2004 23:23

"/Pelkään ja vihaan narkkareita+hulluja enemmän kuin jotkut tämän palstan lukijoista pelkää hiilareita/"

Toisaalta tuollainen työharjoittelupaikka on kaltaisellesi loistava paikka. Siellä opit käsittelemään vihaasi, koska siellä et todellakaan vihaasi näytä. Onneksi Siperia opettaa! Tsemppiä!

13.05.2004 05:28

Unenpuute on harmillista. Tykkään nukkua, mutta uni ei just nyt tykkää musta. Ehkä kohta.

13.05.2004 07:04

Opiskelen sairaanhoitajaksi, enkä todellakaan aio hakeutua päihde/mielenterveystyöhön.

Ja kyllä, pystyn varmasti käyttäytymään rauhallisesti päihde/mielenterveyspotilaiden kanssa (aiempi kokemus löytyy), mutta vihaan sitä hommaa, kun koskaan ei voi ottaa rennosti ja aina joutuu miettimään että toinen voi seota täysin pelkästään siitä, että sanot "lähdetään kahville" tai "kohta tulee kevät".

Lisäksi en ymmärrä, miksi mielenterveys / päihdetyö -harjoittelu on pakollinen, koska valitsen kuitenkin suuntaavat opintoni sisätaudeista.

Mitä tulee opiskelualaan yleisesti, se kiinnostaa kyllä yleensä, nyt yksinkertaisesti v*tuttaa kaikki, etenkin koulun surkeat järjestelyt, tunteja perutaan eikä siitä ilmoiteta etc.

Niin, minua ei ympäristön terveys juuri kiinosta, koska siihen ei kyllä yksilötasolla pysty vaikuttamaan. Se, miten ympäristö vaikuttaa yksilön/yksilöiden terveyteen kiinostaa kylläkin, ja olisi mielestäni paljon relevantimpi tieto hoitajalle, kuin se, miksi muurahaiset voi huonosti ja mitä kettu syö.

Että silleen. Luulin, että tänne oli tarkoitus purkaa omia v*utuksiaan sen kummemmin ajattelematta, mutta voi anteeksi Keijukainen jos nyt menetit yöunesi kun tällainen kauhea natsi ei tykkää narkeista.

13.05.2004 13:38

No ei oikeastaan ärsytä mikään. Se vaan on niin hieno tunne kun on elämä balanssissa. Sit vaan nautiskelee hyvinvoinnista.
Ajatelkaapa mitä meille nykyajan ihmisille on tarjolla: Ihan mitä vaan. Mistään ei ole puutetta. Ja melkeimpä mitä vaan saa tehdä jos haluaa. Voit myöskin repsahtaa jos haluat. Muta sulla on myöskin mahdollisuus elää täysipainoista ja nautittavaa elämää, jos niin haluat!

13.05.2004 15:16

Joo, hienoa, että valaisit asiaa. Täällä nimenomaan kerrotaan mikä ärsyttää ja minua ärsytti viestisi. ;)

Sisätautipotilaaksi, kun voi tulla narkkeja ja mielenterveysongelmaisia, siksi heihin on hyvä tutustua etukäteen.

Kyllä sinua ympäristön terveys kuitenkin taitaa kiinnostaa, kun sisäteuteihin erikoistut...ihmiset ovat ympäristöä.

Tsemppiä opintoihisi! :)

13.01.2005 13:49

polkaistaanpa...

Nyt ärsyttää ihan kroonisesti se, ettei ehdi koskaan enää kehoilemaan. :(

13.01.2005 23:23

Kehottaisin kehoilemaan työajalla. Niin muutkin tekevät... jeesjees, mun työaika on jatkoajalla tänä iltana.

14.01.2005 08:50

Mua taas ärsyttää kun meno on välillä niin pirun hiljaista täällä...pientä nostetta vanhaan malliin pliiiiiiis!

14.01.2005 21:40

Tänään äsrytti liikenteessä taas kerran ne perässäajajat ohituskaistalla jotka liimautuvat autoni perään heti jos en vaihda kaistaa siitä huolimatta että oikea kaista on täynnä ja en voi siitä syystä hetisillä sekunnilla antaa tilaa ja onko nyt ihan pakko päästä ohi vaikka ajan reipasta vauhtia ja sit kun vaihdan kaistaa niin ne hemmetin ääliöt jäävätkin itse tukkimaan "ohituskaistan" ja yhtä-äkkiä ei olekaan kiire minnekään! Ihan pakkon on vaan päästä ohi kun näkee että joku ajaa edellä! Ja että se ohiajaja on vielä naiskuski! Ja ne lukemattomat kolmion takaa tulevat jotka eivät edes viitsi näyttää vilkkua ja ajavat päällesi jos et jarruta kun he vaan ilmaantuvat eteesi. (etteks te v**** tajua etten voi vaihtaa kaistaa vasemmalle jos se on täynnä ja ettei mulla itseasiassa ole velvollisuus väistää teitä vaan päinvastoin!?)

Hemmetin ällö paska kuskit, menkää uudelleen autokouluun opettelemaan edes liikennesääntöjen alkeet! Tai ostakaa seutulippu ja jättäkää auto kotiin tai äksyilkää vaimolle tai pomolle mutta älkää kostako huonoa oloa muille autoilijoille.

Voi kun helpotti. Nyt mä voin lopettaa tän netissä surffailun.

Pitäiskö mun ajatella sitä seutulippua.................

14.01.2005 23:48

JOO!

15.01.2005 11:52

Chi kirjoitti klo 23:23
"mun työaika on jatkoajalla tänä iltana."

Psssst, (kuiskaten) koitas olla vähän varovainen tunnustuksissas, oon saanut vihiä noista työsuojelupiirin AkEnTeIsTa...

15.01.2005 18:38

ei voi ärsyttää mikään, kutsuttiin just syömään porkkanamustikkakakkua, jippii!

kirjaudu sisään jos haluat vastata