Keskustelut » Kauneus » Urheiluhieroja/fysioterapeutti

Urheiluhieroja/fysioterapeutti

6354
30. toukokuuta 2002 10:26

Osaisiko kukaan suositella hyvää urheiluhierojaa/fysioterapeuttia Helsingissä?

Vastaukset: 9

30.05.2002 17:16

itse pidän makkaratalon motivuksen hierojaa parhainpana koskaan, mutta itse jouduin valitettavasti vaihtamaan kaupunkia "löydön" jälkeen....
-tosiaan, kannattaa kokeilla! saattaa kyllä olla pitkät jonot. ja motivuksen jäsenenä saa vielä alennusta!

30.05.2002 21:29

Kari Suomalainen, ei tosin ole se piirtäjä!!
Uskallan jopa antaa hänen numeronsakin jos olet kiinnostunut..
Todella taitava nuori mies.Tietää mitä tekee..

30.05.2002 21:31

...suosittelen muuten kokeilemaan myös vaihtoehtohoitoja.Esim. vyöhyketerapiaa.
Itse liikun työkseni todella paljon, ja samalla kun käyn siellä tulee lihashuolto hoidettua samalla.

31.05.2002 09:43

vastauksistanne tytöt!

PT, voisitko kertoa hieman enemmän kokemuksistasi vyöhyketerapiassa? Ja todella taitavan nuoren miehen numeroa arvostettaisiin paljon..

31.05.2002 11:39

Olen myös kokeillut mitä erinäisimpiä vaihtoehtoishoitoja ja minulle parhaiten tehosivat juuri vyöhyketerapia ja akupunktio! V-terapia on lähinnä koko kehon tasapainoa edesauttava, mutta minulla se tehosi mm.selkävaivoihin, pyörällä kaatumisen jälkeen kasvojen rpien paranemiseen jne. Akupunktio tehoaa minulle vähän eri tavalla mm. kuukautisten säännöllistämiseen, selkä-hartia ongelmiin, flunssaan ja paljon muuhunkin! Tosin joillekin nämä ko. hoidot eivät vaikuta mitenkään, mutta tottakai kannattaa kokeilla!

31.05.2002 15:29

Karin numero: 050-3029121..kerro terveisiä Sadulta.
Vyöhyketerapiassa olen käynyt säännöllisesti jo noin pari vuotta.Aluksi hain vatsaongelmiin ratkaisua sieltä, myöhemmin huomasin siitä olevan hyötyä muihinkin vaivoihini.Jopa ystäväni ovat huomanneet muutoksia mielessäni, kehossani sekä tavoissani sen jälkeen kun aloitin hoidot.
Muutama personal Training asiakkaani on saanut myös potkua tuloksiinsa kyseisestä hoidosta...ihminenhän on kokonaisuus...

10.02.2004 15:05

Nyt olisi tarkoitus parantaa lihaskuntoa ja kokeilla siinä sivussa hieronnan vaikutuksia.

Tietääkö joku pääkaupunkiseudulla asiansa osaavia urheiluhierojia? Ehdotuksia ja perusteluja kehiin!

10.02.2004 15:16

Täältä tuntuu löytyvän enemmänkin asiantuntemusta:
Töölön Urheilufysio
> http://www.tuf.fi

Halpa ja ok:
Suomen Urheiluhierojaopisto
> http://www.suomenurheiluhierojaopisto.fi/

10.02.2004 15:57

TUF:n fysioterapiapalveluista on kokemusta entuudestaan, joten se oli mielessä yhtenä vaihtoehtona. Hinnalla on tietenkin oma merkityksensä, joten laitetaan toi opistokin muistiin.

Osaako joku nimetä jotain tiettyä hierojaa, jolla olisi vankka kokemus ja hyvät referenssit? Oma päälajini on juoksu, jos sillä on jotain merkitystä.

Saa tietenkin mainostaa itseäänkin, jos palstalla liikkuu päteviä urheiluhierojia. :) Maili pelaa myös.

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Keskustelut » Kauneus » Urheiluhieroja/fysioterapeutti