Keskustelut » Kauneus » Aurinkoisin

Aurinkoisin

6278
29. toukokuuta 2002 14:44

Onko kenellään kokemuksia Aurinkoisin-nimisten beta-karoteeni-vitamiini tablettien käytöstä? Postissa tuli vaan ilmaisäyte, et kandeeko kokeilla?

Vastaukset: 2

15.06.2002 22:48

Ite olen syönnyt n. 2kk, eikä ole ollut mitään haittavaikutuksia. Tuotehan sisältää pääosin antioksidantteja, mitkä suojelee soluja vanhenemiselta. Olin viisi vuorokautta metsässä kertausharjoituksissa ja aurinko porotti joka päivä. Olin ulkona kokoajan paitsi nukkuessa, eikä naama palanut vähänkään, kevyt tasainen rusketus sen sijaan tuli. :-)
...ja olin kyllä huomaavinani ihon lievää tummenemista jo ennen aurinkoisia ulkoiluhetkiä, mut saatoinhan kuvitella... ehkä johtui siitä, että vahingossa käytin alussa kaksinkertaisen päiväannoksen... kunnes lopulta opin lukemaan oikein ;-)

18.06.2002 14:31

tilasin nyt sit tuon aloituskuurin, eli kuukauden pillerit. viikon käytön jälkeen tuskin mitään tuloksia voi odottaa, mut jatkaako ne vastaavanlaisten pakettien lähettämistä kuukauden kuluttua? entä jos ei ole kiinnostunut jatkamaan tilausta? hankin kunnon piparkakkuvärin Kyprokselta toukokuun lopussa ja mielellään säilyttäisin sen nyt kesän yli =)

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Keskustelut » Kauneus » Aurinkoisin