Keskustelut » Kauneus » urheilurintsikoista

urheilurintsikoista

5380
16. toukokuuta 2002 09:41

Kaikki urheilevat naiset suositelkaa mulle hyviä urheilurintsikka valmistajia, olis nimittäin uusien osto tiedossa. Onko kenellään kokemuksia esim. Anna Kournikovan mainostamista "hopea"-liiveistä? Sen tiedän että pään kautta vedettävät tukevat paremmin, mutta ovat sitten vaikeammat saada pois kun on hiestä märkä. Kommentteja ja suosituksia tänne =)

p.s. miehet saa kans kommentoida jos on kokemusta =)

Vastaukset: 16

16.05.2002 09:58

Totta. Yläkautta puettavat tukevat paremmin. Liivit yhdistyvät/menevät ristiin selässä ja tukevat näin ollen paremmin. Onhan se aina yhtä akrobatiaa saada ne pois päältä treenin jälkeen, mutta mitä sitä ei paremman/mukavamman treenin eteen näkisi :)

Henkilökohtaisesti minulla ei ole tarvetta erillisille urheiluliiveille, minulle riittää tavallinen pieni jumppatoppi. Suosin Niken perusmallia. Pääli- ja vuorikankaat ovat paksuja, mutta hengittäviä, ja leveä kuminauha rintojen alla tukee erittäin hyvin.

16.05.2002 10:17

Schock absorberit on parhaat joihin olen törmännyt! Ne on juuri ne Anna Kournikovan mainostamat rintsikat, mutta yksi malli niistä vie voiton kirkkaasti. Niiden kiinnityssysteemikin on samanlainen kuin ns. normaaleissa liiveissä eli selän puolella.

Kannattaa kokeilla juuri näiden schok absorberien eri malleja ja valita itselleen parhaat. Aika hintaviahan ne kyllä on, mutta mielestäni niin hyviä, että kannattaa maksaa laadusta. Tai hommata ne alennusmyynnistä niinkuin minä :)

19.05.2002 20:52

Suosittelen myös schock absorbereita. Tukevat todella hyvin, ovat mukavan tuntuiset, eikä ainakaan itselläni vaadi mitään erityistä akrobatiaa poistaessa. Kaiken kukkuraks ne myös näyttävät hyvältä =)

20.05.2002 12:48

Olen myös kokeillut paria mallia eli jotain Sokoksen omaa merkkiä sekä Sloggyn ja molemmat on kyllä tosi surkeita. Kyllä ehdoton ykkönen on tuo schock absorberi :)

21.05.2002 10:05

Minun rintojani nuo Shock absorberit eivät tukeneet kyllä yhtään!!! Ehkä johtuu siitä että olen kokoa 75DD...
tavalliset berleinin "pitsirintsikat" tukevat paremmin...( ehkä juuri kaaritukien vuoksi..?!)

21.05.2002 18:10

Huomasitkos PikkuMyy, että Shock absorbereissa on eri malleilla eri vahvuiset tuet (1-4). Olen aivan samankokoinen kuin sinä ja hyvin ovat tukeneet jopa juostessa, kun valitsin kolmos tuella olevan mallin.

23.05.2002 21:42

shock absorberit on kyllä valehtelematta ollu parhaat sporttiliivit mitä ikinä oon käyttäny. tukee äärettömän hyvin ja on mukavat päällä. mul on just sellaset pään yli vedettävät, eikä niitten pukemisessa tai riisumisessa oo ollu mitään hankaluutta. suosittelen lämpimästi.

..enää en voi edes ajatella ostavani jonkun muun merkkisiä liivejä.. :)

05.06.2002 14:02

Mulla on sellaiset triumphin edestä avattavat, jotka menee selästä ristiin, ovat olleet tosi hyvät.

25.06.2002 09:25

kertokaa hyvät leidit mistä ootta löytäny kyseisiä liivejä, kun ei oo tullu vastaan...???

25.06.2002 09:29

mä löysin omani Intersportista ja kyllä ovat olleet hyvät =) suosittelen =)

08.08.2002 12:27

mut eikös noi shock absorberit ole kalliita? ja jos käy neljä kertaa viikossa liikkumassa niin eikö se tarkoita että täytyy ostaa neljät liivit jos haluaa välillä pestäkin ne?

08.08.2002 12:31

kävin eilen ostoksilla Helsingissä City Fitness Shopissa jossa on loppuunmyynti meneillään. Siellä oli jonkin verran just noita Shock Absorbereita puoleen hintaan. Eri kokoja ei vaikuttanut olevan paljoa jäljellä mut kandee käydä kattoon :)

08.08.2002 13:58

Missylle: Joo, kunnon liivit on kalliita ( alk 40 euroa...) ja kyllä niitä on pestävä käytön jälkeen. Mutta mulla ei ole ainakaan muuta vaihtoa kuin alistua siihen - ilman sporttiliivejä C/D-varustus ei pysy minkään merkkisen tai mallisen topin alla kurissa. Pari kertaa ovat sportti-panssarit ( niin kuin exäni niitä kutsui) jääneet kotiin ja hirveää "pompotusta" se on ollut (-> miehistä varmaan kiva katsella). Olenkin jo alistunut siihen että kalliit sporttiliivit ovat ainut tapa säilyttää tukikudos rinnoissa ja mukavuus liikunnassa...

08.08.2002 14:53

Addulta olen minä löytänyt hyvät sporttiliivit. Maksoi jotain 40€ , ja ovat olleet hyvät. Mallia takaa kiinnitettävät. c-kupin rinnatkin pysyy mukavasti lenkkeillessä mukana eivätkä hölsky minne sattuu...:)

Pitää varmaan kokeilla noita shock absorbereita kun kaikki niin tuntuvat kehuvan. Vois vaikka kipasta kauppaan... Ainahan pitää uutta kokeilla.

08.08.2002 15:37

Suosittelen ehdottomasti Shock Absorbereita kunnon rintavarustuksen omaaville! Kokoni on D80, joten ilman kunnon liivejä rintojen pomppiminen olisi juostessa yhtä tuskaa, mutta nyt tisut pysyvät nätisti paikoillaan eivätkä pompi yhtään. Mulla on juoksua varten Shock Absorbereiden kaikkein tukevin malli, B109, eli muistaakseni nelostason tuki. Näissä on erittäin hyvät sivutuet + leveät topatut olkaimet, eivät hierrä eivätkä hankaa. Ostin ne Stockalta loppuvuodesta ja maksoin muistaakseni kolmisen sataa markkaa. Tätä mallia ei ollut hyllyssä, vaan ne tilattiin mulle. Juoksen tunnin kolme kertaa viikossa, mutta pesen liivit aina saman tien juoksun jälkeen, ja nehän kuivuvat tosi nopeasti, joten yksillä liiveillä pärjää kyllä oikein hyvin. Kestävät myös konepesua.

Varaliiveinä ja kevyempään urheiluun mulla on Shock Absorbereiden kolmostukimalli, joka on myös hyvä, mutta ei tue ihan yhtä tanakasti ja jossa on tavalliset olkaimet. Molemmissa on hakaskiinnitys takana eli mitään akrobatiakiemurtelua ei tarvita pukemisvaiheessa niin kuin toppimalleissa. Toimivat myös hyvin sykemittarin kanssa.

Huh, mun pitäis varmaan pyytää kaikesta tästä kehumisesta provikaa valmistajalta, mutta kun nämä SA:t nyt vain on ensimmäiset liivit, joilla tällainen rintavakin on voinut todella unohtaa rintansa juostessaan...

16.08.2002 13:30

Mulla on kans sellaiset yläkautta puettavat, joissa on myös takana hakaset. Ovat olleet hyvät, sillä enää lenkkeily ei satu.

Kuppikoko on jotain 80C tai D, niin että ilman sporttiliivejä ei voisi lenkkeilyä kuvitellakaan. Ellei sitten pitäisi koko ajan kiinni rinnoistaan kaksin käsin, mikä voisi muista näyttää aika typerältä. =)

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Keskustelut » Kauneus » urheilurintsikoista