Viikon kysymys

52790
8. kesäkuuta 2003 10:48

Olisikohan jo aika vaihtaa Keho.netin Viikon kysymys "käytätkö lisäravinteita" johonkin toiseen? =)

Viikon kysymyksestä on pikemminkin tullut jo puolen vuoden kysymys.

On muuten todella merkillistä, että jopa 23% tällä sivulla käyneistä käyttää lisäravinteita laihduttamiseen!! Kaikki laihdutusvalmisteet ovat täyttä hömppää, Hömppää Isolla H:lla!! Luulisi helposti, että tämän nettisivun käyttäjät olisivat sen verran valveutuneita, että tietäisivät näiden valmisteiden olevan täysin hyödyttömiä.. =D

Vastaukset: 8

08.06.2003 12:18

"On muuten todella merkillistä, että jopa 23% tällä sivulla käyneistä käyttää lisäravinteita laihduttamiseen!! "

Taisi joillakin huumorin kukka kukkia, kun tuohon kysymykseen vastasi :)

09.06.2003 08:41

Minä olen yksi niistä henkilöistä, joka vastasi käyttävänsä lisäravinteita laihduttamiseen. Tällä tarkoitan, että lisäravinteiden avulla varmistan mm. riittävän proteiinin saannin myös laihiksella.

Korvaan myös usein yhden aterian päivässä proteiinipatukalla tai -drinksulla, jos en ehdi muuten syömään tarpeeksi usein/paljon. Joten eipä se mitään hömppää ole. ja Teräsmies, suurin osa sivuston lukijoista myös tietää sen.

09.06.2003 15:19

Tuolla lisäravinteiden käyttämisellä laihduttamiseen tarkoitettiin (ymmärtääkseni) aktiivista laihduttamista, eikä laihdutuksen ohessa lisäravinteiden käyttöä.

Varmasti hyvinkin moni käyttää proteiinivalmisteita laihduttamisen ohella, mutta uskoakseni (teräsmies mukaan lukien) kovinkaan moni ei usko mihinkään rasvanpolttajiin ym. tuotteisiin :)

09.06.2003 15:25

Eihän tuolla etusivulla laihduttamisesta edes puhuta, vaan rasvanpoltosta. On silti hupaisaa huomata, miten eri tavalla ihmisten ajatukset toimivat. Sama sana saattaa saada ihan eri merkityksen ihmisten päässä. En kyllä tiedä missä mun ajatukset sekoilee...

09.06.2003 15:44

Eikö käsitteet rasvanpoltto ja laihduttaminen ole jossain määrin samaa tarkoittavia käsitteitä...

09.06.2003 17:37

"Lisäravinteita laihduttamiseen"

No, ensinnäkin proteiinilla et laihdu. Sen ymmärrän, että haluat turvata proteiinin riittävän saannin laihdutuksen _yhteydessä_, mutta proteiinilla ei mitään tekemistä laihtumisen kanssa.

Kysymys tarkoittaa sitä, että käyttääkö _laihdutusvalmisteita_ laihduttamisen apuna. Kaikki _laihdutusvalmisteet_ ovat täyttä hömpää..

09.06.2003 17:48

"Lisäravinteita rasvanpolttoon"

No, ensinnäkin proteiinilla et rasvaa polta. Sen ymmärrän, että haluat turvata proteiinin riittävän saannin laihdutuksen _yhteydessä_, mutta proteiinilla ei mitään tekemistä rasvanpolton/laihtumisen kanssa.

Kysymys tarkoittaa sitä, että käyttääkö _laihdutusvalmisteita_ rasvanpoltossa apuna. Kaikki _laihdutusvalmisteet_ ovat täyttä hömpää..

10.06.2003 10:11

Kuten jo totesin, olen vastannut ko. kysymykseen aivan eri ajatuksella, kuin sinä. Tämä ero on syntynyt ilmeisesti siitä, että käsitämme jotkut asiat eri tavalla. Mielestäsi siis varmasti olen väärässä kysymyksen ymmärtämisessä, mutta niin saattaa olle se loppu 20% vastanneistakin.

Ongelmia kanssakäymisestä syntyy helposti sellaisissa viestimissä, joissa tietoa vaihdetaan pelkästään tekstin välityksellä. Näin informaation välittymisestä jää pois muutamia olennaisia välineitä, kuten äänenpainot ja ilmeet. Väärinymmärryksiä syntyy myös, kun yritetään mahdollisimman lyhyesti selittää asiat.

Informaation vastaanottajan mieliala ja senhetkiset ajatukset saattavat myös osaltaan harhauttaa tämän ajatuksia eri suuntaan kuin viestin lähettäjä on tarkoitanut.

Ja ai niin, käytänhän minä cla:ta laihdutuksen apuna. Mielestäsi ehkä hömppää, mutta minun mielestäni elimistölle ja laihdutukseen erittäin hyvin sopiva valmiste.

kirjaudu sisään jos haluat vastata