Unelmamies

yli 19 vuotta
noin 2 vuotta
3309
47547

Heitetään tähän nyt vastapainoksi kysymys naisille (päästään mekin vastaileen...). Kuka/millainen on unelmamiehesi? ;)

Vastaukset: 134

1
06.05.2003 16:23

Unelmamieheni on Colin Firthin esittämä Mr Darcy Ylpeys ja ennakkoluulo -tv-sarjassa: pitkä, tumma, harteikas, urheilullinen (muistelkaa sitä kohtausta, jossa Darcy nousee lammikosta uimasta paita märkänä!), luonteeltaan ja käytökseltään hieman juro ja pidättyväinen, mutta tunteissaan ja teoissaan luja. Aaaaaaaah!

2
06.05.2003 16:48

No tossa olisi pari aika nastaa kroppaa: http://www.briansdriveintheater.com/hercules/arnold/arnold22.jpg, ja (tää on namu!) http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/frankzane/frankzane15.jpg ja http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/glennbishop/glennbishop8.jpg ja http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/mikedayton/mikedayton4.jpg ja http://www.briansdriveintheater.com/bodybuilder/sreeves3.jpg ja http://www.classicbodybuilders.com/bodybuilder/johnkemper/johnkemper4.jpg

--- eli suomeksi sanoen diggaan noista "vanhanaikaisen" näköisistä kehonrakentaja-vartaloista. Harmi että ko. äijät alkavat vähitellen jo lähestyä eläkeikää, elleivät ole jo kuolla kupsahtaneet.

3
# Ada
06.05.2003 17:01

Ulkoisesti:
http://www.algonet.se/~anki-p/peternaken.JPE

Sisäisesti tietty kaikkea kaunista myös. :-)

4
06.05.2003 17:25

mielellään vielä vaikka niillä XXX-tatuoinneilla. tuommosen kun sais purkkiin, niin olis iltasella muutakin viihdettä kuin roikkua jääkaapilla, eikä ihan heti tulis mieleen murehtia niitä henkisiä ominaisuuksiakaan.. ;)

5
06.05.2003 17:27

Olin jo sanomassa, että en keksi ketään julkkista, joka ois nyt niiiin ihana, mutta joo, kyllä tuo XXX-mies on aika namu! ;D

6
06.05.2003 18:11

Aito_Johanna taitaa olla real Bridget Jones :D

Itse tykkään sellaisista kookkaista miehistä, hartiat leveät ja lantio kapea. Lihaksia pitää olla, mutta rasvojen ei tarvi olla kovin alhaalla.

Toisaalta kyllä, Brad Pitt Fight Clubissa on melkoinen herkku...

7
06.05.2003 18:17

Onhan se ihan kivan (?) näköinen, mutta: sehän puhuu kuin Räikkönen: ilmeetön naama ja kaamea ääni, jäk.

Unelmamies on milloin kukakin, lista on pitkä. Pidän eniten kuitenkin hoikista (ellei jopa laihoista)miehistä, pituudella ei ole väliä. Keanu Reeves on jotakin sinnepäin.

8
06.05.2003 18:52

Joo, Brad Pitt on Fight Clubissa tosinamu, tosin ehkä vähän liian "poju" mun makuuni (mun broidit ovat fyysiseltä olemukseltaan hyvin samantyyppisiä), samoin kuin Snatchissä, George Clooneyn kasvoista ja karismasta pidän myös erityisesti -- kaikkein sexyimmillään mies on mielestäni Out of Sightissa eli Mielettömässä jutussa.

Vin Diesel ei sekään ole paha, jotain samaa kuin Bruce Willisissä nuorena.

Mutta tosiaan, jos ihan vain kroppaa katotaan, niin noi aikaisemmin mainitsemani tyypit edustavat vartalotyypiltään ihannemiestäni, kasvoista tai persoonallisuudesta en mene sanomaan mitään (= Arnoldia lukuunottamatta oon nähnyt noi äijät vain valokuvissa).

9
06.05.2003 18:58

Oliks sulla noita veljiä paljonkin? Laitapa yksi paluupostilla tänne päin! ;)

10
06.05.2003 19:54

Niin, Brad Pitt on kyllä aika hyvä...Michael Bergin on kans sellainen näyttelijä, joka on melkein liian hyvännäköinen...

11
06.05.2003 20:41

Kolme (iät 18, 22 ja 26) -- sun ikäinen veli (vm76) palasi just tänään kuuden viikon reissulta Itä-Eurooppaan ja oli huolestuneen siskon silmissä hieman kärsineen näköinen, ei ihme, kun meno on ollut jotain tällaista: http://www.moontv.fi/ohjelmat/lifestyle/east_europe/170403/kuvat_170403/Kuva(10).jpg :-)

12
06.05.2003 20:43

Lisää toi (10).jpg käsin tohon linkin perään, niin pitäis toimia... :-)

13
06.05.2003 20:47

Tulis jo kesä ja televisiosta urheilukilpailut... Unelmamies on rungoltaan 10-ottelijan kaltainen, lihaksikas ja sopusuhtainen :) Toisaalta muutkin yleisurheilijat menevät, esim. Markus Pöyhönen on todellakin Ihana Namu, kuten Iltalehti taannoin otsikoi...

14
06.05.2003 20:50

Kävin vain kurkkaamassa, että olenko vielä päässyt vielä listoille ;P

15
06.05.2003 22:14

Kova laji-ohjelmasta jokainen. Ne oli tavallaan taviksia (helposti lähestyttäviä), mutta kuitenkin vahvoja, taitavia, kestäviä, rohkeita.

16
06.05.2003 22:18

Ja lueskelinpas äskettäin tuossa seiskaa ja siinä oli juttua Hunkseista...Ei lainkaan hassumpia, varsinkin se "pikkukaveri" jolla on hienot tatskat, tais olla Janne nimeltään...

Nimim. Oon muuten nähny ihan livenäkin ;D

17
07.05.2003 08:39

mun mielestä nuo Hunksit on liian siloteltuja. Kyllä miehessä pitää olla karheutta ja särmää.

Särmäkkäitä näyttelijöitä ovat vanhat suosikkini: Marlon Brando nuorena ja Sean Connery vanhana. Viggo Mortensen on vahvasti nousemassa kolmanneksi.

18
07.05.2003 08:48

Niin, Aito_Johanna sen jo kuvasikin...

19
07.05.2003 08:50

Totta, mutta just tuo tatuoitu kaveri jolla on nännilävistys, siinä on just sitä särmää mistä mä tykkään! ;D

Osa niistä kyllä on todellakin liian lällyjä, mutta hyvä kroppaisia miekkosia (melkein) kaikki joka tapauksessa! :)

20
07.05.2003 08:53

Arnoldin lihakset ja Humphrey Bogartin Hollywood karisma voisi olla tavoittelemisen arvoinen yhdistelmä, tosin mahtaisko iso A viihtyä Casablancassa?

21
07.05.2003 08:56

Johnny Depp.

22
07.05.2003 09:07

Mä oon ainakin oman vaimon mielestä sen unelmamies, koska se sano eilen niin....
Riittää mulle ;)

23
07.05.2003 09:17

Sää ootkin yksi herkkupallero korvapuusti ;D

24
07.05.2003 09:20

Juu, Viggoa ei saa unohtaa!!!

25
07.05.2003 09:41

Mäkin "tunnen" ton Hunksien Jannen. Oon ollut muutaman kerran sen kanssa samoissa bileissä ja oon joskus teininä seurustellu sen pikkuveljen kanssa. :)

26
07.05.2003 09:46

Vautsi!!

*kade* ;D

27
07.05.2003 11:54

Ihannemies vs. ihannenainen:

Naiselle riittää kun käy vähän salilla ja katsoo hieman, mitä pistää suuhunsa.

Miehen pitää olla rasvaton ja lihaksikas eli pitää surkastuttaa pallinsa steroideilla, että sopii muottiin!

Kyllä taas naisilta vaaditaan mahdottomia ;)

28
07.05.2003 12:23

Eihän se nyt ihan noin mene, mulle kelpaa kyllä mister Connerykin ;)

29
07.05.2003 13:19

Johnny Depp saa minunkin ääneni. Siinä vasta mies! Muita hyvännäköisiä kuuluisuuksia: Henry Rollins, RHCP:n Anthony Kiedis, Sueden Brett Anderson... Kaikki omalla tavallaan tosi seksikkäitä ja karismaattisia.

Noin yleisesti ottaen tummat ja tummasilmäiset miehet rulettaa eikä tarvitse olla erityisen pumpattu tai treenattu, kunhan nyt ei kovin läsö ole. Tony Halmeen kokoiset ja näköiset ehdottoman YÄÄÄÄK! Eikä missään nimessä saa olla solariumrusketusta.

Pukeutumisessa ja elämänasenteessa sellainen rentous ja boheemius vetää puoleensa. Ja mikä tärkeintä: ulkonäön puutteita voi kompensoida fiksuudella mutta ei päinvastoin.

30
07.05.2003 13:22

Yhden kaverin sanoin, "Markus Pöyhönen on helmi"...;)

31
07.05.2003 14:23

"Tony Halmeen kokoiset ja näköiset ehdottoman ..."

No voe voe sentään ;-( Nimimerkillä 190/110 been there seen that...

32
07.05.2003 14:54

Juice Leskinen taisi joskus tokaista naisihanteestaan, että ei ole väliä onko ylipainoinen vai alipainoinen, kunhan on tasapainoinen. Sama pätee kai miehiinkin?

Eikä se tietysti haittaa, jos on ihan mukiinmenevän näköinen :-) Mutta harvapa meistä minkään George Clooneyn kanssa loppupeleissä pariutuu. Persoonallisuudesta ja maneereista riippuu niin paljon, että en itse osaa edes lähteä määrittelemään jotakin tiettyä miestyyppiä ideaalikseni... Kaipa se vakka kantensa aina löytää?

33
07.05.2003 15:24

Joo Markus Pöyhönen on helmi. ;)
Miehellä pitää olla "pilkettä" silmäkulmassa. Joskus sellanen ujo "pikkupoika" on söpö, nam ja taas toisinaan sellanen karski-mies on jees. Liian pumpattu ei ole kiva. ;)

34
07.05.2003 15:55

Mies ei saa olla liian söpö tai "kaunis" miehen täytyy olla mies. Sellanen karski, isoharteinen ja tiukka peppuinen. Mieluiten tumma. Sellanen itse varma tyyppi jolla on kuitenkin hyvä sydän ja pilkettä silmä kulmassa.Ja tietenkin urheilullinen, mutta ei mikään bodari. Oma mieheni on unelmamieheni joka tavalla.

35
07.05.2003 16:50

Tosiaankin, se ulkonäkö on niin monen osatekijän summa, että analysoiminen on oikeastaan turhaa. Ja kuten sanottu epätäydellistä ulkomuotoa voi aina paikata hyvällä käytöksellä ja olemalla muuten mukava (toivottavasti sama pätee naistenkin kohdalla?).

Huvittavaa kyllä sinänsä, että täällä aika moni nainen on maininnut miesihanteeksi ei-bodarin... Ovatkohan miehet tietoisia tästä?

Ja mitä Tony Halmeeseen tulee, niin ehkä miehen jutut on kuitenkin eniten YÄÄÄKS piirre.

36
# t
07.05.2003 18:31

Niin, me naiset puhutaan täällä tähdistä ja julkkiksista, mutta jos miehet kertovat naisihanteensa olevan P. Anderson, J. Frostell tms. niin vedetään herne nenään. Onko näin että emme löydä kivojen miesten kuvia noin esimerkiksi (kuten miehillä tuo Better Bodies-typy)?

Unelmamies: Joku sellainen periaatteessa tavallinen, kunhan on lihaksikas, vähän myös rasvaa saisi olla (ei siis mitään megaerottuvuutta), perussiisti pärstä. Hmmm. Alkoi kuulostaa omalta avomieheltä, ei paha!

37
07.05.2003 18:33

Mä rakastan todella laihoja ja pikkusen naisellisia miehiä. Erittäin seksikästä on esim. jos miehellä on kalpee iho, isot silmäpussit ja mustiksi tai punasiksi värjätyt hiukset+pikkusen meikkiä. Alhaalla pari uskomattoman namia esimerkkiä:

http://members.tripod.com/~CleverSwine/pictures/bw064.jpg

http://members.tripod.com/~CleverSwine/pictures/bw060.jpg

http://bothsidesnow.co.uk/bothsides2001/gallery/mayday/brianfag.jpg

38
07.05.2003 18:33

"Mies ei saa olla liian söpö tai "kaunis" miehen täytyy olla mies."

Sanos muuta. Sinkkunaisena kun luen noita deittipalstoja joskus, niin herättää aina inhonväreitä, kun jotkut miehet kuvailevat itseään: "Olen ihan söpö." Millainen MIES kuvaa ITSEÄÄN sanalla "söpö"? Kyllä se kertoo jotain luonteestakin.

39
07.05.2003 18:35

"Mä rakastan todella laihoja ja pikkusen naisellisia miehiä."

Ohoh! Eräs miespuolinen kaverini valitti kerran, että muka KAIKKI naiset pitävät SAMANLAISISTA miehistä eli pitkistä, tummista, harteikkaista, sopusuhtaisista, normaalipainoisista ja olemukseltaan ja tyyliltään klassisilta. Täytynee ohjata hänet lukemaan tätä palstaa. Avartaa näkökulmaa :)

40
07.05.2003 18:46

Joo mä en tiedä mikä niissä vetoaa, mutta luoja että on seksikästä. Lihaksikkaita ja ns. miehekkäitä miehiä mä en kato ollenkaan, mutta sen sijaan kaikki ruipelot on aina pakko tsekata. Noh onneks mun kihlattu edustaa tätä tyyppiä muuten, paitsi ei käytä meikkiä. Onneksi se kuitenkin suostuu aina välillä perjantai illan iloksi pistämään päälleen jonkun kireen naisten T-paidan ja vähän meikkiä...ainakin se tietää mitä saa palkkioksi ;)

41
07.05.2003 19:31

Miehen täytyy olla "vaarallisen" näkönen.. vähän ylpeyttä ja tavoittelemattomuutta, jopa jossain määrin välinpitämättömyyttä. Hyvä ryhti tietenkin ja kulmikas leukaluu.. hyvä selkä ja hartiat; auu!!! Tatuoitu hc- mies...
Ja sellaset D'Angelot; vatsalihakset, lonkkaluu ja reiden yläosa muodostaa sellasen ken- nukke- tyylisen jutun.. -Ei oo kovin monella..

42
07.05.2003 21:35

täytyy kyllä todeta, että todellisessa elämässä mieheni eivät ole noudattaneet minkäänlaista linjaa ulkomuotojen suhteen. Luonne, huumorintaju ja kemiat vaikuttavat aina eniten.

Unelmamies olisi sellainen ei aivan aikuinen, luova, seksikäs, hassu, luotettava, kiltti, miehekäs, oman arvonsa tunteva, minun kanssani itsensä tasa-arvoiseksi kokeva ja aina valmis kuuntelemaan, keskustelemaan, haaveilemaan ja suunnittelemaan hölmöjä juonia ja päähänpistoja.

43
07.05.2003 23:00

Joo, totta kai kokonaisuus ratkaisee, mutta ymmärsin että tässä puhutaan nyt ulkonäöstä... :-) Muuten oma mieheni on just mulle täydellinen -- luonne matsaa älyttömän hyvin omaani, vaikka alunperin se oli kyllä hänen ulkonäkönsä/karsimansa, joka sai mut heikoksi. :-)

44
07.05.2003 23:14

Oli pakko hieman kaunistella tätäkin listaa, pojat kun on olleet niin kilttejä tuolla omallaan ;)

45
# Fox
08.05.2003 00:35

Ehdottomat vaatimukset:
yli 180 cm,tummahiuksinen, huolehtii itsestään sopivasti, suomalainen ( =ei mikään tummaihonen), hartiat pitää löytyä , ja ah-litteä vatsa!

Jostain syystä olen mieltyny hoikkiin ja luonnollisiin miehiin-ei hentoihin eikä bodattuihin kinkkuihin- esim. Ville Valo saa kuolan valumaan, vaikken mistään rokkareista IRL piittaakaan.
Samoin näyttelijä Noah Wyle (mm. teho-osasto) on söötti. George Clooney taas on karismaattinen. Hunksin Mikko =mikä kroppa-no, ehkä vähän liian tehty ja liian bodattu!! Lihasten pitää olla luonnollisen näköset.

Rento,mutta tyylikäs mies tuo pisteet kotiin.

46
# Fox
08.05.2003 00:39

http://www.scandinavianhunks.com/show.php?m=mikko

Siin on teille linkkiä ; )

47
08.05.2003 01:01

Robbie Williams! Siina kaverissa yhdistyy seka hyva ulkonako etta loistava persoonallisuus.

Noin geneerisesti muhun vetoaa sellaset surffaajan nakoiset hemmot, tai yleensakin kaikki hyvakuntoisen nakoiset (muttei missaan nimessa liian bodatut!), esim. tenniksenpelaajat, ja hyvinpukeutuvat (tarkeaa!) miehet.

48
08.05.2003 08:14

Loppupeleissä asia on kuitenkin niin, että lähes unelmanaisia on huomattavasti enemmän kuin unelmamiehiä, ja lopulta pariutumisvimma ajaa kauniit itsestään huolta pitävät naiset rumien karvaper... kainaloon.

49
08.05.2003 09:10

Hitsi mitä kuvia! Ja tässä pitäis malttaa töitäkin tehdä... ;D

Siellä näkyikin olevan kaksi Jannea, mutta tarkoitin aikaisemmin siis tuota Janne R:ää.
Melkoinen namu! Ja tuo Tommi on myös hemmetin komea ja hyvä kroppainen, mutta jotenkin mua viehättää aina nuo lyhyemmät miehet... :)

50
08.05.2003 09:16

Viggo on kyllä kova sana :) Mut jotenkin mä en osaa listata julkkiksista suosikkejani, ne löytyy ihan arkielämästä.. tyyliin se hyväkroppanen poika salilta tai työpaikan atk-mies, jolla on aina ihana pilke silmäkulmassa. Omaa kultaa tietenkään unohtamatta..

51
08.05.2003 09:33

Hihii...Mikko on meitsin opiskelukaveri!

52
08.05.2003 09:33

on ulkonäön puolesta David Beckham.

53
# OA
08.05.2003 10:54

vaikkakin oman ihannemieheni ominaisuudet on jo moni lähes luetellut. Eli: leveät hartiat ja muutenkin urheilullinen kroppa (ei siis mikään bodariversio), tumma, älykäs, tyylikäs ja rauhallinen. Tuo älykkyys on ihan must, muusta voi vähän tinkiäkin.
(ei kai tuollaista miestä ole olemassakaan, mutta pikkuvirheet on meille kaikille sallittuja..)

54
08.05.2003 11:13

hyvät nuoret naiset, on aina ollut David Bowie. Ei ulkoisten ominaisuuksiensa ansiosta niinkään, vaan sen jonkin selittämättömän auran... ja wild is the wind saa edelleen pään pyörälle. outoa.
Tavallisista kuolevaisista sitten:
älynvälähdys silmissä ja hyvä ulkomuoto kyllä tekevät vaikutuksen, mutta se varsinainen viehätys tai sen puute paljastuvat vasta kun maskuliini avaa suunsa...

55
08.05.2003 11:16

ai retromies? no mä oon lähestymässä keski-ikää joo. ei niinkään ulkomuoto vaan se jokin selittämätön aura. se pitää tavallisella kuolevaisellakin olla, ja se on täydellinen vasta kun suukin avataan, vaikka ulkomuoto olisi miten ihana ja silmissäkin vilkkuisi jokin älynvälähdykseksi tulkittava. selvää on ettei me kaikki nähdä tai aistita samoja auroja, se on subjektiivista.
mitä kaikkee miehen pitää olla...?

56
08.05.2003 14:26

heh, matikankoe lähestyy, joten laskeskelinpa hieman huvikseni;)

"Ehdottomat vaatimukset:
yli 180 cm,tummahiuksinen, huolehtii itsestään sopivasti, suomalainen ( =ei mikään tummaihonen), hartiat pitää löytyä , ja ah-litteä vatsa!"

Onnea sulle Fox miehen metsästykseen;) Noin 50% miehistä on yli 180cm, heistä ehkä noin 50% on tummahiuksisia, heistä ehkä noin 33% "huolehtii itsestään sopivasti", heistä ehkä noin puolella on hartiat ja puolella litteä vatsa.

Eli tästä saadaan Foxille sopivien miesten määrä prosenteissa: n. 2% siitä ikähaarukasta, joka on sopivan ikäisiä jne. Oletetaan, että Tampereella sinulle sopivan ikäisiä miehiä on noin 5000. Näistä sinulle sopii noin 100. Heistä kun valitaan ne jotka ovat vapaita, terveitä, heteroita ja sitoutumishaluisia päästään ehkä noin 20 henkeen;) Sitten vielä on se ongelma, että törmäätkö koskaan kyseiseen henkilöön, ja jos törmäät niin onko hän kiinnostunut sinusta??

Jep. Ei ole helppoa toi parinmuodostus. Älkää nyt hyvät ihmiset ottako näitä lukuja tosissanne (tai viisastelko ominaisuuksien riippuvuuksista), mutta jos asettaa noin paljon "ehdottomia vaatimuksia", niin voipi olla kumppanin haku aikas vaikeaa;)

57
08.05.2003 15:48

eikös sitä kehuttu et robbie on sinkku? ei muuta ku isket kiinni, jos siinä kerta silmä lepää..!! =)

58
08.05.2003 15:53

http://groups.msn.com/Bulkmaster/homepage

59
08.05.2003 15:54

Jeiks!

60
08.05.2003 16:06

Voe mahoton teijän kanssa! =D

61
08.05.2003 17:38

Jep, aion kayda heti kimppuun, jos joskus keikalle paasen :P Eipa vaan taida Robbie tanne Jenkkeihin tulla levytysyhtion strategioista huolimatta :o(

62
08.05.2003 18:12

no toivossa on hyvä elää..

63
08.05.2003 19:39

Hienoa huomata, että keho.netin naislukijoiden mieltymykset ovat kehittyneet puolen vuoden aikana selvästi positiiviseen suuntaan. Nyt miesihanteinta näyttää olevan (paria poikkeusta ja hormoniherraa lukuunottamatta) oikeasti urheilullisia tyyppejä.

Eipä ole kauaa siitä, kun palstalla hehkutettiin Pahat Pojat -elokuvan vähiten treenanneella näyttelijällä. Jotkut hehkuttivat jopa pyylevää Bruce Willisiä. Näihin ihanteisiin pääseminen olisi edellyttänyt keskiverto treenaajalta joko treenin lopettamista kokonaan tai tuntuvaa keskikehonrakennusta. Nykyisiinkin ihanteisiin voi olla itse kullakin vielä treenaamista, mutta ainakin ne vaikuttavat paljon mielekkäämmiltä tavoitteina, jos urheilullisuus on mittarina.

64
13.05.2003 18:20

http://match.msn.fi/match/mt.cfm?pg=display_profile&id=SE0139818

tuolta löytyy aikas nami, kroppaa nyt ei näy mutta uskon et se on aika laiha ja ei liikaa lihaksia! ei siis mikään bodari! vähän sais tietysti lihasta olla ja ehdottomasti hoikka vatsa, sixpack ei olis pahitteeks. Pahinta on löllö peppu kuitenkin. tällanen on se ihanne.

65
13.05.2003 19:18

Liiaksi bodatut miehet ovat ehdottomasti OUT. Sopivasti lihaksia, eikä liian pienissä rasvoissa, liika erottuvuus on useimmiten vaan huononnäköistä. Kasvot onkin sitten toinen juttu. Joku, joka saattaa olla ihan tavallisennäköinen, voi olla todella puoleensavetävä ihan vain karismaattisuudellaan tai jollain silmänpilkkeellä. Kun taas mallikasvoinen saattaa olla hyvinkin epäkiinnostava. Särmää ja luonnetta pitää olla.

Tuli mieleen tossa ku oli puhetta Robbie Williamsista, niin saan olla superylpeä -mun oma rakas on aivan älyttömän samannäköinen, tosi moni on sanonu.. :)

66
13.05.2003 19:31

Olikohan tuo nyt joku vitsi olevinaan? Näet kuvan päästä (joka ei ole sekään kovin kummoinen) ja teet päätelmiä vartalosta. Kuulostaa todella epätoivoiselta.

67
13.05.2003 19:50

Olen vihreana kateudesta! ;o)

68
14.05.2003 12:24

Tässä teille oikein miehenmallia... ;)

http://personal.inet.fi/muoti/max.perttula/_private/TERVETULOA!2.htm

69
14.05.2003 21:14

Ei ole tullut koskaan ajatelluksi, että Robin Williams olisi erityisen komea. Erinomainen näyttelijä hän kyllä on. Kuolleiden runoilijoiden seura ja Fisher King ovat eräitä suosikkifilmejäni.

70
14.05.2003 21:30

Miehessä täytyy olla paaaaljon huumorintajua ja hauskoja juttuja (toisin sanoen sellaista älyä)!!
Mikään ei ole sen ikävystyttävämpää kuin hyvännäköinen mies joka jaksaa tunnista toiseen suoltaa toinen toistaan tylsempiä juttuja.
Huoh...

71
14.05.2003 21:53

Vai että Pitäs tässä nyt olla Robbieita ja Bobbieita.
Tiettekste ees mikä mies on?

72
15.05.2003 08:40

Vaan laulaja-Robbie (ei Robin) Williams!

73
15.05.2003 10:56

Joo, RobbiE Williams on munkin mielestä tosi sexy, varsinkin silloin kun se on hyvässä kondiksessa (= ei itsestäänselvyys). Mutta jos nyt tarkkoja ollaan, niin onhan se aika pallinaama (omat broidini ovat aika samantyyppisiä kirveellä veistettyjä), mutta koska se on niiiiin karismaattinen ja osaa käyttää sitä naamaansa (= on ilmeikäs, muttei ilmeilijä vrt. Jim Carrey), se kolahtaa.

74
15.05.2003 11:24

Ihannemies on sellanen joka saa pelkällä julmalla katseellaan jalat tärisemään ja jotakin kostumaan...

No joo ja tumma sen pitää olla, mielellään kaljuksi ajeltu, lihaksikkuus plussaa, tai vähintään miehekkään kokoinen.

Tälläisiin olen langennut viime aikoina lähes pelkästään, mutta ei pidä olla liian ahdasmielinen, joten mieli avoinna kaikenlaisille miehille.

Niin ja hyvä persekin on miellyttävää...

75
15.05.2003 11:52

Jos kroppaa tuijotetaan niin mun mielestä parasta on kun suht tiukka ja sopivan lihaksikas keho on tullut jonkun muun lajin "sivutuotteena". Eli ei näytä siltä et on ainoastaan käyty puntilla ja harrastettu rasvanpolttoa. Silloin kokonaisvaikutelma ei ole niin kiiltokuvamainen vaan sitä särmää tulee kehiin. Kasvoissa saa olla arpi tai pari ;-) ja pilkettä ja itsevarmuutta. Ei kauniit mutta komeat.

Ja luonteen tulee olla ehdottomasti kriittinen...

No tais mullakin tulla oma kihlattu kuvailtua, tiedä sitten että kumpi on muna ja kumpi kana..

76
# jk2
15.05.2003 12:05

Hassua, mutta mä olen joskus ollut huomaavinani että milloin jätkien lihakset on saatu jollain muulla kuin salitreenillä. Siitä tulee jotenkin sellainen "yleissporttisempi" vaikutelma, enkä tarkoita nyt sitä että verrataan M.Pöyhöstä johonkin rintahauispelleen. Olisko sillä jotain tekemistä sen kanssa että salitreenissä saattaa jäädä osa lihaksista harjoittamatta, tai että koordinaatio ja ryhti on parempi kun treenaa muutakin?

77
15.05.2003 12:11

Saattaa olla juuri noin, että monet puntilla kävijät ei treenaa kehoaan riittävän tasapuoliseksi (mut ei tietenkään saa yleistää).. Mun mielestä miehestä näkee olemuksesta, että harrastaako se muutakin. Tietynlainen kimmoisuus, rentous ja lihasten notkeus/joustavuus (en tarkoita tässä nyt mitään spagaatia) puuttuu monilta "pumppaajilta". Kävelevät jäykästi. Ei hyvännäköistä.

78
15.05.2003 12:15

Joo kyllä mun mielestä siinä on selkeä ero. Tietysti tilannekohtaista mutta kuitenkin. Toi koordinaatio ja ryhti homma ainakin pitävät paikkansa! ja samaan sarjaan menee jonkinlainen jäntevyyskin, en tiedä eroaako miten koordinaatiosta. Toisaalta näissä tapuksissa tulee se yleisvaikutelma, että kun näkee et on tehty muutakin kuin nosteltu painoja niin heti olettaa ettei tyyppi treenaa ulkonäön takia. JA TÄLLÄ EN HALUA YLEISTÄÄ ETTÄ KAIKKI JOTKA KÄY PUNTILLA TEKEVÄT SITÄ VAIN ULKONÄÖN TAKIA jne!

79
15.05.2003 12:51

Tämä voi nyt mennä vähän ylipohdinnan puolelle, mutta ihmisen kehohan on luotu liikkumaan ja keho, joka on hyvinmuodostunut monipuolisen liikunnan/raskaan työn ansiosta on jotenkin luonnollisen kaunis. Tähän liittyvät tietysti nuo Cattyn ja Agnetan mainitsemat ryhti ja sulavuus ja joustavuus.

Kehonrakentajien lihakset menevät sitten jotenkin liian yrittämisen puolelle ja siinä kärsivät helposti juuri symmetrisyys (minkä joku mainitsikin) ja esteettisyys (mun silmääni kehonrakentajien lihakset ovat liian yliärsykkeisiä).

80
15.05.2003 13:10

tasapuolisuuden nimissä vois tähän lisätä et eihän (huippu)maratoonaritkaan mitään silmänruokaa ole..eli tuosta mankin pohdinnasta vois jatkaa et yksipuolinen treenaus ei tuota "kaunista" jälkeä tässäkään äärilaidassa = ihmeinen on luotu liikkumaan monipuolisesti. mut nyt taidetaan mennä jo kauas alkuperäisestä asiasta mutta haitanneeko tuo mitään...

81
15.05.2003 13:31

Tuntomerkit täsmää! Joko sovitaan treffit... ;D

82
15.05.2003 16:12

Ja lähelläkin näytät asuvan... Varo vaan jos törmätään mähän olen sun karisman edessä ihan sekaisin... jos tosiaan olet sitä mitä väität... ;-)

83
15.05.2003 18:11

tosi jännää et miehiäkin ärsyttää tommonen... siis se että kertoo miesihannettaan, koska en tehny mitään päätelmiä siitä vartalosta vaan kuvailin mikä on mun ihanne! ja tuollanen naama niin kroppa nyt olkoon mitä tahansa, ja eihän se kummonen naama kai ollu, mutta onneks meillä jokaisella on omat mielipiteemme, että tuommosellakin naamalla ainakin mun polvet sais tutisemaan ;) no jooh, ei pidä tietysti unohtaa sitä, et tärkein on sisin.

84
16.05.2003 08:19

Miehillä on tapana blokkiutua salitreenaajiksi tai kestävyyskuntoilijoiksi. Hyväkuntoisia salitreenaajia ei käytönnössä ole tai sitten ne on niitä, jotka käyvät joskus tekemässä "lajinomaisia liikkeitä" pikkupainoilla ja kuvittelevat, että isoilla painoilla treenaaminen on jotenkin vahingollista.

Minä ainakin uskon, että kiinnostavimman näköinen kroppa syntyy sillä, että rasvat pidetään alhaalla kovalla kestävyysharjoittelulla ja salilla treenataan, kuten kehonrakentajat, paitsi että magnessium on ainoa sallittu apuväline. Viimeinen silaus tulisi jostain brutaalimman puoleisesta taistelulajista, jos olisi aikaa.

Koetellun näköinen jäntevä ja sopusuhtainen kroppa on karismaattinen.

Minun tavallani ajattelevia miehiä on vain todella vähän, kaikki haluavat olla vain isoja ja ilmeisesti myös lihavia.

85
16.05.2003 08:31

http://www.iodynamics.com/~chadd/lifeasaguy.asf

86
16.05.2003 09:12

Näkeehän sen jo profiilissa olevasta kuvastakin, kalju, kohtuullisen tuima ilme ja lihaksikas vartalo! ;-)

87
16.05.2003 09:39

Jos treenataan pelkästään ulkonäön vuoksi; esim. tavoitteena on tiukka kroppa. Ei siihen tarvita kestävyys harjoittelua ollenkaan.
Tiukka ruokavalio ja siinä pysyminen on tietenkin suotavaa. Esim. painoharjoittelulla säädetään sitten se massa, kuinka isoja halutaan olla.
Jos ei haluta olla kovin isoja ei painoharjoittelukaan ole välttämätöntä. Etunojapunnerrukset, leuanvedot, sit-upit etc rittää.
Kova kestävyysharjoittelu poistaa elimistön luonnollista "kosteutta" ja kehosta tulee "nuutuneen" näköinen áJanne Holmen

88
16.05.2003 09:45

Tuli tuosta sun viestistä mieleen et johtuukohan miesten "blokkiutuminen" osaksi siitä tosiasiasta, että miehet ovat suorituskeskeisempiä kuin naiset.(tästä ei saa nyt nais-mies keskustelua!!!) niinpä treenataan niin että saadaan siitä yhdestä asiasta optimaalinen tulos aikaan; oli se sitten maratonaika tai penkkipunnerrus tulos.
Huippu-urheilijoista parhaat kropat tosissaan löytyvät lajeista joissa tarvitaan monipuolista treeniä optimaalisen tuloksen saamiseksi eli uinti, palloilu- ja kamppailulajit..

Itse olen huomannut oman kehoni kohdalla että kuvailemasi treenaus toimii hyvin myös naisten kohdalla ;-) ja kestävyystreeni on tosissaan muuta kuin "3 kertaa viikossa 30 min kuntopyörää rasvanpolttosykkeellä" ja puntilla vaan maastavedot ja muut kunnon liikkeet kehiin. kamppailulajien kohdalle mä voisin pistää tanssitunnit silloin tällöin. ja jaksaa juoksemisen lisäksi tehdä pihatöitäkin!

89
16.05.2003 09:48

kyllä mun käsittääkseni esim. uimarit ja nyrkkeilijät joutuvat tekemään aika paljon myös kestävyyttä eivätkä kyllä kovin kuivakkaita ole...

90
16.05.2003 10:34

"Miehillä on tapana blokkiutua salitreenaajiksi tai kestävyyskuntoilijoiksi."

Ainakaan omassa tuttavapiirissäni tämä ei toteudu laisinkaan. Todella monet kavereistani harrastavat molempia. Eipä ole koskaan tullut mieleenkään, että pelkästään salin tai kestävyyden treenaaminen olisi yleistä.

91
16.05.2003 11:36

"tasapuolisuuden nimissä vois tähän lisätä et eihän (huippu)maratoonaritkaan mitään silmänruokaa ole.."

Kertokaa mulle yks juttu. Kun sporttinen sinkkutyttö menee Tukholman maratonille, onko hänellä edes teoriassa mahdollisuutta kohdata matkalla maratoonarilaivalla komeaa, leveäharteista ja sopusuhtaisesti urheilullista miestä vai ovatko ne kaikki siellä niitä kuivettuneita ja nuivettuneita liikaa juosseita?

92
16.05.2003 12:01

Teoriassa mä voisin olla samalla laivalla, vaikken maratoonille menisikään ;)

Anteeksi, oli huono...

93
16.05.2003 12:07

Eh heh hee *nauraa tekonaurua*

94
16.05.2003 12:42

mitäs mieltä ootte sellasest jätkäst joka on vähän tumma.. äitinsä on ukrainalainen ja isä ihan suomalainen.. nenä on bruce willis,robert de niro tyylinen.. ruskeat silmät.. harrastaa jalkapalloa, koripalloa ja käy salilla.. hyväkroppainen.. ei mikään himo bodari.. ikää n.17 vuotta.. pitutta täl hetkel n. 175cm tummat lyhyet hiukset vaaleilla raidoilla.. naamaltaan tarpeeksi hyvännäkönen.. rauhallinen ja ystävällinen kaveri, mutta itsevarma ja joskus myös itsepäinen..

tunnen tällaisen tyypin ja haluun tietää et mitäs mieltä ootte tällasest??

95
16.05.2003 12:48

no sehän kuulostaa tosi hyvältä.. vaikka mulle oisitkin liian nuori.. kun oot mun oppilaiden ikänen.. mut niinku yleisellä tasolla.. harrastat tota urheiluakin monipuolisesti.. ja luonne kuulostaa miellyttävältä.. Kuoveli taitaa puhua itsestään vaikka ei suoraan kehtaa myöntää??

96
16.05.2003 13:02

mun kaveri nimittäi saa lähes kaikki muijat meiä koulus ja se on mun paras kaveri ja kyl kateelline saa olla... no ei vaiskaa ;P

en mä ny itteeni rupeis leuhkimaa!

97
16.05.2003 13:09

joo sen kuvaki taitaa löytyy täält...

http://www.mikseri.net/sivut/kuvat.php?id=41767

siit ei viel kyl vissi oikeet käsityst viel saa

98
16.05.2003 13:35

Minä en ainakaan tunne tai tiedä ketään kunnossa olevaa salitreenaajaa. En usko, että kukaan esimerkiksi huomenna maastojuoksun SM-kisoissa juoksevista treenaa myös salilla. Paitsi siis minä.

99
16.05.2003 13:39

"Koetellun näköinen jäntevä ja sopusuhtainen kroppa on karismaattinen.
"

Mä oon samaa mieltä. Kovin juttu mun mielestä on sellainen "part animal, part machine", eli suht pienet rasvat, hyvä liikkuvuus ja koordinaatio ja voimaa pirusti. Mä en tiedä miks mutta mun mielestä pulloposket ja sellainen nestepöhö jota suomalaismiehillä usein on jotenkin epämiehekästä, vähän sellainen mammanpoikameininki. Varmaan siks että itsellä on taipumusta tohon pulloposkisuuteen ja se ottaa päähän :)

100
16.05.2003 13:46

"En usko, että kukaan esimerkiksi huomenna maastojuoksun SM-kisoissa juoksevista treenaa myös salilla."

No, jos kunnossa olemiseen täytyy olla SM-tason urheilija, voipi olla ettei siitä porukasta paljon salilla kävijöitä löydy. Itse puhuin kuntoilijoista, joista tosiaan löytyy urheilua monipuolisesti harrastavia.

101
16.05.2003 13:56

janZ, en ole väittänytkään, että tiukkaan kroppaan tarvittaisiin kestävyystreeniä. Eikö kuitenkin ole mielekkäämpää olla oikeasti kunnossa eikä vaan feikata. Ja kyllä minä sanoisin, että sen kuitenkin näkee onko runko hommattu kevyellä punttitreenillä ja ruokavaliolla vai kymmenen vuoden kovalla puntti- ja kestävyystreenillä.

Voi olla, että suorituskeskeisyys blokkiuttaa miehiä, minulle kuitenkin riittää, että paino ei laske paljoa alle 75-kilon, lihakset ja suonet erottuvat riittävästi ja kuntoa on sen verran, että pystyy häpeilemättä osallistumaan juoksussa pm- ja SM-kisoihin (paitsi kalevankisoihin)

102
16.05.2003 14:16

Samalla salilla käy yksi fysioterapeutti, joka on äärettömän tiukassa kunnossa ja lihasmassassa löytyy. Ja käy muuten vetämässä maratonin mennen tullen...
Siinä tavoitetta jokaiselle!

103
16.05.2003 16:20

"Kun sporttinen sinkkutyttö menee Tukholman maratonille, onko hänellä edes teoriassa mahdollisuutta kohdata matkalla komeaa, leveäharteista ja urheilullista miestä vai ovatko ne kuivettuneita liikaa juosseita?"

Riippuu siitä, onko sinkkutyttö kuivettuneen näköinen 50 kiloinen maratoonari vai vetävän näköinen 95-65-90 -mallinen sporttityttö. Jälkimmäisessä tapauksessa urheilullisia miehiä materialisoituu paikalle laivan määränpäästä riippumatta.

104
16.05.2003 16:52

Määrittelet kestävyyskunnon liian suppeasti, jos väität, ettei kukaan huippukestävyyskuntoinen treenaa salilla tosissaan. Omasta mielestäni ihanteeni on 800m juoksija. Huipputasolla nämä kaverit juoksevat paljon ja ovat todella kestäviä mutta silti nopeita ja juoksutekniikka on huippuluokkaa. Ihanteellinen kombinaatio!

Mietipä sellaisia kavereita kuin Vebjorn Rodal tai Andre Bucher - salilla on varmasti käyty. Silti voit lähteä heidän kanssaan 30 km maastolenkille ja tippua kyydistä.

105
18.05.2003 05:46

Tähänkin keskusteluun mun on osallistuttava tasapuolisuuden nimissä.

Omat empiiriset kokemukseni huomioon ottaen mun on sanottava, että esteettisesti kauneimmat ja sopusuhtaisimmat vartalot löytyvät painijoilta. Tuli treenattua aikoinaan samalla salilla, vaikkakin eri lajia. Kaikkia lihaksia on treenattu tarkoituksenmukaisesti ja sopusuhtaisesti, lihaksista löytyy kokoa ja muotoa, eivätkä rasvatkaan ole korkealla. Kuitenkin nämä painijapojat olivat keskimäärin melko lyhyitä, joten mun on oma pituuteni huomioiden kallistuttava kuitenkin uimareiden puolelle. Pitkiä raajoja, leveitä hartioita ja sopusuhtaisia lihaksia - tätäkin lajia olen treenannut. ;-)

Kuitenkin mä arvostan eniten miehissä hyvää itsetuntoa ilman ylimielisyyttä ja älykkyyttä yhdistettynä viisauteen. Heitetäänpä nyt joku julkkiskin: Claes Andersson. :-D (Mä tarvitsen selvästi kaksi miestä..)

106
20.05.2003 23:11

Miesihanne: ei liian pitkä, eli alle 180 cm. Vankkarakenteinen, mutta ei plösö. Piirteeissä miehekästä särmää, eli uskonäkö duunarilta, aivot akateemikolta... Jep jep. Eli olen varsin tyytyväinen avomieheen.

Näyttelijöistä Sean Pen - vai pahus, kirjoitetaanko se kahdella n:llä - on aika lähellä. Söpöpojut kuten villevalot, leonardodicapriot ja muut eivät herätä kiinnostusta.

107
20.05.2003 23:14

Siis: ulkonäkö ei uskonäkö...

108
21.05.2003 00:05

Unelmienmiehestä löytyy näiden henkilöiden ominaisuuksia:
Johnny (TARZAN) Weissmuller
Jack Nicholson (oikeinkirjoitus?)
Steven Seagal
Mika Halvari (no tää oli vitsi) tosin en Mikaa tunne, että hänessäkin varmasti paljon hyvää.

:)

109
22.05.2003 22:39

...Mika Halvari (no tää oli vitsi) tosin en Mikaa tunne, että hänessäkin varmasti paljon hyvää.

Noi muut mä meinaan tunnen. :)

110
24.05.2003 21:22

Kertokaapa nyt naiset AIVAN rehellisesti että mikä tummissa miehissä niin yleensä saa useimmat naiset enemmän syttymään kuin vaaleissa miehissä??
Olen aina ihmetellyt asiaa, mutta en ole saanut koskaan vastausta.. ;P

111
24.05.2003 22:45

Se liittyy siihen maskuliinisuuteen. Siinä on jotain voimakasta. Tummat ovat "miehekkäämpiä" sillä tavoin, että se jotenkin huokuu. Esim. kun tummat miehet ajavat partansa, sänki pilkottaa jo viimeistään seuraavana aamuna.
En nyt tarkoita, ettäkö apina olisi jotenkin ihanne, mutta siihen se liittyy....tietty eläimellisyys kai.
Sama kai miehillä sitten sen vaaleuden perään, naisellista, hempeää, ikäänkuin vastakohta sille maskuliinisuudelle.
Näin järkeilisin.

Vaaleissa miehissä voi olla se hyvä puoli, että sitä miehekkyyttä tulee/joutuu ilmaisemaan teoilla ja muuten kuin ulkonäöllä. Saattavat siten olla monesti parempikäytöksisiä tai jämäkempiä luonteeltaan. Ainakin perus Suomi-mies.

112
24.05.2003 23:00

Hyvä kysymys, Kuoveli!

Olen koittanut funtsia asiaa ja mitään järjellistä syytä en ole keksinyt. Voisihan sitä tietysti heittää jotain vaarallisuudesta ja intensiteetistä, mutta enpä usko, että todelliset syyt ovat tuossa.

Voihan tietysti olla, että todella tummia miehiä on Suomessa harvassa ja sen takia he herättävät huomiota - samalla tavalla kun joku vaalea suomalaisneitokainen herättää huomiota vaikkapa Kreikassa (?). Mutta kun sitä tummuuttakin on erilaista...siis esim. sellainen zulimaanitummuus ei ole hienoa...

113
24.05.2003 23:19

Mulla ei ole kyllä ollut mitään varsinaisia preferenssejä miehen hiustenvärin suhteen. Oma mies on vaalea ja kun se oli yhtä juttua varten kuukauden ajan tumma (kulmakarvoja ja partaa myöten), en tykännyt yhtään (vaikka se väri kyllä noi objektiivisesti arvioiden sopi sille).

Mutta muuten uskon tohon Mankin selitykseen harvinaisuudesta, koska kyllä noi Italian naiset esim. ovat arvostaneet veljieni vaaleutta. Tästä tuli mieleeni, että sinisilmäinen ja erittäin blondi kummityttöni 1,5 v. palasi viikon reissulta isovanhempiensa luo Sardiniaan (= Italiaan) ja pelkäsi sen jälkeen suomalaisen tuttavapiirimme ainoaa todella tummahiuksista naista --> koska kaikki tummat Italian tädit olivat olleet klähmimässä, puristamssa poskesta ja muutenkin hyökänneet laumana sen "kimppuun" aina kun se oli mummunsa kanssa mennyt kaupungilla käymään... :-D

114
24.05.2003 23:39

Täytyy kyllä sanoa, että ne tummat ulkomaalaiset miehet pistävät kyllä oikeastaan oksettamaan sillä liian imelällä käytöksellään. En ikinä ottaisi sellaista puolisokseni. Kai se kuuluu heidän kulttuuriinsa.

Kyllä niihin verrattuna sellainen kotona lonkkaa vetävä, piereskelevä ja röyhtäilevä sohvakörmy on PARASTA!!

115
25.05.2003 01:13

Vihdoinkin arvostusta meille sohvakörmyille! :D

116
25.05.2003 11:48

"tummat ulkomaalaiset miehet pistävät kyllä oikeastaan oksettamaan sillä liian imelällä käytöksellään"...

Harmi jos et ole tavannut muunlaisia ulkomaisia miehiä. Ehkä olet liikkunut vain etelän turistisaareilla ja sen perusteella teet johtopäätöksen et kaikki tummat ulkomaalaiset miehet on samanlaisia kun ne baarimikot jossain Kreetan baarissa?

Itse olen tavannut monta tummaa, fiksua ulkomaalaista miestä, ja en todellakaan voi yhtyä tuohon kommenttiisi että he kaikki olisivat imeliä ja oksettavia! eivät todellakaan ole. Yhtä vähän kuin että suomipojat olisivat piereskeleviä, hiljaisia nörttejä.

Eli, eihän lähdetä yleistämään yksittäisten kokemusten pohjalta...

117
25.05.2003 13:42

..."piereskeleviä, hiljaisia nörttejä"

Minä en kylläkään tuota pilkun jälkeistä ole väittänytkään.
Piereskeleminen kyllä on tyypillisempää suomipojalle, sillä tyylillä, että oikein toista kankkua kohotetaan, että varmasti kuuluu naapuriinkin. :D

No joo.
Tuon ulkomaalaisista heitetyn kommentin sanoin nimenomaan heistä ulkomaalaisista, jotka ovat Suomessa turistina tai asukkaana. Etelän lomakohteissa olevista minulla ei ole kokemusta.
Ylipäätään ulkomaalaiset ovat rohkeampia. Minulle tuli eräs sanomaan keskellä päivää kaupassa, saako hän tarjota mulle kahvit. Luuli varmaan muakin ulkomaalaiseksi. Sanoin, että "ei kiitos" ja poistuin takavasemmalle ja juoksujalkaa kotia.

118
26.05.2003 12:55

Joo, noista ulkomaalaisista kun EI KOSKAAN TIEDÄ!!!!!!!!! Sehän olis saattanu vaikka jahdata sua kahvipannun kanssa jos et olis juossu kotiin. Jep, "ulkomaalaiset" on semmonen ufoporukka, jotka kaikki tuntee toisensa ja ne vaan kyttää että sais huijata oikeita ihmisiä.

Mahtaako ne edes osata pierasta kunnolla? Onko niillä sisäelimiä tai suolistoa edes? Mitähän hirviöitä ne on?

119
26.05.2003 13:09

Kysytkö sinä minulta, että onko heillä suolistoa? Täytyypä vastata, että: EIPÄ OLE TULLUT TÄHYSTETTYÄ.
Mutta kai täällä on niitä viisaampia, jotka tietäisivät?

120
26.05.2003 15:41

Kikattelen täällä duunissa teiän jutuille.. kiitos päivän piristyksistä :)

121
26.05.2003 16:55

Onhan hän tosin saattanut "pöräytellä" perässä juostessani. Vastatuuleen ku tellää niin ei haittaa, kun perässä tulijaa ja kukapa nyt heidän perässään juoksisi? :D

122
27.05.2003 12:19

Ulkomaalaiset on kyllä TÄYSIN samoja ihmisiä kuin mekin!

123
27.05.2003 12:40

Tietenkin ovat. Tunnen itse mukavia, hyväkäytöksisiä ulkomaalaisia niin venäläisiä, somaleja ja kaikkea siltä väliltä.
Mutta gigolo-tyypit ovat asia erikseen. Voi verrata huoriin, vaikka ihmisiä hekin.

124
27.05.2003 12:41

"Täytyy kyllä sanoa, että ne tummat ulkomaalaiset miehet pistävät kyllä oikeastaan oksettamaan sillä liian imelällä käytöksellään. En ikinä ottaisi sellaista puolisokseni. Kai se kuuluu heidän kulttuuriinsa."

Jep jep, kaikki "ulkomaalaiset" eli 99.999999 % maapallon väkiluvusta voikin sitten pistää iloisesti samaan kastiin. Tummia ja imeliä kaikki tyynni islantilaisista intialaisiin ja japanilaisista perulaisiin... Ja kaikilla tietysti sama kulttuuri... Huh huh, ihme mörkojä...

125
27.05.2003 12:57

Keiju mua oksettaa nuo sun kirjoitukses.
Yritätkö jotenki provosoida tai oletko oikeesti noin *** ?!

126
# Ada
28.05.2003 22:27

Tässä sivulla on tuo Better Bodies mainokki, jossa välillä istuskelee sellainen kalju mies. Miksiköhän se nipistää housun haaruksissa olevaa ryppyä tuollee. Symbolinen ele?

No, on se mukavan näköinen. Oikein mukavan. Nam.

Mutta on aika monentyyppisiä miehiä, jotka ovat minusta oikein mukavan näköisiä. En ole kauhean nirso vissiin tai jotain. :-)

127
28.05.2003 23:02

Kaljut miehet ovat minunkin makuuni. Kaikki vaan päätä nyt höyläämään MARS!

128
28.05.2003 23:25

"päätä nyt höyläämään MARS!"

Hmm, tosta voisi melkein tehdä johtopäätöksiä missä Keiju on töissä :)

129
28.05.2003 23:48

Jaa, minäkö? En ole, jos kampaamoa tarkoitat.

Se olisi lahjojeni hukkaan heittämistä minulta empaattiselta, lämmin sydämiseltä ihmiseltä (isolla I:llä), joka olen kouluttautumassa kutsumus ammattiini hoita-alalla!

130
29.05.2003 00:07

Noh, mielessäni kävi lähinnä armeijan upseeriura :)

Tekis nyt nää italialaiset (mieluummin AC Milan tietysti) maalin että pääsis nukkumaan...

131
30.05.2003 07:46

Oi voi.. miten naiset osaakin tulkita kehonkielen jutut heti noin. Jo on poijalla pieni vehje, jos tohon laskokseen mahtuu...
Taidettu taas lueskella liikaa Playgirliä siellä päässä. ;)

132
# Ada
30.05.2003 10:24

Heeh he hee... mutta mistä tiedät, minkä asian symbolina minä tuota housunnipistystä pidin? Niinku mistä tiedät, että jos vaikka jonkin, jonka mieleentupsahtamiseen tarvitaan esim. Vartiotorni-lehteä? ;-)

133
30.05.2003 10:28

Hui! :O

134
30.05.2003 10:52

Jaa... Minä luulin, että kuvan miehellä on jokin jatko-osa, jota se hiplaa... ;)

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Kysymykset » Kauneus » Unelmamies