Protskulle oma palsta

43911
Joe
15. huhtikuuta 2003 15:27

protsku on niin aktiivinen käyttäjä että tää forum hukkuu viesteihin, ehdotankin että protskulle aivan oma osio tuonne ravinnon ja harjoittelun väliin. Tuleeko kannatusta?

Vastaukset: 41

15.04.2003 15:29

\o_ annan ääneni

15.04.2003 15:30

kannatetaan!

kannatetaan =)

Joo

kannatetaan!

15.04.2003 15:36

No mutta sillähän on jo... www.keho.net

15.04.2003 15:39

Protskuhan voisi saada foorumilleen sponsorinkin - Fazerin sinisen ;-D

15.04.2003 15:43

sehän pitäis muutaa seuraavanlaiseksi==> http://www.kukaensimmaisenäkirjoittaasataviestia.com

=)

toisaalta hyvä, että keskustelua syntyy.. mulle kyllä kelpaa kaikkien vastaukset, jos jotain itse kysyn.

15.04.2003 15:44

Keskustelun syntyminen on ehdottomasti hyvä asia, ja saahan ton sankarin viesteistä usein makeat naurut =)

15.04.2003 15:46

Älkääs ny kettuilko kaverille, jolla on 50cm haba...

15.04.2003 15:47

...paidan kanssa

15.04.2003 15:49

Tiukka tulos, äijä ei =)

15.04.2003 16:01

Boost ja Anssi Manninen: 1500 viestiä
Lohku The Rage of Dragon: 1000+ viestiä
Hermeliini: 1000 viestiä

Mitä hauikseeni tulee, niin se on laihtunut dieetillä 48,5 cm mittoihin. Huolestuttavaa, koska myös reidet ovat ruvenneet laihtumaan ilman lupaa.

Muistakaa hyvät ihmiset että ei se määrä vaan laatu ;)

15.04.2003 16:05

Ei se määrä vaan laatu, niinpä protsku...!!

15.04.2003 17:04

Protskulle oma palsta johon kellään muulla ei ole lukuoikeutta...

15.04.2003 17:06

Protsku ei ole ollu tällä palstalle kuin murto-osan siitä ajasta mitä muut...

15.04.2003 17:16

Hmmm... se on kyllä 950 eikä 1000... *korjaa TAAS Protskun levittämää väärää infoa* ;))

Joe
17.04.2003 14:04

ja johtuvan jatkuvasta viestin vyörytyksestä ja itselleen vastaamisesta johtuen, toivon että tämä esitykseni menee läpi ja protsku oikeesti saa oman palstansa. protsku taitaa olla tän saitin james brown, the hardest working man in gym business... ainakin teorioiden vääntämisessä...

17.04.2003 14:13

Hermeliini ja Protsku tulivat kumpikin Keho.nettiin marraskuussa 2002. Hermeliinillä on toiset 1000 viestiä Kutri.netissä, minä olen keskittänyt fitnessponnisteluni tänne.

Kerrohan Joe olenko kirjoittanut kenties tällä viikolla jonkun huonon viestin kun heität tuollaista läppää ja vastailet itse omaan keskustelusäikeeseesi?

Hyvää Pääsiäistä kaikille tasapuolisesti,

Protsku

17.04.2003 14:13

Mä voin äänestää Palankin puolesta joka on reissussa... \o_ \o_
...Ja vain siksin että kaikki tutkimustieto löytyisi sitten yhdestä paikasta... ;)

17.04.2003 14:15

Joo... hei samoin kaikille
OIKEIN NAMUKASTA PÄÄSIÄISTÄ!!!

Mä lähen nyt pääsiäislaitumille... BOING... BOING....

17.04.2003 14:18

Ääni täältäkin _O/

ja nyt mämmiä vetämään.

Joe
17.04.2003 14:20

heh, kommentoin aloittamaani keskusteluketjuun, en vastannut itselleni, toisin kuin jossain ketjuissa on protsku vastannut itselleen kolme neljä kertaa peräkkäin...

17.04.2003 14:29

No mutta saapahan Protsku ainakin itselleen mieleiset vastaukset ;-D

17.04.2003 14:37

olet ollut jäsenenä n 150päivää. Sulla on viestejä (nyt) 2141.
Se tekee n. 14 viestiä/pv.
Ei se määrä, vaan laatu.

Mieti sitä!

17.04.2003 19:55

Protskun viestit ovat minusta asiallisia ja usein inspiroivia. Protskulla on hyvä asenne treenaukseen. Jos joku tänne liikaa viestejä lähettelee, se ei ainakaan ole Protsku. Kyllä nämä yhden lauseen viestejä joka ikiseen ketjuun kirjoittavat massapostaajat ovat niitä, jotka voisivat miettiä laatua määrän sijaan.

17.04.2003 20:29

"Protskun viestit ovat minusta asiallisia ja usein inspiroivia. Protskulla on hyvä asenne treenaukseen. Jos joku tänne liikaa viestejä lähettelee, se ei ainakaan ole Protsku"

Oletko Petrus nyt tosissasi? ;-)

No ei, vakavoidutaanpa välillä. Kyllähän tälle palstalle viestejä mahtuu. Tuskinpa Protsku omaa palstaa tarvitsee, tuskin se nyt ainakaan hänen viestejään näille muillekin palstoille vähentäisi.

BTW Protsku, voisit kyllä jättää sikseen nuo oudon huvittavat & pelottavat viestipaketit joissa ensin toteat jotain ja kun kukaan ei puoleen tuntiin vastaa niin jatkaat että "kun ei kukaan vastusta, niin asia on todistettu".

17.04.2003 20:43

Minun mielestäni tänne keho.nettiin saa kirjoitella kaikki halukkaat. Niin protsku kuin kuka tahansa muukin.

Kirjoittaminen ja mielipiteiden esittäminen ei ole mielestäni alkuunkaan häiritsevää. Sen sijaan (tästä voisi tehdä melkein vaikka oman threadin) minua häiritsee, kun jotkut nimeltämainitsemattomat kirjoittelevat ilman kappalejakoa. Ainakaan minä en edes harkitse sellaisen tekstin lukemista, mikä on yhtä pötköä. Slangin käyttökin on mielestäni häiritsevää. Eihän siinä mitään, jos jossain 10-vuotiaiden teinix-palstoilla slangia käytetään, mutta mielestäni täällä aikuisten ihmisten joukossa moinen ei ole tyyliltään soveliasta. Myös isoilla kirjaimilla kirjoittelu on mielestäni kaikkea muuta kuin hyvää makua osoittavaa kirjoittamista. Myös viestien kohdistamisesta haluaisin nipottaa joillekulle. Viestiketjuja on mielestäni äärimmäisen ikävä lukea, kun sadan viestin ketjussa ei tiedä yhtään kuka puhuu ja kenelle. Laittakaa hyvät ihmiset vaikkapa tuohon otsikon kohdalle sen henkilön nimimerkki, kenelle kirjoitatte. Näitä kritiikin aiheita voisi ilmetä vielä enemmänkin, mutta nyt en enempää niitä tähän kirjoita.

Protskua en jaksa kirota laisinkaan. Hänellä ylläolevat kohdat eivät ilmene ja muutenkin hänen viestejään luen ihan mielelläni. Ehkä protskun viesteissä ilmenee toisinaan uskonnollisuutta, mutta se hänelle suotakoot. Suomessahan on käsittääkseni uskonnonvapaus. Peiliin katsominen ei ole mielestäni koskaan pahasta.

17.04.2003 20:44

on mielestäni aika värikäs ja erottuva persoona. Sellaisia tarvitaan. Harmaata massaa on aivan tarpeeksi ja voihan viestit aina ohittaa, eikö? Väitän että kenellekään muulle ei ole kettuiltu tällä palstalla yhtä paljon, aiheesta tai aiheetta, mutta aika miehekkäästi ne ottaa. Tästä porukasta erottuu mielestäni parhaiten Protsku, hermeliini, Lohku, Anssi ja Kutri.

Ääni protskulle.

18.04.2003 13:59

Olen kyllä ihan tosissani. Protskulla on hyvin ennakkoluuloton asenne treenaamiseen. Monella tosivoimailijalla on negatiivinen asenne aerobiseen liikuntaan - ja toisinpäin. Protskulla näin ei ole, tuntuu olevan todellista urheilun iloa.
Samoin hän neuvoo mielellään käyttäjiä.

Sen sijaan nämä chat-tyyliä viljelevät teinit eivät kauheasti jaksa innostaa. Viestejä voi tulla tuhat, mutta niissä ei tosiaankaan sanota mitään.

18.04.2003 14:17

Mun mielestäni Protskun viestit ovat keho.netin suola ja sokeri. Niitä lukiessa tunneskaala vaihtelee huvittuneisuudesta silkkaan raivoon ja epäuskoon. Välillä jo tulee kuviteltua että Protskulla on jakaantunut personallisuus, joista jokainen kirjoittelee omia viestejään.

Jos Protskulla olisi ihan oma palsta, niin tuskin jaksaisin sitä lukea, ja se olisi harmi! Oltiin Protskun viestien laadullisesta sisällöstä mitä mieltä tahansa, niin kylmäksi ne eivät jätä ketään!

18.04.2003 15:42

Voi tsiisus, minunkin täytyy vissiin muuttaa tyyliä sitten ihan täysin..=D

Juu ei saa mollata prodea..

Fox
18.04.2003 16:28

Mun mielestä Protsku ainakin herättää keskustelua täällä, ja eikös se ole tarkoituskin.

Jokaisen nimimerkin takana on kuitenkin ihminen, ja se taitaa unohtua toisinaan tällä palstalla , kun noin hanakasti tehdään persoonallisuusarvioita!

18.04.2003 18:27

Oho, aika monta viestiä käsittelee yhtä miestä. Ei huonosti ollenkaan.

En oikein ymmärrä tätä parjausta, mun mielestä Protsku heittä välillä tosi hyviä juttuja ja välillä ei ihan niin hyviä juttuja. Protskun tapaiset tyypit pitävät tällaiset foorumit elossa ja värikkäänä.

20.04.2003 00:29

Mun mielestä Protskun pitäis saada oman palstan sijaan kk:n keskustelijan palkinto(vieläkö niitä jaetaan?). Hän auttaa pitämään tän palstan erittäin mielenkiintoisena jutuillaan.

20.04.2003 00:47

Hah hah hahah haa! :-D Hyvin sanottu! :-)

Juu, tietysti oma palsta olisi siinä mielessä kätevä, ettei tarvitsisi käydä erikseen tsekkaamassa jokaisesta keskustelualueesta Mr. Proteiinihirmun viestejä aina silloin kun haluaa päiväänsä piristystä... :-)

Ja Fox -- huomaa, ettet ole tutustunut ko. henkilön pimeään puoleen. Ts. älä sääli suotta. :-)

KÄYTÄNNÖN EHDOTUS YLLÄPITÄJILLE: haku, jossa voi etsiä tietyn henkilön kirjoittamat viestit (aiheesta kuin aiheesta).

20.04.2003 16:24

Mutta nehän näkee jo tosta käyntikortista. Siis viimeiset 10.

20.04.2003 19:50

Taateli -- niistä näkyy sellaiset viestiketjut, joihin käyntikortin "omistaja" on joskus osallistunut, mutta johon ylipäätään joku on viimeiseksi kommentoinut -- ts. ei sellaiset viestiketjut, joihin ko. henkilö on viimeksi kommentoinut.
Tulikohan nyt tarpeeksi selvästi? No, esim. tämän jälkeen esim. Boostin käyntikortissa tämä viestiketju on ylimpänä, koska hän on kirjoittanut tähän ketjuun joskus, vaikka viimeksi tähän ketjuun kirjoittanut olen minä (ei Boost).

Joe
21.04.2003 00:32

"Niitä lukiessa tunneskaala vaihtelee huvittuneisuudesta silkkaan raivoon ja epäuskoon. Välillä jo tulee kuviteltua että Protskulla on jakaantunut personallisuus, joista jokainen kirjoittelee omia viestejään."

Jospa protsku-nimimerkin takana onkin useampi henkilö, selittäisikö se viestien erilaisuuden ja epäjohdonmukaisuuden?

21.04.2003 01:03

Veikkaan että totuus on tälläkin kertaa tarua ihmeellisempää eli jos johonkin tv-sarjaan laitettaisiin po. tyyppi, kaikkien mielestä se olisi aivan liian överi ollakseen totta. :-D No, oli miten oli, ilman tiettyjä persoonia keho.netin "laadukkaat ja asialliset" keskustelut saattaisivat olla turhankin asiallisia. Harvaa periaatteessa asiallista keskustelupalstaa lukiessa saa nauraa näin paljon, olkookin että eräiden kirjoittajien viljelemä huumori lienee tahatonta. :-)

07.05.2003 08:37

Taistelutaidoissa ei ratkaise lihasten koko, vaan miten niitä käyttää. Usein sopivia, lähes yleispäteviä voimaharjoituksia ovat rinnalleveto, työntö, tempaus, dippi ja leuanveto painoilla, köysikiipeily, erilaiset kyykyt ja hypyt jne. liikkeet joissa oma keho on läsnä kunnolla. Kestovoima ja peruskuntokauden voi juosta paikalta toiselle lähes ilman palautusta ja kevyet painot. Voima/maksimi kaudella lisä rautaa ja palautusta. Tällainen treeni vaatii kyllä enemmän luonnetta ja sisua kuin tavallinen "mössöpuntti" , mutta vie myös eteenpäin. Ja oma laji pitää tietysti huomioida.

kirjaudu sisään jos haluat vastata