Cheater's Diet

39498
23. maaliskuuta 2003 23:19

No joo, olen pitkästä aikaa takaisin linjoilla ja ajattelin kysyä että onko kenelläkään kokemusta otsikossa mainitusta ruokavaliosta? Mä olen duunannut sitä viikon verran ja paino näyttäisi tippuvan aika mukavasti:

http://www.t-mag.com/nation_articles/223cheat.html

Vastaukset: 10

24.03.2003 07:03

Sorry, ei jaksa aina lukea tota englantia... Voisitko kertoa pääperiaatteet ihan suomeksi.

24.03.2003 09:27

Aika todella tiukalta ja tarkalta toi vaikuttaa, ottamatta kantaa toimivuuteen (en tiedä). Tuntuis kyllä että noin tarkassa systeemissä olisi oikeasti hyvä olla joku ohjaaja. Tsemppiä yritykseen!

"Tip: You're probably not going to find a qualified technician at a health club or gym. Contact your local university's exercise science department or one of T-mag's strength coaches in your local area. Another tip is that for a bodybuilder, the minimum number of skinfold sites is seven (up to thirteen for pre-contest bodybuilders). If your technician suggests otherwise, find someone else.
"

Kenet olet löytänyt "teknikoksi"??

24.03.2003 10:08

Aika raju. Ja aikuisiän diabeteslääkettä vielä sekaan. En kiistä toimivuutta, mutta aika extremeä. Mutta tiukan linjan bodybuilderit ovatkin oma lukunsa.

Q
24.03.2003 10:35

Luin jutun, mutta en ymmärtänyt, tai luin huolimattomasti, että onko kyseessä dietti joka on tarkoitettu nimen omaan henkilöille joilla jo on paljon lihasta ja haluna poistaa rasvaa, vai myös sellaisille, joilla on tavoitteena saada enemmän lihasta, vaikka ylimääräistä rasvaakaan ei varsinaisina liikakiloina edes olisi?

24.03.2003 10:56

Tunnut vaihtavan "tyylisuuntaa" aina kun luet uuden ja mullistavan artikkelin. Keskittyisit hyvämies treenaamiseen ja normaaliin terveelliseen ravintoon joiden avulla voisit saada kunnon tulostakin aikaan.

Muuten, monta kiloa on tippunut ihmediettien yhteistuloksena??

jk2
24.03.2003 10:57

Kamoon, ensimmäiset 28 päivää tuo on normaali low-carb dieetti...eihän viikon perusteella voi sanoa toimiiko se vai ei, protsku, hä?!

24.03.2003 12:20

"Muuten, monta kiloa on tippunut ihmediettien yhteistuloksena?"

Lautasmalli -20 kg joka on siis KTL:n suosittelema ruokavalio kaikille suomalaisille, ns. ihme dietit -7,5 kg. Pitkässä juoksussa tavoitteena on palata KTL:n ravintosuosituksiin heti kun olen tavoitepainossa 90-95 kg.

24.03.2003 18:45

Mikset palaa KTL:n lautasmalliin jo nyt? Täytyy tunnustaa että olen tutustunut melko pintapuolisesti KTL:n lautasmalliin mutta kyllä siinä on enemmän järkeä kuin kaikissa kokeilemissasi ihmedieteissä yhteensä.

Cheater's Diet sopinee sinulle kuin nyrkki päähän, ainakin näin nimellisesti, ei pahalla.

26.03.2003 11:25

Eh...mulla tulee tässä sellaset n. 50-60g hiilareita päivässä, kun vähän muuttelin niitä Zonen suhteita. Prosentit tällähetkellä p40, hh20, r40. Mutta en oo varma noudatanko tuota dieettiä, vai palaanko takaisin ihan perus Zoneen, tai sit vois heittää silleen et vaihtais protskujen ja hiilareiden prosentuaaliset osuudet Zonella keskenään...tulis p40, hh30, r30...Saa tuolla ihan perus Zonellakin protskua sellaset 85g päivässä..mut mietityttä et pitäiskö sitä kuitenkin dieetillä ollessa saada 2g/paino-kg??...
Meni vähän omille urille tämä teksti, mut anyway.:)

27.03.2003 21:54

eikös se sun atkins-juttu toiminukaan..? hehkuttelit sitä niin kovasti tässä joku aika sitten. vai onkos multa jääny jotain oleellista lukematta jostain kohtaa/keskustelusta..?

kirjaudu sisään jos haluat vastata