naiset & lihakset - millanen yhdistelmä?

melkein 20 vuotta
noin 2 vuotta
2186
35234

älkäähän nyt luulko että tää on taas teinitytön itsetuntopohdiskelua... siispä Mitä mieltä ootte naisilla isoista lihaksista? tarkotan, että habat erottuu ja reisissä on potkua? onko se epänaisellista vai vetoaako? itse arvostan naisia joilla on lihasta, mutta tää nykyinen naisihanne kun on mitä on... siis luuta, ei muuta.

Vastaukset: 134

1
01.03.2003 19:11

Määrittele tarkemmin. Se mikä on jonkun mielestä lihaksikas ei toiselle ole yhtään mitään. Treenattu nainen on ilo silmälle, mutta niin se hoikempikin voi olla. Ei se ihan niin yksioikoista ole. Lisäksi vaikka joku onkin hoikka se ei välttämättä ole niinkään muodin mukaan haettua vaan ihan yksinkertaisesti ruumiinrakenteen tuomaa. Nainen tosin ei oikein voi saada "liian" isoja lihaksia normaalikonstein...

2
01.03.2003 19:14

Lihaksikas nainen näyttää terveeltä. Jos naisessa on liikaa massaa, niin se harvemmin jos koskaan on lihasta.

Minä ainakin haluan isot lihakset!!

3
01.03.2003 19:14

...tulipa se nopeesti, meinaan vastaus, olit eka, onnea! =) niin no, lihaksikas on sellanen ei enää niin sutjakka vaan että lihakset näkyy ihan kunnolla. vatsalihaksista sen verran että niissä on ihan selvää lihasta, eli ne ei näy vaan sen takia että on niin hoikka. ne vähän niinku "pullahtaa" masusta ulos... =)
ottaako muuten omalletunnolle jos naisen hauis on suurempi kuin oma?

4
01.03.2003 19:17

niin ja kun musta tuntuu että oon kauheen isokokonen muihin ystäviini verrattuna, ne on sellasia siroja ja pieniä, ja kun mulla on lihaksia, vaikka en mä pullea ole, mulla vaan on lihasmassaa (kai...?)

5
01.03.2003 19:19

Montako Emman määrittelemää lihaksikasta naista olette nähneet?

Mä olen nähnyt 2, eli ne ohjaajat mun salilla, jotka kisaa fitnessissä. Näytti helvetin hyvältä. Randy tietää ketä tarkoitan (R käy Ticolla, ellen väärin muista...?).

6
01.03.2003 19:21

no en mä nyt ehkä ihan fitness- kisaajien kans samassa sarjassa paini... en mä sentään ihan niin lihaksikas oo :) mut siinähän se vika onkin, ku en kumminkaan oo mikään SUPERlihastyyppi vaan sellanen keskiverto... äh en mä osaa selittää. no, hyvä jos muutkin tykkää ku vaan minä!

7
01.03.2003 19:26

En ole ihan satavarma ketä toista meinaat, mutta ainakin T on kyllä melkos huippu kondiksessa...ja kaikenlisäksi todella mukava persoona =) (tähän ei vaikuta pelkät ulkoset seikat)

Tuosta tuli mieleen, että eipä ole livenä näkynyt ainakaan liian treenattua naista, mutta kyllä lehtien/netin bodari-naiset ampuvat ylitse...eli raja taitaa mennä Fitness-tyyppisissä. Näin siis minulla.

8
01.03.2003 19:33

Ticolaisten salakieli jatkuu...

K:ta ajatteli toiseksi. T on totta kyllä tosi mukava.

9
01.03.2003 19:43

lihaksikas on mielestäni kaunista..Miksipä muuten niin ahkerasti yritän salilla rautaa vääntää :) Ja lihaksiin liittyy vääjäämättä voima, pidän siitä ettei minun joka asiassa tarvi pyytää miehistä apua. Joskin naisen kikkoja täytyy joskus hyödyntää.

10
01.03.2003 19:45

Eikös Minna Pajulahti oo Tampereelta? Siinä on kyllä terveen näköinen vartalo..Sopivassa suhteessa lihaksia.

11
01.03.2003 19:52

..Enkä tarkoita että kaikkien naisten pitäisi näyttää Minna Pajulahdelta ja ettäkö VAIN JA AINOASTAAN sellainen vartalo sytyttäisi, mutta nainen+lihakset - yhdistelmänä omasta mielestäni aika optimaalinen pakkaus..=D

12
01.03.2003 20:02

Kyllä oli Pajulahdella lihakset pahasti hukassa B&K:n viimeisimmän nron kuvissa... Mutta mm. jenkkiammattilaisilla (fitness) alkaa mun mielestä olemaan lihakset kohillaan, joskin oon ite enemmän suuntautunut kehonrakennuksen puolelle ja ehkä ne omat idolit tulee lähinnä sieltä.

13
01.03.2003 20:12

Jees Pajulahti joskus treenaili Ticolla ja vaihto sitten toiseen paikkaan.

Hermeliini: massakausi ;)

14
01.03.2003 20:28

Täytyy olla samaa mieltä Hermiksen kanssa tosta Pajulahden likasta. Musta noissa alan lehdissä pitäis näyttää sellasia tsemppikuvia, joista saisi itsekin lisää potkua treeneihin eikä mitään massakausilötköjä. Mun makkuni sopii Marjo Krishi, tuntuu et se on aina kondiksessa. Katsokaa vaikka B&K numero 3 viime vuodelta. Siinä sillä on rasvaa enemmän kuin noissa kisakuvissa tai esim. edellisessä lehdessä olleessa Marjon kreisi reisitreeni -artikkelissa, mutta silti sillä noi lihakset erottuu rasvan alta. Oliskohan toi Marjon "kesäkuva" sellainen, jota emma tarkoitti "isoilla lihaksilla"? Mulle kans samanlainen kroppa! (heh, mullahan on jo melkein tollainen... mitä mä täällä valitan)

15
01.03.2003 20:47

Mun mielestä näyttää upeelta kun naisen lihakset erottuu. Mut ei liikaa (ei sellaset "suonikkaat bodarilihakset" sentään..). Kuitenkin sopivasti sais näkyä lihakset ilman että niitä jännittää. Voih, sellasen kropan kun sais.. No, onhan mulla koko elämä aikaa..:)

16
01.03.2003 20:48

Olisko jotain nettilinkkejä kuviin, niin meikäkin voisi käydä hankkimassa vaikutteita...?

17
01.03.2003 20:50

Vaikea uskoa, että olisit ikäsi huomioonottaen ehtinyt kehittää paljoa lihasmassaa. Nämä ketjussa mainitut esimerkit ovat sen verran tuntemattomia, että sinulle voi olla helpompi kuvailla tyyppiäsi jonkun kuuluisamman urheilijan kautta. Oletko esim. Heli Koivulan, Serena Williamsin, Marion Jonesin vai Gail Deversin tyyppiä? Vai ovatko kaikki heistä sinua lihaksikkaampia?

Vastatakseni kysymykseesi, ei häiritse itseäni, jos nainen on lihaksikas. En tosin innostu hirveästi ajatuksesta hankkia lihasta lihaksen vuoksi - tärkeämpää on olla vahva tai treenata niin, että lihaksilla voi harrastaa esim. urheilua eikä vain poseeraamista.

18
01.03.2003 20:57

"Kuitenkin sopivasti sais näkyä lihakset ilman että niitä jännittää."

Toi on kyllä niin totta mitä sanoit. Kyllä se työn määrä pitää näkyä ulospäin ilman pullisteluja. Varsinkin kun kesällä kulkee hihattomissa paidoissa ja sääret paljastavissa shortseissa/hameessa, niin kyllä sitä toivoo että se työn määrä, jonka uhrannut itseensä, näkyy ulospäin.

19
01.03.2003 21:24

No suomalaisista kehonrakentajanaisista Kike Elomaa on kait kansainvälisesti tunnetuin, mutta minun makuuni olis enemmän sellainen kurvikas Girl Next Door... Mä oon aina arvostanut sellaisia naisia jotka näyttää naiselliselta ja on jotain mistä puristaa ja/tai ottaa kiinni ;)

Täysin subjektiivinen mielipide tosin.

20
01.03.2003 21:27

Pajulahtea ja Krishiä on tietysti turha verrata kun ovat niin eri ikäisiä ja eri treenitaustan omaavia henkilöitä.

21
01.03.2003 23:04

Kääk! Serena Williams (se nuorempi siskoksista), siinä vasta lihaksikas mimmi. Se vois olla sellanen ultimate-tavoite. Sen pelaamista on kyllä kiva katella ja kuolata sen kropan perään, tahtoo samanlaisen!

22
01.03.2003 23:18

Vaimo on hommannut lihasta ja pala näkyy jo :) Minä ainakin tsemppaan tota rouvaa ;)

23
02.03.2003 18:44

niin mä olen harrastellut tässä voimistelua noin kaheksan vuotta täysillä, siksi sitä lihasta on kehittynyt... mä haluisin verrata itteeni ehkä noista sun sanomista Heli Koivulaan, mutta harmikseni täytyy sanoa että mulla on vähän enemmän sitä pehmeetäkin kudosta kuin helillä...
niin enkä mäkään niitä lihaksia pumppaa show meiningissä, mutta onhan se kiva kuulla mitä omasta kropasta ajatellaan... vai mitä? =)

24
02.03.2003 18:45

Kundikaverini ja sen ystävät tässä taannoin antoivat kommenttia ulkonäöstäni. Oon kuulemma Viivi Avellanin kopio ja melko kissa, mut kunpa mulla ei olis näitä "kauheita lihaksia". En tiiä miten tohon reagoisi... kun lihaksia mulla ei tosiaankaan paljoa ole, mut ilmeisesti heidän silmissään kuitenkin liikaa. On niitä ilmeisesti tommosiakin miehiä, joiden mielestä lihakset naisilla (vähätkin semmoset) on turn off... Ikävää, koska olisihan sitä kiva oman kultansa silmissä näyttää hyvältä.

25
02.03.2003 18:45

...lisäys edelliseen että kyllä taitaa kaikki noi sun mainitsemat olla silti mua lihaksikkaampia...

26
02.03.2003 18:47

joo ihan samaa mä oon ajatellu, kun munkin kaverit kauhistelee että ne ei haluis tälläsiä lihaksia... ja ite kuiteski tykkään, mieluummin tällänen kuin löysä. Siskokin on niin kannustava kun aina kun teen voimia niin se tulee ja sanoo: "hei eiks riittäis jo toi? ei tytöllä kuulu olla lihaksia"

27
02.03.2003 19:08

Jos nuo kaikki ovat sinua lihaksikkaampia, käyttäisin sinusta mieluummminkin termiä 'jäntevä' tai 'urheilullinen'. Heli Koivulaakaan ei voi varsinaisesti lihaksikkaaksi kutsua ja monen mielestä hän on tosi hyvännäköinen.

Moni naisista joutuu tekemään valtavasti töitä saadakseen lihaksia tai voimaa, joten olet tosi onnellisessa asemassa.

28
02.03.2003 19:14

Tummapintaisilla urheilijoilla on kyllä tietty geenietu meihin kalpeanaamoihin verrattuna, heille lihakset tarttuvat jotenkin luonnostaan paremmin. Mistähän muuten johtuu että bodaajat käy niin hirveästi solariumissa ennen kisoja, eiks ne fileet näy muuten kuin iho ruskeana?

Just my 2 cents ;)

Protsku

29
02.03.2003 19:21

Heh heh..
Tummapintaisilla geenietu?? Eikös ne afrikkalaiset, afro-amerikkalaisten esi-isät, ole aika hoikkia pitkänmatkanjuoksija-tyyppejä?
Kyllä on tainnu tulla Williamsin tytöillekin massaa ihan "purkista"... Vertaa esim. Ben Johnson, Merlene Ottey... ym kärähtäneet ;)

Ja lohdutuksen sananen kaikille "liian lihaksikkaille" tytöille, ei se kaikki ole lihasta, mitä vaaka näyttää..

30
02.03.2003 19:35

Se kisojen ruskeus johtuu ymmärtääkseni maalista, jota vedellään ennen skaboja pintaan.

31
02.03.2003 19:44

Afrikka on iso maanosa ja ihmistyyppejä on erilaisia. Kenialaiset ja tansanialaiset ovat tyypillisiä hoikkia kestävyystyyppejä. Melkein kaikki Afrikan pikajuoksijat taas tulevat Nigeriasta, jonka väestö on vahvempirakenteista. Jälkimmäinen on länsirannikolla, josta suurin osa porukkaa vietiin Amerikkaan.

32
02.03.2003 19:51

Joskus poikakaverin naisihanne poikkeaa tyystin naisen omasta ihanteesta. Saattaa vaikka tykätä laihoista naismalleista, joiden ainoa treenimuoto on catwalk.

Paras ja tehokkaimmaksi koettu tapa on näissä tilanteissa antaa poikakaverille lähtöpassit ;-)

33
02.03.2003 19:54

Itse ihailen yleisurheilija-tyyppisiä vartaloita, niin naisilla kuin miehillä (pitkänmatkan juoksijat ja kuula-/moukarikaverit eivät tosin kuulu tähän sarjaan:-). Naisista esim. Koivula, Halkoahot, Bosco, Hautala ym. edustavat aikalailla sellaista vartaloa, josta itsekin haaveilen.

34
02.03.2003 20:15

Hihh. Ei kai nyt sentäs lähtöpasseja? ;) Pari vuotta sitten listasin ihannemieheni ulkoisiin ominaisuuksiin ihananan pörrötukan ja ruskeat simmut. Nyt seurustelen kaljun sinisilmäisen miehen kanssa, joka kuitenkin loppupeleissä on maailman seksikkäin :) Että eipä se ulkokuori kai kuitenkaan loppupeleissä paljoa paina. Ei ainakaan pitäisi.

35
02.03.2003 20:18

Tapaamani Nigerialaiset (uskomatonta, mutta olen tavannut nigerialaisia, peräti 3 kpl..)eivät kyllä ole olemuksellaan kohauttaneet. Kevyen sarjan penkkiurheilijana mieleen ei myöskään tule yhtä ainoaa afrikkalaista pikajuoksijaa. Mieleen kylläkin tulee se, että Ameriikassa nappia jos toistakin saa kätevästi lähikaupasta ja kärähtihän suomalaisen maastohiihdon kirkkain kärkikin taannoin douppauksesta. Valitettavaa.

36
02.03.2003 21:28

Niillä 10-ottelijamiehillä vasta mahtava kroppa onkin... Niitä katselen aina tilaisuuden tullen silmät soikeina telkkarista.

Ja jos Emman runko on kuin Heli Koivulalla, niin nou hätä... Ei ole mun mielestä ollenkaan liikaa lihaksia, ennemminkin päin vastoin.

37
02.03.2003 22:10

Mä olen ainakin vaan saanut pelkkää ihailua kropastani sen jälkeen kun salilla rupesin käymään ja tulokset alkoivat näkymään! Itsetunto on kyllä kohonnut kummasti, kun on huomannut, että omalla työllä todella saa jotain näkyvää aikaan! Treenikaverini mielestä mulla on jo nyt liikaa lihasta, mutta muut vaan kannustaa jatkamaan ja niin aion tehdäkin. Mun lihakset on sen malliset, että tulokset alkoi näkyä tosi nopeasti, mutta nyt veikkaan, että ei tämä kasvu enää varmaan kovin paljoa jatku, eikä välttämättä tarvitsekaan. Nyt kun saisi vähän rasvoja pois, niin alkaisin olla tyytyväinen. :)

Mutta sen on kyllä huomannut, että monille miehille (varsinkin vanhemmille) on kova paikka, kun tällainen "pikkutyttö" treenaa kovemmilla painoilla. On siinä salilla kuullut hyviä selityksiä, että miksi just nyt tänään ei voi tämän kovemmilla painoilla tehdä...On milloin mikäkin paikka hiihtolenkillä yms kipeytynyt! :) Olen vain nyökytellyt ymmärtäväisesti ja sanonut, että kyllä se siitä! :)

38
02.03.2003 22:16

Tinka&Emma! Älkää te huoliko muiden mielipiteistä! Oma kroppahan se on ,mitä siihen muut puuttumaan. Mielipiteitä on monia niinkuin ihmisiäkin.
Olkaa vaan ylpeitä itsestänne!

39
03.03.2003 08:04

"Treenikaverini mielestä mulla on jo nyt liikaa lihasta, mutta muut vaan kannustaa jatkamaan ja niin aion tehdäkin"

Iam waiting for the results ;)

40
03.03.2003 08:08

Mallin mittoihin nälkiintynyt nainen on todella kamalan näköinen verrattuna naiseen, joka on hieman viitsinyt nähdä vaivaa kuntonsa eteen. Eli lihaksia täytyy olla sen verran, että niistä näkee voimaa löytyvän.

41
03.03.2003 08:11

Sen verran että mallin mittoihin NÄLKIINNYTTÄNYT kaikki kun eivät "tahallaan" ole hoikkia...lisäksi naisten ei liian helppo sitä lihaa ole kehittää.

42
03.03.2003 08:46

Älä luo kovin korkeita odotuksia, ettet sitten pety pahemman kerran! ;)

43
03.03.2003 08:51

Kuin myös ;)

44
03.03.2003 10:19

Olikos nyt kyse niistä kuvista?

45
03.03.2003 10:57

Eheii, ku meillä on Randyn kanssa treffit! ;D

46
03.03.2003 11:00

No höpö höpö, niistä kuvista siis joo! :) Mitenkäs omat kuvasi Lohku, joko on jossakin näytillä?

47
03.03.2003 12:58

Petrus, kyllä tohon emman ikään on voinu kasvattaa lihaksia aivan helposti! telinevoimistelutaustalla aika väkisilläki. ja noi vertauskuvat oli melko huonoja siihen nähden, että voimistelussa se vartalo kehittyy vähän erinmalliseksi...

nimim.kokemusta on

48
03.03.2003 13:56

Onhan se mahdollista, mutta tässä tapauksessa näin ei ollut käynyt. Naiset yleensä yliarvioivat lihaksikkuuttaan.

Katson aina kaikki MM- ja olympialaisten voimistelut, enkä luokittelisi ketään siellä näkyvää naisvoimistelijaa lihaksikkaaksi. Osa on ruumiinrakenteeltaan kompakteja ja jänteviä, mutta aika paljon mielikuvitusta pitää olla, jos löytää lihaksia tai lihasmassaa 160cm ja 50 kiloisesta tytöstä.

Daniela Bartova siirtyi aikanaan telinevoimistelusta seiväshyppyyn, koska oli liian raskastekoinen voimisteluun. Hänen mittansa olivat 165/63 seiväshyppyaikoinaan. Bartovaa voisi verrata Serena Williamsiin.

Miesvoimistelijat ovat kyllä kaikki lihaksikkaita.

49
03.03.2003 14:12

Juu ei ole vielä... Tossa 3 viikon päästä kun ohjelman saan loppuun nii sitte niitä kuvia otetaan...

Sitte ilmottelen sulle ja Randylle nii saatte kertoo mistä omat kuvat löytyy :)

50
03.03.2003 14:58

Petrus, täähän on aika pitkälti mielipidekysymys, että onko joku lihaksikas vai ei. Mun ystäväpiirissä mie oon aika patti, mut te varmasti repeäisitte mun "lihakset" nähtyänne. Riippuu ja roikkuu aika paljon perspektiivistä..

51
03.03.2003 15:40

Lihakset näyttävät hyvältä niin miehellä kuin naisellakin. Toki mieluummin niitä naisia katselee.

Armi
Oletkos nähnyt Nigerian jalkapallomaajoukkuetta?

Ja miksi ihmeessä kaikki Amerikkalaiset pikajuoksijat ovat mustia? Eikö nappia myydä valkoisille vai mistä on kyse? Kerrohan yksikin sinisilmäinen maailmanluokan pikajuoksija.

52
03.03.2003 16:01

Valkoihoisia huippusprinttereitä ovat mm.

100m

Marian Woronin POL 10.00
Koji ITO JPN 10.00
Pietro Mennea ITA 10.01A
Nobuharu Asahara JPN 10.02

200m
Mennea 19.72A
Konstadínos Kedéris 19.85
Valeri Borzov UKR 20.00

Jälkimmäisillä herroilla molemmilla olympiakultaa. Muistatko vielä Sydneyn 2002 hurjan 200m finaalin, jossa kreikkalainen otti voiton?

Naisten puolelta muistat varmasti itsekin valkoihoisia huippusprinttereitä ja maaimanmestareita.

53
03.03.2003 16:14

Itse olen huomannut, että lähinnä naiset jotka eivät itse treenaa salilla kammoavat lihaksia. Minä raukka puin minihameen päälleni tuossa viime kesänä ja kommentit joita sain oli todella vaihtelevia. Miehet kehuivat ja naiset kauhistelivat ihan suoraan päin naamaa "että jos mulla olis noin lihaksikkaat reidet EN KOSKAAN laittaisi tollasta hametta päälleni". Oli kai tarkoitettu loukkaukseksi, mutta sehän tuntui kivalta, ai mulla onkin lihaksikkaammat reidet kuin itse uskoinkin =)

54
03.03.2003 16:50

Emma, onko sulla tosiaan telinevoimistelutaustalta hyvä pohja lihaskasvua ajatellen? Itsellä on samanlaista taustaa, mutta tuntuu siitä olleen enempi haittaa kuin hyötyä nykypäivää ajatellen, meinaan sillon penskana kun aktiivivoimisteli niin oli ruokavalio sitä luokkaa ettei siinä kyllä päässyt lihakset kasvamaan käytännössä lainkaan. Tosin, voimistelun lopetin jo vuosia sitten kun sain tarpeekseni.. Tuntuu kuitenkin, ettei aktiivikaudesta jäänyt joustavuuden/venyvyyden lisäksi ainakaan nykyistä kuntosaliurheilua varten juurikaan käteen :( tiedä häntä onko sitten pentuaikojen lajivalinnoilla suurempaa merkitystä aikuisiän "urheilumenestykseen" *kumiankka ihmeissään*

55
03.03.2003 17:35

Tinka: Lihaksikas kopio Viivi Avellanista kuullostaa minusta melko täydelliseltä..;-)

56
03.03.2003 18:12

Mattiesko Hytönen osuvasti ihmetteli kolumnissaan, millä lihaksilla (anteeksi kielikuvani...) Avellan on päässyt suosituimpien naisten listoille. Viivistä kun ei ollut näkynyt muuta kuin pää pöydän takaa.

Ei ole näkynyt vieläkään paljon muuta, joten voi olla, ettei Viivi luonnossa vaatii vähintään Jasonin toiveen, jotta jaksaisi kiinnostaa.

Vähintään yhtä hämmästyttävä tapaus on muuten Kylie Minogue, jonka lähihistoriaa tuntevat muistavat myös jonkintyyppisenä suosikkinaisena. No, luonnossa Kylieen saa tuntumaa esim. Madame Tussaud'in vahakabinetissa, jossa on Kylien 1:1 replika. Näyttää ihan pikkutytöltä, pituutta ehkä 150 cm. Pretty face but nothing else - mutta kasvojen perusteella tuntuu moni ihmisiä luokittelevan.

Nyt alkaa nämä jutut mennä niin levottomiksi, että täytyy lopettaa ennen kuin saan foorumin paheksunnat niskoilleni ;-)

57
03.03.2003 19:03

http://ironman.prosolutions.tv/contests

Jenkkilässä aika paljon lihaksikkaampia on tytöt tuolla fittness-classikin puolella kun Suomessa. Ja näyttä silikonit olevan *pakko*,,,kaikilla paremmin pärjänneillä näkyy olevan.

58
03.03.2003 19:21

Kuvista päätellen fitness- ja bodauskisat noudattavat samaa analogiaa kuin yleisurheilussa juoksu ja kävely: kuka kuiskaa kovimmin. Fitnessissä tosin sillä erotuksella, että siinä näyttävät kilpailevan ne, joiden keho ei anna yhtä hyvää vastetta doping-aineisiin kuin bodareilla.

Järkyttävää...siis koko fitness lajina keksittiin sen takia, että naisbodareilla meni homma överiksi. Nyt näyttää menneen jo fitness-naisillakin yli ainakin Amerikassa. Pitäisikö keksiä taas joku uusi luokka, esim. quite fit ones, jossa voi menestyä ilman aineita?

Onneksi Suomessa näyttää olevan hieman paremmin asiat, ainakin ymmärtääkseni testaavat fitness-naisia.

59
03.03.2003 19:25

Huomioikaa myös erot amatööri- vs. ammattilaiskisat. Suomessahan ei ole tällä hetkellä kuin yksi fitness-ammattilainen, joka ei hänkään ole käsittääkseni kilpaillut kertaakaan ammatilaiskortin saatuaan.

60
03.03.2003 19:38

-> Ugh.. kauheita.

61
03.03.2003 19:40

Oho, mä eksyin väärällä polulle. No ei noi nyt niin kauheita olleetkaan. Vaikka ei nyt ihan miun ihannetta vastanneetkaan, kyl enemmän saa naisellisuutta löytyä (muutenkin kuin silikonien muodossa).

62
03.03.2003 19:50

Serena Williamsista vielä sen verran, että musta ne lihakset voi olla myös natulla hankittuja eli ei se välttämättä roinaa kiellettyjä aineita.....

63
03.03.2003 20:15

jep, samaa mieltä protskun kanssa tuosta Serenasta...

64
03.03.2003 20:29

Mä lopetin voimistelun vasta täs ihan muutama vuosi sitten, eli on mulla kyl (mielestäni ainakin) ihan hyvä pohja kuntosali- ym. harjoittelulle. Tosin mä teen vieläkin voimia melkein päivittäin, joko itsekseni kotona tai sitten salilla. On aika kova pelko siitä että lihoaa ja lihakset katoaa... niinkuin varmaan monella muullakin mun tilanteessa olevilla. Mä en edes lopettanut voimistelua omasta tahdosta vaan tuli vähän loukkaantumisia - tai vähän enemmäbkin... :(

65
03.03.2003 20:35

Mitä tarkoitit tolla nimin. kokemusta on? ootko sä harrastanut kans telinevoimistelua vai onks sulla muuten vaan isot lihakset ;) ? olis kiva vaihtaa voimistelu- tai muitakin- kuulumisia, jos oot treenannu aika tosissaanki... :)

66
03.03.2003 21:05

Tää ei nyt varsinaisesti liity lihaksiin, mutta mitä mieltä olette ns. riippurinnoista? Olen kai vähän perverssi mutta minusta kaikki luonnolliset rintavarustukset ovat omalla tavallaan kauniita ja en voi sietää amerikkalaisten suomeenkin tuomaa silikoonivillitystä... Muovi ei kuulu ihmiskehoon laisinkaan!

67
03.03.2003 22:59

juu olen entinen telinevoimistelija. Jouduin lopettamaan ku kasvu häiriinty, rasitusvammoja, liian vähän unta jne. jne...
ja tosissaan olen siis treenannu, lopetin vaan aika nuorena. kesät meni aina treenatessa ulkomaalasten valmentajahuippujen seurassa ja silleen... Mites sulla?

68
03.03.2003 22:59

no , en kyllä mene muita tuomitsemaan jos silikonit menee hankkimaan, itse en laittaisi... Mielestäni liian vähän tutkittu aihe vieläkin.
Mutta kaksi lasta imettäneenä olen aika tyytyväinen omiini vaikka hiukan riippuukin, urheilulla saa paljon aikaseksi, ryhdikkyyttä : ).
No, joo koko on pienentynyt sopii tähän sporttiseen 165cm. kokonaisuuteen ihan hyvin. Isoista lolloista en muutenkaan tykkäisi. Sellaset silikonit on hirveät, jotka on naisella jolla on tosi alhanen rasvaprosentti... vastaavasti hyvin tehtynä kantajalleen luonnollisen näköisenä kyllä *kivat*.
t: luomu-rusina (hih !)

69
04.03.2003 11:35

Crii, Emma

ilmeisesti on tv-treenaaminen muuttunut nuoruusajoistani, vaan onhan tässä jo aikaa kulunut.. about 15-20 vuotta sitten oli meinaan aika DDR-meininkiä, punnitukset ja mittanauhan kanssa pelleilyt monta kertaa päivässä - ei oo ikävä niitä aikoja..

Vaan tosiaan tuntuu siltä, että kova treeni vähällä ravinnolla jätti jälkensä, on nimittäin todella vaikeaa nyt saada lihasmassaa intensiivisestä treenistä huolimatta (nyt pari vuotta tavoitteellista takana). Vaikka eipä tuo naisille helppoa muutenkaan ole, heh, ehkä sitä pitäis luovuttaa niinkuin joku jossain aiemmassa threadissa sanoi - toisia vain "ei ole luotu voimailijoiksi". No vitsi vitsinä, tahkoaminen jatkuu...

70
04.03.2003 11:42

Luovuttaa? Voi kuule... Liha tottelee kuuria! Jos ei hyvällä niin pahalla...

Armotonta mättöä, liikut mahdollisimman vähän (salille voi ajaa autolla vaikka se olisi puolen kilometrin päässä), niin paljon proteiinia ja hiilihydraattia että alkaa pursuumaan korvista, säännölliset ruokailuajat, kaikki roskaruuat pois, käyt salilla niin monta kertaa kun pystyt (kuuntelet kehoa) ja vedät vaikka steroideja jos ei muu auta!

Protskut, hiilihydraatit, palautusjuomat, kreatiinit, glutamiinit sun muut ja helevetin kova reeni...

71
04.03.2003 11:49

saapi kommentoida onk mitään järkeä, mulla on semmoinen meininki tässä treenissä, jotta syksyllä on massakausi (tasan tarkkaan 4 kk), jolloin saapi syödä vähän reilummin. Talvi - kevät (5 kk) astetta kevyemmällä ruokavaliolla, jotta syksyllä tulleet ylimääräiset sulaa, ja treeni enempi voimapainotteista (perusliikkeet pyramiditreeninä), ja kesä (3 kk) menee kevyemmällä aerobispainotteisella treenillä, salilla vain pari kertaa viikossa, lähinnä ylläpitävää treeniä.

Kuten sanoin, todella nihkeesti on lihasta tullut, voimaa suhteessa enemmän, mutta sille on pohjaa tehty jo nuorena. Pidän jääräpäisesti kiinni luonnollisesta ruokavaliosta, eli jyrkkä EI jo lisäravinteille. Jos saapi hiukka vinkkejä mihin tällä pohjalla kannattaa panostaa jos sitä lihasta haluaisi vähän luita peittämään, vai onko tämä tuhoontuomittu yritys?

72
04.03.2003 11:51

Kannattanee jättää omaan arvoonsa tuo Lohkun steroidi-ehdotus...Mikä sitä Lohkua niissä niin kovasti kiehtoo?!!

73
04.03.2003 21:51

Huh, mäkin taisin eksyä ensin väärään paikkaan, oli tosi-miestäkin miehekkäämpiä tyttösiä siellä...

Mutta olihan siellä sitten noita vähän normaalimpiakin kun jaksoi selata :)

74
# hg
05.03.2003 08:56

Yksikään valkoihoinen tai aasialainen ei käsittääkseni ole alittanut satasella 10s maagista rajaa, ja about 500 kaikkien aikojen parasta aikaa sileällä on kaikki länsi-afrikkalaista syntyperää olevien tekemiä.
Että kyllä siellä geeniperimässä jotain on,
mitä muilta _näyttäisi_ puuttuvan.

Tietenkään kaikki länsi-afrikkalaista syntyperäää olevat eivät koskaan tule olemaan (loistavia) pikajuoksijoita, mutta heidän keskuudestaan ne parhaimmat kuitenkin jostain syystä löytyvät.

75
05.03.2003 09:38

Olet oppinut jo lähes kaiken. Korjaisin listaasi hieman:

"Armotonta mättöä, liikut mahdollisimman vähän (salille voi ajaa autolla vaikka se olisi puolen kilometrin päässä), niin paljon proteiinia ja hiilihydraattia että alkaa pursuumaan korvista, säännölliset ruokailuajat, kaikki roskaruuat [kelpaavat], käyt salilla niin [harvoin] kun pystyt (kuuntelet [musiikkia]) ja vedät vaikka [nallekarkkeja] jos ei muu auta!"

76
05.03.2003 09:57

Joo Lohku da man rupee olemaan pikkuhiljaa jyvällä näistä tsydeemeistä...

77
05.03.2003 10:07

No voi hemmetti teijän kaa ;)

Ne nallekarkithan kaiken pelastaa! :D

...Mä tiesin et mä unohdin jotain...

78
05.03.2003 10:12

Se oli semmonen "Last chance" eli jos mikään ei toimi ja haluaa lihaksia !keinoja kaihtamatta! niin steroidien pitäisi toimia. Vai olenko väärässä?

Kumiankka
Jokainen tavallaan...

Toiset haluu isoiks (kuten minä) ja toiset haluaa rasvattoman ja kiinteän kropan (kyllä siis minäkin sitten joskus, mutta totta kai lihaksilla ;))

79
05.03.2003 10:17

no tohon alkuperäseen vastaus, sorry nyt kaikki Krishi-fanit, mutta mun mielestä se on ruma.Karmeet jalat. Makukysymys.Mun mielestä vaan pienemmät lihakset on kauniit.

80
05.03.2003 10:17

Mutta hirvittää vaan ku tuollainen nuori poika höpisee joistakin streoideista...Luulisi, ettei nyt niin kovasti voi niitä lihaksia haluta, että riskeeraa oman terveytensä!! :I

81
05.03.2003 10:26

akki se pauhaa täällä..;-) Hyvä että joku toppuuttelee nuoria miehiä..*wirn*

Niin makuja on monia, mutta kuten tossa Hermiskin sanoi, esim. Pajulahtea ja Krsihiä ei voi verrata: täysin eri ikäisiä, treenitausta, kilpailutausta, tavoitteet jne..
Jokaisella on omat mieltymyksensä.

82
# TP
05.03.2003 14:58

kun noita jenkkien fitness-kuvia kattelin, niin alkoi tutumaan siltä, että ehkä kannattaa olla (minun siis) vastedes hiljaa siitä, että haluaisin olla ko. kondiksessa. En mä kyl ihan oikeesti haluu tollasia pikkupatteja pitkin kroppaa näkyviin ja tuntumaan. Isot lihakset toki sais erottua, muu sais olla semmosta vähän pehmosempaa tavaraa.

Turhaan toisaalta täällä näitä jauhan, kun en koskaan taida saada tuota rasvaprosenttia edes alle kolmenkymmenen, että ylipäätään mikään lihas näkyis.

Harmillista sinänsä, että oma ukko on tässä treenini edetessä alkanut koko ajan enemmän ja enemmän huomauttelemaan töllössä ja lehdissä näkemistään urheilullisista naisista, että onpas ihan liian isot lihakset ja ei ollenkaan naisellinen. Alkaakohan sitä ihan oikeesti pelottaan, että musta on tulossa kauhee patti...No en kyllä ota vinkistä vaarin ja anna ukolle lähtöpasseja, sen verran rakas siitä on tullut viimeisen 11 vuoden aikana ja minustakin hänelle (vaikka ne patitkin kasvattaisin).

Harva tuntemistani miehistä muuten pitää lihaksikkaista naisista edes tv:n jumppatytöistä, millä mielestäni ei pahemmin mitään lihaksia ole.
Naiselliset muodot (siis muodokas perse ja isot tissit), pitkät hoikat sääret, selluliitittömyys ja yletön laihuus ovat edelleenkin niitä useimmin kuultuja ihannekropan malleja.

83
# TP
05.03.2003 15:03

Niin ja mitä taas tulee siihen, mistä naispuoliset ystäväni tykkäävät, niin he ovat sen verran "löysää" (ei ylipainoista vaan paremminkin sitä "laihaläskiä") sakkia ja petaavat omaa asemaansa, etteivät naisten lihakset juuri kannatusta saa. Minun on kuitenkin "annettu" mesota oman treenaamisen kanssani. Varmaan ajattelevat, että aikansa taas tätäkin. Siskoni on ainut, joka aina kehuu lihaksiani ja treenaamistani ja jolta ylipäätään saan semmoisen tuen, että paremmasta ei väliä. Meidän on sikälikin aika helppo tukea ja ymmärtää toisiamme, että kropan perusmallimme on täysin sama, painoindeksikin hyvin lähellä ja kehittyminen tapahtuu samansuuntaisesti, jos treeni on samantyyppistä.

84
05.03.2003 15:15

Mulla ja mun 8 vuotta nuoremmalla siskolla on sama tilanne, ollaan niin samanlaisia, sama pituus (lyhyys!!), kengännumero, kuppikoko, ruumiinrakenne ja kasvonpiirteet. Painossa muutaman kilon ero siskon eduksi! :) Olenkin yrittänyt sitä salille houkutella, että näkisi, onko kehitys samanlaista, mutta eihän tuo vielä ole muilta harrastuskiireiltään ehtinyt...Ehkäpä joku päivä vielä treenataan yhdessä! Paitsi pirulainen, sehän on niin nuori, että se saa mut kiinni varmaan muutamassa kuukaudessa! ;)

85
05.03.2003 15:28

kertokaas miten saan lisättyä jotenkin kuvan kaikkien keskustelijoiden näkyviin?

näyttäisin esimerkin siitä miten lihasta löytyy mutta läski sen ympärillä estää sen erottuvuuden

86
05.03.2003 15:32

Sinne chatin puolelle ihmiset on ainakin kuviaan lähetellyt, eli koita vaikka sinne!

87
05.03.2003 16:29

Miten mie en pääse sinne chatin sivulle????

88
05.03.2003 16:37

Meniköhän jollain offtopic?? Eihän pikajuoksu ole tae optimaaliseen lihaskasvuun. Neekerit (hups, rasismia..) on ehkä nopeampia juoksemaan kun valkoiset, mutta kyllä maailman huipulla kehonrakennuksessa on valkoihoisia siinä missä tummiakin.
Ja jos joku vielä jaksaa uskoa puhtaaseen huippu-urheiluun, niin siitä vaan.

89
05.03.2003 17:02

Siis nythän ei ollut kyse musta...

Mut asiaan:
Toiset on valmiita tekemään enemmän asioitten eteen kuin toiset. Toisille päämäärä on tärkeämpi kuin matka ja toisilla taas toisinpäin... Jotkut vain yksinkertaisesti haluavat niin "sairaasti" tuloksia että ovat valmiita tekemään mitä tahansa sen eteen. Itse pidän steroideja kaikkein viimeisimpänä ratkaisuna. Esim. jos olisin harrastanut 10 vuotta reeniä tuloksetta, voisi mielessäni käydä roinien käyttö... Mutta onneksi näin ei tule käymään.

I know what I want and what I'm ready to do for it

90
05.03.2003 17:49

Siinä on palikat paikollaan...

Ja muutenkin asenne kohdallaan. Siis muutakin mielellään, kuin pelkkää lihasta.

91
05.03.2003 18:29

Jos tarkkaan luet niin minä kysyin sinisilmäisiä huippusprinttereitä.

92
05.03.2003 18:33

...Tänne pitäs saada joku palsta tai vastaava minne kaikki vois heittää omia kuviansa...

Ylläpito huom! :)

93
05.03.2003 18:39

"I know what I want and what I'm ready to do for it"

Silläkin varauksella, että leimaudun viikon vittuilijaksi, niin minkä hemmetin takia teidän (ei pelkkä Lohku) täytyy tunkea noita h****tin surkeita muka-englanninnoksia joka tekstin loppuun?!? Opetelkaa nyt ensin edes käyttämään sitä kieltä oikein.

94
06.03.2003 09:28

"Esim. jos olisin harrastanut 10 vuotta reeniä tuloksetta, voisi mielessäni käydä roinien käyttö..."

Sen verran on tullut noita roinaamisen sivuvaikutuksia nähtyä, että karvat nousevat pystyyn nuorten edes harkitessa steroidien käyttöä. Terveyttään ei kannata vaihtaa lihaksiin!

95
06.03.2003 10:04

Kuntosalilla näkee keskimääräistä paremmalta näyttäviä naisia, mutta suurilihaksiset naiset eivät ole mieleeni. Näitä tosin näkeekin aika vähän ja kuntoilijalla tuskin tuota vaaraa onkaan.

96
06.03.2003 12:40

Liian suuria lihaksia naisella näkee tooooodella harvoin ja silloin on kyseessä jo kehonrakentaja, joka on lihastensa eteen tehnyt työtä enemmän kuin moni osaa kuvitellakkaan. Eli kenenkään ei pidä olla treenaamatta kovaa lihasten pelossa!

97
06.03.2003 20:55

Hei mä olin iha vierotusoireissa ku en muutamaan päivään päässy morjenstamaan... :) eli morjens vaan! Kumiankalle sen verran että ei kyl ollu ainakaan meidän salil enää DDR- meinikni (Luojan kiitos!) vaikka pari kertaa joskus punnittiin ja kerrottiin ruoasta... Olis kiva jutella voimistelusta enemmänkin, se on vähä niinku mun henki ja elämä... ;) kirjoitelkaapa osoitteeseen niin voidaan vaihtaa ajatuksia kätsysti :)
EMMA_KUJ@JIPPII.FI

98
06.03.2003 21:12

"h****tin surkeita muka-englanninnoksia joka tekstin loppuun?!?"

Se on semmoinen hyvä lopetus lause... Ja kerrotko mullekkin mitä surkeaa tossa oli? Ihan oikeesti, mua kiinnostaa.

"I know what I want and what I'm ready to do for it"

Eli jos enklantia ossaan niin tuon pitäisi mennä suomeksi näin:

"Tiedän mitä haluan ja mitä olen valmis tekemään sen eteen."

Olinko kirjoittanut sen jotenkin väärin? Suomensinko sen väärin?

ja viimeiseks... tai enpä sanokkaan. En ala kinaamaan asiasta.

99
06.03.2003 21:19

Lohku: ei millään pahalla, mutta lauseesi
"I know what I want and what I'm ready to do for it", kuullostaa lähinnä
Paavo Lipponen-englannilta..=D

100
06.03.2003 21:26

Jees ei sanoja oikein voi pistää vain perätysten toivoen niiden muodostavan lausetta ;)

How do you moon bone? = mitä kuu luu?

101
06.03.2003 21:59

Jäi kyllä vähän epäselväks, mut ei se mitään...

No eipä sitten tarvii noitakaan enää tänne kirjotella

102
06.03.2003 22:04

"Jees ei sanoja oikein voi pistää vain perätysten toivoen niiden muodostavan lausetta ;) "

...paitsi ylä-aseteen ruotsin kokeessa... ei silloinkaan toiminu, mutta pakko se oli... = )

103
07.03.2003 08:33

"Lohku: ei millään pahalla, mutta lauseesi
"I know what I want and what I'm ready to do for it", kuullostaa lähinnä
Paavo Lipponen-englannilta..=D"

No eipä tuo lause nyt niin kamala ole. Englantia äidinkielenään puhuvat eivät onneksi ole yhtä kriittisiä toisten englantia kohtaan kuin suomalaiset nettipoliisit. ;)

104
07.03.2003 09:17

En mäkään millään pahalla ehnkä todellakaan väitä olevani mikään englanninkielen asiantuntija.:) tuollaiset "sloganit" jotka eivät sanontana perustu millään tavoin englannin kieleen (vaikka kieliopillisesti olisivatkin oikein) , saattavat kuullostaa aika tönköiltä. Mutta jätetäänhän tämä aihe tähän ja jatketaan keskustelua hyvän topicin alla..;)

105
07.03.2003 09:35

Vieläkö on ongelmia chattiin pääsyn kanssa? Kerro millaisia niin yritetään auttaa sut sinne. :) Uudet kuvat ja uudet keskustelijat ovat aina tervetulleita.

106
07.03.2003 09:49

on vielä ihan pakko sanoa, että Viivi on oikein hyvän näköinen ainakin noin television välityksellä. Jos sä olet siitä lihaksikkaampi versio niin wow! ;)

107
07.03.2003 11:36

Missä kohdin Viivillä on lihas????

108
07.03.2003 11:38

viivi on lihaksikas nuori nainen. ohmygod.

109
07.03.2003 11:39

Minna Pajulahti..mmm...

110
07.03.2003 11:41

nojaa.... mä sanon sulle yhen hotin: se yks tähtityttö sillon kesällä, se oli kovaa valuuttaa kopissa......

111
07.03.2003 11:43

No joo,olihan se ihan bueno..mutta se oli sillon..nyt on nyt..

112
07.03.2003 11:46

ai SE!!! hahahahahhh!! Voi voi. nyt hyvä on toi toi toi... sanos nyt.... tämätämä mariah. esiintyis tänään mutta duunia, voi army of lovers viekään. Ian van dahl ois kanssa illalla tääl turkkuses mut ei....

113
07.03.2003 12:16

Korvaa sana "do" sanalla "work", niin menee aikoinaan sitten paremmin enkun yo-kokeessakin.

No, ei millään pahalla mutta musta tuollaset englanninkieliset loppukaneetit kuulostaa vaan tosi hölmöltä, eikös sitä asiaansa voisi kiteyttää ihan suomeksikin?

Tulee vähän tällainen fiilis:

"I have no imagination
therefore I quote
song lyrics to
define myself"

No, kukin tyylillään.

114
07.03.2003 12:23

No huh huh..Ian van dahl..mahtawaa!!
mariah..hyi prkl..

115
10.03.2003 13:25

no nyt tuolla chatin puolella on kuva mun habatseerusta, eli projektina olis saada tuo ehkä sisällä oleva lihas NÄKYMÄÄN tuon laardin alta.

116
18.03.2003 20:15

http://body.planet.fi/tarjahau.htm

tässä vähän tavoitetta arvon leideille! juma mikä haba tällä Tarjalla!

117
18.03.2003 21:04

Olin juuri kirjoittamassa pitäväni yleensä lihaksikkaammista naisista kuin keskivertoäijät, mutta juuri tässä kuvassa Tarja näyttää hivenen liian lihaksikkaalta jopa miun makuun.

Keskusteltaessa vaikka duunikavereiden kanssa ihannenaisen kropasta käy ilmi, että likuntaa harrastamattomat pitävät jo maratoonarinaisten kroppaa liian lihaksikkaana. Mtä enemmän itse harrastaa, sen enemmän sallii vastakkaiselta sukupuolelta.

Lihaksikas nainen liikkuu joustavasti ja on ryhdikkäämpi ja ennenkaikkea oikealla tavalla muodokas.

118
18.03.2003 21:38

Eihän toi haba tossa ole niin iso. Olkalihakset tuossa eniten hätkähdyttää.

119
18.03.2003 21:45

Meinaatko Nami pelkän "proden" voimalla vääntää samanlaiset hauikset kuin SM-voittaja Hovi aikoinaan?

120
19.03.2003 06:27

"Mtä enemmän itse harrastaa, sen enemmän sallii vastakkaiselta sukupuolelta."

Ennemminkin vaatii kuin sallii.

121
19.03.2003 07:05

Piiistetään korvien taakse... Tosin tuskin koskaan luen ees yo:ks

122
19.03.2003 09:48

Hmm.. kyl mäkin pattia haluan, mut toi Tarja Hovi oli mun makuun aikalailla turhan maskuliininen.

123
19.03.2003 10:10

en mä hermeliini uskokaan että pystyn lihasta tällä hetkellä pahemmin kasvattamaan, eli lähinnä yritän pitää entiset vaikka kalorit on vähissä. kun olen tavoitteessani, kalorit nousee ja samoin lihaskasvu toivoakseni kun jatkan kuitenkin senkin jälkeen proteiinipitoista ruokavaliota. eli silloin hiilareista lisää ja rasvoista jonkun verran enemmän.

no, en ole asiaa kauheasti miettinyt että tavoittelenko juuri noin isoja kuten tuo Tarja mutta hyvältähän tuo näytti

124
19.03.2003 10:11

ja siihen tarvitaan paljon enemmän tahtoa ja työtä kuin mun ehkä-asennetta jos SM:ksi meinaa :)

125
19.03.2003 10:31

Tahdon ja työn lisäksi ehdoton edellytys on hyvät suhteet apteekkariin tai treenimatkoja itänaapuriin, jos aiot naisena samaan päästä. Lapset kannattaa kyllä hankkia ennen, sillä samanlaisen hauiksen hankittua voi olla hormoniarvot sellaiset, että kuukautisvaivat on lopullisesti historiaa.

126
19.03.2003 10:33

joo, näin olen hjymmärtänyt :) mut mulla taitaa olla vielä pitkä matka että alkaisin harkitsemaan tätä touhua noin tosissaan että alkaisin mitään ihan älytöntä kamaa vetämään, sen verran himmeeltä kuulosti sittenkin nuo roinafoorumin jutut niitä hetken luettuani silmät pullistuen päästä...

127
19.03.2003 11:24

Sekin pitää ottaa huomioon, että glamour-kuvat on otettu sinä lyhyenä ajanjaksona, kun kehonrakentaja on tiukassa kunnossa. Tiukin olemus saattaa kestää vain päivän tai muutaman korkeintaan.

TV:ssä oli kerran dokumentti noin 60 kg sarjassa kisaavasta naisbodarista, joka ison osan vuotta painoi 80 kg. Täytyy sanoa, että siinä oli glamour-kuvat kaukana. Maha oli oikeasti iso ja lihaserottuvuudesta ei voi puhua samana päivänäkään kuin esim. Namin hauiskuvassa...

128
19.03.2003 12:05

nii, mä olinki just semmonen tossa 3kk sitten :)

129
19.03.2003 16:15

Laittaisin pikemminkin: "I know what I want and what I'm ready to FIGHT for it" TAI "I know what I want and what I'm ready to doanything to get it".
Tai miksipä et sanoisi, että "tiedät mitä haluat (tehdä) ja teet sen" ---> " I know what I want (to do) and what I'm ready to do it (/..to go for it)"?
Määrätietoisen ihmisen lause kumminkin virheitä tai ei.

130
19.03.2003 16:19

Anteeksi. Yritän vielä korjata....
Laittaisin pikemminkin: "I know what I want and I'm ready to FIGHT for it" TAI "I know what I want and I'm ready to do anything to get it".
Tai miksipä et sanoisi, että "tiedät mitä haluat (tehdä) ja teet sen" ---> " I know what I want (to do) and I'm ready to do it (/..to go for it)"?
Määrätietoisen ihmisen lause kumminkin virheitä tai ei.

131
19.03.2003 16:25

"I know what I want and what I'm ready to do for it" . Eli suomeksi "Tiedän mitä haluan ja (tiedän) mitä (haluan) tehdä sen eteen."
Sehän oli oikein koko lause! Nyt se tuntuu todella upealta kun luki sen niinkuin se on.
Anteeksi!

132
19.03.2003 17:27

http://www.monicabrant.com/index2.htm

Tuossa on mun mielsestä sopivan lihaksikas nainen. Tarjalla liikaa lihaa, vaikkakin kaikki kunnia työlle minkä on tehnyt.
Monicalla kyvä kroppa... jep, tuota tavoittelen.

133
20.03.2003 09:03

"Monicalla kyvä kroppa... jep, tuota tavoittelen."

Hyvä tavoite!

134
20.03.2003 09:36

Mä tavoittelen Arskan lihaksii x)

No ei... Mut en väitä, että semmoset ei olis mageet!

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Kysymykset » Kauneus » naiset & lihakset - millanen yhdistelmä?