Keskustelut » Kauneus » Raskausarvet

Raskausarvet

3308
6. huhtikuuta 2002 11:12

Ongelmana (ompas ongelma kerrassaan...) siis raskausarvet takapuolessa, onko mitään keinoa päästä niistä eroon?? En edes ymmärrä, mistä ovat tulleet, kun en ole hirveästi lihonut/laihtunutkaan.

Vastaukset: 7

ppm
06.04.2002 20:12

eli finnilääkkeenä tunnettua avitcidia kannattaa varmaan kokeilla. sitä taitaa nykyään saada reseptittä, kun sitä on alettu käyttämään myös ryppyjä vastaan (?)

08.04.2002 13:30

arpien vaalentamiseen kannattaa käyttää Hirudoid forte -voidetta. Lääkärin neuvo.

08.04.2002 13:43

Kiitokset vastauksista, oon itsekin lukenut tosta avitcidista, taisi olla bodyplanetissa juttua. Jos sitä vaikka jostain saisi käsiin, niin pitänee kokeilla (epätoivoista...!) Infoilen sitten tuloksista, pitäisiköhän ottaa ennen ja jälkeen -kuvat... ;)

08.04.2002 21:36

Käsittääkseni Avitcid auttaa _tuoreiden_ arpien poistossa, mutta vanhoihin ei tehoa. Ei kokemusta, mutta näin olen kuullut =)

Kerro toki jos toimii (saisi itsekin arvet pois ;>).

Lääkäri kyllä antaa reseptin, kun kerrot mistä on kyse.

10.04.2002 14:53

Itsekin olen kuullut, että Avitcid voisi auttaa. Sitä on kuitenkin eri vahvuuksia, ja jo miedoin vaihtoehto voi "polttaa" herkän iho täysin. Itselleni kävi näin, tuloksena iho oli niin vereslihalla, että pelkkä vesikin kirveli...

22.04.2002 14:35

Mm. Nivean muutamissa perusrasvoissa on E-vitamiinia, joka edesauttaa ihon uusiutumista ja näin estää raskausarpien syntymistä. Itsellä on toiminut hienosti, suosittelen!

25.04.2002 12:34

eli jää jäljet vaikka miten laihduttelis ja odottelis ihon palautumista? argh! mehän ei sellasia ikinä hommata!;)

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Keskustelut » Kauneus » Raskausarvet