Colontonic - kokemuksia?

yli 20 vuotta
noin 2 vuotta
934
3212

Onko kellään kokemuksia Colontonicista? Itse ostin sitä pullollisen (eli kolmen viikon kuurin). Myyjä suositteli sitä eräänlaisena "paastona" tai elimistön puhdistajana.

Olisi kiva kuulla, onko muilla kokemuksia kyseisestä tuotteesta! Millaisia vaikutuksia olet huomannut? Tuliko "freesimpi" olo?

Ite oon käyttänyt sitä viikon ajan, ja ainakin vatsan turvotus on hieman helpottanut :)

Vastaukset: 6

1
04.04.2002 20:31

Olen kokeillut melkein vastaavannimistä tuotetta. Paastoksi se ei kelvannut, mutta freesi olo tuli ja elimistöä se ainakin puhdisti...

2
05.04.2002 14:37

kokemuksia mutta ystäväni kehui kovasti.

Kyseessä ei tosiaan ole mikään paasto kuten Mikko yllä totesi vaan normaalin ruoan lisäksi juotava valmiste. Ystävä kehui kovasti oloaan kolmen viikon kuurin jälkeen.

En tiedä, mitä aineita valmiste sisältää, mutta jo ihan maalaisjärjellä voisi kuvitella, että ainakin pieni osa hyvästä olosta ja puhdistumisen tunteesta kuurin aikana/sen jälkeen juontaa siitä tosiseikasta, että "tonicin" kanssa nautitaan (muistaakseni) kolme litraa vettä päivän aikana, mikä monelle on enemmän kuin normaalista on tottunut juomaan.

Eli vaikea sanoa, kuinka paljon kuurin vaikutukset ovat henkisiä, mutta onko sillä loppujen lopuksi väliä, yhtä ja samaa pakettia, mieli ja ruumis =)

Tuote valittiin toissa vuonna Suomessa vuoden luontaistuotteeksi, mitä se sitten kertookaan.

Tuula, kerro kolmen viikon kuluttua, kuinka kuuri vaikutti. ;)

3
05.04.2002 15:02

Itse en yleensä usko tämänlaisiin tuotteisiin, mutta päätin kokeilla. Tuloksena käytöstä oli ainakin havaittavissa parantunut vatsan toiminta ja yleinen hyvä olo. En sitten tiedä kuinka paljon esim vuodenaika ja muut vaikuttivat, mutta mielestäni ihan kokeilemisen arvoinen tuote. Ei kovin kalliskaan. Vuoden luontaistuoteeksi valintakin puhuu jo puolestaan.

4
25.04.2002 11:12

Nyt on kuurit vetäisty ja olo on hyvä. Vatsa on ollut hyvässä kunnossa ja vatsan nipistelyt ja ilmavaivat (joista yleensä kärsin päivittäin) ovat helpottaneet. Luultavasti uusin kuurin jossain vaiheessa, kun kokemukset olivan näin hyviä.

En usko, että kuurin vaikutukset perustuvat pelkästään lisääntyneeseen veden juontiin. Vettä juon normaalistikin paljon (n. 2 litraa päivässä), joten nämä positiiviset vaikutukset taisivat olla sitten niitä psykologisia juttuja? ;)

5
25.04.2002 11:42

Eikös siinä ole kuituja? Jostain on jäänyt tälläinen mielikuva.

6
25.04.2002 12:10

väkevöity luumumehu
koivun kaarnauute (ksylitolia)
tamarindisose
koivun lehtiuute
mesiangervon uute
artisokan lehtiuute
voikukan juuriuute
fenkolin siemenuute
ruskolevän uute
takiaisen juuriuute
keto-orvokin kukkauute

Tiedot revitty tuolta:
http://www.terveyskaupat.net/tuotteet/vatsa7.htm

Hmm.. pitäisiköhän kokeilla.. pitää harkita.

- Pingviini

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Kysymykset » Ravinto » Colontonic - kokemuksia?