sinkkuudesta

27785
22. tammikuuta 2003 20:06

Kun alkaa tympiä...Ehkä ei pitäis vielä näin nuorella iällä valittaa. Mut oon miettiny kun sen jälkeen kun päätin että nyt saa välillä miehet tehdä aloitteen jos kiinnostaa, ei mun miesrintamalla oo tapahtunut mitään.
Mietinkin, että mikä sen alotteen tekemisen tekee niin vaikeaksi? Onko se se torjutuksi tulemisen pelko?
Toisaalta kyllä mä tiedän että vaikka kuinka näkisi jossain jonkun kiinnostavan näköisen ihmisen, joka vaikka flirttais takasinkin, niin en mä välttämättä menisi juttelemaan jos mielessä kävisi edes et se vois olla varattu. Pitäiskin olla yleinen pakko et ihmisillä on joku rintamerkki jossa lukee onko vapaa vai varattu. heh, mahtais olla hauskaa...

Vastaukset: 93

22.01.2003 20:24

Minä olen huono sanomaan sinkkuuteen mitään. Olen oikeastaan seurustellut koko ikäni. Ensimmäisen kanssa aloitin 13 (!!!) vuotiaana ja sitä kesti kuitenkin 7,5 vuotta. Heti sen jälkeen tapasin nykyiseni, jonka kanssa ollaan oltu kimpassa 3,5 vuotta!

Mutta hyvänä sinkkuesimerkkinä mulla on mun paras kaveri, joka on mun ikäinen. Nätti ja todella mukava tyttö, mutta kun ei näytä vaan sitä oikeaa löytyvän...Pari vähän vakavampaa juttua sillä on ollut, mutta ei niistä sit tullut mitään...Joskus naurattaa, kun ajattelen, että mulle taitaa olla isompi ongelma sen miehenpuute, kuin hänelle itselle! Itse hän on tilanteeseen ihan tyytyväinen, eikä ota sitä liian vakavasti, kyllä se oikea vielä joskus kohdalle sattuu!

Mun kaveri ehkä sortuu siihen, että hän rupeaa analysoimaan asioita liikaa, tyyliin, "jos mä nyt annan sille numeron, niin entä jos se ei soitakaan", tai "entä jos mä otan sen kämpille niin onko se oikein hyvä alku" jne...Itse taas olen niin impulsiivinen, että vastaavassa tilanteessa varmaan antaisin vaan mennä ja katsoisin sitten...Eikä siis tarkoita että heti olisin haarat levällään, mutta en siis kuitenkaan liikoja pohtisi etukäteen! :)

Mut en tiedä, voihan toisilla olla vaikea lähestyä toisia ihmisiä, varsinkin jos on jotain huonoja kokemuksia taustalla...Mut itse olen sitä mieltä, että jos tilanne tuntuu sopivalta, niin rohkeesti vaan yrittämään, eihän siinä mitään menetä! Jos ei edes yritä, niin siinähän voi mennä ohi just se "elämän mies"! ;)

22.01.2003 20:24

Tänään muuten omalla salilla katoin, et ompa mukavan näkönen miisu. Öbaut 30sek ehin olla siinä kyykkytelineen luona ni johan se tuli siihen eteen harjoittelee jotain takapotkuu! AI ETTÄ kun sen shortsit kiristy mukavasti JUST siitä peban kohalta, aijaijai ;) Sillon mulla naksahti päässä sellane hetken mielihäiriö, että pakko saada oma muija... No onneks oon nii ujo etten menny puhuu sille halaistua sanaa, saati jääny töllää kuola valuen ku sen poikafrendi oli kans siel salil =/ Olis varmaa tykänny hyvää jos olisin sanonnu sille miisulle et "hyvä perse!" ;)

No onneksi ja harmiksi. Voivoi mua yksinäistä poloa...

22.01.2003 20:32

Lohku: Ehkä ihan hyvä ettet menny sanomaan tossa tilantees mut ehkä kannattais joskus mennä juttelee. harva siitä loukkaantuu:)

Akki: Kyllä mullakin on kausia jollon oon ihan sinut tän jutun kanssa mut välillä (niin kun nyt) alkaa ottaa päähän. Ja ei se oo siitä kiinni ettenkö kykenis tekee alotteita, niistä ei oo ikinä vaan kehittyny mitään kun ne on ollut joko liian ujoja suhteessakin tai sit tää viiimesin yritelmä oli kyl kaikista säälittävin...Stadikalla yhessä konsertissa oli tosi hyvän näkönen turvamies ja menin juttelemaan ja vaihdettiin numeroita. Se soitti mulle heti seuraavana päivänä ja ihmettelin todella koska se oli NIIN harvinaisen komea et ajattelin et sil on naisia joka sormelle...mut treffeillä paljastu mun arviointi virhe...se oli nimittäin mua 12 vuotta vanhempi. Hups. Käytiin sit vielä kerran treffeillä ja totesin et ei kiitos..ei ollu pelkkä ikäero mikä mätti.

22.01.2003 20:33

Jos kuule yhtään lohduttaa, niin mä näin susta unta viime yönä! (Ihan oikeesti alkaa tää tauti jo viirata päästä vissiin!!!) :D
Olit mun kaverin luona ku se oli jollain lehti-ilmoituksella sut sinne muka houkutellu...Hittolainen, on tullu varmaan jo yliannos tästäkin palstasta... ;)

22.01.2003 20:36

hui, pelottavaa. Miten sä muuten voit nähdä ihmisestä unta, jonka ulkonäöstä et tiedä? Tai no, unissahan on tosi outo logiikka.

22.01.2003 20:37

Hih hih ;)

Miten sä muka pystyt nähä musta unta ku et oo ees nähny mua ;) ?? Voi kiitos, sä pelastit mun päivän! Mut se kyl tais olla painajainen, kö? En mä nyt mikää komistus oo, sen mä tiijän itekki ;)

Wautsi ISOLLA W:llä! Mä oon otettu :)

Hih hih hii! :D

Voi että ;)

Saanko mä kopioida ton sun kirjottaman jutun yhteen mun tiedostoon mitä en koskaan näytä kenellekkään, vaan lueskeskelen sitten kun on tylsää tjms?

Uijui mähän oon suosittu ;)

*wirn*

Okei joo nyt mä sekosin :)

22.01.2003 20:37

Ehit ensin ;)

22.01.2003 20:42

on meilläki elämä ku vaan pyöritään täällä:/ Mä yritän vääntää kirjallisen ilmasun tekstejä ku huomen on tunti ja sit päädyin tänne. no, on mulla Works auki tossa (omatunnon hiljentämistä) mut tyhjältä näyttää ku ei tuu inspistä:(

22.01.2003 20:45

Joo, siinähän se vitsi piileekin, kun ketään ei oo nähnyt (paitsi Buustin, Tenavan ja Tsugen kuvat) ja silti muka näkee unta! :) Mun unet on kyllä muutenkin niin sekoja, että saa joskus ihan tosissaan aamulla naureskella. :)

Ja ei se mikään painajainen ollu, ihan hauska uni! Mut en sen tarkemmin muista, mitä siinä tapahtui, paitsi että mä olin tullu suihkusta ja kuljin pyyhe ympärillä siellä mun kaverin luona. Ja se lehtileike oli jääkaapin ovessa... :)

Ja toki Lohku, kopioi vaan, jos se yhtään piristää! Ja usko pois, kyllä se sunkin elämäs nainen on olemassa, sen pitää vaan sattua kohdalle! :)

22.01.2003 20:45

Mitäs vikaa tässä on? ;)

hmm... voisin mennä pelaa viel 15 minsaks ja sit kattoo C.S.I:n...

Tai sit mä ootan ihan fiiliksissä ton akin vastausta ;)

Taidampa valita vaihtoehdon numero 2 :)

22.01.2003 20:47

Huomasit mut sentään! Aattelin jo, et johan on kundi keskittyny taas toon kyykyn viilaamiseen, ku ei mitään nää ;)))

22.01.2003 20:48

Joo kiitos mä kopioin sen sun kirjoituksen ;)

On vaan nykyään niin vähän näitä "kohteliaisuuksia" nimittäin mun elämässä... Kiva lukea tollaisia sun kommentteja!

22.01.2003 20:49

Mut ihan oikeesti, mun elämä on viimeiset 5 pv ollu yskimistä, niistämistä, teen juontia ja kuumeen mittausta! Eli kiva että välillä pääsee edes tänne...Ja tietysti sitten tylsien työpäivien ratoksikin pitää täällä käydä...ihan vaan välillä...(netti auki koko ajan)...Enhän mä oo riippuvainen, enhän??!! ;D

ONNEKSI en pääse sinne chättiin töistä, saisin ihan oikeesti potkut ku en enää malttais tehdä töitä ollenkaan!!

22.01.2003 20:52

Niin jos ei kiinnosta nii mun kuva löytyy netistä osotteesta: http://koti.mbnet.fi/~soobi/ps02kda/painu_vittuun-ilme_lohku.jpg

Et sitten tiijät miltä mäkin näytän ;) Pitää nyt tota jakaa, ihan hyvähän kuva se on kun en yleensä hymyile, mut oli vaan hyvä fiilis sillo ku toi kuva otettii (kamerapuhelimella otettu, siks huono kuvanlaatu). Nii ja se nimi ei oo sit mun laittama :)

Joo o... Nonni nyt sitte kaikkia keitä kiinnostaa niin näkee miltä mä näytän :P

22.01.2003 20:53

ahhaah... no nähtävästi sä joudut kopioimaan ton sit erikseen, toi ei tykkää musta tää palsta =/

mut kyllä se siitä..

22.01.2003 20:58

söpö poikahan sä oot:) Näytät siin kuvassa kyl ikästäs vanhemmalta

22.01.2003 21:00

Jaaaahas...No nyt on sitten nähty sinutkin! :) Enpäs osaa sanoa, miltä näytit viime yönä, mutta nytpähän tiedän totuuden! Oisit ihan passeli mun siskolle, mut se on jo varattu, sori! ;)

Ja joo, tosi kauas on tämäkin aihe taas lipsahtanut tuosta sonyan alkuperäisestä...Mut nyt kattomaan CSI, se on hyvä! Mut Älä kerro äidille on paras (paljastetaan nyt sitten loputkin "perversiot")!! :)

22.01.2003 21:03

Joo mäkin sain kaks surkeeta tekstiä täs ohessa väsättyä eli alkuperäinen tavoite suoritettu...Taidan lähteä venyttelemään ja jättää loput 3 tekstiä toiselle päivälle. hitto kun noita tekstejä pitäs tehdä niin paljon...ei kerkee tekee hyviä. No joo.. Näkyillään (vai pitäiskö sanoa luetaan) taas:)

22.01.2003 22:16

Kuulostaa varmaan kliseeltä, mutta sanoisin että nauti tuosta sinkkuudestasi nyt kun vielä voit! Kuten itsekin sanoit, sä olet vielä nuori. Mä olin just täyttämässä 18 kun löysin tuon mieheni, ja aina toisinaan tulee ajatelleeksi että olishan sitä voinut vielä pari vuotta 'kypsyä' ja viettää sitä villiä ja vapaata nuoruutta :) Mutta onnellinen olen nyt, kun noin sopiva ihminen sattui kohdalle niin helposti.

Mulla oli myös kaveri, joka suunnilleen lukion ekasta luokasta lähtien etsi sitä elämänsä miestä epätoivoisesti, kun me muut nautimme elämästä ilman mitään seurustelupaineita. Sunkin kannattaisi ihan rauhassa katsella ja odotella, varmasti joskus tapaat miehen joka vie sulta jalat alta! Rohkeasti vaan flirttailemaan, eiköhän se mies sitten kerro jos on varattu :)

22.01.2003 23:02

I get that a lot ;)

Useimmat veikkaa mua pari vuotta vanhemmaks ku mitä oikeesti oon... Hmm... Saisinkohan mä ostettua bisseä kaupasta? :P

akki:
Niin siinä aina käy... Aina kaikki on varattu, pöh! Mut C.S.I. ON hyvä siitä ei pääse suuntaan eikä toiseen :)

BTW JOS jotain kiinnostaa niin ihan kunnon kuvia on tulossa n.2kk päästä missä pitäs näkyä paljon tarkemmin kaikki. Sellasia "poseeraus" kuvia aattelin ottaa. Täytyy vaan eka reenata vielä vähän lisää :D

22.01.2003 23:05

mult ei oo kysytty melkein vuotee papereit missää baarissa.. koht täytän 18v :DD Riippuu kyllä seurastakin missä liikkuu, koosta, käyttäytymisestä jne. Itse kyllä kysyisin ton kuvan perusteel papereit sulta, mut who know :D Kandee ettii joku kauppa missä ne ei niin paljoo välitä

22.01.2003 23:14

Mulle periaattees yks *itun hailee ku emmä ees juo saati polta ;)

23.01.2003 00:43

Kysyit mikä siinä aloitteen tekemisessä on niin vaikeaa. Kaipa sitä vain pelkää, että onnistuisi jotenkin nolaamaan itsensä. Että toinen ei olisikaan kiinnostunut sinusta, olisi varattu tai itse huomaisit ihmiseen tutustuattuasi, että tuli tehtyä vikatikki. Aloitteen tekijä asettaa aina itsensä jotenkin tulilinjalle.

Täytyy myöntää, että minä en juuri koskaan tee aloitetta. Pitää sattua joku todella poikkeuksellinen rakkautta ensi silmäykseltä-ilmiö, että uskallan ottaa riskin. Onneksi oman sukupolveni nuoret naiset tuntuvat olevan tässä asiassa rohkeampia. Kunhan näyttää kivalta ja on ihmisille oma ystävällinen itsensä, niin se riittää, eikä minun tarvitse tehdä mitään. :)

Sonya, asiasta ei kannata ottaa paineita. Kuten sanottu, aikaa on vielä rutkasti. Sitä oikeaa odotellessa voi nauttia kaikesta muusta mahdollisesta ihanasta mitä maailmalla on meille tarjota.

23.01.2003 08:06

Hmm.. Mielenkiintoiset keskustelut meneillään.

Akki olisinpa toivonut että edes kerran olit meikäläisestäkin uneksinut, kun ei kerran tarvitse sitä naamatauluakaan kuvitella... ;)

Toi aloite juttu on kyllä aika vaikee. Itse olen (tai olin) tottunut kyllä siihen että naiset tulee mun luo, eikä itse tarvii hirveesti juosta niitten perässä. Sopii sinänsä mulle hyvin, sillä sellainen nainen joka tekee aloitteen on myös yleensä muuten ollut mun tyyppiä. Aktiivinen joka suhteessa. Mulla ei ole mitään sitä vastaan että naiset tekee aloiteen, kunhan miestä lähestytään yhtälailla kohteliaasti. Tuskin kukaan miskään oikeasti pitää naisesta joka alkaa ensitöikseen toista kourimaan.

Turkulaisena mieltä lämmittää edelleen eräs iskurepliikki. Oltiin kaverin kanssa liikenteessä ja jutskattiin baaritiskillä keskenämme niitä näitä. Vähän ajan kuluttua huomasin viereisen naisen tuijotuksen ja vastasin tietty katseeseen. Siihen nainen: Hei älä lopeta sitä puhumista, tota murretta on ihana kuunnella...

23.01.2003 08:16

Akki aikas pahassa kuumeessa olet ;) Nämä uni seikat alkavat kyllä vähän ihmetyttämään...Tsuge oli nähnyt musta unta silloin joskus ja nyt kun minäkin näin Tsugen pohkeen niin saa nähdä mistä minä alan nähdä unia ;) heh

Henk. koht. olen tottunut siihen, että naiset eivät pahemmin aloitteita tee joten se jää aina omille harteille. Kuulemma naiset eivät niin helposti uskalla lähestyä, johtunee jostain mikä ei täysin ole selvinnyt =) ei pitäisi olla naama.

Boost: aika kinkyä tuo murre juttu =)

23.01.2003 08:22

sit vielä semmoinen pointti, että mikäs pakko sitä on joku saada siihen viereen kyhnäämään vakituisesti. Tiedän monta tapausta, joissa henkilö on ihan onnellinen elämäänsä sinkkuna. Se ihan omista valinnoista ja mieltymyksistä kiinni. Ei vaan yksinkertaisesti pysty asumaan ja olemaan kenenkään kanssa pitempään yhdessä. Alkaa ahdistaa. Yleensä nämä henkilöt on aika urasuuntautuneita, mutta se heille suotakoon. Elämänsä voi täyttää muullakin kuin perhe-elämällä. En tarkoita tällä sitä, että jotenkin haikailisin sinkkuuden perään, mulle sopii tämä perhe-elämä vaimoineen, lapsineen ja koirineen vallan mainiosti. Aika aikaansa kutakin.

23.01.2003 08:22

Mä oisin ollut teininä ihan myyty, kun sun näköinen tyyppi ois tullut jutskaamaan! Ei muuta kuin itsetunto kattoon! :) Nyt oon seurustellu viimeiset 7 v. kahden eri miehen kans. Nykyisen kans tuli kaks vuotta täyteen jouluna. Joskus tulee mieleen, että millaistahan ois olla sinkku?!
Sonya: ei ikäero ole este. Mun mies on mua 11 v. vanhempi...:) Tai se riippuu tietenkin niin ihmisestä. Sähän sanoitkin, ettei se ollut ainoa syy.

23.01.2003 08:23

tamperelaisena en ihmettelisi että naiset kaikkoaa... ;)

23.01.2003 08:24

Näemmä elämänkokemus puhuu =) Se on totta että joillakin ihmisillä on epärealistiset odotukset parisuhteesta jne. Sitä odotetaan että sen jälkeen elämä on ruusuilla tanssimista ja jotenkin "parempaa". Eiköhän sitä pidä olla onnellinen ihan itsekseenkin ennen kun voi edes kunnon suhteeseen ryhtyä, sitten se suhde vasta onkin hyvä =)

IMHO

23.01.2003 08:26

"tamperelaisena en ihmettelisi että naiset kaikkoaa... "

No ehän mä ees puhu yhtään tamperelaisittain =)

ps. saisko olla mustaamakkarraa?

23.01.2003 08:36

Jaa mul vai...

23.01.2003 09:50

Hyvä threadi.
Ja mikä kiinostavinta POSEDOWN LOHKU!!! Sitä muuten jaksaa odottaa, hehheh, en muuten oo sitten mikään ruskeen reijän ritari, siis mikään suklaajunappoika, siis mikä vähän niinkun WIII, siis vähän niin niinkun and a one and two and a three, if ya now what i meen.
RideHardDieFast:''mult ei oo kysytty melkein vuotee papereit missää baarissa.. koht täytän 18v :DD Riippuu kyllä seurastakin missä liikkuu, koosta, käyttäytymisestä jne.''
Joopa joo, ja sälli asuu lahdessa. Lähdeppä sonny kaupunkiin niin jo taitaa valot olla liian häikäisevät, tuut hemmetin pienellä jopolla moottoritietä erittäin väärään suuntaan, ja lujaa. Noh, kivoissa pilvilinnoissa on aina kiva asua.

23.01.2003 09:53

Vanha sananlasku sanoo:

"Mene naimisiin tai et, kadut kuitenkin"

Siinä piilee totuus..

Ja kyllä mä mustan makkaran valitsen turun sinapin yli any day;)

23.01.2003 09:55

Joopa joo Jampe, taitaa taas männävuosien lätkä skismta painaa...:))

23.01.2003 09:59

Vai papereita... heh heh...
Oli se kyl mieltä lämmittävää kun lauantaina Priman ovellakin kysyttiin edellä ja jäljessä tulevien "kersojen" paperi. No, eihän sitä edes osaa enää ajatella sillä lailla.
Muistan ky kerran kun kysyivät Alkossa paprut. Olin ostamassa pelkkää olutta ja mulla oli semmonen parin viikon sänki. Ikää tais olla jotain 25... hyvin säilynyt jannu siis sanoisin ;)

23.01.2003 10:00

Boosti hei, äläs ny viittii soimailla, oot nuorekas neli EIKU SORI KOLMEGYPÄNE'. ...:))

23.01.2003 10:03

Ja hesalaisten on sit turha yrittää osallistua tähän Tampere/Turku kettuiluun, kun eivät siihen mitään lisäarvoa kuitenkaan osaa tuoda... ;)

23.01.2003 10:04

ne on auttamatta pihalla kun lumiukot. HAHAHAH!! Toi on musta aina yhtä hassu, ''pihalla kun lumiukot''HAHAHAHHA!! Lumiukothan on aina pihalla, ne sulais sisällä, voi pojat.

23.01.2003 10:08

Pala, muista suomenkielen taivutus: sulaisivat. Monikko, Määän! ;)

23.01.2003 10:10

AAAAAAAAARGHHH, juu bikeim van of dem, mä en ois ikinä uskonu susta mutta kyllähän sekin päivä sitten tapahtu, kohta meitä ei oo enää ketään jäljellä täällä... ahh, luento kutsuu, hoitotyön perusteet ja nou, ja kivaa on.

23.01.2003 10:11

Niin ja kuulkaas rakkaat ystävät, mulla on nyt koneessa KIELIKELLO lisenssi, joten kaikki suomenkielen käyttöä koskevat kysymykset sitten tänne vaan.

23.01.2003 11:02

Mä en oikeesti tajuu sua ;) En mä oo oikeesti mikää komistus tai vastaava. Mä oon vaan mä eikä mus oo oikeesti mitää erikoista :)

Pala:
"Ja mikä kiinostavinta POSEDOWN LOHKU!!! Sitä muuten jaksaa odottaa, hehheh, en muuten oo sitten mikään ruskeen reijän ritari, siis mikään suklaajunappoika, siis mikä vähän niinkun WIII, siis vähän niin niinkun and a one and two and a three, if ya now what i meen."

Mikä ihme on posedown????????? Ja mitä jaksaa odottaa hä? Siis mä en oikee tajuu tosta sun viestistäs mitää, vai ootsä joku ruskeen reijän ritari??? :D

23.01.2003 11:06

HAHAHAHAH!! Joopa joo mä en oo mikään makkarakeisari tiiäks mään.
Kato posedown on kehonrakennuskisoissa sellanen viimenen kierros jossa saa heittää vapaasti poseerauksia, tiiät varmaan itekkin most-muscular poseerauksen jossa periaatteesa jännitetään kaikki lihakset,nojataan vähän eteenpäin ja irvistetään. Siinä sitten yleisö hullaantuu ja tuomarit tekee viimeiset päätökset.

23.01.2003 11:42

Ei tarvikkaan olla mitään erikoista, ootahan vaan, kyllä ne naiset vielä alkaa ymmärtää sun päälle ;). Mulla oli kans välillä sellainen kausi, että sai olla ihan rauhassa, mutta kahdenkympin jälkeen ei ole tarvinnut kauan seuraa ootella!

23.01.2003 12:19

"Joopa joo, ja sälli asuu Lahdessa" mitä toi kommenti oikee meinas ;) ?

23.01.2003 14:29

Katos joo, kun on paljon tullu juttua sinkkuudesta! :) Mies lähti työpaikan iltapippaloihin eli sain viimeinkin koneen kotiin, eli niin, en ole töissä vieläkään. Eikä tarvii mennä huomennakaan, eli olipas raskas työviikko. Kävin tänään uudelleen lääkärissä, ei millään asetu tää tauti!! :I

Boost, ootas vaan, vielähän mä kerkeen sustakin unta näkemään! Kerron sitten jos niin sattuu käymään! ;)

Ja tuosta murteesta, että musta tamperelaiset puhuu mukavasti, miehen sukulaisia asuu V-Koskella ja Tampereella, niin mukava niitä on kuunnella. Ja Tampere on tosi hyvä shoppailupaikkakin!

Mut kainuun murre on oikeesti ihan kauheeta, itse on aina kuvitellu että enhän mä helkkari tuolleen puhu, mutta kouluaikoina kun piti videoida jotain juttuja, niin enköän siellä minäki vääntäny semmoista murretta, että ihan hävetti! Mut mikäs siinä, kivahan se on ettei kaikki puhu samalla tavalla! :)

Ja Lohku, lähde mukaan mun ja Randyn kisaan, eli me tuolla toisessa keskustelussa jo sovittiin laittavamme kesäkuvamme sinne chätin puolelle! Ilman naamoja kylläkin, mut enivei! ;)

23.01.2003 14:31

Voihan sitä olla sinkku ja harrastaa silti seksiä. Eikös avioliitto ole nykyään aika vanhanaikainen pariutumismuoto vai?

23.01.2003 14:36

Pöh, protsku, mä oon menossa heinäkuussa naimisiin... ;)

23.01.2003 14:41

niin... jotkut kuitenkin kaipaa vielä sellaista perinteistä varmuutta ja jatkuvuuden tunnetta parisuhteeseenkin.
Oli miten oli, sinkkujen lisääntyminen on merkki tiettyjen trendien, kuten hedonismi, yleistymisestä. Halutaan yksilöllisyyttä, omaa tilaa ja vapautta. Olen vahvasti sitä mieltä, että jokaisen olisikin hyvä viettää se sinkkuelämä kunnolla ja ruveta sitten kypsempänä leikkimään sitä kotia. Turhan monta tapausta on lähipiirissä, joissa sinkkuvaihde pärähtää päälle sitten kun on saatu lapset tehtyä ym.

23.01.2003 16:08

Boost2, olen täysin samaa mieltä! Vaikka myönnän että tässä asiassa mun jos jonkun olis syytä katsoa peiliin...

Lohku, tämmösen 25v. täti-ihmisen silmissä olet narsistinen teini. Jätä nyt jo ajoissa ne pullistelukuvat ja vastaavat alan ihmisille, ennenkun teet itsestäsi totaalisen pellen ja munaat lopullisesti itsesi tyttöjen silmissä.

23.01.2003 16:14

Ei kai se auta kun ootella vaan vielä...Ehkä se "oikea" vielä joskus ilmestyy, kun nyt ilmestyis edes joku vähemmän oikea...Pientä kärsimättömyyttä. Sen oon ainaki todennu et hesan baareista ei kyllä ainakaan löydä yhtään mitään eikä ketään:(

23.01.2003 17:02

Niin siis mihin ihmeen kisaan pitää osallistua? ;) Kyllä mä voin kesällä ottaa pari kuvaa ja pistää ne jonnekkin kuhan sanotte vaan minne :)

Milia:
Kerrotsä mulle mikä on narsistinen? Siks toiseks mitä pahaa siinä on jos mä otatan kuvia itestäni vaikka ilman paitaa? Ja kolmanneks, kuka täällä on sanonut, että mä haluisin tyttöjen suosioon? Mä oon mitä mä oon ja tuun aina olemaan mä. Jos mä en kiinnosta jotain niin ok, se on sen ongelma, ei mun.

23.01.2003 17:11

Siis ei se nyt varsinaisesti mikään kisa ole, kunhan uhottiin laittavamme vähän kuvia tuonne chättiin. Lue keskustelu "Painonpudotushaastekaveri hukassa", niin saat vähän lisävalaistusta! :)

Ja narsistinen on itserakas, mutta jotenkin tuntuu, että eiköhän kaikki salilla kävijät ja muutenkin itsestään ja ulkonäöstään huolta pitävät ole jollakin tavalla narsisteja...Kivaahan se on, että saa omaa kroppaansa muokattua ja voi olla tyytyväinen työnsä tuloksiin. Ja voihan niitä tuloksia sitten näytellä muillekin, jos siltä tuntuu. Harmitonta ajankuluahan tää ainakin mulle on. Mut liika on tietty aina liikaa!

23.01.2003 17:15

Vai että oikein Dragon, kiitos :)

Mut joo kyllä mä voin laittaakkin niitä kuvia sitte joskus ni eipähän tarvi uhota ;) Joo no saatte ainakin seuraavan 2 viikon naurut kun vain vilkaisettekin kuviani =D

Mutta mutta... Mä vähän selailen sitä sun aihettas (Painonpudotushaastekaveri hukassa) jos vaikka valaisis lisää ;)

23.01.2003 18:00

myönnän olevani itsekin jossain määrin narsistinen. Ehkäpä Lohkun ongelma onkin se, että hän on niiiin HUOMIONKIPEÄ!
Veikkaan että Lohku ja "Treenaaja85" ovat yksi ja sama henkilö.

23.01.2003 18:27

Lohkusta paistaa läpi tietynlainen epävarmuus, mikä varmasti johtuu nuoresta iästä. Minäkin olin tuon ikäisenä vähän hukassa itseni kanssa, "olenko minkään näköinen", "hyi millainen kroppa", "liian pienet tissit" ja "mitähän muut minusta ajattelee"-tyyliin.

Mutta tavallaanhan se on hyvä, jos Lohku saa itsetuntoaan pönkitettyä tätä kautta, esim. laittamalla kuvansa kaikkien nähtäville ja nauttivansa saamistaan positiivisista kommenteista. Vaarana on tietysti se, että kaikki kommentit eivät ole niitä ystävällisimpiä sitten...Mutta nekin on osattava ottaa vastaan samalla tavalla! Mustakin tuntuu, että tulikohan luvattua liikaa, kun aion julkaista ne omat kuvani, mutta so what, jos joku haluaa ne nähdä ja niitä katsoa, niin hyvä ja jos joku haluaa niitä ruveta arvostelemaan, niin samapa tuo. Kyllä nyt alan olla itse sen verran tyytyväinen, että kestän myös kritiikkiä, enkä siitä lannistu! :)

Mutta Lohkulle rohkaisuksi, kyllä sinä tulet vielä löytämään itsesi, vaikka tuon saliharrastuksen kautta. Joku päivä huomaat, että perhana, minähän olen komea, hyväkroppainen nuori mies ja huomaat myös löytäneesi sen naisenkin vierellesi...Semmosta se vaan on. =D

23.01.2003 20:42

Mä huomionkipeä? Kuule sä et taida nyt tietää tyttö hyvä YHTÄÄN mitään huomionkipeydestä...

Päivän tietoisku:
Mä (Lohku) ja Treenaaja85 on 2 eri henkilöä. Kerros mulle miks HEL****SSÄ mä tekisin 2 eri profiilia tänne?

Akki mua ei pahemmin kiinnosta mitä muut musta ajattelee. Mun mielestä siinä ei oo mitää pahaa et ihmiset sais tietää millanen mä oikeesti olen (+näkönen joissain tapauksissa).

Mut se tuli selväks että tänne mä en enää ikinä tuu pistämään mitään kuvia itestäni. Ikinä.

23.01.2003 21:10

tähän vois vaikka todeta teille kaikille että Voivoi ei oooo helppooo, Ja Akki oot oikeessa, mutta se miten sä käyttäydyt täällä vaikuttaa iha vituksee siihen mitä palautetta sä saat niistä kuvista, ei todellakaan kannata ottaa saamiaan palautetta tosissaan mitä jostain omista kuvista saa täällä netissä. Esim jos oot pirun hyvän näkönen ja laitat kuvii nettii saat kateellisilta ihmisiltä aivan vastaista palautetta, mutta yleisin vastakkaiselta sukupuolelta saat positiivisempaa palautetta(riippuen mitkä välit) ja samalla sitä huonompaa samalta sukupuolelta(kateutta tai omaa uskottelua että ois mukamas paremman näköinen, siis varsinkin silloin jos kyseisellä henkilöllä ei ole omiakuvia netissä) Tollasii kokemuksii mulla ainaski on. Ja Teiän kuvia en todellakaan ala-arvostelemaan ainaskaa ennen kun saan niitä omia nettiin muitten kateltavaks.

23.01.2003 22:03

RHDF, totta puhut! Mut kuten jo sanoin, hupiahan tää on ja jos sen "riskin" ottaa ja ne kuvansa julkaisee, niin täytyy myös varautua palautteeseen, joka ei aina välttämättä ole positiivista! Eli jos niillä kuvilla haluaa itsetuntoaan pönkittää, niin siinä touhussa voi käydä kyllä päinvastoinkin. Eli huumoria peliin, niin hyvin sujuu... :)

Ja Lohku, Loooohhhkuu... *mairittelee* Äläs nyt suutu...Sä oot ollu helkkarin rohkea kun olet rohjennut naamasikin jo näyttää, niin äläs ala perumaan enää, oli jo hyvällä mallilla nuo lupaukset! Mä ainakin haluan nähdä loputkin, mutta jätä nyt kuitenkin sit ihan kriittisimmät kohdat piiloon... ;)

23.01.2003 22:13

Mitä rohkeeta siinä on jos mä pistän kuvani nettiin? Ei mua pahemmin itseasiassa haittas _JOS_ joku muija tulis soittaa ovikelloo ja kysyy "asuuko tääl joku Lohku niminen poika?". Siis toi ny oli peeaa esimerkki, koska niin ei koskaan tuu tapahtumaan, mut mulle yks ja sama. Mua ei haittaa joku teiniangistin palaute jonka se on kirjottanut tötsyissä, ei. Palautetta jos jonkinlaista(?) Ja kyllä ne kuvat nettiin tulee. Toinen asia on sitten, että kenelle kerron mistä ne löytää ja kenelle en, toivottavasti sä sitten näät ne jos kerta haluut nähdä.

BTW Ei ollut koskaan tarkotus mennäkkään paitaa pidemmälle niissä kuvissa...

Fox
23.01.2003 23:52

Jos ei baarista miestä löydä, niin mistä sitten? En mä ainakaan menis kirjastossa pokaan ketään...enkä kyllä muutenkaan pokaillut sinkkuaikoina. Mun taktiikka kiinnostavaa miestä kohtaan oli hymyily ja liian pitkät katseet. Jos mies kiinnostuu, tulee hän tod.näk. juttelemaan, jos ei kiinnostu, kumpikin voi vetäytyä tyylikkäästi.

Elämäni miehen=jonka kanssa menin naimisiin,tapasin sua neljä vuotta vanhempana. Tää on aika paha yleistys, mutta monet sun ikäset jätkät on järkyttävän lapsellisia...

24.01.2003 00:07

Tottakai on, ja älköömme koskaan me miehet kasvako aikuiseksi muuta ku kooltamme :D
Btw: Oon huomannu et tän ikäset muijat on ihan vitun palikoita :D

24.01.2003 01:49

Mulla on samat fiilikset. Mutta hei! Tarjoudun viemään sinut kahville tai leffaan mikä kiinnostaa, jutellaan treenamisesta, kerrotaan itsestämme jne.

Se mikä ei tapa niin vahvistaa, en ole mikään naistenmies, kuitenkin kuulemma ihan mukava, hyvä kroppanen ja tyylikäs pärstäkin on, mitä sekin nyt sitten tarkoittaa, hakusessa itselle on semmoinen Dammen kroppa, mutta en "ihan" vielä ole siinä.

Nyt ennenkuin mä nolaan itseni kokonaan niin... joo niin nolasinkin jo!... niin lopetan.

24.01.2003 08:33

Tuntuu olevan aika yleistä iskeä nykyään netin kautta. Sitähän toi Jack tossa edellä yrittää... ;)

Just eronnut naispuolinen kaverini ei ole muuta tehnytkään melkein vuoteen kuin roikkunut netin iskupalstalla. No, aika karmeeta kattella vierestä sen sekoiluja niitten pokien kanssa, mutta sille iski se sinkkukausi nyt päälle oikein kunnolla. Tossa just olin viime lauantaina sillä treffiseurana kun varsinainen seuralainen jätti tulematta.
Kumppanin voi löytää niin monesta paikasta. Itse en lähtisi mistään kuppiloista edes etsimään. Oma kulta löytyi samasta koulusta. Alkuun emme kylläkään oikein olleet samalla aaltopituudella, mutta ajan kanssa se liekki sitten syttyi. Eikä toista opi oikeasti tuntemaan vasta kuin vuosien yhteiselon jälkeen.

24.01.2003 10:22

Fox: Oon pyöriny varmaan vaan väärissä baareissa (en paljon muualle vielä pääse) kun niissä pyörii vaan lähinnä mun ikästä porukkaa ja en välttämättä oo kauheen kiinnostuu oman ikäsistä ja nuoremmista. Tietty poikkeuksia löytyy mut useimmiten tuntuu et kehitys kyllä kulkee vähän eri tasoilla.

Ja nettituttavuudet ei mua ainakaan nappaa (enää). Oon pari kertaa käynyt kahvilla netissä tapaamieni ihmisten kanssa. Olin psyykannu itteäni että en välitä ulkonäöstä (kun ei se mulla oikeasti ole tärkeä) mutta se toinen oli vaan niin järkyn näkönen että mun vaan teki pahaa. vaikka ulkonäkö ei oliskaan tärkeä asia, kyllä se kuitenkin vaikuttaa, koska jos ei ennestään tunne tosi hyvin johonkinhan sitä täytyy ihastua. Ja toinen oli liian ujo.Tuntu että se oli vähän anteeks että olen olemassa fiiliksellä ja eihän sellasesta mitään tuu kun toinen ei uskalla edes silmiin kattoa ja menee ihan seiniä pitkin.
Kaverit sanoo etten seurustele koska mun kriteerit on liian korkeet. Onko se sitten liikaa vaadittu että mies on fiksu, urheilee edes vähän, on kohtuullisen näkönen (ja silläkään ei pitemmän päälle oo niin väliä, kunhan pystyy kattelee;)), osaa käyttäytyä ja tehdä aloitteita. Yleensä menee pieleen tossa käytöksen kohdalla, mulle on vaan tärkeää että miehelle hyvät käytöstavat on luonnollinen juttu. Se syntyy niin pienistä eleistä, oven avaamisesta... ehkä pitäis madaltaa kriteereitä jos haluaa jonkun löytää. Mut en voi sille mitään et ei nappaa jos mennään kahville, mies menee ensin ovesta sisään, ovi pamahtaa mun naamalle ja sit se on et, ai sori en mä huomannu. Tai että alkaa tilittää ekoilla treffeillä väkivaltaisesta isästä joka uhkaili haulikolla...

Tästä aiheesta tulee aina paljon tekstiä...tai tilitystä

24.01.2003 10:38

Nää tilittäjät on yleensä niitä miehiä jotka etsii lähinnä äitiä itselleen. Ja haluatko välttämättä edes tutustua sen tyyppiseen sakkiinjoka heiluu aseiden kanssa ;)

24.01.2003 13:55

jos tarkoitat että mä heilun aseiden kanssa niin ei pidä paikkaansa, mä olen ihan kunnon treenari.

Koko ikäni olen treenannut. Aloitin kuusi vuotiaana painin ja siitä käynyt kaikkia noita lajeja läpi, kuitenkin päätynyt kehonrakennukseen ja voimanostoon + nyrkkeily ja thaiboxing.

Oikeassa olet, että yritän iskeä Sonyaa, mutta en vielä vaan sitten kun olen nähnyt ja tutustunut häneen, mäkin olen käynyt pari kertaa nettitreffeillä ja tosi itsekästä sanoa, mutta ei yhessäkään ole ollut tarpeeksi korkea taso. En odota sinäänsä mitään erikoista, mutta toivon että se kenet tapaan ei ole mikään seuraavista:

horo, ruma, tupakoitsija, dokaaja, ylipainoinen (selvästi).

Toisaalta tämän takia minulla ei ole parempaa puolta eikä ole ollut piiiiitkään aikaan. Ravintoloissa en tykkää käydä, koska siellä on niin paljon tupakan savua ja ilmapiirissä on fiiliksenä dokaaminen ja paneminen.

Mikä toi äiti juttu oli?

24.01.2003 14:04

hei top tykkänään, en puhunut susta ollenkaan, vaan noin yleisesti niistä ruikuttavista miespoloista. Viittasin vaan Sonyan esimerkkitapauksiin, niin kuin varmaan osasit lukea.

Olet varmaan ihan ok sälli. Mistäs mä tiedän täältä ruudun takaa... Rohkea ainakin olet, kun uskallat näinkin treffeille pyytää. pisteet siitä! ;)

24.01.2003 14:09

Ihan vain pikku sivukysymyksenä, että mistä päättelet tapaamisen perusteella naisen olevan horo? Siitäkö, että hän pyytää laskua?

24.01.2003 14:10

Tai siis anteeksi sanamuotoni, tarkoitus oli kysyä että siitäkö kun nainen pyytää selvää rahaa "palveluksistaan"?

24.01.2003 14:12

ei oo helppoo

24.01.2003 14:14

En nyt halua mitään sotaa tästä aikaiseksi, mutta en oikein ymmärtänyt tota ylipaino hommaa... Jokaisella on tietty mieltymyksensä, mutta en mä nyt ketään dumppaa sen takia että sillä on ylipainoa. Ei ollu oma vaimokaan missään mallinmitoissa tavatessamme, vaikka hoikempi olikin kuin nyt.
Kyllä mulle ainakin merkkaa enemmän sosiaaliset taidot, sellainen yleinen hyvä fiilis joka sen ihmisen kanssa tulee. Ennemmin vähän ylimääräistä kuin joku inisevä vaatepuu mulle, kiitos.

24.01.2003 14:43

Pano-Jack, Dokaaminen ja paneminen on elämän tarkotus 8D
sama se mulle jos te jäätte tänne Suomee työelämän oravanpyörään mut tämä poika goes to hollywood:D jotkut ovat onnellisia ihan tavallisesta elämästä , minä en, Ollaa kavereitten kaa lähös ensvuoden syksyl Roadtripille, Tarkotuksena kiertää australia,thaimaat,singaporet jne :o

24.01.2003 14:53

Se on oikein se! Kannattaa juosta ne juoksut ajallaan niin ei sitten tarvii alkaa vanhempana katumaan mitä jäi tekemättä ja kokematta!
Ja muistakaa käydä Vegasin kautta, niin tiedätte mitä hauskanpito tarkoittaa... ;)

24.01.2003 15:00

Jooh Jenkit roadtrip on ehdoton heti ku täyttää 21 ;)

24.01.2003 19:36

Boost: Aika oikeaan osuit tossa äitijutussa...Tää yks tilittäjä sanokin että oisit täydellinen kumppani...samassa paketissa äiti ja tyttöystävä..vähän lopahti kiinnostus.

Jack: En oikeen tiedä mitä tohon treffipyyntöön vastais...En tiedä susta yhtään mitään. Ei oo yleensä tapana ihan suoralta kädeltä lähtee treffeille ainakaan sillon vielä kun ei tiedä kuka tää tyyppi oikeestaan edes on...Livenä on aina helpompaa...Kasvoista ja ulkomuodosta voi päätellä niin paljon enemmän..En sano et sä olisit joku hullu mut periaatteessa pelkkien kirjoitusten perusteella ei voi tietää..Mäkin voisin olla 55 vuotias pedofiili:/ Ettekä välttämättä koskaan sais tietää

24.01.2003 20:44

No siitähän ei pitäisi kysyä, että onko sulla paljon entisiä jne., mutta kyllä se saattaa kannattaa. Eli mä oon kysynyt suoraan. Ja vastauksesta voi päätellä. Yksi typykkä sanoi mulle, että se haluu vaan munaa ja että edellisenä päivänä kävi panemassa jotain 40-50 v. äijää, joka käytti. Mikäs se oli... jotain rengasta, että sai stondiksen. Se oli 16 tai 17 v. Mun mielestä se oli ihan huoramuija.

24.01.2003 20:57

totta, mistäs mä tiedän oletko joku vankilakundi ja raiskaatkin mut jos nähään... heh heh, just joo.

Lähetän mielelläni kuvani, jos vaan haluat?

Kuitenkin kannattaa kokeilla, eihän sitä koskaan tiedä mitä sieltä tulee vastaan.

Mistäs sitä tietää onko se mun kuva, nyt jos oikein tarkkaan ajatellaan, tai mistäs sitä tietää tulenko minä vai joku 50 v. pedofiili, jos sovitaan tapaaminen....

Ääääh, kannattaa olla varovainen ja käyttää järkeä, mutta liika vainoharhaisuus sikseen, hyvä tapa on esim. pyytää puhelinnumero ja kyllä sitä äänestä kuulee jo pikkasen minkä ikäinen äijä siellä on? =)

RHDF:

Hauskaa kannattaa pitää ja se kuuluu elämään, mutta hauskan pitoa ei välttämättä ole dokaaminen perseet ja huoriin meno. Uh, mä kuulostan jo aika koulupojalta, mutta tarkoitan sitä että nauti hetkestä.

Vaikea pukea sanoiksi, mutta sanotaan näin. Pidä hauskaa, mutta älä tee typeryyksiä, älä ylitä niitä tiettyjä rajoja, joo... vaikka rajat on tehty rikottaviksi...kuitenkin.

Mäkin oon menossa Roadtripille, venäjän läpi, aasiaan, lisäksi Italia ja etelä Eurooppa on kohteena! Ja kaiken lisäksi pyörällä, ei ole kyllä ihan ajankohtaista, mutta se on sellainen unelma tehdä muutaman vuoden sisään.

24.01.2003 21:08

jees, pistä vaan se kuva. Vaikka sinne chattiin tai sit sähköpostilla, mun osote on ainakin tuolla keskustelussa Syömishäiriö, en jaksa nyt tähän uudestaan pistää. Tai ihan miten vaan:)

24.01.2003 21:38

Tämän ikäiset miehenalut muka ihan lapsia. Taas karkeaa yleistystä. :)

Olenkohan itse sitten niin lapsi että en huomaa eroa, mutta omassa kaveripiirissä parinkympin molemmin puolin olevat pojat (ja tytöt) vaikuttavat jo aikuistuneen. En väitä että tässä oltaisiin täysin omavaraisia aikuisia, moni lukiota tänä keväänä lopetteleva kaveri asuu vielä kotona yms. Mutta ei tässä enää mitään kakaroitakaan olla. :)

Nettin kautta sovittuja treffejä en ole kokeillut, mutta tuntuu vähän siltä että tuo on pelkkää arpapeliä huonolla voittotodennäköisyydellä. Vaikka kuinka olisi etukäteen annettu kirjallinen kuvaus itsestään, ja vaikka näytetty kuvakin, kaikki ei välttämättä silti toimi. Ainakin minä rakastun kokonaisuuteen, elävään ihmiseen, en niihin yksittäisiin ominaisuuksiin joita voi ilmaista sanoin ja kuvin.

Asiasta toiseen...
Tuo matkailuajatus on käynyt minullakin mielessä. Ongelmana vaan on että ensin pitäisi saada koulu, armeija ja tuleva opiskelupaikka järjestykseen. Ja tietysti olisi löydettävä joku kaveri jolta löytyisi riittävästi seikkailumieltä lähteä kiertämään reppu selässä vaikkapa Intiaa. No, jos kaikki menee hyvin niin 2004 kesällä pitäisi olla mahdollisuus lähteä matkaan.

24.01.2003 21:47

oon kyllä sun kanssa ihan samaa mieltä...Kokonaisuus on tärkein. Se voi koostua ihan pikku jutuista, ja toisaalta tosi isoista. enkä itse kyllä usko että voisin netissä ihastua, mutta toisaalta ei saisi koskaan sanoa ei koskaan. Mistä sitä ikinä tietää. Voihan sitä tavata netissä ihmisen johon luonnossa ihastuu.

Ja matkustelusta...Oon itekin miettinyt tota matkustamista...Mutta eihän se oo mahdotonta tän ikäisenäkään. Voihan matkan varrella välillä pysähtyä eri kaupungeissa tekemään jotain hanttihommia vähäks aikaa että saa rahaa taas jatkaa matkaa. Ite oon ajatellu, että jos en ens vuonna pääse haluamaani opiskelupaikkaan, toteutan matkustusintoa lähtemällä Afrikkaan Spr:n vapaaehtoiseksi...tyyliin jakamaan ruokaa ja valistamaan Aids:ista:) vois olla hyödyks ja sais samalla elämänkokemusta ja -näkemystä

24.01.2003 22:56

Itse asiassa raha ei olekaan suurin ongelma omissa matkasuunnitelmissani, vaan kaikki kesken olevat asiat jotka pitäisi saattaa loppuun ennen kuin voi lähteä. Raha on vain väline, järjestelykysymys. :) Sitä paitsi ei se matkustaminen ole edes kovin kallista, kun valitsee matkakohteen ja matkustustavan oikein, ja välttää pahimmat turistirysät.
Tietysti pitäisi vielä löytää luotettava ja innostunut kaveri varustettuna riittävällä annostuksella seikkailumieltä. Joku joka selviää hetken vieraassa maassa ilman viiden tähden hotellia ja McDonaldsia. Rohkeimmat lähtevät matkaan yksin, mutta siihen minusta ei sentään ole.

Vapaaehtoistyö ulkomailla kuullostaa sekin ihan mielenkiintoiselta. Tosin Afrikassa homma voi käydä henkisesti aika raskaaksi, jos ei ole etukäteen valmistautunut kohtaamaan äärimmäistä hätää ja kärsimystä. Vaikka eipä kai kokemattomia ensikertalaisia lähetetä vaikeimpiin avustuskohteisiin.

25.01.2003 13:06

Koska vaadin tytöltä LIIKAA ja itse olen mitä olen (olen aika syvältä), mutta moraalini on kunnossa!
Olen lapsellinen 17-vuotiaaksi ja muutenkin. Melkein kaikki muut mun luokkalaiset ovat TODELLA AIKUISMAISIA JÄTKIÄ!

25.01.2003 13:09

treenaja-85, nyt rautaa selkärankaan

25.01.2003 13:11

Kyllä sä vielä joskus jonkun löydät...

25.01.2003 14:21

Menen lainaamaan kaverilta digikameran,
Otan reilusti kuvia, laitan kuvat nettiin.

Menee siis iltaan tai huomiseen, mutta on ainakin tuoreet kuvat.

Jes.

Boost:
Kiitos pisteistä.

Tarkoitan reilusti ylipainoinen yhtä leveä kuin pitkä, vaikka ei rakkaus ulkomuotoa katso.

Kuitenkin mieluiten hyvä kroppainen, eix je?!

25.01.2003 14:35

Mun Roadtripin unelmat liittyy lähinnä siihen et ajellaa Avo jenkillä pitkin Jenkkei tai Australiaa kaupungista toiseen, baarista toiseen, beachiltä toiseen. ;D Ps. eurooppa on paska manner 8D

25.01.2003 15:19

Ei vara venettä kaada. Voihan sen paremman puoliskonsa ajatella eräänlaisena lisävakuutuksena huonojen aikojen varalle: "Kahvia ja kuumemittari kiitos".

26.01.2003 20:21

No niin kuvat on, mutta mä en tiedä chätistä, liityin msn keho listaan ja odotan hyväksymistä. Mulle voi laittaa mailia osoitteeseen mikael_@hotmail.com jos haluaa nähdä mun kuvat. Ne on kyllä tarkoitettu Sonya:lle, jos mä kelpaisin viemään sitä ulos. =)

26.01.2003 20:44

Naisia metsästämässä ;)

27.01.2003 02:57

eip vaan tutustumassa ja ottamassa selvää minkälaisia ihmisiä täällä on.

kyllähän mä aina etsin sitä oikeaa ei vaan vielä ole tullut vastaan.

Eli jos pukis sen noin niin se kuuluis: "The Naista metsästämässä." =)

Juuh.

27.01.2003 09:41

Aika kummaa tilitystä. Väitän silti että netistä voi sen oikeankin löytää.

27.01.2003 11:21

Onko Palalla omakohtaisia kokemuksia... ;)

kirjaudu sisään jos haluat vastata