Mielipiteitä porihallista?

25841
13. tammikuuta 2003 08:37

Olen miettinyt jos vaihtaisin salia Porihalliin ja nyt haluaisin kuulla minkälaisia mielipiteitä teillä on salista? Sekä hyviä että huonoja..

Vastaukset: 9

14.01.2003 16:18

Olen käynyt porihallilla muutaman kerran jumpalla ja salilla. Tykkäsin ihan paikasta ja alkaisin käydä siellä heti jos rikastuisin. Missä salilla käyt nykyään? Porihallin sali ei ole yhtä iso kuin bobbyssä mutta ihan riittävä ja laadukas.

15.01.2003 11:25

Onko Bobbyssä halvempaa kuin Porihallilla? Olen käsittänyt toisinpäin. Kummassakaan en ole käynyt mutta Friitala Sport Centerissä kun on samat hinnat Porihallin kanssa.

Käykö muuten Bobbyssä kauheesti "pintaliitäjiä"? En nyt Tepa tarkoita sua ; ) Entä onko siellä kauheesti ruuhkaa?

15.01.2003 16:09

Bobbyssä maksaa 42e/kk mutta liittyä pitää 1,5vuodeksi. Porihallille maksaa 49e/kk ja erota voi 1kk varotus ajalla. Pidin bobbystä hyvät laitteet ja kiva henkilökunta. En sanoisi pintaliito paikaksi lähinnä siellä käy keski-ikäisiä. Lopetin itse koska opiskelijan budjetti ei sitä salli ja siirryin urheilutalolle. Suosittelen molempia saleja lämpimästi. Porihallin hintaan sisältyy myös aerobic. Käy tutustumassa bobbyyn sunnuntaina taisi olla avomet ovet. Mutta kandee miettii haluuko sitoutua 1,5vuodeksi. Ruuhkaa siel on eniten 5-8 välillä suosittelen aamupäiväkäyntejä jos mahdollista.

16.01.2003 12:28

Joo, toi 1,5 vuoden sitoutuminen ei käy mulle. Minkälainen urheilutalon sali on? Onko laitteet ihan vanhoja?

16.01.2003 13:15

Käyn itse Bobbyssa ja siellä on juuri loppumassa vuoden kortti.. se makso tuon 41,99 ja oli vain vuodeksi eikä 1,5 vuodeksi..Että ei sinne ihan niin kauaksi tarvitse sitoutua..
Vielä mietin mahdollista vaihtoa Pori Halliin..
Onko se sitten niin, että Pori hallissa ei tarvitse sitoutua siihen vuoteen???

16.01.2003 13:29

Pori Hallista voi ostaa myös ainakin 10-kortteja, maksaa muistaakseni 55 €. Mutta luultavasti se vuosijäsenyys on kaikista halvin vaihtoehto. Ite käyn Friitala Sport Centerissä ja 10-kortti on menossa. Mä en voi sitoutua vuodeksikaan koska voi olla muutto edessä tässä keväällä. Ja salilla käyn kuitenkin vaan 2 krt/vko. Aerobic on mun "pääharrastus", kuten nimestä voi päätellä.

16.01.2003 14:12

Kyllä bobbyssä täytyy nykyään sitoutua 1,5vuodeksi jos haluaa päästä 41,99. Ennen ei tarvinnu mutta nykyään tarvii. Urheilutalon sali on ok. Ei mikään luksus mutta kaikki tarvittava löytyy. Miinus puolena on, että yleisövuoroja on liian vähän. Hinta on kohtuullinen 1,7 kerta.
Pori Hallissa voi erota 1kk varoitua ajalla olen kysynyt asiaa sieltä.

16.01.2003 14:20

Kiitti tiedoista..Nyt vaan kovasti miettiin et onko varaa sitoua bobbyyn vielä 1,5 vuodeksi vai vaihdanko..??
Muuten sali on ollut hyvä..Tilaa on eikä ruuhkaa ole..

Tiedätkö Tepa, et jos Bobbysta haluaa sen 1,5 vuoden aikana erota käykä se?

16.01.2003 17:54

Bobbystä eroaminen on hankalaa. Äitini tahtoi jäsenyydestä eroon ja hänellä oli oikein lääkärintodistus, mutta ei auttanut. Jossain vaiheessa bobby luopui jäsenyydestä, mutta äitini joutu maksamaan n.4kuukaudelta vaikkei käynyt salilla kertaakaan.
Entä ootko käynyt Atlas Gymillä. Vissiin ihan ok paikka. Itse en ole käynyt. Sinne taitaa maksaa 40e/kk.
Muista, että jäsenyytesi bobbyssä jatkuu automaattisesti ellet eroa kirjallisesti 1kk ennen jäsenyyden päättymistä.
ollaan muuten varmaan törmätty bobbyssä joskus :)

kirjaudu sisään jos haluat vastata