Neuvoja kaivataan kuntolaitteen ostoon

yli 19 vuotta
melkein 2 vuotta
621
24490

Mistä saisin hyvän kuntolaitteen, mielellään sellaisen jolla voi treenata koko kroppaa? Anttilasta löysin ellipsi cross trainerin, hintaan 299€ - onko kokemuksia? Mitä suosittelette? Jotain vastaavaa haluaisin ja voisin ostaa käytettynäkin, olisiko kellään tiedossa nettisivuja mistä ostaisin tai ehkä myytävänä kyseinen laite?

Vastaukset: 10

1
05.01.2003 19:48

Mulla ei itsellä ole tollasta cross traineria, mutta haluaisin kyllä. Salilla olen kokeillu ja vaikutti tehokkaalta. Se ei ota vaan jalkoihin vaan myös käsiin. Voit kyllä löytää jostain halvemmallakin. Esim Lidl kaupassa myytiin 199, en sit tiedä onko kummonen.

2
05.01.2003 22:01

"Salilla olen kokeillu ja vaikutti tehokkaalta"

Esim. Life Fitnesin Crossari, joita saleilla yleisesti käytetään maksaa semmoset 4000 euroa ja rapiat, etten alkaisi ihan heti vertailemaan 200 euron värkkeihin, voipi tulla pieni pettymys. Tämä tieto saattaa valaista myös niitä, jotka salien hinnoista marisee.

3
07.01.2003 08:10

Näin on... Käytän itse useasti viikossa salin Life Fitness Crossaria. Järjettömän hyvä vehje aerobisen treenin tekemiseen. Olen myös kokeillut hotelleissa sun muissa Tunturin ja muiden merkkien vastaavia "kotilaitteita" ja ero on huomattava. Kotikäyttöön tarkoitetut on pääsääntöisesti "tuhnumpia" kuin ammattilaisvehkeet. Mutta näinhän se on asianlaita melkein joka tuotteella.

4
07.01.2003 08:11

Kai sen on pakko olla hyvä kun hinta markoissa on yli 20.000 FIM...

5
07.01.2003 10:06

Eihän se varmasti ole ammattilaislaitteen veroinen mutta ajaa varmasti asiansa niinä kertoina kun ei pääse salille treenaamaan :)Onko tietoa mistä näitä kannattaisi ostaa? Entä tietoa merkeistä, malleista, laadusta? Jotain www-osoitteita kenties?

6
07.01.2003 10:15

http://www.tunturi.com/2001/

7
07.01.2003 10:17

och samma på finska:

http://tunturi.com/2001/index_s.php?kieli=suomi

8
07.01.2003 11:54

Taisi joskus täälläkin joku mainita karun tutkimuksen noista kotikuntoilulaitteista. n. 90% siirtyy varastoon pölyttymään parin viikon käytön jälkeen.

Kannattaa tosiaan pitää mielessä, että ne salilaitteet on ihan eri luokkaa kotivimpaimien kanssa. Etenkin ajan myötä halvat rimpulat hajoavat käsiin, eikä käyttömukavuus ole samaa luokkaa salilaitteiden kanssa. Myös säätömahdollisuudet voivat olla huomattavan rajallisia, joka kannattaa ottaa huomioon jos esim. pituutta on todella vähän/paljon. Itse olen kokeillut muutamaa erilaista koticrossaria ja voin yli satakiloisena sanoa että laitteiden nitinä oli sitä luokkaa, ettei harjoittelu välttämättä tunnu täysin turvalliselta =)

On hienoa, että ihmiset innostuvat kotona harjoittelusta, mutta kuten Pro totesi, niitä pettymyksiä tulee helposti ja innostus loppuu kuin seinään. Suosittelisin siis salille suuntaamista =)

Protsku, missäpäin stadia noita markkoja vielä käytetään =)

9
07.01.2003 15:28

...ajattelin kans tuota että liekö ko laite jää kaappiin pölyttymään mutta en usko koska on päiviä kun en pääse salille mitenkään (lastenvahtiongelma) ja silti haluaisin treenata jotain. Tätä on nyt jatkunut yli vuoden ja se on harmittanut aina vain enemmän ja enemmän. Siksi uskaltaisin jopa ko vempaimen ostaa. Yritin laittaa kyselyjä tuonne osto/myyntipalstoille mutta vielä tuloksetta. Eikö näitä laitteita nyt pitäisi löytyä ihmisiltä jos noinkin suurella osalla on kotona varastossa pölyttymässä?Onko olemassa jotain www-sivuja joista voi ostaa näitä kotivimpaimia käytettynä?

10
07.01.2003 15:57

mullapa ois sulle lähes uutukainen Tunturin soutulaite myytävänä.
Laita mulle sähköpostia niin soittelen tai mailaan sullepäin jos olet kiinnostunut:

satu.@keho.net

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Kysymykset » Urheiluvälineet » Neuvoja kaivataan kuntolaitteen ostoon