Reco2

noin 20 vuotta
yli 2 vuotta
674
18658

Olen vastikään aloittanut treenaamisen kunnolla ja ostin nyt kyseistä palautusjuomaa. Ohjeessa lukee, että n.65g 2-4dl kohden, eli paljon te käytätte? mikä ois niinku sopiva? entä mihin sekoitatte sen? ja kuinka kauan se kestää jääkaapissa(siellä kai sitä pidetään) sekoitettuna? Ja vielä, että monta desiä te juotte sitä treenin jälkeen ja juotteko kenties ennen treeniä myös? ja vielä kiinnostais tietää, et käytättekö muunkin urheilun yhteydessä kuin salin? Pala, Chihuahua, Randy, Anssi Manninen jne. jne. vastatkaa te asiantietoset! I really need help!

Vastaukset: 27

1
12.11.2002 17:25

Reilu kukkurallinen desilitra Recoa veteen n. 4-5 dl oman maun mukaan. Turha säilyttää valmiiksi sotkettuna ellei ole joku todella pakottava tarve (vesikatko). Koko satsi 1-30 min treenin jälkeen. Ei ennen treeniä ole tarvis kunhan olet syönyt 2-3 tuntia ennen hyvin, maha ei saa olla liian täysi kun alat treenaamaan (makuasia toki).

Reco soveltuu parhaiten juuri kuntosalitreenauksen yhteyteen...kestävyys urheilijat voivat neuvoa lisää mikäli tarvis.

2
12.11.2002 19:12

kertokaas mulle tytöt ja pojat... kumpi ensin pitäs meikkiksen ostaa... palautusjuoma VAI krea?

3
12.11.2002 19:13

kaikki varmaa vastaa pal.juoma... mut MIKS xD ???

4
12.11.2002 19:17

Osta palautusjuoma, jossa on myös kreatiinia.

5
12.11.2002 21:10

Randy, sekoitatko juomaan mitään muuta kuin vettä ja recoa? miten menee alas? ja onhan se parasta kylmänä?
no huoamen treenaamaan ja saa nähä miten toimii.
Onko palautusjuomilla ihan oikeasti suurikin vaikutus? ja kuinka pitkän ajan päästä voi sitte syödä ihan oikeen ruuan?

6
13.11.2002 07:46

Sekoitan Recon yleensä mehuun. Appelsiinimehu on ok, mut viimeks kokeilin persikkamehua ja se oli parasta tähän mennessä. Laitan Fastin kreatiinin mukaan Recon sekaan. Mulla yleensä 2 desiä mehua ja 1 desi vettä. Teen juoman valmiiksi ennen treeniä sekoittajaan. Sit vaan mömmö huiviin jälkeenpäin pukkarissa. Mulla on yleensäkin tapana tehdä protsku ym pirtelöt vähän etukäteen vetäytymään. Koostumus ja maku on parempi. En usko että sillä on mitään negatiivista merkitystä toimivuuden kannalta.

7
13.11.2002 07:53

Veteen ja kaakaojauheeseen (n. 1 rkl) sekoitin tuon recon (maustamaton versio)...maku on mielestäni melko hyvä silloin. Eihän tässä mitään gourme-elämystä haeta mutta onhan se kiva että ei tarvitse irvistellä =)

Kyllä henk. koht. väittäisin että se palautusjuoma on tärkein lisäravinne. Eipä moni muuta käytäkään. Itsekin käytin pitkään pelkästään tuota ja hyvin toimi. 1,5h - 2h palautusjuoman jälkeen kannattaa syödä kunnon ateria.

8
13.11.2002 10:33

Mä otan recon noin 10 minsaa treenin jälkeen. jauhot purkkiin kotona ja vettä sekaan kopissa. kreat ja glutat joukkoon.ja kylmänä kiitos! Hiemankin lämmin niin hyvi sen h*vetti.
ennen salia ei kyllä recoa kandee vetää. jotain ruokaa/protskudrinkkiä 1-2 tuntia ennen treeniä. kaakaon makunen reco on musta ainakin ehkä parhaimman makusta pulveria mitä oon koskaan maistanu. ja sekoittuu ihan älyhyvin. neutraaliin makuun kun sekottaa just kaakaoo tai sweettii niin hyvää on.Mä en oikeen muuta urheiluu tee kun salia... elikkä en juo recoa muulloin. kun vielä futis oli kuvioissa otin sillon tällöin.

9
13.11.2002 10:39

No moro! Niin, olit sä tänään duunissa vai?
Jos se putiikki on auki, niin voisin poiketa töistä tullessa tsekkaamaan mestan, bussi kun parkkeeraa melkein siihen eteen. Enkä tietty ilman tuliaisia...

10
13.11.2002 10:43

Niin siis meen 23:een.

11
13.11.2002 10:56

Ai niin sä ootki yötyöläinen, mä unohdin!
Täytyy vetää sit tää mässykassi omaan napaan...
Se on muuten tosi sekava se teidän lafka ulkoapäin. Aamullakin just kattelin kun menin ohi, et siin on Budhaa, Primaa ja Bohemea sekaisin. Onks ne kaikki niinku samaa soppaa.

12
13.11.2002 11:00

Kaikki on smaa kompleksiii. Neljä eri paikkaa periaatteessa ja kaikkiin pääsee niinkun sisältäkin. aika iso paikka on kyllä joo. vai oisit oikeen mässyä tarjonnu, jumat! Mitäs ois ollu tarjol?

13
13.11.2002 11:06

Hieman menee turhaa tilaa kuulumisien vaihtamiselle...saa aina lueskella jutut läpi ja katsoa olisiko siellä jopa jotain asiaakin seassa ;)

Ehkäpä tarvittaisiin yleinenkeskustelu härpäkkä tms. että tiedetään mitä kukin on viikonloppuna tehnyt tms. =P

ps. älkää vetäkö palkoja nenään

14
13.11.2002 11:08

Niin sanoo dö gai from manse... kateellisten panettelua sanom mää. tää paistaa läpi kun NAANTALIN aurinko...:)) ja huom! Ei otettu EES herneitä nenään.

15

kunnon tästti ois toki tervetullu!

16

siis tsätti

17
13.11.2002 12:45

Tuolla keskustelu osiossa voisi olla plasta (Turkulaiset), ja sen alla vielä sama suomenenglanniksi, juu nou.

Siis niille jotka sitä haluu lukee.

Tässäkin otsikko on RECO2 ja puolet asiasta funtistaan missä sä oot töissä.
Ootteko ajatelu että vois käydä tuota omaa "mitä sä ostit maitokaupasta" juttua vaikka EMailitse?

18
13.11.2002 12:50

No voi anteeks, Hiezu!
Ei ollu tarkoitus, ihan totta! Koitetaan muistaa tämä.
Herkkähipiäisiä noi hesalaiset... on täällä asiattomampaakin nähty kuin noi edelliset.

19
13.11.2002 13:09

ai kato herrahelsingin-poseerausranta-penkki pullistelijoita varten - Hiezu antoi näkemyksensä. Henkilökohtainen mielpipiteeni, korjatkaa jos olen väärässä, on että keskustelun ilmapiiriä keventää huomattavsti se, että välillä voi keskustella arkipäiväisemmistäkin asioista kuin niistä heraproteiinista,selkäharjoittelusta ja vaikkapa palautusjuomista tai muista senkaltaisista asioista. Eikö kaikilla olisi paljon mukavempaa jos voisimme elää harmoniassa emmekkä olisi vihaisia toisillemme. Olkaamme kaikki ystäviä, asiat olisivat paljon paremmin. Minä en henkilökohtaisesti uskalla käyttää sähköposti(eikös tuo e-mail sitä tarkoita?)(en itseasiassa omistakaan sähköpostia,miten sen muuten voi omistaa, en ymmärrä. ja eivätkös ne maksakin ja hallituksetkin näkevät mitä oikein tilaat kotiisi) Mutta olisin ikionnellin mikäli www.keho.net:in ylläpito voisi meille ENTISEN pääkaupungin asukeille järjestää ikioman keskustelupalstan, tai kenties oikea chat!! Voisimme tällä tavalla purkaa huoliamme ja vaihdella vaikkapa hauskoja Turkulais-kommelluksia, hihii, vuosien varrelta lajitovereiltamme. Se vasta olisikin ratkiriemukasta! Muistuikin juuri mieleeni sekin kerta yhtenä syysiltana... ai niin,ei turkulaisjuttuja, ei turkulaisjuttuja, ei turkulaisjuttuja, Pala! Sinun on nyt muistettava ja ymmärrettävä että ihmisiä ei todellakaan kiinnosta. voi voi, olinpa minä taas ajattelematon.
Olenko tähän asti kyseisessä viestissäni puhunut tarpeaksi ymmärrettävää Suomen-kieltä?? Toivon hartaasti sitä, sillä enhän taas halua pahoittaa rakkaitten Helsinkiläisten ystäviemme(kai te sentään vielä olette ystäviämme??.en haluaisi menettää teitä) mieliä??

20
13.11.2002 13:14

Hengitä nyt hyvä mies välillä...
Siis mitä?! Sulle ei oo sähköpostia! (weird guy) Oot varmaan ainut ihminen, jonka tiedän olevan sitä vailla. Niitähän on netti väärällään.

21
13.11.2002 13:21

No toi nyt oli pieni kapina Mr.Hiezua kohtaan.Tai kapina ja kapina... onhan mulla mailit.
aika hassua tollanen kauhee tiltti yhtäkkiä. täälläkun on käyty ties millasta keskustelua aikasemmin muittenkin tahoilta. joillekkin taitaa vaan olla henki ja elämä saada vastata jonain hemmetin asiantuntijana(Anssia en tarkoita tässä kohtaa) joka ianoaan treeni ja ravinto kysymykseen ihan pirun virallisesti. Sakki varmaan odottaa täällä naamari kiinni ruudussa kauhee tosikko ilme päällä että koska tulee se seuraava juttu mihin saa vastata kun joku Halonen tai Vallin konsanaan. eiks välillä vois tsillata vähän ja pistää hiAman huumoria vastauksiin. en usko että tietyillä henkilöillä se olisi mahdollista.mutta kansa on puhunut.

22
13.11.2002 13:27

No vetihän se Pala vähän palkoja nenään...toki saa ja pitääkin puhua laidasta laitaan huumoria unohtamatta, mutta idea mun mielestä vähän hukkuu mikäli palautusjuoma-threadissa aletaan pohtia "kummalla puolella jokkea ny seisotaan" eli tuo ilmoitustaulu sopinee siihen hommaan kun mummo mankeliin.

peace man ;)

23
13.11.2002 13:40

no toi toki totta että sitä on aika usein jämähdetty puhumaan niitä näitä johonkin ihan eri subjectiin. siitä sorryt kaikille ketä se on ärsyttänyt(eli varmaan 99% tän saitin kävijöistä) mutta tossa hiezu kyllä anto taas ymmärtää että strikt tu bisnes meininkiä pitää olla ja kaikki joutava jutteleminen sitten jonnekki esim mailiin. ja p*kat sanon mää. mua ei taltuta kukaan. aivan mahtava sää ulkona. pakkolähteä hakemaan vähän roteiinijuomaa nassuun.

24
13.11.2002 15:15

Hehee, mites se yks sananlasku menikään...?
Kun noin hermostutaan.
Ei ollu millään pahalla tarkoitettu.

25
13.11.2002 15:17

Ei kun kyllä noi kuulumisen vaihtamiset kuuluu asiaan. Mulla ainakin hauskaa monesti kun luen noita teidän juttuja. Joo ja se chatti ois tosiaan hyvä juttu...
joo no tämäkin viesti ois voinu olla tuolla keho.net sisällössä, mutta noh...
Ja alkuperäseen asiaan...
mie sekotan recon appelsiinimehuun.

26
13.11.2002 15:20

Ei kai täällä nyt kukaan mistään suutu silleen...
Pala vaan on sellanen nuori vihainen mies vielä... Se oli taas juonu liikaa sitä laittikolaa.
Noh, huomenna saatte mun puolesta olla ihan rauhassa, meikä viettää koko päivän Naantalin kylpylässä...se on moro!

27
13.11.2002 21:09

Hihii..te olette kyllä hauskaa porukkaa...lisää tällästä ;D

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Kysymykset » Harjoittelu » Reco2