Keskustelut » Kauneus » Urheilijan intiimielämä

Urheilijan intiimielämä

15779
10. lokakuuta 2002 08:48

Täälä kun on paljon liikunnallisia ihmisä ja useat treenaavat 5-6 kertaa viikossa ja parhaassa tapauksessa pari kertaa päivässä.
Miten on intiimielämänne laita? Jaksatteko treenistä väsyneinä huomioida puolisoanne "makuuhuoneen" puolella? Itse olen usein niin väsynyt ettei koko asia edes juolahda mieleen. Tiedän että puolisoni varmasti kärsii tästä jonkin verran, mutta mielestäni on turha alkaa tekemään mitään vain toisen mieliksi.

Vastaukset: 26

10.10.2002 08:51

No ei raskaan jalkatreenin jälkeen tulisi ensimmäisenä mieleen harrastaa vaakamamboa...toki sitä voi olla toiselle mieliksi vaikka ei itse kaikkea jaksa :) mutta sen verran terveellä pohjalla pitää suhteen olla että voi sanoa jos ei yksinkertaisesti jaksa.

10.10.2002 09:18

"mielestäni on turha alkaa tekemään mitään vain toisen mieliksi."

Toisinaan voisi olla hyvä tehdä jotakin vain toisen mieliksi. Vaihtaa vaikka yksi treeni yhdessäoloon. Puolisosi saattaa kuvitella - aivan oikeellisesti - että jumppaaminen on sinulle häntä tärkeämpää. Mieti asioiden tärkeysjärjestystä. Naiset tuppaavat jättämään seksin viimeiseksi siivoamisten ja muiden viritysten jälkeen. Ei ehkä kannata.

10.10.2002 09:38

Olet ihan oikeassa että joskus on hyvä jättää treeni väliin ja antaa se aika puolisolle. Tällä hetkellä teen päivätyöni lisäksi iltatöitäkin ja treenit ei meinaa millään mahtua mukaan. Ohjaan siis liikuntaryhmiä iltaisin... Toki viikonloppuna ohjelmaan kuuluu vain salitreenit joten silloin jää aikaa runsaasti hoitaa parisuhdetta. Joskus vaan ottaa koville kun näkee mitä toisen mielessä on ja itseä ei voisi vähempää rättiväsyneenä kiinnostaa. Puolisoni ei harrasta mitään muutakuin kotona.löhöämistä. Olisi kiva että hänelläkin olisi omia menoja, mutta toista ei voi pakottaa mihinkään =) Olen alkanut huomata jo tässä vaiheessa syksyä pieniä uupumuksen merkkejä koska ohjaan niin useaa ryhmää ja seuraava hyvä työ minkä teen on se, että yritän saada ainakin yhdelle ryhmälle toisen ohjaajan jolloin tilanne helpottuu huomattavasti... Kamala mikä vuodatus tästä tuli!

10.10.2002 09:55

kyllä toinen osapuoli pitää ottaa huomioon, jos kerran yhdessä halutaan elää. ja joskus pitää olla vähän mieliksikin, molempien. ja pystyä myös sanomaan ei, jos sille kerran tuntuu.

onko ylipäätään mitään järkeä treenata niin paljon, että kaikki mehut menee siihen? minäkin liikun paljon, mutta kyllä periaatteena on, että nauttia siitä pitää. ja saada potkua kaikkiin muihin hommiin, myös niihin intiimielämän.

tuosta tärkeysjärjestyksestä, chi. naulan kantaan paukasit, mutta kyllä idea koskee molempia sukupuolia. kyllä monilla miehilläkin olisi siinä miettimisen varaa. yhdessäolo - seksillä tai ilman - ei välttämättä aina tunnu olevan siellä kärjessä.. muuten olen kanssasi aivan samaa mieltä: joskus on hyvä vaihtaa treeni (tai siivous tai joku 'tärkeä' asia) ihan vaan yhdessäoloon. harrastukset eivät voi määrätä koko muuta elämää.

10.10.2002 10:12

useimmiten oon kanssa aika väsy mut ihme kyllä kyl mä vaan jaksan ajatella myös miestäni ja jaksan "sänkyhommiaki". yleensä kyl vasta viikonloppuna keskitytään toisiimme. onhan mun miehelläki aika tiivistahtinen työ ja hänkin on väsy ettei hänelläkä tuu yleensä mieleen intiimiasiat. silti me vietetään paljon aikaa yhdessä eikä siihen välttämättä kuulu seksi, yhdessä lähekkäin voi olla ilmankin ja osoittaa rakkautta.

vai mitä?

10.10.2002 10:14

Treeni on sen takia erittäin tärkeä osa elämääni sen takia, että kun treenaan säännöllisesti niin tuntuu että kaikki on hallinnassa. Jos alan laskotella, vähentää treenejä niin tilalle ajanvietoksi astuu syöminen ja huono omatunto jyllää.Eli kaikki karkaa käsistä jos elämäni ei ole säännöllistä. Olen ilmeisesti jollain tavalla "sairas", en ole vain keksinyt sille nimeä.
Useati on miehen kanssa käyty keskusteluja näistä intiimiasioista ja aina päästään yhteisymmärrykseen. En voi muuta sanoa kuin että minua on onnistanut kun olen löytänyt niin ymmärtäväisen miehen. Ja en todennäköisesti loppuelämääni näin hullunlailla treenaa, aikansa kutakin. Ja iltatöitä aion vähentää joka tapauksessa, onneksi itse huomaa merkit uupumuksesta ja osaa tehdä asialle jotain.

Ape
10.10.2002 10:30

Itse ainakin olen yrittänyt pitää järjen käsissä tuon asian suhteen. Muutama vuosi sitten, kun siipan kanssa meni huonommin, tuli treenattua joka päivä monta tuntia. Myöhemmin aloin ajattelemaan, että mahdollisesti se treenausbuumi olikin jonkinlainen pakokeino.. ettei tarvinnut katsella toista kotona ja käsitellä ongelmia. (Heräsi muuten tuosta sellainen kyssäri, että missä kulkee hyvän ja hauskan harrastuksen, elämäntavan ja pakkomielteen rajat.)

Mä kyllä vieläkin treenaan vähintään neljä kertaa viikossa, usein 5-6, mutta olen oppinut löysäämään kun toinen tarttee oikeesti huomiota. Ja jos on väsynyt, niin eipä sitä tarvitse aina harrastaa seksiä, vaan voi olla ihan vaan lähekkäin.

heh heh.. jos ei jaksa enää treenien jälkeen, niin voihan sitä aina peuhata himassa ennen treenejä =)

10.10.2002 10:35

"heh heh.. jos ei jaksa enää treenien jälkeen, niin voihan sitä aina peuhata himassa ennen treenejä =)"

Mikä lienee ainakin miespuolisille treenaajille passeli juttu. Peuhinki nostaa testosteronitasot korkealle (tosin voi hiukkasen väsyttää...).

10.10.2002 10:36

Ja marjat! ennen treeniä vaan niin kyllä jumanskiguli kulkee!

10.10.2002 10:42

"Ja marjat! ennen treeniä vaan niin kyllä jumanskiguli kulkee!"

Eikä sitten mitään pumppailusarjoja vaan kunnon HD-meiniki: täysillä, tehokkaasti ja aikaa säästäen. Sitte, eiku salille.

Poikamiehet ja miksei ukkomiehetkin voi kokeilla supersarjoja käsille: 15 sek oikea, 15 sek vasen jne. Tähän ottaa kovimmat karjut pari pakkotoistoa loppuun...

;)

10.10.2002 10:47

??

10.10.2002 10:50

HÄhää, entäs mitä nää pudotussarjat on? Akka lattialle vai?

Negatiiviset toistot on kai sitä, että jää saamatta... restpause ja osatoistot... näähän on täyttä asiaa salin ulkopuolellaki.

Tuli sitte vaan mieleen, että oks "tripleset" sitte niinku menage a trois. Ei ei, ny riitti. Mun pitää lähtee salille, että ehtii sitte töihinki.

10.10.2002 11:48

Mites sitten tuo jatkettu sarja ja cheat toimii??
hahaa
...autettu negatiivinen toisto...

10.10.2002 16:09

Höh...superit ja jättisarjat ovat tässa hommassa ainoat oikeat vaihtoehdot. Loppuun kannattaa vetää pari pakkotoistoa. Niin ja muistakaa minimoida tauot, ei mitään restapausea.

Ja mitä liikkeisiin tai liikeratoihin tulee, niin tällä palstalla ei viitsi mennä niin pitkälle...

10.10.2002 16:38

En koskaan ole ollut niin väsynyt, että ei tekisi mieli, en edes 72km kilpajuoksun jälkeen- herätti kyllä vähän hilpeyttä. Henkinen stressi kyllä saattaa vaikuttaa halukkuuteen.

10.10.2002 19:22

Jeps, ja vain pari pienen pientä lämmittelyä ja sit laakista vainaa! Kaikki irti, tehokkaasti... ;) ei vaiteskaan. Ei MD:tä joka paikkaan.

10.10.2002 20:26

Ei mulla ainakaan todellakaan vaikuta treeni muuten kuin positiivisesti vällyjen väliin! Itsetunto on n.300 % parempi. Jos mua väsyttää niin paljon ettei haluta, niin sitten olen todella sairas!
:)
Olenko epätavallinen nainen?

RIA
13.10.2002 17:35

Itselläni seksihalut ovat tyystin kateissa.

RIA
13.10.2002 17:39

Nimittäin vain treenaamalla , ilman hormooneja ?

JR2
13.10.2002 19:53

Itse tingin työnteosta. Kyllä treeniin ja yhdessä oloon pitää riittää aikaa...

ps. seksi menee kaveruuden edelle... =)

14.10.2002 07:59

Miten niin ei treenipäivinä jaksa? Ei mitään ongelmia siinä suhteessa. Aamulla tai päivällä kun on treenannut niin seksi maistuu illalla kahta paremmin. Itseasiassa huomasin, että aloitettuani säännöllisen treenamisen parani seksielämän laatu ja määrä huomattavasti.

14.10.2002 09:15

"Voiko nainen saada lihaksikkaat käsivarret ?
... Nimittäin vain treenaamalla , ilman hormooneja ?"

Totta hel****ssä voi, jos lisähormoneja tarkoitit. Jos tarkoitit treeniä ilman luontaisia hormoneja voi tilanne olla jo hieman vaikeampi.

14.10.2002 09:16

Hevoshormoonit jytää. ''Mulla on yx kaveri...''

14.10.2002 10:13

Hormooneja, mormooneja. Voiko nainen saada lihaksikkaan sormen ilman mormoonia? Mietinpä tätä koko loppuelämäni. BozoGonzot jyllää taas.

14.10.2002 10:18

Vuh vuh!

21.10.2002 18:44

Kyllähän sitä rankan punttitreenin jälkeen on aika väsynyt, mutta sanotaanko näin, että nuorenahan sitä jaksaa! Jalat eivät enää tahdo jaksaa rakastelua? Ehei, kyllä kumppani ymmärtää, jos kerrot missä asennossa et yksinkertaisesti jaksa olla! Poikaystäväni kanssa vaihdamme asentoa heti, jos toinen ei sitä "jaksa"! Aina löytyy joku asento!
Jos kerta ns. lusikkaasento sopii loistavasti krapula-aamuihin, niin eikö se sitten käy myös tiukan treenin jälkeen.. ?

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Keskustelut » Kauneus » Urheilijan intiimielämä