Keskustelut » Kauneus » hiukset

hiukset

15458
7. lokakuuta 2002 16:28

miten sais hyväkuntoset,kiiltävät hiukset?...mulla on pitkät hiukset noin 5cm kainaloiden alapuolelle..miten pitkiä hiuksia pitäis hoitaa?oon kuullut et luonnonharja sopii pitkille hiuksille...?mulla lähtee hiuksia aika paljon..mistä se vois johtua?ja mul on myös aika paljon katkenneita hiuksia?...oon 15w 158,2/40,5ok? mun rinnat ei oo vielä kehittyny eikä kuukautiset alannu..voiko se johtua siitä et oon aika laiha? vai voiko kuukautiset alkaa ja rinnat kehittyä vaikka onkin laiha?..no eipä sitten muuta ja kiitos jo etukäteen:D

Vastaukset: 5

JR2
07.10.2002 17:04

Muusta vastaamaan löytynee asiantuntevampaa porukkaa =)

Mulla on olkapäille hieman ylikin. Mulla kyllä hiuksen kasvusta näkee dieetit etc tosi selvästi. Hoitoaineita en käytä muuta kuin ajoittain jotain sopivaa. Moni noista silikonipohjaisista kertyy hiukseen ja kovettuessaan ne katkee helposti. Lakka etc muotoilutuotteet kuluttaa, mut sopivat valitsemalla ja jättämällä föönaukset etc.. vähemmälle itsellä ainakin hoito helpottuu. Pesu tekee hiuksille hyvää, liika harjaus ei mulla ainakaan asiaa auta. Värjäys on musta ollut riittävää terapiaa hiuksille, blondaus etc kuluttaa.

08.10.2002 08:29

Pitkistä hiuksista en osaa sanoa, kun itse olen melkein aina ollut lyhythiuksinen, mutta tuo painohommeli kuulostaa aikas hurjalta...Olet suurinpiirtein mun siskon ikäinen ja saman mittainenkin, mutta mun sisko painaa reilu 10 kg enemmän ja on silti hoikka. Olin jo välillä siskostani vähän huolissani, kun laihtui 3 kg ja alkoi näyttää jo turhankin hoikalta, painaessaan tällöin 51 kg.

Mut tietty onhan se ruumiinrakenteestakin kiinni miten laihalta sit näyttää ja mikä on liian laiha, mutta silti painat kyllä todella vähän.
Ja tuo kuukautisjuttu ja rintojen kasvu on kyllä yleensä yhteydessä tuohon laihuuteen (ei tietysti välttämättä). Naisen hormoonitoiminta tarvitsee toimiakseen tietyn määrän rasvaa ja sinulla ei sitä todennäköisesti juurikaan voi olla...

Mutta toisethan kehittyvät nopeammin kuin toiset, kyllä ehdit vielä ihan hyvin mukaan! :)
Mutta kannattais varmaan käydä vaikka kouluterkkarin kanssa jutskaamassa, niin saat vähän asiantuntevampaa tietoa näistä jutuista...

08.10.2002 09:05

no kyl perkele menkat voi jäädä tulematta jos on liian laiha ja sä oot liian laiha. syömään vaan kunnon ruokaa niin keho tykkää ja kasvaa normaalisti.

08.10.2002 09:14

No johan nyt puhutte pienistä painoista. Oletteko te varmasti ihmisiä?

Mielestäni on kammottavaa, että vielä murrosikäinen, loistavassa kasvuiässä oleva nuori nainen vetää jotain anorektista pelleilyä. Jos välttämättä haluaa leikkiä kuolemalla, niin teeppä Miia se vasta vähän vanhenpana. Kenties et tällöin kostautuisi siitä niin paljon.

Järki käteen hyvät ihmiset, sekä massaa kehoon. Luurangot ei todellakaan ole kauniita, ainakaan miesten mielestä.

12.10.2002 20:37

Älkää nyt ihmiset olko noin julmia. Jos ei ole vielä rinnat kehittynyt, eikä naisen muodot muutenkaan, niin onhan sitä painoakin vähemmän. Ja vaikka olisikin syömishäiriöitä, niin TUO on aivan väärä suhtautumistapa.

kirjaudu sisään jos haluat vastata

Keskustelut » Kauneus » hiukset