Gainomax pal.juoma

1416
28. tammikuuta 2002 00:00

Mitäs mieltä te arvon body-kansa olette pal.juomasta nimeltä gainomax recovery.
Sisältää (250 ml, yksi annos) kevytmaitoa 80%, maltoa 8% ja maitoproteinia 6 %, joten siis energiaa 250 kcal proteiinia 20 g ja hiilareita 40 g. se on niin uskomattoman hyvänmakuinen herkku että... varsinkin suklainen. webpage: www.gainomax.com

Vastaukset: 11

28.01.2002 00:00

empäs muista tarkkaan mitä se maksaa, euron myötä sen hinta nous vähän...taitaa olla suht saman hintanen...
mä saan sen hieman normaalihintaa halvemmalla ja maksan aina parinviikon välein.
ja olen enemmän kuin tyytyväinen!

paljonko juoma
maksaa teidän salilla? Meidän n. 2 euroa nykyisin. Mullakin se auttaa vetään treenit loppuun asti täysillä!!!

olen käyttänyt gainomaxia melkein vuoden enkä kyllä hevillä suostuisi luopumaan! en edes vaikka olen laktoosi intelerantikko ja se on maitopohjainen, mutta laktoosia on vähennetty ja muistaakseni sen määrä on hyla-tuotteiden tasolla, eikä edes hylatuottee sovi vatsalleni mutta silti en luovu!
Itselleni se on ainakin tuntunut sopimaan ja se maku! Jo pelkästään ajatus siitä saa vetämään treenin loppuun. =D
etenkin olen tyytyväinen löydökseeni sillä turhankin usein ihmiset hakevat hyvänmakuista pal.juomaa. ja sitäpaitsi se että pitäis ruveta jauhoista sekoittelemaan ei innosta yhtään kun voin treenin jälkeen vaan napata salin jääkaapista ja nauttia!
itse pidän mansikasta ja vaniljasta =D
aivan mahtavaa!

08.02.2002 16:04

mansikka on parempaa, vadelma on tosi keinotekoisen makuinen ja banaani ihan ok.

Mä oon ainakin todennu käytössä hyväksi.

08.02.2002 16:09

Banaania en ole vielä maistanutkaan, vadelma oli myöskin hyvä, ehkä hieman liian keinotekoisen makuinen, mutta siis tosi hyvä kuitenkin. Siis ei mun mielestä pese mansikkaa! Vanilja tai suklaa ovat parhaita...Treeni sujuu loistavasti kun tietää mikä odottaa... Ja minut (nainen) se pitää kylläisenä treenin jälkeen n. 2 tuntia. Siis jos ei mahdollisuutta syödä sitä ennen.
Siis en ole guruguru vaan käytännössä sen hyväksi kokenut. Kyllähän naiset ja miehet kasvoivat treenaamalla jo kauan ennen palautusjuomia.

08.02.2002 16:28

Muistaakseni gainomax sisältää maitoproteiinia, hiilihydraattilähdettä en muista.

Eli verrattavissa esim. maitorahkaan tms. Parempi kuin ei mitään =)

10.02.2002 10:55

Tutkailin kerran yhtä Gainomax-purkkia. Tuoteselosteen mukaan se oli muistaakseni suurin piirtein HYLA-maitoa, johon on lisätty pöytäsokeria (on sekin hiilihydraatti). Hyllyyn saavat sellaiset jäädä.

10.02.2002 20:32

Gainomax® Recovery on maitopohjainen, maustettu juoma, jossa on vahvistuksena proteiinia, hiilihydraatteja ja muita ravintoaineita. Tuote on tarkoitettu säännöllisesti harjoitteleville, ja sen tarkoituksena on tuoda takaisin kehoon ne ravintoaineet, joita se tarvitsee pystyäkseen nopeasti palautumaan rasituksesta ja maksimoimaan fyysisen harjoittelun vaikutukset. Gainomax® Recovery kuuluu nopeasti kasvavaan juomakategoriaan, jota kutsutaan palautumisjuomiksi. Sitä suositellaan käytettäväksi 5-30 minuuttia treenien jälkeen.

Tuote on kehitetty pohjautuen ravintotieteellisiin tutkimustuloksiin siitä, miten proteiini ja hiilihydraatit muuttuvat, toimivat yhdessä ja vaikuttavat aktiivisten lihaskudosten toimintaan.

Gainomax® Recovery on ollut saatavilla Ruotsin ja Suomen markkinoilla noin 10 vuotta ja Englannissa noin 2 vuotta. Tuotemerkki on näillä markkinoilla vakiintunut.

Kukin pakkaus (250 ml) sisältää.

Ravintoarvo 100ml 250ml
Energiaa 430kJ/100kcal 1075kJ/250kcal
Proteiinia 8g 20g
Hiilihydraatteja 16g 40g
joista:
-Sokeria 5g 13g
-tärkkelystä (maltodekstiiniä) 8g 20g
-laktoosia <1g <2,5g
Rasvaa 0,5g
D-vitamiinia 0,3µg 0,79µg (15% av RDI/RDI:stä)
B12-vitamiinia 0,2µg 0,53µg (53% av RDI/RDI:stä)
Riboflaviinia 0,14mg 0,37mg (23% av RDI/RDI:stä)
Kalsiumia 180mg 450mg (56% av RDI/RDI:stä)

Valmistusaaineet Kevytmaitoa (80%), maltodekstriini (8%), maitoproteiini (6%), sokeri, kaakao, aromi, stabilointiaine (E407), laktaasentsyymi. Kaakao (1%).

Laktoosia vähennetty

(www.gainomax.com)

10.02.2002 21:45

Hintaan suhteutettuna kallista tavaraa. Mikäli verrataan esim. EASin Myoplexiin, jonka annoshinta on noin euron korkeampi ja laatu aivan eri luokkaa, tuntuu Gainomax rahastukselta.

10.02.2002 22:09

No joo, samat ravinteet (ja enemmän proteiinia) saa, jos juo litran HYLA-maitoa, johon sekoittaa vaikka maltodekstriiniä. Jättääpi pöytäsokerin pois. Säästää euroja.

Mutta miksi maitoa pitäisi yleensäkään aikuisen juoda...

11.02.2002 10:44

Sokerimäärä näyttää aika pahalta. Hiilareista kolmasosa sokrua. Ei onneksi tartte meikäläisen tota imailla.

Placeboa ei tietenkään pidä väheksyä. Eli jos ootte sitä mieltä, että tuo on hyvä palkinto treenin jälkeen ja se auttaa jaksamaan, niin silloinhan se on hommansa hoitanut. Ja niin kuin akonan totesi: "Parempi kuin ei mitään =)".

kirjaudu sisään jos haluat vastata