Tukholman maraton 2003?

13301
6. syyskuuta 2002 15:28

Oletko lähdössä Tukholman maratonille ensi kesäkuussa? Minä olen, mutta toistaiseksi ihan yksin. Olisi kiva löytää kaveri/kavereita jakamaan hytti ja vaihtamaan kokemuksia, ehkä myös treenikaveriksi.

Vastaukset: 5

11.09.2002 10:16

Jouduin lykkäämään tämänvuotista osallistumista tuonne Tukholmaan, joten osanottomaksu v. 2003 on jo maksettu ;) Lenkki- ja hiihtomaastot on Vantaalla (Hakunila) tai Paloheinän ladut.

13.09.2002 22:08

TCM kiinnostaisi. Satutteko tietämään miten sinne mennään (laiva?), milloin ilmoittaudutaan ja mitä maksaa ? Ja milloin se pidetään ?
Olen pk-seudulta ja myös zemppi-kaverin tarpeessa. Kirjoitelkaapas niin katsotaan mitä saadaan kokoon !

16.09.2002 10:38

Olen mennyt Siljalla; kerran Vikingilläkin Turusta, mutta laiva on perillä "sika"aikaisin, joten joutuu notkumaan koko päivän Tukholmassa stadionilla yms. Sinänsä jos ilman on hyvä, niin siinäkin on fiilistä.

Silja on kuitenkin kätevä, koska voi olla rennosti laivalla juoksun lähtöön asti. Ainoa ongelma on matkan hintavuus: matka 4 hengen hytissä n. 130 euroa. Eli selvää kiskontaa... TCM on hinnaltaan n. 50 e.
Suome Matkatoimisto järkkää matkoja eli sieltä voi kysellä.

Jotkut menee lentäen ja palaa esim. laivalla. Lennot taitaa täyttyä aika nopeasti (kuten tuo Siljakin). Ajankohta 2003.06.14. Katsokaapa: http://www.marathon.se/.

18.09.2002 14:29

Olen katsonut noita Suomen matkatoimiston matkoja:

http://www.smt.fi/urheilumatkat/ma_tukholma.html

Jos saisi 4 osallistujaa kokoon, matka olisi halvimmassa hintaluokassa 145 euroa. Siihen sisältyy matkat ja ruoka.
Maraton on 14.6, eli laiva lähtee Tukholmasta pe 13.6 (hei, sehän on epäonnen päivä! ;) ) illalla.
Olisi kiva päästä ilmoittautumaan aika nopeasti, että mahtuu mukaan, ja saa Tukholman maratontoimiston nopean varaajan yllätyslahjan (mikä lieneekään... mutta noilla taksoilla pitää ottaa kaikki, minkä saa ilmaiseksi :) ).

23.09.2002 12:41

Meillä on yleensä firmasta lähetenyt porukoita, jolloin saadaan jonkinmoinen alennus matkasta. Naispaikanhan voi tietty aina valita laivalta...

kirjaudu sisään jos haluat vastata