Mistä saan tekniset ohjeet

124844
21. kesäkuuta 2015 08:08

Kun aloitan uuden päivän päivittämisen niin kaikki on hyvin siihen saakka kun pitäisi tallentaa ateria seuraavaa kertaa varten. Ei kuulkaa mulla vaan onnistu millään. Jos joku neuvois kuinka tämä oikeesti toimii. Ja sitten onko täällä ruoka-aine taulukossa muita mittoja kun grammat. Pitääkö teelusikallinen punnita? Ja jos lisään oman tekemäni/leipomani jutun niin onko niin että siellä on vain joulet. Onko näitä ohjeita missään? Terv-raijaliisa

Vastaukset: 3

23.06.2015 03:28

Päivitän ohjeet ensiviikolla kun kesäloma alkaa.

Grammat on tällä hetkellä ainoa yksikkö. Olisiko tarvetta myös muille mittayksiköille?

Joulet on raaka-ainetta lisättäessä, mutta kcal näkyy valmiissa myös.

23.06.2015 10:50

@Quileon : Kyllä tarvitsen rkl ja tl ja dl ,esim leipää ja hedelmiä lisättäessä olisi hyvä olla kpl määrä myös valinnoissa. Jos on reissussa niin ei ole useinkaan puntaria matkassa. Eikö ruoka-aineita lisättäessäkin olisi hyvä olla kcal? Ei kaikissa paketeissa ole jouleja.
Terv. Raijaliisa

06.01.2018 09:53

Aloittelen palvelun käyttöä, enkä ole varma, olenko perillä kaikista toiminnoista. Kaipaisin itse mittayksiköiksi myös desilitroja nesteitä varten, mutta ilmeisesti palvelussa käytetään luovasti tuota "100 g", joka voi tarkoittaa milloin kappaleita, milloin litroja... jos olen oikein käsittänyt.

100 g lisäksi voisi olla 10 dl, jolloin esim. 1,5 dl maitoa olisi helpompi merkitä (vaikka menettelee tuo "150 g" myös). Makaronit yms. olisi usein helpompi lisätä deseinä kuin grammoina.

kirjaudu sisään jos haluat vastata